Mies88v taas Suomessa?

Pieruhuora

Moi, Mies88v

Oletko jo kotiutunut Filippiineiltä, kun olet täällä netissä? Viimeksi myit minut metaanigeneraattoriksi Brunein sulttaanille, mutta ei toiminut sillä bakteerikannalla.
Olen vieläkin sinun omasi, tule ja ota minut.

T: ikioma Pieruhuorasi

136

521

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaheksytkahvuotias

      Olen kotiutunut. Koko ajan oli pelko rasistisesta hyökkäyksestä minua kohti. Kuorma-auton lavalta joku huusi Hey Joe. Viikon ummetus vaivasi koska wc oli vain reikä maassa. Istuppa nyt johonkin reikään paskantamaan. Mitähän vielä kertoisin. Oli siellä paikallinen action tähti, sellainen kaksmetrinen lihaskimppu. Sain mageita yhteiskuvia.

      • jatkoa_tarinalle

        Voisiko vaikka puskapaska kertoa mistä tässä Hey Joe laulussa kerrotaan
        https://www.youtube.com/watch?v=DpkDdLZGg30
        Mutta jatkan kertomustani matkasta. Joka päivä tuntui siltä että saa lämpöhalvauksen. Ilmassa leijui koko ajan omalaatuinen savun tuoksu ja kukot kiekuivat koko ajan. Sikäläisen ampiaisen pisto tuntui 5x kivuliaammalta kuin suomalaisen vastaavan. Laivojen ja veneiden joilla saaristoon mentiin pelkäsi koko ajan uppoavan.


    • Mies88v

      Pieruhuora taas kulmilla. Nysse kyrsä alkos jöpöttään, ei tommosta voi olla toista.

    • Mies88v

      Pieruhuora rakkaani

      Olen kaivannut sinua jokaisena aamuna, iltana, ja etenkin peräilmaa tuottaessani vessanpöntöllä. Olit suuri rakkauteni Filippiineillä, mutta sitten Brunein sulttaanin metaanivoimalaitostarjous vei voiton.
      Olen pahoillani, myin sinut taloudellista vastiketta vastaan, hyljäten tosirakkauden. Voitko ikinä antaa sitä minulle anteeksi?
      Nöyrin anteeksipyyntöni, mutta nyt olen miljonääri suolesi tuotosten ansiosta.
      Tule ja ota minut nuorena, jos vielä voit.

      • kuhakusun

        Oletko sinä sitten nuori ja onko immenkalvo ehjä


    • Mies88v

      Mulla on perseneitsyys tallella, mut Pieruhuoraa on polkenu kaikki Jakomäes ja Prunein sulttaaniki on sitä duunannu. Ota siitä hyvä vaimo itelles.

    • Pieruhuora

      Olen neitsyt.

      • aanen_laatu

        Minkälainen ääni siinttä kuuluu kun sen immenkalvosi puhkaisee.


    • Pieruhuora

      Mies88v

      Miksi luovuit naisestasi Filippiineillä? Olenko niin rakastettava otus bukeeni kanssa?
      Haju on kuulemma syy, miksi kukaan ei viihdy kanssani, ja siksi olen vielä neitsyt viisikymppisenäkin. Voitko auttaa tilanteen korjaamisessa?
      Salapaskantaja yritti, mutta se on hygienialtaan minuakin kyseenalaisempi.

      • iha_idiot

        Nainen oli tyhmä


    • Salapaskantaja

      Oon henkissä, ja asun nykyjäiten Hankkoses. Pieruhuora, tuu tänne mun kera levittään piolookista kauhuu naapureis. Rakstan sua.

    • PenaJaHaukka

      Pena ja Haukkakin on taas punttisalil voimissaa ja sit rauta nöyrtyy. Misä kaik muut hyvät tyypit on?

    • Pieruhuora

      Mies88v on kuulemma transventtiili. Faktatietoa?

    • Mies88v

      Buahhaahhaahaaa. Löysin tänään Keno-kupongin Kampin metrikseltä, näytti hylätyltä lapulta, mut siinä oli 5000€ voittoa. Tulee tilille pikapuoliin. Joko nyt Pieruhuora heltyisi?

      • alkuper.luoteispasaati

        mies88v
        Veikkaan, ettet ole juuri koneeltasi liikkunut kuin ruoka ja kahvipöydässä hätäisesti käymässä.
        ...tai hätäisesti ja hätäisesti. Sinullahan jussuf, 172sm, turun toivo ym triljoonanikki on painoa kahden tyypin verran


    • risto_

      Miten ilmassa leijuvaa sakeaa ja pahankatkuista voi koskettaa

    • Mies88v

      Kunnon kusistondiksella voi mitä tahansa.

    • oikeapieris

      No voi suutarin perse sentään, täällä on vääriä Pieruhuoria, minä olen ainoa oikea ja edelleen hengissä. Tosin minulla on nyt pari mulattilasta, joten tilanne on eri kuin viimeksi virtuaalirakastellessamme.

      Olen siirtynyt vauva.fi-palstalle tekemään persesilmästä ennustuksia. Tulkaa joukolla sinne! Persesilmästäni on alkanut vuotaa ruskeaa limaa ja sen koostumus on juuri oikeanlaista ennustusten tekemiseen. Olen nähnyt persesilmästäni monia suuria tapahtumia. Mies 88v, sinulle limasilmästä ennustamiseni ovat ilmaisia, pus pus <3

    • Mies88v

      Pieruhuora, unohda vauvapalstat. Rakastan sinua vieläkin kaikkien näiden vuosien jälkeen. Sinun takiasi vaikka syön naapurin räkyttävän koiran.

      Tule ja ota minut taas kerran keski-ikäisenä.

      • ruuvuuteluu

        Arvuutan tai kaittenko tiedätkin vai etkönä että. Titi uploodattiin Kikiin. Mutta kumpi on kumpi vermee (vekotin) Hihittelyä.**
        Titi=?
        Kiki=?


    • Mies88v

      Pieruhuora, todista aitoutesi. Mihin maahan muutin Helsingistä? Millä kadulla oli Helsingin asuntoni?
      Jos tiedät nämä, olet aito ja alkuperäinen Pieruhuora, ilman hajutodistettakin uskottava.

    • Mies88v

      No, arvoisa pseudo-Pieruhuora? Todista aitoutesi vastaamalla näihin kahteen helppoon kysymykseeni. Sen jälkeen voimme jatkaa etäyhteiseloamme taas, kunhan löytyy Pena&Haukka, Uhmed, ja Salapaskantaja.

    • SDAADCZXCXZ

      Elkää olko niin negatiiveja. Ottakaa relasti ja tilatkaa 4 täysin ilmaista Aku Ankan näytenumeroa, kuka hullu nyt ei ilmasista sarjiksista diggais, mummolle voi tilata kanssa: http://tinyurl.com/4akuankkaa

      Kaikille iloa jakamaan KARMA PALKITSEE kaikki hyvät teot!

      • heihetihei

        Tämä onkin jonkun kahden tuntemattoman rakastajan ikioma hekumaketju. Pankaa toisianne ja poistakaa mun kirjotukset.


    • Pieris
      • Jorma_Rovo

        Ovatko linkit muuttuneet klikkaamattomiskelvottomiksi. Vai onko vika selaimeni noscript lisäosassa. On myös lightbeam ja ghostery.


    • Mies88v

      Mulla seisoo. Pieruhuora on kulmilla. Ota minut nuorena, jos vielä voit.

    • Ei mitään havaintoa.

    • Mies88v

      Pieruhuora, sun Brunein Sulttaani on turvapaikanhakijana Kelmijärvellä. Käy pelastamassa se sieltä, tee kolme mulkunkuulaa (jos synnyttimet kestävät), ja pelasta se. Jätä se metaaninkatku kuitenkin pois.

      Rakastan sinua kuitenkin, mutta olen alkanut kiinnostumaan isoista kyrvistä, koska jakorasiasi on ydinlaskeuman tasoinen saastepaikka. Imetkö kuitenkin?

      Vittu mä rakastan sua.

    • Mies88v

      Pieruhuora, tule kotiin, perustetaan vesipääpesue.

    • Mies88v

      Pieris, luin blogiasi, mutta en pääse kommentoimaan. Mitäs nyt tehdään?

    • Mies88v

      Pieris, laita meiliä saarelainen miukumauku outlook piste com (kaikki yhteen ja oikeilla merkeillä) niin jatketaan livenä suhdettamme. Tehdään yhteisiä vesipäämukuloita, jotka myydään lapsityövoimaksi Viroon.

      • Mies88v

        Pieris, odotan kanki kovana sinun yhteydenottoasi. Saat tehdä sille mitä haluat, hiplata perssilmääni, imeä teroa, laittaa teron pimppaan. Olen sinun, tee mitä haluat. Laita meili.


    • Mies88v

      Pieruhuora, tule ja ota minut.

    • Mies88v

      Pieris, seisoo niin etten saa silmiä kiinni. Auta.

    • Sairaan ihmisen kirjoituksia ketju täynnä.

    • Mies88v

      Myllis on pillunkade. Eikö ranteet enää kestä sinkkuelämää? No, muutakaan tule saamaan.

    • Mies88v

      Pieris, annan sinulle vaikka oikean käteni (olen vasenkätinen), jos saan nuolla painepesurilla hygienisoitua pimppaasi. Sitä samaa, mikä on jo ollut Jakomäessä jaossa. Yhteystiedot edellä.

      Seisoo niin, ettei saa silmiä kiinni.

    • Mies88v

      Kirjoita jo. Osoite edellä.

    • pieris

      Sori Mies 88, mutta vaikutat riippuvaiselta ja takertuvaiselta. Suhteemme on nyt ohi, pelkään takertuvia miehiä. Tässä vielä viimeinen pieru kasvoillesi:

      *pyllistää*

      RRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS

      Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille.

    • Pieris
    • Mies88v

      Pieris, meillä on pitkä suhde takana. Voitko nyt kylmästi hylätä minut yksin riutumaan talven keskelle, vieraiden naisten leikkikaluksi ja hyväksikäytettäväksi? Nenäni limakalvoilla tunnen vielä suloisen metaaninkatkusi, ja ihana kostea pierusi kuplii verkkokalvoillani.
      Kyllä minä selviän tästä hylkäämisestä. Katson uuden naisen, syötän sille hernesoppaa, ruisleipää ja piimää, niin saat kilpailijan. Elämä jatkuu.

      2 8 =

    • Pieris

      Olen käynyt sokkodeiteillä ählämien kanssa. Nepä vasta ovat todellisia oreja. Siinä kalpenee Mies88 kun Ahmed jyystää ruskeaa papana-aukkoani. Mutta miksi Ahmedilla on kaasunaamari päässä, en ymmärrä...?

    • Pieris

      Nyt Pierikseltä lähtee mopo käsistä huahahaaa!!!

      PYLLISTÄÄ PIEREE RUIKULOI RIPULOI RUUAAAAAHHHAAHHAA JÖPÖPÖPÖ GUAAAAH PLOPPLOPPLOP RUIIIIIKKKKKKKKSSSSSSSS VITTU SAATANA GLOAAAA JÖRN JÖRN HUOOOOH!!!

      Ah, helpotti. Nyt takaisin Ahmedin ja äpäröiden luokse.

    • Pieris

      Ja taas flippaa!!!

      RRRUIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSS RÖLÖRÖLÖRÖLÖ KLURRRRRR GRAAAAAH UUUUUH HUH RUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSS.

      Takasin sorvin ääreen. Terkkuja ex-rakkaalleni, Mies 88:lle. Pus.

    • Pieris

      Vittu nyt sekoaa!!!

      JÖRN JÖRN JÖRN KLURRRRR RÖÖÖÖÖÖÖÖH

      VITTU LÄRVEISIÄ UUSILLE YLIOPPILAILLE RÖHÖHÖHÖÖ!!!

    • Pieris

      Ulostemassa möyh möyh pieru ruiiiiikss kakka paska kikkare röh röh.

      Rakas Mies88, olen alkanut sittenkin kaivata sinua. Oletko jo syöttänyt hernaria uudelle rakkaallesi? Vieläkö huolit minut? Ethän välitä siitä, että minulla hieman pätkii päässä ja saan kohtauksia?

    • Pieris

      JÖRNÖÖÖÖÖH UUUU BABY JÖRN JÖRN KLURRRR

    • Pieris

      Vittu saatana nyt nykiiiiih!!!!! Istu taikka kävelet perse soittaa sävelet vittu vitun vittu saatana vittu pierettää vitun vittu saatana vittu. Mies 88 rakastele kanssani, papana-aukkoni hölpöttää jo avoinna uuuuuh saatana.

    • Pieris

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka
      räkä kakka räkä kakka räkä kakka räkä kakka

    • Mies88v

      Pieris, mulla seisoo. Ekaa kertaa sitten, kun tiemme erosivat.

    • Pieris

      Öäääääää aaaaaa klurrrr aaaaaaaa uuuuuuaaaaaaaa ruuuuuuuuuuuuuikkkkkkkkssss

      Minäkin olen jo ihan valmis, rakas Mies88. Kehitän juuri möyhyävää pierua suolistossani. Tuletko haistelemaan?

    • Pieris

      RRRRRRRRRRUUUUUUUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSS

      Imelän tuoksuista joulua kaikille idiooteille!

    • reissussamukava

      nestemäinen on mukava yllätys
      kun ei ole peseytymismahdollisuutta eikä vaatteiden vaihdostakaan ole paljoa apua
      ei oo vettä märkä tunne pöksyissä kaikkein pisimpänä päivänä saddukeuksen puutarhassa

    • Mies88v

      Pieris, mulla seisoo. Miehen kaa.

    • Mies88v

      Metaaniaromisi on jo kaikonnut sielustani ja liskomuististani, ydinlaskeuma-anuksesi ei enää viehätä, joten voin taas keskittyä normaaliin elämään.
      Hyvästi, Pieruhuorani. Olit elämäni valo ja Lasol-pullo, ja mitä vaan. Jatkan hautaani kohti kulli pystypäin ja naisten kanssa telmiessä.
      Kruiks vaan sullekin.

    • Mies88v

      Pieruhuorani, täällä riudun sinua ikävöidessäni. Muistan ihanan aromipesäsi ja herkullisen bukeen omaavan ruparesorisi, hevosenhampaasi, ja lankkutissisi.
      Sitten lähdit leveämmän leivän perään Bruneihin metaanivoimalaksi, ja sille tiellesi jäit.

      Nyt kiertää huhu, että sinua on porattu isolla aisalla, pelkkää yhtä reikää koko jalkojenvälys. Se on jo pikkukylän väestönsuojan kokoinen, ja sitä käytetään mopoautojen talvisäilytyspaikkana. No, tienaahan silläkin.

      Pieris, tuhosit orastavan lempemme päästöilläsi. Olisimme voineet tehdä erivärisiä, hyväntuoksuisia lapsia lapsia muutaman vaikka Filippiineillä, ja siten pelastaa maailman.

      Tässä meni yhden heteromiehen elämä vessasta alas. Mukana myös haju.

    • Pieris

      Älä liioittele, ei se ollut mopoauto vaan pappatuntsa. Ei tarvi uskoa kaikkea mitä kateelliset sanoo. Olet muutenkin liian herkkä, mitä se sinua kaivelee jos joku muu vähän tonkii aromipesääni?

      *pyllistää*

      RRRRRRUIIIIIIIKKKSSS

      Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille!

    • Mies88v

      Pieris, aromipesäsi tonkija on se maansiirtokone Ämmässuolla. Ruparesoriisi ei kosketa edes Riihimäen ongelmajätelaitoksella.

      Vai oletko känyt läpi jonkun deneutralisointi jutun, jossa ydinlaskeuma muutetaan hippien smoothieiksi?

      Teenkö seppukun Pieriksen menettämisen takia, vai laitanko 22cm slaikkarini teräskuntoon, ja kohti uusia seikkailuita Stadin yössä?

    • Pieris

      Hyi kun te miehet juttelette vulgaareja. Minä olen hieno nainen, vaikka perseeni ehkä hieman haiseekin. Teillä miehillä on aina vain pilde mielessä ja minä taas olen fiksoitunut persekäryjen tuottamiseen.

      Onkin siis syytä harkita vakavasti, josko jatkaisit metsästystä siellä Tsadissa ja minä etsin rakkaan, jota kiinnostaa nimenomaan paska-aromit.

      *pyllistää*

      RRRRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKKSSSSSSSSS

      Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille.

    • Pieris

      Vittu nyt alkaa taas heittää!!

      RRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSS

      KLURRRRRRR

      perse kakka ripuli kura mönjä kusi anaali reikä RIPULI KAKKA PIERU HOROOOOO

      Aaah, helpotti. Ja vitusti taas lärveisiä <3

      • Mies88v

        Ihanaa kuulla sinusta. Tunnen sielussani metaanin sulotuoksusi, ja sieluni silmin näen loppuunporatun ruparesorisi. Multa ampuu lahkeeseen ny.


    • Pieris

      Nykii nykii nykii nykii

      *pyllistää*

      PIERRRRRR KLURRRR RUIKSSSSSSS

      Ai vittu ku teki hyvää. Ja vitusti lärveisiä kaikille <3

    • Pieris

      Nykii saatana

      *nyks nyks nyks nyks*

      PIERRRRRRRR RUUUUUUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKSSSSSS KLURRRRRRRRRRR

      röpöröpöröpö viuuuu föks föks fäpäpäpä narrrrrr

      Vitusti lärveisiä Mies88:lle.

      • Mies88v

        Pieris, kotona sudin tumppuun muistellessani sulotuoksujasi, erivärisiä mulkunkuuliasi, ja norsunvitun kokoiseksi porattua ruparesoriasi. Jakomäesssä se tehtiin.
        Olen jo toipunut eroahdistuksestani. Kolme vuotta pipariterapiaa kauniilta Suomi-tytöltä, olen taas se Kurko, joka olen aina ollut.


      • justtuli

        Rakas, ota minut nuorena. Jos vielä voit. Sinussa ajokilometrit näkyvät ilmam nastarenkaitakin.
        Elämäni täyttymys olisi Pieruhuoran aanus tilkittynä flyygelillä, kymppipyörärekalla, ja muistomerkillä Tsadin keksustasta. Siinä olisi kitkaa riittämiin.


    • Pieris

      Hyi vittu että Mies88 on sika. Anteeksi vaan mutta keskityn tästälähin vain akateemisiin miehiin. Sellaisen kanssa voimme vaikka leikkiä sanaleikkejä. Pieru-ureip, ripuli-ilupir, uloste-etsolu. Nusaise sinä vain filippiiniläisiä kodinkoneitasi, saatanan pervo.

      • mies88v

        Miksi lähdit luotani pois. Sinä kaikn sait mutta eikö riittänyt. Nyt asut slummissa ja kattosi on vain pahvia jonka taifuunikin vei pois. Olet sateen kastelemana siellä nyt. Mite lapsikatraammmekaan pärjää kun erkanimme


    • pieris

      Uloste kakka ripuli lieju.

      • Mies88v

        Uneksin ruparesoristasi joka yö. Tule ja ota minut... Ei, älä tule. Sinulla voi olla fataali pöpö.


    • Pieris

      RRRRUUUUUUIKKKKKKKKKKKSSSSSSSSS

      Uloste kakka ripuli lieju perse mätä ruskea köntsä.

      Vitusti lärveisiä kaikille. Paitsi tietty Vässykkä88:lle, saatanan homo.

    • Mies88v

      Pieris, mun kaverit paino tuhkaluukkuun sun arabipellees kimpas. oli laajempi kun sun sen käsittelyn jälkeen. HiiHaa.

    • Pieris

      Ripaska kakka lieju ruskea klöntsä uloste sonta perse haju

      RRRRRRRUIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSS

      Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille. Mies88:lle ei lärveisiä, sillä se on vanha jurpo.

    • Pieris

      Nykii nykii nykii NAKS ruahaaaaahaaaa buahaaaa rrrrrruiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkksssssssss ripuloi pieree klurrrrrr sonta paskaaaaaaahhhhhh NAKS huahaaaaaaa klurrrrrrrrrr rotlotlot rrrrrrrrruiiiiiiiiiiikkkkkkkksssssss NAKS NAKS NAKS NAKS NAKS NAKS

      *pusertaa paskan*

    • Pieris

      Nykii nykii nykii RRRRRUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSS AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH RUIIIIIKKKKKKKKA KAKKKA PASKA PIERU RIPULI ULOSTE KÖNTSÄ SAAAAATANAAAAAAH!!!!!

      Ah, helpotti.

      Lärveisiä kaikille homoille paitsi mies88-idiootille.

    • Pieris

      Olin uimassa hallissa. Tunsin kuinka suolessani kuplii aanusaukon repivä tulivuori. Päästin vedenalaisen leijan ilmoille. Se kiipesi ylös vartaloani myöten ja nuoli seksikästä karvatonta kroppaani. Lopulta pieru purkautui pinnalla iloisesti ja kiihkeästi kuplien. Jätti jälkeensä miedon kananmunan aromin. Vartaloni tärisi kauttaaltaan. Olen niin seksikäs.

    • Pieris

      Kuuntelen eurodancea

      pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi

      tsykytsykytsykytsyky tsihhhh

      pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi pippadi

      oh yeah baby

    • Mies88v

      Ruparesorisi on aika väljä. Se vaatii jo hevoisenkullin.

      • Pieris

        Eli sellaisen kullin, jota sulla ei ole. Tukehdu pieneen nysääsi.

        *pyllistää*

        RRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSS

        Ah, helpotti.


      • Mies88v

        Kyllä sillä nysälläkin itsensä tyydyttää. Pidä sinä huoli omista organisaatioistasi.

        Onhan pelivälineesi väljä ja loppuunhoonattu, kusenpolttamat karvat, syfiliksen syömä lemmentunneli, vaatii 13. ylikoon männän, mutta kyllä sillä vielä sarvikuonot ja fantit hoitavat tarpeensa. Hätätilassa ja kuivan kauden aikana.

        Jos kaikki Suomen naiset ovat tuollaisia, ymmärrän hyvin, miksi täällä on Virheitä ja muita homoja niin paljon. Hinks honks.


    • Mies88v

      Pieris, mulla on kauhee aisa. Jopa filippiiniläistytöt kehuivat sitä.

    • Pieris

      On pieni aisa ja siinäkin silsa. Ping pong sulle.

    • Mies88v

      Joko minulla on pieni pili, tai sinulla on navetan kokoinen toosa. Samat aromitkin.

    • Pieris

      Ykskakkaa kakskakkaa kolkakkaa nelkakkaa. Ruiks klurrrrr.

      Terveisiä homo Mies88:lle. Joko on Hååkkani korkattu?

    • Pieris

      Syö Hååkkanin kakkaa ruiks klurrr nykii nykii saatana naks niks kukkuu tiit tööt pierrrr fiuuuuuuu tiu tau tulkku hyvin luistaa pieru saatana vittu.

    • Pieris

      Mies 88 syö Hååkkans tårttu Hååkkans tårttu hei heijakkaa humpparaa!

    • Mies88v

      Pieris, kysy kesäduunia Korkeasaaresta norsujen panopuuna. Tosin työvälineesi on väljä niillekin, mutta kakkoseen. Fantit rakastavat sinua. Ehkä.

    • Pieris

      Älä sinä hinaaja huolehdi minun työvälineestäni, et saa sinäkään sitä ikinä. Sitäpaitsi olen pierualan ammattilainen enkä mikään kurtisaani. Pöljä.

    • Mies88v

      Kurtisaanilla on edes jotain tyyliä. Sinussa on tyyliä yhtä paljon kuin Ämmässuon kaatopaikassa. Haju ja hygieniatasokin on sama. Onko Pieriksen satiasetkin lokin kokoisia?

    • Pieris

      Painepesurilla juuri jynssäsin perävaon ja muutakin. Ei oo satiaisia enää. Hiukan oli kakkendaalia kalsongeissa, mutta sain ne kloriitilla liotettua. Toisaalta se skeida lämmitti kivasti housuissa. Pitää päästää uudet ruikat.

      *pyllistää*

      RRRRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSS

      Ah, helpotti. Vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille.

    • Mies88v

      Domestos tai blandaamaton lasinpesuneste on hyvää kamaa revasi pesuun, ja 12 ilmakehän paineella kun laskee, ni hävii pahimmat myrkyt ja elikot. Seuraavaksi taas juhannuksena alapesulle?

    • SavommuanHilima

      Mies88v, sie oot miun Idoli. Oot ain ollu jo Suljetult lähtein. Koska sie tuut taas tänne Kuapiijjoo? Jätä se haiseva metaaninaises johonki ensikottii tai vokkii, saa poijjaat sillä ajella, kel kantti kestää.

      • Pieris

        Hyi saatana, ansaitsette toisenne. Toinen on valtakunnan hintti ja toinen joku maatuska itärajalta. Minä keskityn revittelemään aanus-saukkoani porilaisten marssin tahtiin. Heitän keikan kun osaan biisin etu- ja takaperin.


      • Mies88v

        Pasuunaperse-Pieris on mustis. Lälläslää saan oikeata naista. Vituttaako, vituttaako, kuuntelen?


      • Pieris

        Minä se vasta melaa saankin, ajattelin pestautua vokkiin vapaaehtoiseksi. Ilmassa on tähtipölyä. Vai onko se pierukaasua, en ole ihan varma.


      • Mies88v

        Et kelpaa edes NIILLE. Ovat herrakansaa (omasta mielestään), tottuneet lampaaseen tai kaneeliin, tai naapurin pikkupojan aanukseen.
        Sorry, Pieris. Aika ajoi ohi sinusta.


      • Pieris

        Nooooo ei se mitään, viihdyn kyllä yksinänikin. Edes somalin halaus ei ole niin lämmin kuin ripuli housussa. Siinäpä sulle, vajakki.

        *pyllistää*

        RRRRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS

        Ah, helpotti. Vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille!


    • Pieris

      Lumi- ja räntäsateet väistyvät maanantai-illan aikana hiljalleen itään ja tiistaiaamu valkenee aurinkoisessa metaanikaasussa koko maassa. Harmauden väistymisen syynä on Suomen yllä ensi viikolla lännestä päin vahvistuva pierukaasujen selänne.

      – Varsinkin tiistai ja keskiviikko ovat ripulipitoisia päiviä. Etenkin tiistai on liejua täynnä, kertoo päivystävä pierorologi Helena "Fart" Laakso pierutieteen laitokselta.

      Tässä vaiheessa vuotta pierut alkavat olla jo niin pitkiä, että päivätyössä käyväkin ehtii nauttia hetken luonnonkaasusta. Helsingissä metaaninen sienipilvi nousee kello 8.03 ja laskee kello 17.06. Viikon aikana pieru pitenee parilla kymmenellä minuutilla.

      Siinä sääennustus, terkuin Pieris

    • Pieris

      Nykii nykii nykii saatana vittu perkele jumalauta perse kyrpä klurrrrrr rrrrrruikkkkkkkksssssssssssss rolololololollooo tuhnu klurrrr ruiks

      SAATANA PERKELE VITUN PERSE PASKA!!!

      • Mies88v

        Suosittelen lääkärissäkäyntiä, tuo vaikuttaa jo tuomiopäivän hommilta.

        Tule tänne mun luo, niin hevoisenkyrvälläni parannan perseesi. Toki pintauintipuku päällä, snorkkeli, ja happilaitteet. Sydänambulanssi ja huumepoliisi vahtimassa. Ei kuvata sitten.

        Voimia omaisille.


      • Pieris

        RYÄÄÄÄH ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRHHHHHH HRRRRRRRRRRRR PERRRRRRRRRSEEEEEEEEEEEEEE PASKAAAAAAAAAAA HUUUUUUUUUU

        Aah miten helpottaakaan purkaa kiireisen elämän paineita. Puran niitä kyllä persesilmästänikin, mutta joskus metaania tulee myös yläkautta. By the way Mies88, suutelisitko minua silloin kun henkeni tuoksuu tuhnulle? Haluaisin vetäistä kanssasi kunnon kielarin juuri silloin, kun elimistöstäni purkautuu kananmunaa kurkkuun.

        Ja vitusti lärveisiä jne.


      • Mies88v

        YÄK!!! Mutta ainahan sinä metaanille haiset. Voisin nuolla pipariasi, kun ensin Domestoksella ja vessaharjalla jynssäät sen puhtaaksi, tai edes isoimmat rekkamiehen pastillit pois.
        Oletko käynyt sukupuolitautiklinikalla viime aikoina? Voisit päästä sinne osa-aikaduuniin eksoottisten tautien mannekiiniksi.
        Multa tulee.


      • Pieris

        En ole käynyt, mutta perävakoani välillä kynnätän asiantuntijoilla. Pakkaa nääs kertymään vähän karstaa rakoon. Suolistoani huuhtelen mielelläni, sillä se on kuin vapaan pudotuksen tuoma huuma kun pumppaan aanus-saukkooni Fairyvettä ja sen jälkeen turautan ne seinään. Aah. Multakin tulee just ny.

        *pyllistää*

        RRRRRRRRUIIIIIIIKKKKKKKKSSSSS

        Ah, helpotti. Ja vitusti jiiännee.


    • Mies88v

      Pieris on vapaan putouksen asiantuntija. Vapaasti tippuu tahnaa pyrstöstä muodostaen limaisen vanan, missä ikinä Pieris liikkuukaan. Aika ällöä.

      • Pieris

        Se on vain ripulia. Ihanaa, ruskeaa, möyhyävää, tahmaista, muhevan tuoksuista rrrrrripuliaaaah. Aaaaah....

        Ruiks.


    • Mies88v

      Pieris, ostin suihkukoneen, semmosen pisnesjetin, juu nou. Koska Virheät arvot ovat suosiossa (miksi?) niin tulisitko luomugeneraattoriksi turpiinin eteen työntään räjähtävää peräilmaasi koneeseen?
      Mieti, sinun peräilmalla ilmaiseksi Helsingistä Reykjavikin kautta Los Ankelsiin kolmessa tunnissa. Kolome kertaa ääntä noppeemmin, muutamassa tunnissa Stadista Venice Beachille, Reiskassa kalja- ja kusitauko, ja etiäppäin.

      Pieris, rakastan sinua. Tule töihin lentofirmaani peräilmageneraattoriksi. Pikainen peräilmatankkaus EFHF:llä, ääntä nopeemmin mihin vaan.

      Pieris, olet 50-kertainen lottovoitto. Hankin sinulle höyryveturin kotidildoksi, niin ei ole tylsää. Siinä on myös jarrutusenergian talteenottojärjestelmä.

      Mennään naimisiin. Jookos?

      • Pieris

        Sori, mulla on jo sopimus Viking Linen kanssa. Peräilmaani hyödynnetään Gracella. Viikkarilla on tulossa piakkoin uusi slogan "Pierulla olisit jo perillä". Ainahan voit mennä risteilylle ja saat samalla haistella kaukorakkaasi sisäilmaa kannella.

        Mitä muuten tarjoat mulle jos mennään naimisiin?

        *pyllistää*

        RRRRRRRUIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSS

        Vittu miten paljon lärveisiä uusille ylioppilaille!


      • Mies88v

        Harkitaan vielä sitä naimisiinmenoa. Tuntuu aika oudolta naida ympäristölle vaarallinen pierugeneraattori. Saako sinusta sakkoja tms? Et varmasti pääsisi Virheän puolueen jäseneksi.
        Avomerellä olet parhaimmillasi, kaukana ihmisistä.


      • Pieris

        No vitun hinthanttari, ehdin jo sovittaa häämekkoja. Turvallisuussyistä olisin ottanut ruskean mekon. Eikä minusta sakkoja saa, saisit mainetta ja statusta kun olisit kesyttänyt rotunaaraan, joka on vaarassa räjähtää sytkärin läheisyydessä.

        Olet varmasti komea, rikas, tumma ja lihaksikas raju rakastaja. Olisin halunnut sinut. Oikeastaan kyllä olisin halunnut salapaskiksen, mutta se ei ole vastannut mulle. Meillä kun on yhteinen peräsuoliharrastus. Mut oot säkin ihan kiva, puspus. Ainakin jos hankin lobotomian.

        *pyllis*

        RRRRUIIIIIIKKKKKKKKKSSSSSSSSS

        Vittu ku helpotti.


    • Mies88v

      Pieris, olen pieni, lihava, näppyläperseinen S-marketin kassapoika, joka unelmoi voimalaitoksen johtajan vakanssista. Ilmeisestikin metaanilähteesi on kuivumassa, joten etsi joku muu elättäjä.

      Mulla on Jopo, kusistondis kestää 5 minuuttia ku pirättelen, kassapojan palkalla ei hilluta.

      Mut mie oon tyhymä savolainen. Oon uskollinen jopa loppuunporatulle Pierikselle, kun ehäm mie muutakaa saa.

      • Pieris

        Olet siis valehdellut minulle kaikki nämä vuodet. Salapaskantaja vastasi mulle rippituolin puolella. Mä lähen ehkä sen matkaan. Mä en voi vastustaa miestä, joka paskoo toisten takapihoille. Onnistuuko Mies88:lta edes paskan vääntö vai kertyykö se sun mahan sisälle kuten muumeilla? Onko sulla persereikää?

        Vähän taas nykii nykii nykii nykii NAKS RUAHAHAAAA NAKS NAKS RAHAHAHAAAA NAKS NAKS PIERRRRR RUIIIIKKKKKKS KLURRRRR VITTU PASKA PIERU KYRSÄ SAATANA NAKS NAKS NAKS!!!

        Terveiset pikkupippelille <3


    • Pieris
    • Pieris

      Keskusta ja kokoomus puhuvat ristiin pierua ja wchallintoa koskevissa lausunnoissaan.

      Perussuomalaiset tasapainottelee hallituskumppaneidensa välissä hyvin niukalla ulosteellaan.

      Keskeisin ero on, että keskusta haluaa toteuttaa maasontamallinsa. Kokoomukselle on tärkeää pierun toteutuminen ja paskojan mahdollisuus valita, mihin hän menee paskalle. Samalla kokoomus haluaa, että myös pienet sosiaali- ja terveysalan yritykset pystyvät tarjoamaan laksatiivejaan.

      Toinen keskeinen näkemysero liittyy pyyhkimiseen. Kokoomuksesta on välttämätöntä, että uudistuksessa noudatetaan hallitusohjelman ulostuslinjauksia.

      Se painottaa, että kokonaispaskomisaste ei saa nousta eikä pierun verotus kiristyä.

    • Pieris

      Uloste möyh möyh naks naks flippaa pimpelipom pieru kakka sonta ripuli puhhuh skeidaaaah kura perse paska pieru sontaläjä lieju. Aah.

    • Mies88v

      Pieris, ota toi Salapaskantaja. Mä oon jo liian vanha sun kakkelileikkeihis. Mä voin sit joskus painaa sua liukkaille Salapaskantajan jälkee, mut ei enää viittis noita etuleikkei tehä. Ei kiinnosta.
      Mut liukkaille voin painaa, vain ykköseen.

      • Pieris

        En ota kumpaakaan. Keskityn pierun ilosanomaan. Panohommat on yliarvostettua. Pieru on iloinen asia, mitä nyt joskus vähän naksahtaa päässä.

        Jahas, onkohan aika laatia pierusääennustus.

        *pyllistää*

        RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSS KLURRRRRRRRRRR

        Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille!


    • Pieris

      Vappu Pimiä pieree ahkerasti kotisontaa perheelleen. Nyt on vuorossa suosikkiohjeet kokonaisesta pökäleestä, trendiherkku ripulikaalista ja vituista Suzetten tyyliin.

      – Kävin viime keväänä Losissa, joka pursuaa toinen toistaan parempia vessoja. Poikkeuksetta jokaisessa oli tarjolla ripulikaalia jossain muodossa.

      Vappu nappasi ohjeen yhdestä huussista ja valmisti ripulia Suomi-tvistillä miehelleen.

      – Yleensä en ole suuri caesarpierun ystävä sen tuhtiuden takia, mutta maistoin Losissa yhdessä lempihuusseistani ripulikaalista valmistettua versiota ja olin myyty! Ripulikaalista tehty versio on jotenkin imelämpi ja tuhnuisempi. Omaan versiooni toin suomalaisuutta mukaan kananmunapierulla, joka sopii mielestäni tähän paremmin.

      Ohjeen Suomi-versio onnistui loistavasti ja palaute oli nopeaa.

      – Kun testasin versiotani miehelleni, sain tunnustusta. Kuulemma paska haisee pahemmin kuin Losissa, Pimiä kehaisee.

    • Mies88v

      Tuo ei ole pimiän ainoa ongelma.

      • Pieris

        No ei ole. Lisää tietoa Vapusta Fartpediasta poimittuna:

        Vappu Pimiä valmistui ylipierijäksi Pohjois-Haagan yhteiskoulun ulostamosta vuonna 1997. Pimiä näytteli Salapaskantajaa vuonna 1995 ilmestyneessä elokuvassa Tyttöjä ja pyyttoneita, ja pieriön jälkeen hän haki sontimiskouluun, muttei yltänyt pöntölle. Pimiä valmistui Helsingin Pierimätieteellisestä radiopierijän linjalta vuonna 2000, minkä lisäksi hän on käynyt erilaisia ripuloimiseen liittyviä kursseja.[2]

        Pimiä toimi MTV3 PieruChat -ohjelman juontajana vuosina 2001–2003,[1] jonka jälkeen hän siirtyi töihin Fart FM:lle ja myöhemmin VoiPuuCeelle. Vuosina 2007–2010 Pimiä juonsi VoiPuuCeella omaa pieruaan kantanutta iltapäivälähetystä.[3][4]


      • SalapaskantajaBlues

        Taitaa olla idolisi tuollaisella pierutaustalla?
        Lähden nyt erottamaan kaksi paskaa toisistaan, ja jätän pyyttonin orvoksi Vuosaaren ostarin käytävälle kiemurtelemaan. Siinä on maahantunkeutuja kummissaan, kun jättiläiskäärme iskee.

        Metaaninkatkuista viikonloppua


      • Pieris

        Sori en ole vastannut sulle, vaikka oonkin ihastunut suhun. Mä oon liittynyt jehoviin ja seison nykyään kadunkulmassa jakelemassa ihmisille lappuja ja kyselemässä ovatko he valmiita kun pieru tulee. On meinaan tulossa.ihan.vitunmoinen.pommi.ruiks.saatana.

        Pierrään kun nähdään. Rrrrruiks.


    • Mies88v

      Ei jehovatkaan sua huoli, olet liian saastainen jopa heille. Kokeile musujen bileitä, ne tykkää kaneeleista ja muista kummallisuuksista. Paskanhajuisista ja -makuisista.

      • Pieris

        Kyllä muuten huolivat. Juuri olin levittämässä jumalan sanaa kaasun muodossa ja Salapaskantaja väänsi höyryävän vartiotornin kynnykselle. Eivät kääntyneet, kumma juttu.

        Ruiks.


    • Mies88v

      Et kai oo rakastunu Salapaskikseen? Olit jo Jakomäessä hieman huolimaton pyrstöstäsi, arapit ja muut kaneelinkusettajat sua kävi koinimassa. Joskus pääsin liukkaillekin, mutta eihän se miltään tuntunut kun oli aika isot käyntivälykset mun pikku pippelilleni.
      Perusta perhe Salapaskantajan kaa, yhteiset intressit.

    • Pieris

      Mulla on uusi deitti. Metaani-Mike. Pierua tulee kuin liukuhihnalta. Olen niin rakastunut. Pyllyni suoltaa sydämenmuotoisia pilviä, jotka tiivistyvät ja satavat suoraan niskaamme ja antavat meille itseruskettavan sävyn. Metaani-Mike tulee mun mukaan kun seilaan siellä Viikkarilla. Rahalla saa ja pierulla pääsee.

      *pyllistää*

      RRRRRRRRUIIIIIIIKKKKKKKSSSSS

      Ah, helpotti. Ja vitusti lärveisiä uusille ylioppilaille.

    • Pieris

      Jaakko Hämeen-Anttila ihmettelee, miksi pieru kannustaa yritysjohtajaa mutta laiskistaa opiskelijan.

      Onko teillä jotain näkemystä tähän kyselee Pieris pyöris kikkelis kokkelis mätämuna?

    • Pieris

      Olen muuten kokoomuslainen. Lempikukkani on ruikskukka.

      *pyllistää*

      PIERRRR

      Vitusti jne.

    • Mies88v

      Onnea uudelle hoidollesi. Sitä tarvitsette. Pimppasi on niin iso, että kiilapoikaa tarvitaan kitkakertoimen lisäämiseksi.

    • Pieris

      Missä vanha homo 88?

      Ruiks.

    • Mies88v

      Onkohan Pieruhuoralla suoliongelmien lisäksi päässäkin vikaa?

      • Pieris

        Perse on aina auki konkreettisestikin, voi siis olla että aivot ovat valuneet ulos sitä kautta. Mutta onnellinen olen pieruineni. Pyri sinä kupan saastuttama vanha homo siihen <3


    • Salapaskantaja

      Pieris, muutetaan yhdessä Etelä-Savoon, minulla on siellä pieni perintötila. Otetaan pari sikaa, muutama kana, ja koira. Voimme näin hämätä naapureita "joo joo, sianpaskaa ja -pierua se on, ei se olla me". Talvisin naijjaan, kesäsin ajellaan motukalla ja haistaan ja paskotaan. Käy enste kuiteski sukupuolitautiklinikan kautta, kun sulla on kai sitä renklaamista siellä tuhkaluukun kulmilla ollut.
      Saadaan EU-tukiaiset, Alkosta juomat, sinistä pilleriä apteekista, Oslasta ruokaa. Järvi vieressä, luonnonrauhaa, eläimiä. luontoa...jne.

      T: Salis

      • Pieris

        Kuulostaa hyvältä. Tosin olen pesunkestävä Åboriginaali, mitäs jos muutettaisiin Turun ulkosaaristoon? Siellä saisi haista ihan rauhassa ja jos hyvä tuuri kävisi, meidän kaasumme leijailisivat suotuisten tuulien mukana ruotsalaisille. Sielläpä ruskettuisivat kun paskapartikkelimme sataisivat niskaan.


      • Salapaskantaja

        Totta täriset, rakas Pieris. Siinä svedupellet saisivat esimakua ydinsodasta, kun yhteisvoimin toteuttaisimme itseämme. Mutta mihinkäs minä salapaskantaisin autiolla saarella? Vai ohikulkevan ruotsinlaivan komentosillalle? jos valtteri ei pääse bussiin, niin pääsis ainakin Ruotsiin.

        T: Salis


      • Pieris

        Pakkaa valtteri pulloon ja lähetä pullopostina Ruotsiin. Eiks se olis aika jättebra ylläri bättre folkille siellä sommarstugoillaan?


    • Anonyymi

      Onkohan tämä hulluin ketju näillä sivuilla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe