Millä selitätte sen et sillon kun olin 20v kaikki miehet halus panna mua mut eivät halunneet parisuhdetta. Nyt kun oon 30v niin kaikki haluu parisuhdetta mitä itse en taas enää halua. :(
Selittäkää
31
<50
Vastaukset
- 1212
Osaan vastata ensimmäiseen.
Mitä tarkoittaa kaikki miehet? Kaikkia miehiä, vai niitä komeita itsevarmoja miehiä jotka taluttivat sinut baarista kämpilleen? Ne harvat nuoret miehet jotka saavat paljon naisia eivät halua seurustella.
Luultavasti monikin parikymppinen olisi halunnut seurustella, mutta nämä olivat niitä ihan kivoja miehiä joita et edes huomannut.- ksysymys
Kaikilla miehillä tarkotan niitä noin 10 miestä jotka pyörii ympärillä ja ruinaa treffejä...oli sit yökerhos tai työpaikal tai kaupassa.
- kysynVaan-76
Miten 10 miestä voi olla kaikki miehet?
Sinä sii oletit että muita miehiä ei ole olemassa tai että nuo kymmenen miestä edustivat kaikkia Suomen miehiä eikä kukaan poikkea näistä miehistä? - ksysymys
kysynVaan-76 kirjoitti:
Miten 10 miestä voi olla kaikki miehet?
Sinä sii oletit että muita miehiä ei ole olemassa tai että nuo kymmenen miestä edustivat kaikkia Suomen miehiä eikä kukaan poikkea näistä miehistä?Kylhän ne 10 miestä vaihtuu kokoajan. Mut oikea muoto on
kaikki miehet = kaikki ympärilläni pörräävät miehet - Totuus1
ksysymys kirjoitti:
Kylhän ne 10 miestä vaihtuu kokoajan. Mut oikea muoto on
kaikki miehet = kaikki ympärilläni pörräävät miehetPyörikö aina ympärilläsi kauppassakäydessä ja työpaikalla (mikä työpaikka?) 10 miestä?
- ksysymys
Totuus1 kirjoitti:
Pyörikö aina ympärilläsi kauppassakäydessä ja työpaikalla (mikä työpaikka?) 10 miestä?
Joo tottakai jos puhutaan vaik viikosta niin taatusti 10 miestä kiinnostunu!
- aika_kuluu
Totuus1 kirjoitti:
Pyörikö aina ympärilläsi kauppassakäydessä ja työpaikalla (mikä työpaikka?) 10 miestä?
Voi luoja! Etkö ymmärrä "kaikki" "muutama" "pari" "aina" "ei koskaan" ovat käsitteitä joita käytämme, jotka muodustuvat kun enemmän kuin 2 kertaa tapahtuu jotain tms! Siis joo aloittajalle: ensimmäinen aloittaja on aikalailla oikeassa.. 20.v miehet ei vaan halua "tuhlata" aikaansa suhteisiin ja kun sieltä baareista on se 10.vuotta typyjä raahattu alkaa se tympäännyttämään (myöskin ne nykyiset baarissa oleilevat 20.v typyt ei olekkaan kiinnostuneita 30.v poitsuista, joten suhdetta aletaan etsiä..)
- jotain_horahtavaa
jossain on?
- Trollo
Mikä on kauniin ja nuoren vastakohta? :D
- Hhhk
Ruma ja vanha. Miksi kukaan haluaa ruman ja vanhan parisuhteeseen.
- oletkosyönytparsaa
Hhhk kirjoitti:
Ruma ja vanha. Miksi kukaan haluaa ruman ja vanhan parisuhteeseen.
No jaa, rumuus ja kauneus on niin suhteellista..
Aika usein näkee "rumia" ja "vanhoja" onnellisen näköisiä pareja.
Tietty näkee "rumia ja vanhoja" sinkkujakin, mutta heillä on se rumuus vissiin ollut jo nuorena ja kauniina sielussaan. Ei ole sitten enää mitään valttikortteja, kun aika ja painovoima on tehnyt tehtävänsä.
- 0307
Ensimmäisen aloittajan tavoin sanoisin että olet huomioinut vain ympärilläsi pörränneet agressiivisimmat urokset. Se kuuluu ihan ihmisen DNA:han jossa jokainen nousukas ja laumanjohtaja yrittää levittää perimäänsä niin laajalle ja niin paljon kuin ehtii. Me olemme eläimiä ja käyttäydymme sen mukaan.
Myös naaraat usein hakevat perimänsä ukomudollisesti hyvältä urokselta, ja sen jälkeen lyöttäytyvät yhteen hiljaisemman ja luotettavan kumppanin kanssa. Se takaa että perimä on tulevalta laumanjohtajalta, mutta että joku pitää jälkeläisistä huolta kuin omistaan. Myös DNA:han kirjoitettu käytösmalli.
Se että et nähnyt ympärilläsi olevan ringin ulkopuolelle, johtuu omasta käytösmallista. Eli, sukuvietin ohjaamana näit vain sen lähimmän urosringin. Jokaista naista ihailee ainakin neljä miestä. Agressiivisimmat etsivät yhden yön keikkoja. Hiljaisemmat ja luotettavammat pidempiaikaista suhdetta.
Mietippä tarkasti, eikö sinulla ollut ketään miespuolista luottohenkilöä tai sielunkumppania keskustelukaverina? Käyppäs kysymässä olisiko heistä ollut silloin seurustelukumppaneiksi?
ja nyt kun olet jo 30v, niin tervetuloa keski-ikään. Enää ei etsitä villiä nuoruutta, nyt valmistaudutaan vanhuuteen ja etsitään turvaa kumppanistsa. Sekä taloudellista että henkistä. Tämäkin on kirjoitettu DNA:hamme. Aineenvaihdunta muuttuu ja 35 ikävuoden jälkeen iho rupsahtaa ja painoa alkaa kertymään vaikka vain katsoisi ruokaa. Nestettäkin kertyy joka paikkaan eikä enää voi bilettää läpi yön. Vanhuus on siis jo saapunut.
On toki olemassa uroksia joille ikäisesi on yhä eksoottinen kokemus, mutta taidat ajatuksinesi ajautua heidänkin ohitsee. Kokeile Joogaa, se selittää mitä missäkin vaiheessa elämääsi tapahtuu. Ja mitä vaihetta käyt läpi nyt. Opit itsestäsi ja elämästäsi enemmän.Ahaa. Yh-naiset etsivät elättäjää itselleen ja toisen miehen äpärälapsille, koska se on kirjoitettu DNA:han. Mitäs nainen siis geeneilleen voi. Järkeähän he eivät voi käyttää, etenkään jos sitä ei ole.
- epätykkäysnappi
@0307: "Jokaista naista ihailee ainakin neljä miestä." Mihin perustat väitteesi?
@0307: "Kokeile Joogaa, se selittää mitä missäkin vaiheessa elämääsi tapahtuu. Ja mitä vaihetta käyt läpi nyt. Opit itsestäsi ja elämästäsi enemmän." Miten jooga selittää sen, mitä vaihetta kukakin käy elämässään? Miksei samantien lukisi Urantiaa?
@super-atm: osuva kommentti.
- SitäSaa
"Millä selitätte sen et sillon kun olin 20v kaikki miehet halus panna mua mut eivät halunneet parisuhdetta. Nyt kun oon 30v niin kaikki haluu parisuhdetta mitä itse en taas enää halua. :("
Selitän sen niin että molempien mieli on muuttunut. Huonompi homma vain sinulle. - ölölölööö
alta 30v kuuluuki mennä ja rietastella, ni sit 30v tietää jo mitä tahtoo.
Noinhan se ihan oikeasti on. Viittaan taas elämänkulkuteorioihin. Ei niissä suorastaan rietastelusta puhuta, mutta perhe- ja työelämän vakiintuminen tapahtuu vasta aikuisuudessa, nuorena vasta etsitään itseään.
- women.are.scum
Paitsi että naiset rietastelisi yli kolmekymppisenäkin jos se vaan olisi mahdollista.
Ei naiset yli 30v tiedä mitä tahtoo, he vain tyytyvät heidän mielestään "tylsään" mieheen kun ne pelimiesrentut eivät ole enää kiinnostuneita heistä.
Tilaisuus tekee aina varkaan naisista. - Hohhohhoo
Ja minkä mukaan siis näin kuuluu tehdä?
- berbarr
No mikset haluu parisuhdetta? :/
- ksysymys
Olen jo ollut parisuhteessa ja kerta riitti. En halua asua kenenkään kanssa. Säilyy jännitys kun ei hinkkaa 24/7 yhes.
- ap_ei_saa
"tasoistaan seuraa";)
ksysymys kirjoitti:
Olen jo ollut parisuhteessa ja kerta riitti. En halua asua kenenkään kanssa. Säilyy jännitys kun ei hinkkaa 24/7 yhes.
Miksi parisuhteen pitäisi tarkoittaa yhdessä asumista?
- omavikasi
Koska kuulut siihen sarjaan, johon yhdenkään parisuhdeorientoineen miehen ei kannata langeta. Pelimiehet ovat juuri niitä kaikkein aggressiivisimpia. Kiltit miehet jotka etsivät kumppania, eivät taas yritä jokaista naista.
Sinä lankesit aggressiivisiin pelimiehiin ja jätit kumppania etsivät ilman huomiota, koska pidit heitä nööseinä seinäruusuina. Nyt kannat tekojesi seuraukset, kun olet jo itsekin liian kyynistynyt parisuhteeseen. Totuus on, että sinä olit liiaksi viettiesi vietävissä oleva eläin. Olisit käyttänyt aivojasi, ja jättänyt pelimiehet vain huomiotta.- kerroOraakkeli
Mutta miksi aloittajaa sitten piirittävät miehet, jotka tahtoisivat parisuhteeseen?
- syystäettä
kerroOraakkeli kirjoitti:
Mutta miksi aloittajaa sitten piirittävät miehet, jotka tahtoisivat parisuhteeseen?
Ehkä osa niistä pelimiehistäkin haluaa vakiintua 30:n jälkeen, jolloin sitoutumishaluisia miehiä on nyt enemmän. Aloittajan havainto, että 30v miehet haluaa suhdetta ei siis välttämättä ole väärä. Joskushan ne lapsetkin on tehtävä, jos niitä haluaa.
Jaahas. Milläs selitätte sen et sillon kun olin 25v kaikki naiset halus mua. Nyt kun oon 39v niin kukaan ei halua mua. Nää on näitä elämän suuria arvoituksia.
- wrwerwrwe
Hyvää pohdintaa, taas perus naisten elämänkaava havaittavissa.
- ätmioon
sun nuoruudessa et siis tuntenut ketään saman ikäistä, joka seurusteli. Jos seurusteli, niin väitteesi on valhe.
- jäinyksin
Minuakin miehet vonkasivat urakalla sänkyhommiin nuorempana, halusin seurustella, mutta se ei miehille käynyt(en kuitenkaan alkanut irtosuhteitakaan harrastamaan).
Nykyisin pitkästi päälle kolmekymppisenä miehet eivät enää vonkaa sänkyhommiin mutta en kelpaa seurusteluunkaan joten jäin hyvin kokemattomaksi vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Jos ei ole kaunis ja seksikäs jää yksin. Ihan turhaan miehet täällä palstalla voivottelevat naisten pinnallisuutta kun itse ovat täsmälleen samanlaisia!- not.true
Varmasti olisi ollut tarjolla sinulle myös seurustelua haluavia miehiä mutta itse ohitit heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581