http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/201506050212642_v6.shtml
Mitenkähän Roopelle kävisi tuon kanssa kehässä ? tippuisko ensimmäisestä potkusta ?
Late Lapista. SSSS Ry!
TÄÄLTÄ PESEE ROBERT HELENIUS !
6
<50
Vastaukset 6
- Helenius_näyttää
mummo ankan rengiltä hansulta.
- buigel
-miksi noita typeriä kommentteja pitää suoltaa, oletko jotenkin katkera siitä , että Suomessakin on tällainen huippulahjakkuus, jolla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Valtava iskuvoima sarjoissa.
Älä katso jos tulee noin paha mieli. Lue Akua .
- ewrohtyesriohyiortjh
Putin on taas ottanut selfien ilman paitaa. Kohta se pomppii ympäri venäjää tiikerikalsareissa kurkiaura perässään ja 2000 vanha ruukku hanurissaan.
- berntsugar
Helenius voisi panna rukkaset naulaa. Uudet tulijat deontay wilder ja anthony joshua etunenässä ovat lahjakkuuksina valovuoden kankeaa heleniusta edellä. Todellisuudessa helenius on sitäpaitsi parissa aiemmassakin matsissa tosiasiassa hävinnyt mutta sauerland talli on tullut väliin.
Eiköstä se ollutRooopertti joka tyrmäsi vastustajansa ennätysajassa 6,2 sekunnissa ?
Onko nopeampia esityksiä nähty, tuohon ei kovin kankea mies pysty!
Late Lapista. SSSS Ry!- vtberntsugar
Pitäisi ottaa huomioon myös vastus. Yleensä näille tauon pitäneille nyrkkeilijöille valitaan vastus sieltä kevyemmästä päästä ja nyt se oli sitä erityisesti. Aika näyttää mutta itse olen sitä mieltä että nyrkkeilijä jolla on vaikeuksia mm chisoran kanssa ei yllä em herrojen tasolle (siis wilder ja joshua). olen kohta 60 vuotta ammattinyrkkeilyä seurannut ja eräitä otteluja nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1321244- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63798PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51628- 53603
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30503
- 63493
- 39487
- 16477