Kunto plus tilaajalahja huijaus?!

titi-tyy1

Tilasin maaliskuussa Kunto plus lehden, koska siinä oli tilaajalahjana Active life tracker-aktiivisuusranneke. Lehti tuli , mutta ranneketta ei kuulunut. Otin yhteyttä ja minulle sanottiin että ranneke oli loppunut, mutta saisin sen vk.20. Ranneketta ei edelleenkään kuulunut ja sain taas samanlaisen viestin , että saisin sen vk.22. Eipä se saapunut silloinkaan ja sain jo kolmannen kerran samanlaisen viesti, että ranneke saapuisi vk.28. Kunto plus lehti kuitenkin jatkuvasti mainostaa kyseistä tilaajalahjaa. Toiminta on ala-arvoista ja pöyristyttävää. Taitaa olla huijausta koko kampanja? Onko muillekkin käynyt näin??

4

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rii_

Nyt oli takkitarjous, tilasin sen (tarjous oli voimassa pidempään vielä tämän jälkeenkin) ja yllätysyllätys, tuote (Kari Traan korallinvärinen juoksutakki) olikin loppu ja korvaava tuote (Newlinen lila takki) tuli. Ihan ok tuote mutta eri väri ja eri merkki, itse en olisi tätä lilaa halunnut. Kyselin perään ja vastasivat heti, että nyt uutena tilaajalahjana olisi pinkki Kari Traa-takki. En taida testata enää onneani :'D eli ainakin tämä tarjous oli ihan ok, mutta. Mielummin olisin odottanut oikeaa tuotetta. En ainakaan itse enää tilaa ko. lehteä, ainakaan tilaajalahjan takia :D

• Anonyymi

Täysin kauhea pulju. Arvelluttavaa asiakaspalveluakin.

• Himpskutti

Minulle on käynyt samoin. Newline ei käsittääkseni ole varsinaisesti merkkituote, toisin kuin Kari Traa? En todellakaan ollut tyytyväinen. Takki näyttää todella halpikselta ryppyisine saumoineen. Mitenkähän yleistä tämä on? Pitäisi korvaavan tuotteen sitten edes olla saman merkkinen, ja mahdollisimman sämoin ominaisuuksin. Jos yleisempää on tällainen, pitäisi melkein kuluttaja-asiamieheen ottaa yhteyttä.

• Satunnainentilaaja

Lehtien tilaajalahjat voivat todellakin olla jotain muuta kuin mitä luvataan. Itse sain 'aidon nahkalompakon', joka oli keinonahkaa, kiinalaista halpatuontia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5862
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4414
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      340
      1579
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      70
      1339
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    10. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1170
    Aihe