Miksi Soini on nyt hiljaa Bilderberg-kokouksesta?

4444444

Tähän asti on joka vuosi haukkunut siellä käyviä suomalaisia!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halla-ahon_äänestäjä

      Kun Soini on pääministeri seuraavien vaalien jälkeen
      hän saa kutusun jokaiseen kokoukseen ja myös määrää, minne ministerit saavat mennä

    • Mullvad

      Soini on hiljaa siksi, että hänelle alkaa pikku hiljaa selvitä, kuinka vähän häntä arvostetaan. Soini on aiemmin luullut, että kaikenlainen julkisuus lisää hänen arvostustaan. Ehkä hän nyt ymmärtää myös sen, että vähä-älyinen ja vastuuton mölinä vähentävät hänen muutenkin vähäistä arvostustaan.

      Onhan se tietysti karua luettavaa Soinille, kun hänen suuresti vihaamansa ministeritoveri A. Stubb ja PERHEYRITYSTEN LIITON TOIMARI Leena Mörttinen saavat kutsun maailman mahtavien kerhoon, ja Soini itse joutuu tyytymään johinkin tiistairaveihin.

      • mullvad
        pepep kirjoitti:

        http://tinyurl.com/ob5zjop

        Ehkä on ihan hyvä, ettei Soini pääse Bilderberg-kokoukseen alppimaisemiin. Itävallasta saattaisi muuten tulla kv-kuvapalveluiden kautta tuollaisia kuvia, kun Soini olisi ottanut kokouksesta hatkat ja painunut vetämään muutaman paikallisen nakkimukin.


      • JUOPPOKEPULAINEN

      • Pekoni_tirisee

      • JUOPPOKEPULAINEN kirjoitti:

        tossa näkyy hyvin kepulipepepin perseeseentyöntö
        kandee katsoa

        Eikö Keskusta olekkaan Persujen hallituskumppani?


      • Osmium
        Pekoni_tirisee kirjoitti:

        Syöttöpossulla ei todellakaan näytä olevan minkäänlaista itsekuria. Hyi hitto.

        Luonnossa Timo Soini on vielä enemmän sian näköinen kuin kuvissa, paitsi hiukset alkavat jo kulmakarvoista kuten muillakin APINOILLA.

        Sika apina = Timo Soini.
        Muistelkaa miten törkeästi tämä apinasika on muita haukkunut ja arvostellut. Nyt kaikki on toisin.

        KYLLÄ TYPERIÄ PERSUJA ON PETETTY OIKEN RAAKEMMAN JÄLKEEN.


      • Huomaatteko_muuten
        pepep kirjoitti:

        http://tinyurl.com/ob5zjop

        Huomaatteko, miten kuvassa taka-alalla seisovien kenttäpersujen/satunnaisten ohikulkijoiden ilmeet ja kehonkieli heijastelevat pystyyn nostetun sian herättämää myötähäpeää?


    • mullvad

      Ottaahan se Soinia päähän aivan vietävästi, kun ei pääse elvistelemään sillä, että hänpäs tietääkin sellasia juttuja, mitä muut Suomessa ei tiedäkään.

      Edellä mainitun kaltaista lällättelyä tulemme epäilemättä muuten kuulemaan Soinin suusta niin kauan, kun hän ministerinä toimii.

    • Waitingforthat

      Missä viipyy myöskin Saarakkalan tämänvuotinen hyökkäys kokousta vastaan!

    • Meloni_lippahatulla

      aunaherra.puheenvuoro.uusisuomi.fi/137337-soini-tahtaa-bilderberg-kokoukseen

      Toistaiseksi hiljaa, koska odotti itselleen kutsua. Nyt hyvä veli Alexi saikin kutsun.

      Huutakaa sitten ja lujaa kun Soini pääsee Bilderberg-kokoukseen. Jos ei kutsua tule, kutsuu itse itsensä.

    • JUOPPOKEPULAINEN

      perse pepep kysyjä
      älkää unhoittakokaan
      kepulaisten muistoksi

    • Perpanssi

      Olisiko soini menossa mukaan? Vähän niinkuin takaoven kautta. Jotenkin ei olisi ihme...

    • Noloäijä

      Noloa Soini, noloa.

    • kauheeta

      Tosi noloa ja vielä nolompia nämä tyypit, jotka yrittää vääntää Soinin sanomisia mieleisikseen. Kannattaisko jo nyt nostaa kädet pystyy ja sanoa suoraan, että Soini kusetti pahemman kerran?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1968
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      370
      1620
    3. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      29
      1490
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1316
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1085
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1021
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      950
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      907
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      82
      892
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      856
    Aihe