Olette niin noloja

Ette ole edes naistaa onnistunut saamaan. Hävetkää nyt saatana vähän. Äitinnekin häpoeää teitä.
13124
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Äitini luulee mua jo homoksi kun ei ole naista.

Äänestä

Ei ole onnistumisesta kiinni, vaan siitä että naiset ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen hyvät puoleni.

Äänestä
  • Sinun nimimerkissä ja viestisi sisällössä on huomattava ristiriita. Jos olisit oikeasti atm niin et olisi erinomainen eikä sinussa olisi sellaisia hyviä puolia jotka naisia kiinnostaisivat.

Äänestä

Naiset ovat kehuneet minua hyväksi mutta kuitenkaan en ole saanut edes halausta. Maksullinen nainen sentään antoi pillua.

Äänestä

Nolompaa on "saada" jotain sopimatonta, sehän on sama kuin yrittäisi pukea päällensä aivan liian pieniä vaatteita ja jos se vielä onnistuu, niin sitten vielä kulkea niissä.......tosin joillekin löytyy helpommin sopivia vaatteita, kuin toisille.

Äänestä

Äitini häpeää kyllä minua. Mutta omapa on syynsä. Onneksi tulevaisuudessa ei kai sitten enää ole ätmejä, kun emmehän me pääse lisääntymään nykyään enää, kun on on tämä kova ulkonäkö vaade. Tinderissäkin vaan sutastaan ohi rumien naamojen.

Äänestä

• Ei rumille riitä rakkautta.

Äänestä

"Edes" naista?
Todellisuudessa lähes mikä tahansa muu asia lienee helpompi saavutettava.

Äänestä

Olipas typerä aloitus jossa yleistetään että olemme noloja, emmekä ole onnistuneet saamaan naista.

Kuinka nolo olen, kun olen onnistunut saamaan kahta naista samaan aikaan?

Äänestä

Häpeän itseäni. Olen ruma ja tyhmä ja läskikin kaikenlisäksi.

Äänestä

Hävetkää surkimukset. Naisten ei tarvii koskaan hävetä.

Äänestä
  • Naiset ei häpeä, koska he ovat niin yksinkertaisia etteivät ymmärrä hävetä vaikka syytä olisi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Hävetkää kirjoitti:

Ette ole edes naistaa onnistunut saamaan. Hävetkää nyt saatana vähän. Äitinnekin häpoeää teitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu