Jouko Piho 7.6.2015 poisti facebook kavereista

TotuusEiPalaTulessa

Uskalsin arvotella Raamatulla Joukon levittämiä profetioita ja hänen omia profetioita. Jouko poisti 2015 facebook kavereista.
Jouko on vääräprofeetta tai vääränproofetan henkivallan ohjaama.
Ehkä evlut lahkon vapaamuurarien käsikassara koska levittää vapaamuurarien ohjaaman evlut lahkon sanomaa.

7

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halletosilujaa

Hallelujaa! Tässä on totisesti oikea, luotettavan tuntuinen profeetta sitten kyseessä! Nimittäin oikean profeetan tunnistaa siitä, että hän ei ikinä erehdy missään asiassa ja kaikki arvostelu on silloin luonnollisesti pilkkaajien ja saaatananpalvojien työtä.

• serafiiina

Menepäs Ap. sinne Joukon blogin Profetiat -sivustolle 'Ajankohtaista 6' niin huomaat, että siellä nimenomaan varoitetaan vapaamuurareista!

Ja kai Joukolla on oikeus itse valita Facebook kaverinsa kuten muillakin ihmisillä.

• serafiiina

Joukon kotisivuja siis tarkoitin, siellä se Ajankohtaista 6...

• Jouko Piho on kyllä asettanut itsensä sellaiseen asemaan ettei hänellä ole varaa poistaa ketään FB kavereista tms. koska hän on selkeästi asettunut kansan edustusasemaan ja poliittisesti aktiiviseksi, joka taas vaatii avoimuutta, eikä poissulje kritiikkiä. On ihan eri asia olla pelkästään porofetoiden julkaisija tai vain sanajulistaja, kuin ottaa yhteiskunnallisesti näkyvää kantaa, puhumattakaan että pyrkii perustamaan jonkilaista poliittista uraa itselleen.
      Oudoksun Pihon käytöstä, jos on näin toiminut.

• vakiväki---

Jouko ei ole Jumalan asettama profeetta, vaikka vetoaa Aam 3:n jakeeseen.
      Kylllä Jumala ilmoittaa aikeensa, valitsemilleen palvelijoille, mutta ei sellaisille jotka itse itsensä profeetoiksi korottavat.

• a---a

Eiköhän se ole jokaisen, myös Pihon, oma asia ketä haluaa ja ketä ei halua naamakirjakavereikseen. Typerää vinkua moisesta.

• Ihmettelen Jarmo Eklundia, joka kirjoittaa poliittisesta urastani, vaikka minä olen luopunut kaikesta poliittisen uran tekemisestä 15.1.2015 ja olen sen jälkeen keskittynyt hengellisiin asioihin esim. kokouksia pitämällä.

Ja mitä tulee Facebook-kavereihin, niin minulla on oikeus kuten kaikilla muillakin valita, ketkä ovat minun kavereitani Facebookissa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7462
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4850
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1870
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1819
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1337
    Aihe