Jouko Pihon 6.6.2015 saama sanoma
Sain aamulla 6.6.2015 seuraavan englanninkielisen sanoman:
"The Lord of hosts is gathering his troops. Make sure that you are there."
Suomeksi: "Sotajoukkojen Herra on kokoamassa joukkojaan. Varmistaudu, että sinä olet paikalla."
Jouko Pihon 6.6.2015 saama sanoma
50
<50
Vastaukset
- a----a
Jahas. Tulihan sieltä taas englantiakin.
- serafiiina
Jumala on kielimiehiä. :) Kun tein uskonratkaisuni vuosi sitten, taisi olla ihan seuraava yö, niin näin yhden unen jossa oli tietty sanoma, ja uso tai älä niin se oli englanniksi! :D
Vähän olin kans hämilläni ensin, että olikohan tämä nyt Jumalalta, mutta se sanoma oli silti ihan raamatullinen ja liittyi uskonratkaisuuni, että kyllä se sieltä tallista tuli. :)
Ja tosiaan myöhemmin, kun lukenut näistä Pihon englanninkielisistä sanomista joita saanut, niin pistää hymyilyttämään. :) - zalaam
> 22 For we know that all creation groans in unison with birthing pains up until now. 23 And there is more; it’s not just creation—all of us are groaning together too. Though we have already tasted the first fruits of the Spirit, we are longing for the total redemption of our bodies that comes when our adoption as children of God is complete— <
https://www.biblegateway.com/passage/?search=Romans 8&version=VOICE
Fred Thonin profetia Suomelle. Tämä sanoma tulee ymmärtää oikein, JHVH'n Sanan mukaisesti.
K.V. 2: 14 Kyyhkyseni, joka piilet kallionkoloissa, vuorenpengermillä anna Minun nähdä kasvosi, anna Minun kuulla äänesi, sillä suloinen on sinun äänesi ja ihanat ovat sinun kasvosi."
http://tv316.fi/videoarkisto/arkisto-nokia-missio/fred-thony-viesti-suomelle.html
Suomi Israel
https://evotuhat.files.wordpress.com/2013/02/savior.jpg
Ezekiel 37:15-17 Complete Jewish Bible (CJB)
15 The word of Adonai came to me: 16 “You, human being, take one stick and write on it, ‘For Y’hudah and those joined with him [among] the people of Isra’el.’ Next, take another stick and write on it, ‘For Yosef, the stick of Efrayim, and all the house of Isra’el who are joined with him.’ 17 Finally, bring them together into a single stick, so that they become one in your hand.
"Kiveenhakatut"
http://jarmo10.org/sakuva.jpg
Herra kutsuu Suomi-neitoa.
http://jarmo10.org/Neito.jpg
Jumala puhuu minulle välillä suomeksi, välillä englanniksi. Jumala osaa kaikkia maailman kieliä ja voi niin tahtoessaan puhua millä kielellä tahansa.
Mitä ihmettelemistä siinä on?- serafiiina
Jep. Mullakin oli siinä unessani kaksi kylttiä jotka minulle näytettiin. Toisessa valkoisessa oli mustalla teksti, liittyi 'vanhaan' minääni. Ja sitten toinen kyltti, joka oli valkoinen ja kultareunainen, ja siinä luki kans tekstiä liittyen tähän uudestisyntymiseeni. :)
Ja nämä siis enlanniksi oli kirjoitettu. - serafiiina
p.s. Tässä kultareunaisessa kyltissä myös kirjoitus oli kultaisin kirjaimin. :)
- zalaam
serafiiina kirjoitti:
p.s. Tässä kultareunaisessa kyltissä myös kirjoitus oli kultaisin kirjaimin. :)
Shalom Serafiiiina:)
Job: 33:14,15 Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata. Unessa, öisessä näyssä, kun raskas uni valtaa ihmiset ja he nukkuvat vuoteillansa,
http://heartwhispers.weebly.com/uploads/6/0/8/9/6089290/810322_orig.gif?0 - serafiiina
Shalom! :) Vähän epäilinkin että olit sinä. :)
Kyllä Jumala puhuu monin tavoin meille. Tuo uni oli niin erikoinen kyllä. Ei mulla normaalisti ole tapana mistään tekstikylteistä nähdä unia, saati englanniksi vielä, vaikka omaankin vilkkaan mielikuvituksen. :)
Toisessa luki mustalla: "You'll Gonna Die" ja toisessa kultaisin kirjaimin: "You Will Live Forever". Tämä jälkimmäinen vedettiin esiin tämän ensimmäisen kyltin takaa. Olin kyllä vähän hämilläni tästä herätessäni, kunnes tajusin että meinasi, että vanha minäni 'kuolee' ja uusi minä tulee esiin, ja saa ikuisen elämän kun otin Jeesuksen vastaan elämääni. - zalaam
serafiiina kirjoitti:
Shalom! :) Vähän epäilinkin että olit sinä. :)
Kyllä Jumala puhuu monin tavoin meille. Tuo uni oli niin erikoinen kyllä. Ei mulla normaalisti ole tapana mistään tekstikylteistä nähdä unia, saati englanniksi vielä, vaikka omaankin vilkkaan mielikuvituksen. :)
Toisessa luki mustalla: "You'll Gonna Die" ja toisessa kultaisin kirjaimin: "You Will Live Forever". Tämä jälkimmäinen vedettiin esiin tämän ensimmäisen kyltin takaa. Olin kyllä vähän hämilläni tästä herätessäni, kunnes tajusin että meinasi, että vanha minäni 'kuolee' ja uusi minä tulee esiin, ja saa ikuisen elämän kun otin Jeesuksen vastaan elämääni.Tervehdys! Kiva nähdä sut täällä:)
Sait ekaks raamit. Nyt tulis teksti;)
http://images.huffingtonpost.com/2012-05-20-liveForever.jpg
Mäkin nään unia. Ainakin välillä. Ne vaan tuppaa unohtumaan:D
Aloittakaamme alusta;D
https://www.youtube.com/watch?v=ZV0hUldrYp4 - serafiiina
Thank you! :)
Juu, ihminen tuppaa näkemään monenmoisia unia, ja yleensä niitä ei edes muista, tai kohta unohtuu. Mutta kyllä tietyt unet muistaa. Mulla kolme tällaista unta, jotka ajattelen että ovat Jumalalta, ja ne kyllä muistaa ihan kuvantarkasti joka kohdan niistä. Ne olleet sellaisia lyhyitä ja ytimekkäitä. Yhteen näkymään mahtunut koko uni, ei mitään leffoja. .D
Ja se kultareunainen kyltti oli niiin kaunis. Tosi taidokkaasti 'tehty', kiiltävä, siisti, ihanalla käsialalla kirjoitettu, kauniit reunat. :) Se vaan jännästi vilautettiin kokonaan, mutta sitten se jäi sinne kuolemankyltin taakse, osa jäi näkyviin ja sitä ilmeisesti hivutetaan esiin lisää pikkuhiljaa. - zalaam
serafiiina kirjoitti:
Thank you! :)
Juu, ihminen tuppaa näkemään monenmoisia unia, ja yleensä niitä ei edes muista, tai kohta unohtuu. Mutta kyllä tietyt unet muistaa. Mulla kolme tällaista unta, jotka ajattelen että ovat Jumalalta, ja ne kyllä muistaa ihan kuvantarkasti joka kohdan niistä. Ne olleet sellaisia lyhyitä ja ytimekkäitä. Yhteen näkymään mahtunut koko uni, ei mitään leffoja. .D
Ja se kultareunainen kyltti oli niiin kaunis. Tosi taidokkaasti 'tehty', kiiltävä, siisti, ihanalla käsialalla kirjoitettu, kauniit reunat. :) Se vaan jännästi vilautettiin kokonaan, mutta sitten se jäi sinne kuolemankyltin taakse, osa jäi näkyviin ja sitä ilmeisesti hivutetaan esiin lisää pikkuhiljaa.Thanx Serafiiiiina. Jeesus voitti kuoleman. Iloitkaamme siitä:)
http://godswordalive.com/media/images_heaven_pages/the_debt_is_paid.png - PihallaVai
Oletko jo ihan Pihalla?
- zalaam
PihallaVai kirjoitti:
Oletko jo ihan Pihalla?
Pihalla Vai.
Mikä estää sinua kääntymästä Jumalan puoleen ja ottamasta kastetta?
Apt 35:35-38 Filippos rupesi puhumaan, aloitti tuosta kirjoitusten kohdasta ja julisti miehelle evankeliumia Jeesuksesta. Matkan jatkuessa he tulivat paikkaan, jossa oli vettä. Silloin hoviherra sanoi: "Tässä on vettä. Estääkö mikään kastamasta minua?" Filippos sanoi hänelle: "Jos koko sydämestäsi uskot, se on mahdollista." Hoviherra vastasi: "Minä uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika." Hän käski pysäyttää vaunut, ja he molemmat, Filippos ja hoviherra, astuivat veteen, ja Filippos kastoi hänet.
(Linkin saa avata omalla vastuulla):D
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Fingerborg 3.jpg - serafiiina
PihallaVai kirjoitti:
Oletko jo ihan Pihalla?
Jep. Onnellisesti Pihalla, en sentään Pihon pihalla. :D
https://www.youtube.com/watch?v=BGW62zTwfiw Hoshiana - Joshua Aaron <3 - serafiiina
..Enkä Pihoilla. Heh hee, oli hauska kuvasarja. :D
Ei kielilllä unien, sanomien ja näkyjen saaminen ole mikään ongelma. Joskus saattaa olla parempi että jokin asia annetaan esim. englanniksi, koska siinä saattaa olla vähemmän tulkinnanvaraa tai selvempi kielikuva, kuin suomeksi. Piholla on ilmeisen hyvä englanninkielentaito, joten se on varmaan hänen helppo ottaa vastaan sellaisena.
Mutta sitten on tietenkin tämä toinen puoli, jossa englanninkielen käyttö Pyhän Hengen tulkitsemana on hieman omituista, koska se jakaa jengii taas mielikuviin. Toiset näkevät snobbailua ja toiset taas tulkitsevat sanaa, joten en minä ainakaan tiedä sanoa mitään. Sana on vaan koeteltava sanalla, eikä tuossa sanomassa sinäänsä mitään epäiltävää ole, etteikö se olisi Pyhän Hengen sanomaa.
Sitten toinen pointti on siinä, että Piho kuuluu kumminkin Jumalaa pelkäävään ryhmään uskovia, joille näissä asioissa valehtelu olisi mahdotonta.
Tämmösiä ajatuksia minulle tuli.- PsyykeTekeeUnielokuvia
Luin nämä kommentit eilen ja illalla nukkumaan mennessä pyysin nähdä Taivaan Isältä jonkun profetaalisen unen.
Heräsin aamulla ja muistin unen. Sen viesti oli se, että kun on jokin väittelyn alla oleva aihe, niin oppijoina ovat molemmat osapuolet.
Uskon vakaasti Jumalaan. En kuitenkaan pidä tätä untani Hänen lähettämäänään. Tuo uni tuli vain oman haluni pohjalta. Unen viestikin oli ns. tavallinen. En usko, että Jumala lähettää tällaisia mitättömiä viestejä.
Jumalan lähettämät unet ovat tärkeitä ja suuresti merkityksellisiä. Näin ajattelen. PsyykeTekeeUnielokuvia kirjoitti:
Luin nämä kommentit eilen ja illalla nukkumaan mennessä pyysin nähdä Taivaan Isältä jonkun profetaalisen unen.
Heräsin aamulla ja muistin unen. Sen viesti oli se, että kun on jokin väittelyn alla oleva aihe, niin oppijoina ovat molemmat osapuolet.
Uskon vakaasti Jumalaan. En kuitenkaan pidä tätä untani Hänen lähettämäänään. Tuo uni tuli vain oman haluni pohjalta. Unen viestikin oli ns. tavallinen. En usko, että Jumala lähettää tällaisia mitättömiä viestejä.
Jumalan lähettämät unet ovat tärkeitä ja suuresti merkityksellisiä. Näin ajattelen.Iso kiitos tuosta, koska minulla oli alussa sama "intuitio" jonka sain kirjoituksesta. Tämä valaisi ajattelmaan asiaa kokonaan uudelleen.
Tämä sama tunnetila tuli kun kerran paikallisessa rukouskokouksessa paikalla oli joitain seurakunnan silmäätekeviä. Hetken kuunneltuani näiden piiiiiitkiä monisanaisia rukouksia minusta alkoi olo tuntua hieman vaivautuneelta. Mietin että mistä moinen kesken rukousten ja aloin kuunnella tarkemmin mitä nuo rukoilivat, jolloin tajusin, "eivät mitään". Ne olivat pelkkiä hienoja rukoussanoja toisen perässä, eivätkä ne oikeastaan olleet mitään asiaa, vaan sananhelinää.
Tässä Pihon saamassa anomassa on tosiaan jotain tuota samaa. Pitää saada jotain sanoa, pitää olla profetia muttei ole mitään oikeaa sanomaa. Nyt pisti miettimään.- serafiiina
PsyykeTekeeUnielokuvia kirjoitti:
Jumalan lähettämät unet ovat tärkeitä ja suuresti merkityksellisiä. Näin ajattelen.Minä taas oon eri mieltä. Kyllä tuo sanoma voi olla Jumalalta, jos kerran sitä vielä pyysit. Varmasti onkin, koska kyllähän tämä ketju on todellakin opiksi meille kaikille jotka tätä luetaan.
Sitä paremmalla syyllä aloitus on todellakin totta. Minä en hetkeäkään sitä ole epäillyt. Sehän on tosi raamatullinen sanoma, ja tuota aikaa nyt eletään, että Jumalan sotajoukkoja kootaan uskovista. Sitä varten erotellaan jyvät akanoista nyt! - serafiiina
PsyykeTekeeUnielokuvia kirjoitti:
Jumalan lähettämät unet ovat tärkeitä ja suuresti merkityksellisiä. Näin ajattelen."Unen viestikin oli ns. tavallinen. En usko, että Jumala lähettää tällaisia mitättömiä viestejä."
"Jumalan lähettämät unet ovat tärkeitä ja suuresti merkityksellisiä. Näin ajattelen."
Jumalalta voi kysyä kaikenlaista, ihan arkiseenkin elämään liittyvää, ja varmasti saa vastauksen muodossa tai toisessa. Tuo saamasi vastaus ei ollut mikään mitätön, vaan juuri riittävä tähän pohtimaasi asiaan liittyen. Ihan täydellinen vastaus Jumalalta.
Ja taas Jarmolle, että tuo aloituksen sanomahan on ihan valtavan iso juttu ja raamatullinen!! En ymmärrä että Millaisen Sanoman pitäisi olla, että se noteerataan Jumalalta tulleeksi?? :o serafiiina kirjoitti:
"Unen viestikin oli ns. tavallinen. En usko, että Jumala lähettää tällaisia mitättömiä viestejä."
"Jumalan lähettämät unet ovat tärkeitä ja suuresti merkityksellisiä. Näin ajattelen."
Jumalalta voi kysyä kaikenlaista, ihan arkiseenkin elämään liittyvää, ja varmasti saa vastauksen muodossa tai toisessa. Tuo saamasi vastaus ei ollut mikään mitätön, vaan juuri riittävä tähän pohtimaasi asiaan liittyen. Ihan täydellinen vastaus Jumalalta.
Ja taas Jarmolle, että tuo aloituksen sanomahan on ihan valtavan iso juttu ja raamatullinen!! En ymmärrä että Millaisen Sanoman pitäisi olla, että se noteerataan Jumalalta tulleeksi?? :oJoo, olet toisaalta ihan oikeassa ja itsekin puolustan aina kaikkea profetiaa, vaikka vähän heikompaakin. Mutta toinen puoli siinä onkin se mistä puhuimme, onko kaikki sittenkään... Raamattu nimittäin varoittaa mm. rukouksista että älkää rukoilko joutavia ja pitkiä korulauseita, vaan hiljaa sen mikä sydämellä on. Sama mielestäni pätee Jumalan antamaan. Toki Herra antaa kaikkea kaikessa tarvitseville mutta nyt puhutaan Jouko Pihosta joka on saanut yks satatuhatta samansisältöistä julkaistavaksi. Siinä ei niinku ole mitään uutta tai mitään sellaista joka olisi jotenkin tähän tilanteeseen lisärakennukseksi. Tietenkin jos sinä koet sen sinulle tärkeäksi, niin enhän minä siihen voi kuin levittää käteni ja sanoa Amen, Serafiina.
- serafiiina
Tuskin niissä profetioissa mitään uutta on auringon alla, mutta ota huomioon, että on paljon ihmisiä jotka eivät silti ole ikinä noista asioista mitään kuulleet. On eri asia kun on ollut koko elämän uskossa ja kuullut näitä juttuja vuosikausia.
Ja kyllä musta tuntuu että lähivuosina tapahtuu niin suuria asioita maailmassa. Kaikki merkit siihen viittaa ympäröivässä maailmassa, ja ihmisten saamissa näyissä, unissa ja profetioissa.
Jesaja 41-10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. Raamattu 1933,38 serafiiina kirjoitti:
Tuskin niissä profetioissa mitään uutta on auringon alla, mutta ota huomioon, että on paljon ihmisiä jotka eivät silti ole ikinä noista asioista mitään kuulleet. On eri asia kun on ollut koko elämän uskossa ja kuullut näitä juttuja vuosikausia.
Ja kyllä musta tuntuu että lähivuosina tapahtuu niin suuria asioita maailmassa. Kaikki merkit siihen viittaa ympäröivässä maailmassa, ja ihmisten saamissa näyissä, unissa ja profetioissa.
Jesaja 41-10 älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. Raamattu 1933,38Joo, no ton puolen kyllä voin allekirjoittaa täysin. Tuntuu vaan niin loputtomalta jonolta sitä samaa ja taas samaa, kuin joku tuubi josta ei tule kuin sitä samaa taas.
- serafiiina
Ymmärrän. Mutta minäkin kuulun tuohon jengiin jolle kaikki on uutta myös. Vasta pari vuotta olen tajunnut missä mennään tässä maailmassa. Sitä ennen ihan nimelliskristitty olin, eikä ollut hätäpäivää mulla kun ajattelin meneväni ilman muuta taivaaseen, ja että maailmanloppu tulee joskus hamassa tulevaisuudessa, ei koske mua. Jos nytkään maailma on loppumassa, mutta tässä muodossa jossa me se ollaan totuttu näkemään. Lopun aikaa silti eletään.
Että aina on ihmisiä joille nämä asiat ovat ihan uutta. :)
- kuningasjaakko
Onhan luonnollista, että Jumala puhuu suoraan profeettojen korvaan nimenomaan englanniksi, koska ainoa täydellisesti oikea Raamatun painos on King James Bible joka on tietysti englannin kielinen.
- zalaam
Kiitos Jaska. Luoja näyttää kaataneen huumorintajua astiaasi. Hyvä homma:)
Täällä puolustetaan KJV:tä. Suuri yleisö arvioikoon.
https://www.youtube.com/watch?v=kFtI_mVOXbQ
- suikale
Oliko sanomassa ehkä maalisuikaletta liitetiedostona?
- serafiiina
Tuskin uskoisit siltikään, vaikka olis 100 maalisuikaletta rivissä. :)
- serafiiina
Tämä koko ketju meni nyt tähän kielijuttuun, mikä sekin tärkeä asia selvittää kun usein se otetaan esiin näissä Pihon ketjuissa.
Mutta aloitukseen, että miten Piho tai muut tuon tulkitsette?- zalaam
Seuraava ennustus saattaisi sopia kuvioon. Herra Sebaot tulee lyömään Googin rosvojoukon.
Hesekiel:
39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
39:7 Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
39:8 Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.
39:9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
39:10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
39:11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso.' zalaam kirjoitti:
Seuraava ennustus saattaisi sopia kuvioon. Herra Sebaot tulee lyömään Googin rosvojoukon.
Hesekiel:
39:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ennusta Googia vastaan ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tulen sinun tykösi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
39:2 Minä kuljetan sinua, talutan sinua, nostatan sinut pohjan periltä ja annan sinun hyökätä Israelin vuorille.
39:3 Mutta minä lyön pois jousesi sinun vasemmasta kädestäsi ja pudotan nuolesi sinun oikeasta kädestäsi.
39:4 Israelin vuorille sinä olet kaatuva, samoin kaikki sinun sotalaumasi ja kansat, jotka sinun kanssasi ovat: minä annan sinut petolinnuille, kaikille siivekkäille ja metsän eläimille ruuaksi.
39:5 Kentälle sinä kaadut. Sillä minä olen puhunut, sanoo Herra, Herra.
39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.
39:7 Ja pyhän nimeni minä teen tunnetuksi kansani Israelin keskuudessa enkä enää salli häväistävän pyhää nimeäni. Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, Israelin Pyhä.
39:8 Katso, se tulee, se tapahtuu, sanoo Herra, Herra: tämä on se päivä, josta minä olen puhunut.
39:9 Israelin kaupunkien asukkaat menevät ulos ja sytyttävät ja polttavat aseita, pieniä ja suuria kilpiä, jousia, nuolia, käsikarttuja ja keihäitä. He pitävät niitä polttoaineina seitsemän vuotta;
39:10 eivät he kanna puita kedolta eivätkä hakkaa metsistä, vaan pitävät polttoaineina aseita. Näin he saalistavat saalistajiaan ja ryöstävät ryöstäjiään, sanoo Herra, Herra.
39:11 Sinä päivänä minä annan Googille siellä, Israelissa, hautasijan, 'Kulkijain laakson', itää kohden merestä; se sulkee tien noilta kulkijoilta. Sinne haudataan Goog ja koko hänen meluisa joukkonsa, ja sille pannaan nimeksi: 'Googin meluisan joukon laakso.'Varsinaista näpertelyä. Puhutaanko tässä todella universumien ja miljardien galaksien kaikkivaltiaasta Luojasta? Ei lainkaan kuulosta siltä.
Ymmärrän sanoman siten, että Jumala on kokoamassa lopunajan armeijaansa, johon kaikkia uskovia kutsutaan. Kaikki eivät kuitenkaan vastaa kutsuun, vaan jatkavat joko nukkumista tai maailman hengen mukaan elämistä. Sellainen peli ei kuitenkaan vetele, sillä Jumalan soturin täytyy olla puhdas, valvova ja täynnä Pyhää Henkeä.
- zalaam
Sopii. Jeesus tulee pyhineen maan päälle lopettamaan sodat.
Juud. 1:14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
Ilmestyskirja:
20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa. - serafiiina
Amen. Aloituksen Sanoma on hyvin vakava. Mulla tulee tästä mieleen, että Tukholman profetia on toteutumassa pian, ja silloin tarvitaan täällä Suomessa Jumalan sotureita, tavallisia uskovia naisia ja miehiä jotka kertovat Jumalan Sanaa muille ihmisille, lohduttavat kärsiviä, auttavat ihmisiä hädän keskellä ihan konkreettisestikin jne. Jumala kyllä ohjeistaa sitten miten sotureiden tulee toimia.
- serafiiina
Jumala myös varustaa soturinsa, jopa yliluonnollisin voimin. Mutta tehtävään täytyy tosiaan olla valmis kuten Piho mainitsi. Ja ne valmistelut pitää olla nyt jo käynnissä.
Tähän sopisi nyt hyvin mikko.ainasojan kehoitus parannuksenteosta. :)
- Snap_Crackle_Pop
Jahas, sekopäillä on ihan omat roolipelit menossa. Minulle jumala kertoi että olette valehtelijoita. Ilmoitus tuli klingonin kielellä aamiaispöydässä. Viesti muodostui maidossa kelluvista muroista.
- zalaam
Snap. Älä enää luota kouluun ja massamediaan.
https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio
In English
https://www.google.fi/#q=impossible evolution
Jeesus on historian (His story) henkilö:)
http://gamma.nic.fi/~jlindell/messias.htm
Jos Jumala vielä kutsuu sinua, älä torju Hänen kutsuaan. Jos olet aikuinen, pidän mahdollisena, että olet jo ehtinyt torjua ainakin yhden kutsun. Jumala on pitkämielinen. Hän saattaa kutsua jopa kolme kertaa.
> Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa. <
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
- offi10001
Kuulehan Jouko Piho ne sanomat nousee ihan sinun omasta päästäsi.
Olet niin seko näille profeteerauksille jotta aivosi ihan tahdostasi riippumatta sinulle kertoo .
Oletko sattumoisin kuullut ihmisistä jotka kuulevat ääniä ja puhettta vaikka eivät ole edes uskoviakaan , heillä on muuten oma yhdistyksensä josta hakevat tukea tuohon ongelmaan....sanoo mies joka ei koskaan itse saa mitään ja jonka edestä tuolit viedään, jonka etunimi ei jää mieleen.... ja miten se loppu meni.
- offi10001
jolle ei tapahdu mitään,,,.
Jouko Piho on ymmällä ilmiön kanssa jota pitee useammat ihmiset kuin osaamme ajatellakkaan , aavistus intuitio on läsnä kaikkialla aivan kuin olisi ylimääräinen aisti jota emme osaa määritellä.
Äänte puheen kuuleminen ei ole harvinaista ihmisille Jouko Piholla on vain harhakäsitys siitä että hän on Jumalan valitsema profeetta jolle Jumala ilmoittaa asioita , juuri siksi sanon ns, normaalien ihmisten mukaan tämä maailma tulee rakentaa.
Olen minäkin unia nähnyt, olen minäkin puhetta kuullut , josta en tiedä tuliko ulkoapäin , sisältä,vai mistä , kyllä se suurta ihmetystä minussa herätti.
Mutta harhaista höpötystö nuo Joukon jutut ovat ja ei niillä ole mitääntekemistä todellisuuden kanssa.
Koska kertomus Jeesuksestakin on uskontoa , nimenomaan uskontoa eikä totta !
Maa menee muuten aivan omaa rataansa , eikä aurinko sitä kierrä , ei neitseestä synnytty ja miljardien ja miljardien tähden uhrikuolema jossa Jumala tapetaan tai ainakin melkein ei muuten ole "normaali" ihmisen aivoille totta.
Paavalikin joutui toteamaan ; " risti on hullutusta niille jotka kadotukseen joutuvat".
Paavali oli juutalainen luopio ja kristinuskon perustajia. - zalaam
JarmoEklund kirjoitti:
...sanoo mies joka ei koskaan itse saa mitään ja jonka edestä tuolit viedään, jonka etunimi ei jää mieleen.... ja miten se loppu meni.
CIAo Jarmo. En tiijä miten loppu meni, mutta kestä tässä lauletaan?
https://www.youtube.com/watch?v=6Fzwt9bPgcM - zalaam
offi10001 kirjoitti:
Jouko Piho on ymmällä ilmiön kanssa jota pitee useammat ihmiset kuin osaamme ajatellakkaan , aavistus intuitio on läsnä kaikkialla aivan kuin olisi ylimääräinen aisti jota emme osaa määritellä.
Äänte puheen kuuleminen ei ole harvinaista ihmisille Jouko Piholla on vain harhakäsitys siitä että hän on Jumalan valitsema profeetta jolle Jumala ilmoittaa asioita , juuri siksi sanon ns, normaalien ihmisten mukaan tämä maailma tulee rakentaa.
Olen minäkin unia nähnyt, olen minäkin puhetta kuullut , josta en tiedä tuliko ulkoapäin , sisältä,vai mistä , kyllä se suurta ihmetystä minussa herätti.
Mutta harhaista höpötystö nuo Joukon jutut ovat ja ei niillä ole mitääntekemistä todellisuuden kanssa.
Maa menee muuten aivan omaa rataansa , eikä aurinko sitä kierrä , ei neitseestä synnytty ja miljardien ja miljardien tähden uhrikuolema jossa Jumala tapetaan tai ainakin melkein ei muuten ole "normaali" ihmisen aivoille totta.
Paavalikin joutui toteamaan ; " risti on hullutusta niille jotka kadotukseen joutuvat".
Paavali oli juutalainen luopio ja kristinuskon perustajia.Offi. Jeesus on realismia ja evoluutio on uskontoa:)
http://gamma.nic.fi/~jlindell/messias.htm
Mahdoton evoluutio
https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio
In English
https://www.google.fi/#q=impossible evolution
Profetia: Moni kuolee.
https://www.google.fi/#q=nwo kills
Profetia: Moni temmataan.
https://www.google.fi/#q=rapture of the church
Profetia: Jeesus perustaa rauhan maan päälle.
https://www.google.fi/#q=god's kingdom zalaam kirjoitti:
CIAo Jarmo. En tiijä miten loppu meni, mutta kestä tässä lauletaan?
https://www.youtube.com/watch?v=6Fzwt9bPgcMoffi10001 kirjoitti:
Paavali oli juutalainen luopio ja kristinuskon perustajia.Sellainen joka kieltää Jeesuksen Kristuksen Jumlaan poikana on antikristus!
1. Johhaneksen kirje 4:14-15 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi. Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
1. Johanneksen kirje 2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
- LopettakaaHourailu
Joko ne taas on lopunajat lähellä? Enpä usko. Mitään mullistavaa ei tapahdu tällä rintamalla kenenkään täällä keskustelevan elinaikana. Osoittakaa sanani vääriksi jos pystytte.
- serafiiina
Kannattaa kuunnella vaikka tämä ihan alkuun. Pitkä puhe on, mutta täyttä asiaa alusta loppuun. Esa Kokko / Uusi Maailmanjärjestys
https://www.youtube.com/watch?v=tZ2KCGhQTdA - LopettakaaHourailu
serafiiina kirjoitti:
Kannattaa kuunnella vaikka tämä ihan alkuun. Pitkä puhe on, mutta täyttä asiaa alusta loppuun. Esa Kokko / Uusi Maailmanjärjestys
https://www.youtube.com/watch?v=tZ2KCGhQTdAEn jaksanut katsella kokonaan mutta ymmärsin idean. Ei lopunajat ole Esa Kokon juttujenkaan jälkeen yhtään sen ajankohtaisemmat kuin aiemminkaan. Minä uskon siinä vaiheessa kun kerrotte vaikka vuoden tarkkuudella ihan konkreettisesti tällä Jeesus/lopunajat/Jumala jne. rintamalla ettekä arvaile normaaleja maailmantapahtumia joksikin suuren tapahtuman vaiheiksi. Mitään ei tapahdu. Ei ole tapahtunut tähänkään asti eikä tapahdu jatkossakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566638Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404552- 552279
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391848Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71438Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151209- 171181
- 241154
- 171124
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087