TÄÄLTÄ PESEE ROBERT HELENIUS !

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helenius_näyttää

mummo ankan rengiltä hansulta.

• buigel

-miksi noita typeriä kommentteja pitää suoltaa, oletko jotenkin katkera siitä , että Suomessakin on tällainen huippulahjakkuus, jolla on ollut paljon vastoinkäymisiä. Valtava iskuvoima sarjoissa.
        Älä katso jos tulee noin paha mieli. Lue Akua .

• ewrohtyesriohyiortjh

Putin on taas ottanut selfien ilman paitaa. Kohta se pomppii ympäri venäjää tiikerikalsareissa kurkiaura perässään ja 2000 vanha ruukku hanurissaan.

• berntsugar

Helenius voisi panna rukkaset naulaa. Uudet tulijat deontay wilder ja anthony joshua etunenässä ovat lahjakkuuksina valovuoden kankeaa heleniusta edellä. Todellisuudessa helenius on sitäpaitsi parissa aiemmassakin matsissa tosiasiassa hävinnyt mutta sauerland talli on tullut väliin.

• Eiköstä se ollutRooopertti joka tyrmäsi vastustajansa ennätysajassa 6,2 sekunnissa ?
      Onko nopeampia esityksiä nähty, tuohon ei kovin kankea mies pysty!

Late Lapista. SSSS Ry!

• vtberntsugar

Pitäisi ottaa huomioon myös vastus. Yleensä näille tauon pitäneille nyrkkeilijöille valitaan vastus sieltä kevyemmästä päästä ja nyt se oli sitä erityisesti. Aika näyttää mutta itse olen sitä mieltä että nyrkkeilijä jolla on vaikeuksia mm chisoran kanssa ei yllä em herrojen tasolle (siis wilder ja joshua). olen kohta 60 vuotta ammattinyrkkeilyä seurannut ja eräitä otteluja nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      132
      1244
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1061
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      798
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      628
    5. 53
      603
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      531
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      503
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      493
    9. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      487
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      477
    Aihe