Olen tässä aivan hiljakkoin muuttanut Helsingin Puistolan seuduille ja olen nyt haeskellut tästä lähimaastosta sopivaa kuntosalia. Täällä on vissiin ainakin kaksi kuntosalia aika lähellä toisiaan, nimittäin Puistolan Kuntoklubi ja sitten Puistorin Kuntosali, ja nyt kysyisin, että kumpaan paikkaan kannattaisi mielestänne satsata. Kummassa on paremmat laitteet jne. Nuo salit taitavat käydä aika kovaa kilpaa asiakkaista. Hinnat noissa kummassakin on samanlaiset 40E/kuukausi. Jos siis joku asuu täällä Puistolassa, niin voisitko antaa vähän vinkkiä? Kiitos!
Puistolan alueen kuntosalit
1
1166
Vastaukset
- Bodari Puistolasta
No, pientä vinkkiä voisin kyllä antaa, kun on tuota kokemusta oikeastaan kummastakin punttinksesta. Tuo Puistorin kuntosali on kyllä laitteistoltaan aika hyvä, siellä käytetään näitä Davidin-laitteita, mutta siellä ei ole läheskään kaikkia laitteita, joita tarvittaisiin isojen lihasten kasvattamiseen. Otetaan nyt esimerkkinä Hack-kyykkylaite ja pohkeiden treenaus seisten. Muutenkin tuolla käy aika paljon ns. tavallisia kuntoilijoita nuorista vanhuksiin, eikä siis bodareita. tuossa Kuntoklubissa (ent. puistolan Gym Club), jossa itsekin käyn, on enemmän treenimahdollisuuksia ja treenarit ovat enemmän bodarimallisia. tuu siis vaan tänne Kuntoklubille! Nähdään salilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078