Ette ole edes naistaa onnistunut saamaan. Hävetkää nyt saatana vähän. Äitinnekin häpoeää teitä.
Olette niin noloja
13
109
Vastaukset
- atm25
Äitini luulee mua jo homoksi kun ei ole naista.
- erinomainen.atm
Ei ole onnistumisesta kiinni, vaan siitä että naiset ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen hyvät puoleni.
- LightBrave
Sinun nimimerkissä ja viestisi sisällössä on huomattava ristiriita. Jos olisit oikeasti atm niin et olisi erinomainen eikä sinussa olisi sellaisia hyviä puolia jotka naisia kiinnostaisivat.
- ätmi-sinkku
Naiset ovat kehuneet minua hyväksi mutta kuitenkaan en ole saanut edes halausta. Maksullinen nainen sentään antoi pillua.
Nolompaa on "saada" jotain sopimatonta, sehän on sama kuin yrittäisi pukea päällensä aivan liian pieniä vaatteita ja jos se vielä onnistuu, niin sitten vielä kulkea niissä.......tosin joillekin löytyy helpommin sopivia vaatteita, kuin toisille.
- älidfrsffda
Äitini häpeää kyllä minua. Mutta omapa on syynsä. Onneksi tulevaisuudessa ei kai sitten enää ole ätmejä, kun emmehän me pääse lisääntymään nykyään enää, kun on on tämä kova ulkonäkö vaade. Tinderissäkin vaan sutastaan ohi rumien naamojen.
Some ei ole elämää....."lähde vain elämään"...."feikkilandia" on persiistä...
Haloo Helsinki! - Kuussa tuulee
https://www.youtube.com/watch?v=cwBi91muvVg- älidfrsffda
Ei rumille riitä rakkautta.
"Edes" naista?
Todellisuudessa lähes mikä tahansa muu asia lienee helpompi saavutettava.- kerro-heti
Olipas typerä aloitus jossa yleistetään että olemme noloja, emmekä ole onnistuneet saamaan naista.
Kuinka nolo olen, kun olen onnistunut saamaan kahta naista samaan aikaan? - rumanörtti
Häpeän itseäni. Olen ruma ja tyhmä ja läskikin kaikenlisäksi.
- KaunisNainen30
Hävetkää surkimukset. Naisten ei tarvii koskaan hävetä.
Naiset ei häpeä, koska he ovat niin yksinkertaisia etteivät ymmärrä hävetä vaikka syytä olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j602751Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472311Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611984Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3231501- 781326
- 641286
- 691150
- 631032
- 27986
- 79976