Uskalsin arvotella Raamatulla Joukon levittämiä profetioita ja hänen omia profetioita. Jouko poisti 2015 facebook kavereista.
Jouko on vääräprofeetta tai vääränproofetan henkivallan ohjaama.
Ehkä evlut lahkon vapaamuurarien käsikassara koska levittää vapaamuurarien ohjaaman evlut lahkon sanomaa.
Jouko Piho 7.6.2015 poisti facebook kavereista
7
88
Vastaukset
- Halletosilujaa
Hallelujaa! Tässä on totisesti oikea, luotettavan tuntuinen profeetta sitten kyseessä! Nimittäin oikean profeetan tunnistaa siitä, että hän ei ikinä erehdy missään asiassa ja kaikki arvostelu on silloin luonnollisesti pilkkaajien ja saaatananpalvojien työtä.
- serafiiina
Menepäs Ap. sinne Joukon blogin Profetiat -sivustolle 'Ajankohtaista 6' niin huomaat, että siellä nimenomaan varoitetaan vapaamuurareista!
Ja kai Joukolla on oikeus itse valita Facebook kaverinsa kuten muillakin ihmisillä.- serafiiina
Joukon kotisivuja siis tarkoitin, siellä se Ajankohtaista 6...
Jouko Piho on kyllä asettanut itsensä sellaiseen asemaan ettei hänellä ole varaa poistaa ketään FB kavereista tms. koska hän on selkeästi asettunut kansan edustusasemaan ja poliittisesti aktiiviseksi, joka taas vaatii avoimuutta, eikä poissulje kritiikkiä. On ihan eri asia olla pelkästään porofetoiden julkaisija tai vain sanajulistaja, kuin ottaa yhteiskunnallisesti näkyvää kantaa, puhumattakaan että pyrkii perustamaan jonkilaista poliittista uraa itselleen.
Oudoksun Pihon käytöstä, jos on näin toiminut.- vakiväki---
Jouko ei ole Jumalan asettama profeetta, vaikka vetoaa Aam 3:n jakeeseen.
Kylllä Jumala ilmoittaa aikeensa, valitsemilleen palvelijoille, mutta ei sellaisille jotka itse itsensä profeetoiksi korottavat. - a---a
Eiköhän se ole jokaisen, myös Pihon, oma asia ketä haluaa ja ketä ei halua naamakirjakavereikseen. Typerää vinkua moisesta.
Ihmettelen Jarmo Eklundia, joka kirjoittaa poliittisesta urastani, vaikka minä olen luopunut kaikesta poliittisen uran tekemisestä 15.1.2015 ja olen sen jälkeen keskittynyt hengellisiin asioihin esim. kokouksia pitämällä.
Ja mitä tulee Facebook-kavereihin, niin minulla on oikeus kuten kaikilla muillakin valita, ketkä ovat minun kavereitani Facebookissa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404522- 542259
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391848Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171171
- 241154
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018