Olette niin noloja

Hävetkää

Ette ole edes naistaa onnistunut saamaan. Hävetkää nyt saatana vähän. Äitinnekin häpoeää teitä.

13

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm25

Äitini luulee mua jo homoksi kun ei ole naista.

• erinomainen.atm

Ei ole onnistumisesta kiinni, vaan siitä että naiset ovat liian tyhmiä ymmärtääkseen hyvät puoleni.

• LightBrave

Sinun nimimerkissä ja viestisi sisällössä on huomattava ristiriita. Jos olisit oikeasti atm niin et olisi erinomainen eikä sinussa olisi sellaisia hyviä puolia jotka naisia kiinnostaisivat.

• ätmi-sinkku

Naiset ovat kehuneet minua hyväksi mutta kuitenkaan en ole saanut edes halausta. Maksullinen nainen sentään antoi pillua.

• Nolompaa on "saada" jotain sopimatonta, sehän on sama kuin yrittäisi pukea päällensä aivan liian pieniä vaatteita ja jos se vielä onnistuu, niin sitten vielä kulkea niissä.......tosin joillekin löytyy helpommin sopivia vaatteita, kuin toisille.

• älidfrsffda

Äitini häpeää kyllä minua. Mutta omapa on syynsä. Onneksi tulevaisuudessa ei kai sitten enää ole ätmejä, kun emmehän me pääse lisääntymään nykyään enää, kun on on tämä kova ulkonäkö vaade. Tinderissäkin vaan sutastaan ohi rumien naamojen.

• älidfrsffda

Ei rumille riitä rakkautta.

• "Edes" naista?
      Todellisuudessa lähes mikä tahansa muu asia lienee helpompi saavutettava.

• kerro-heti

Olipas typerä aloitus jossa yleistetään että olemme noloja, emmekä ole onnistuneet saamaan naista.

Kuinka nolo olen, kun olen onnistunut saamaan kahta naista samaan aikaan?

• rumanörtti

Häpeän itseäni. Olen ruma ja tyhmä ja läskikin kaikenlisäksi.

• KaunisNainen30

Hävetkää surkimukset. Naisten ei tarvii koskaan hävetä.

• Naiset ei häpeä, koska he ovat niin yksinkertaisia etteivät ymmärrä hävetä vaikka syytä olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      60
      2751
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      47
      2311
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      1984
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      323
      1501
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1326
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      64
      1286
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      69
      1150
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      63
      1032
    9. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      27
      986
    10. Kai jaksat vielä?

Olisi sääli jos et…
      Ikävä
      79
      976
    Aihe