"Vain hyvin sairas ihminen – ja vielä unissaan – voi kuvitella Venäjän hyökkäävän Natoa vastaan, kuvailee Putin.
Putin mukaan maailma on muuttunut niin paljon, ettei laajamittaista sotilaallista konfliktia voi kuvitella".
http://yle.fi/uutiset/presidentti_putin_venajaa_ei_tarvitse_pelata/8052946?origin=rss
Meillä on muutakin tekemistä. Sen voin vakuuttaa, sanoo Putin.
Venäjän presidentin Vladimir Putinin mukaan Nato-maat käyttävät rahaa sotilasmenoihin kymmenen kertaa enemmän kuin Venäjä ja Yhdysvaltain puolustusbudjetti on maailman suurin.
Putinin mielestä Venäjä vain puolustautuu ulkoisia uhkia vastaan.
Vain sairas ihminen pelkää venäjää
6
<50
Vastaukset
- JäätyneetKonfliktit
"Putin mukaan maailma on muuttunut niin paljon, ettei laajamittaista sotilaallista konfliktia voi kuvitella"
Niin, pienimuotoiset maanriistot ja kansanmurhat Ukrainassa ovat mukavampia novottaa kansalleen... - VoihanVenäjä
Vain sairas ihminen... pelkää länsimaista demokratiaa, Herra Putin ja varustautuu sotilaallisesti sen torjumiseen.
Turvallisuus, kuten sotapelkoisia nyt on vaan vaikka omasta sodastamme on kulunut 70 vuotta.
Itse kävin vuosia kestän unitapahtumasarjan. Tiedostumaton psyykenalue kehitti suojamekanismia niin, että sodanpelot poistuivat kokonaan.
Olen sodanvastainen, mutta en usko että elinaikanani meille tulee mitään aseellista konfliktia.- juuriltani_venäl-sukua
Olen siis sairas, mutta Venäjä maana kirjoitetaan isolla - kielenä pienellä. OK?
Venäjä ja venäläiset ihmiset pääosin ihan ok, politiikka ja sen tekijät syvältä - tai jopa perkeleestä! OK? - Tiesin
Siinä tapauksessa Suomen kannattaa liittyä Natoon. Kaikkien Venäjän naapurimaiden kannattaa.
- miksihyökkäisi
Ei hyökkää Venäjä ikinä Natoa vastaan, voi jäädä toiseksi, eikä ole syytäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275