Päivitys 9.6.2015: PROFEETAN PROFETIAT EIVÄT OLLEETKAAN LAINKAAN MITÄÄN PROFETIOITA JA HÄN EI KOSKAAN OIKEASTAAN TAVALLAAN OLLUTKAAN ENNUSTANUT YHTÄÄN MITÄÄN PÄIVÄMÄÄRÄÄ KOSKAAN EIKÄ HÄN OLLUTKAAN PROFEETTA IKINÄ!!!! Tästä samalla seuraa tietenkin 0se sivuvaikutus, että myöskään profeetoille kuuluvia etuja ei voi olla odotettavissa. Joka ei ole profeetta, ei ole tuhatvuotisessa valtakunnassa kaikkein kunnioitetuin, rakastetuin, arvostetuin, suitsutetuin ja ylevin sielu ja hän ei istu valtaistuimella tuomitsemassa muita. Hänen ennustuksiensa arvosteleminen ei ole pilkkaa eikä varsinkaan Pyhän hengen pilkkaa, koska ne eivät ole profetioita ja hän ei ole profeetta.
>"Kaiken lisäksi tämä mitä teen, ei ole suoranaista profetiaa, vaan Jeesuksen odottamista aidoimmillaan. En minä ennustele päivämääriä, vaan seuraan niitä ja odotan, lasken mahdollisuuksia ja julkaisen jos löydän sellaisen. Se on kaikella tavalla ihan eri asia jos sanon että Pyhän Hengen ilmoittamana kerron teille jonkin varman päivämäärän. HUOMAATTEKO ERON? Itseasiassa aika ison eron."
>"Koettakaa nyt hyvät ihmiset, jopa te vääristelijät ja valehtelijatkin ymmärtää, ettei valheella mennä ohi Pyhän Hengen tarkastuspisteen. Jäätte kiinni lopuksi aina."
>"Olen siis odottanut Omerin laskukaavalla Jeesusta tasan yhdeksän kertaa, alkaen vuodesta 2007 keväällä. Sitten Joh.ilm. 2:10 mukaisesti joka vuosi on ollut 10 päivän marginaali. Sen jälkeen katse on siirtynyt aina syksyyn ja Roshashanan pasuunansoiton päivään ja siitä taas takaisin Omerin laskentaan. Miksi siis joku voi kuvitella että olen määrännyt päiviä tai pidän pomminvarmana jotain, puhumattakaan että olisin sanonut saaneeni nämä Jumalalta. Tämä kaikki on pelkkää Jeesuksen palavaa odottamista."
Nyt, kun pelastussanoma LUOVTUTTI kilpailussa, on luotettavimman tuntuisista profeetoista jäljellä enää veijone ja piho. KILPAILU PARHAAN PROFEETAN TITTELISTÄ JATKUU EDELLEEN KUUMANA KUIN HELVETIN IANKAIKKISEN KIDUTUKSEN LIEKIT!
Pelastussanoma lakkasi olemasta profetiaa!!
39
160
Vastaukset
- wwnet
YLÖSOTTO EI TULE 10. 6. 2015
Pelastussanoman Jarmo on ilmoittanut varman tempauspäivän: 10. 6. 2015.
Tällaiset profetiat ilman ennalta tiedettyjä tapahtumia ovat huuhaata.
Ensin Antikristus tulee, sitten ilmestyy ja sitten tapahtuu tempaus. HV
http://wwnet.fi/users/veijone/
Profeetta Veijonen Vääristely vaan ei lopu vaikka miten asian ilmaisis.... Aina menee väärin, sano mitä sitten tahansa, koska vääristelijä vääristää kaiken kuin korkkiruuvi.
Jos sanon ettei Omerin laskenta ole perofetaa, niin tarkoitinko silloin ettei pelastussanomassa ole profetiaa?? MITÄ? TARKOITINKO???
Vai olisko pieni mahdollisuus että kun sanoin ettei Omerin laskenta, eikä siis Jeesuksen aito odottelu ja ajantilanteen tarkkailu, päivämäärien laskenta ja niiden tutkiminen ole profetiaa, niin se ei tarkoita ettei jokin muu olisi sitä.
Onko Joulukalenterin luukkujen avaaminen jollekulle täällä profetiaa?
Minulle on siunattu kaksi merkityksellistä profetiaa (sadonkorjuun ylösotot ja säkkipukuiset todistajat) ja sitten olen saanut siltä täältä erilaisia unia ja näkyjä. Ne ovat profetiaa.... LOPETTAKAA SIIS VÄÄRISTELY!!!- Kyyseliä
Yksinkertainen kysymys: oletko sinä profeetta? Kyllä vai ei?
Nyt on tilaisuus ilmaista asia niin yksinkertaisessa muodossa että sitä ei voi vääristellä mitenkään. Vastaat vaan yhdellä sanalla. Kyllä, jos olet profeetta, tai ei, jos et ole profeetta. - Syvähiljaisuus
Syvä hiljaisuus. Sirkat vain sirittävät. Nämä kyllä/ei-kysymykset ovat kaikkein vaikeimpia ja ikävimpiä selvästi.
- Sananlaskia
Vaikeneminen on myöntymisen merkki.
- Syvähiljaisuus
Hassua, että jaaritella voi vaikka kuinka paljon mutta yhden sanan vastausta ei millään pysty kirjoittamaan. Siihen eivät sormet taivu. :D
Jos profetoiminen on jollekulle jokin kilpailu, niin sanon heti alkuunsa etten ole ollut mukana edes koko kisassa. Luovutan ennen kuin se on alkanutkaan. Minulle on ihan yks hailea kuka onnistuu ja missä profetiassa. HANURISTA JA SYVÄLTÄ KOKO ALOITUS!!!
- InhottavaRealisti
Minun näkökulmastani katsottuna Sinä Jarmo tuotat tänne nykyisin lähinnä joutavaa roskaa. Suomesta sen enemmän kuin muualtakaan maailmasta ei löydy ensimmäistäkään profeettaa. On vain sellaisiksi haluavia huijareita ja ihmisiä, jotka luulevat olevansa jotakin erikoista.
Raamatun aikojen profeetat olivat mitä olivat. Profetiat muotoiltiin niin, että ne voitiin selittää miten tahansa.
Uusi Testamentti on tietoisesti KOOTTU niin, että se näyttäisi liittyvän Vanhaan testamenttiin.
Siinä se kiteytettynä.No onpa hyvä ku kerroit. MInä olen koko ajan luullut että sinä mielenkiinnon vuoksi täällä roikut. By the way, nyt en taaskaan päässy kärryille miks sä täällä oikeen ikuisesti roikut ja roikut, vuositolkulla, toistakymmentä jo? ...joutavuuksien perässä :D
- InhottavaRealisti
Kuten EHKÄ olet huomannut, Jarmo, olin jonkin aikaa poissa. Nyt, kun lomalla olen, minulla on taas aikaa oikoa väärinäksityksiänne ha tuoda tänne realismiakin. Eikös se ole hyväksi?
En oikein usko, että olisin täällä todellakaan yli kymmentä vuotta notkunut. Jonkin aikaa täällä olen ja sitten kyllästyn. Toisin näyttää asia olevan monien muiden kohdalla.... InhottavaRealisti kirjoitti:
Kuten EHKÄ olet huomannut, Jarmo, olin jonkin aikaa poissa. Nyt, kun lomalla olen, minulla on taas aikaa oikoa väärinäksityksiänne ha tuoda tänne realismiakin. Eikös se ole hyväksi?
En oikein usko, että olisin täällä todellakaan yli kymmentä vuotta notkunut. Jonkin aikaa täällä olen ja sitten kyllästyn. Toisin näyttää asia olevan monien muiden kohdalla....Niin mutta mikä vetää tänne...? Kyllä minä tiedän mikä mutta sinä et hyväksy sitä tosiasiaa, vaan selittelet. Kyllä minä tiedän että sinusta tulee vielä ihan kelpo kristitty, et sinä täällä muuten olis... tai olisit ehkä hetken muttet palaisi. Sinua kiinnostaa, eikä ketään voi kiinnostaa olematon, vai mitä? Silti sinua kiinnostaa sellainen jonka väität pelkäksi ilmaksi. Samasta syystä minulla on sympatiaa sinua kohtaan, vaikka monesti vinoilen sulle. Tiedän ettet ole täällä turhaan näin monta vuotta, vaan tietty juttu kutsuu sinut tänne aika ajoin.
- InhottavaRealisti
On HYVIN epätodennäköistä, että minusta tulisi sen enemmän uskovainen kuin mitä olen. Minun tyyppiseni ihminen ei luultavasti kykene siihen. Olen liian analyyttinen ja skeptinen.
Minua vetää näihin uskonnollisiin aiheisiin mukaan se, että mieleni täyttää hämmennys ja melkeinpä kauhukin sen edessä, että ihmiset yhä nykypäivänäkin suostuvat uskomaan mitä ihmeellisimpiin juttuihin ja suostumaan normeihin vaikkapa lestadiolaisuuden tyyliin. Minä vilpittömästi uskon, että maailma olisi onnellisempi, jos uskon asioita ei otettaisi niin vakavasti. Minua myös ärsyttää se, miten ihmisiä manipuloidaan uskon nimissä. Jumalan tahto on käytännössä aina ihmisen tahto.
Lisäksi minua ärsyttää myös se, miten niin menneisyyden kuin nykyajankin tapahtumista väännetään aivan uusia versioita uskon nimissä. Läheskään jokainen asia ei ole todistetusti mennyt niin kuin mitä jotkut uskovaisten gurut väittävät. Räikeimpänä petoksena pidän kreationismia, mutta myös vaikkapa nämä loputtomat profetoinnit ha ihmeparantumiset lasken samaan sarjaan. - Kiusoittelia
On se tavattoman kiusallista että joku roikkuu täällä keskustelemassa perustellen väitteensä asia-argumentein. Sellainen on profeettojen ja profetioiden pilkkaa ja se pitäisi saada loppumaan!
- InhottavaRealisti
Vakaumuksellisen uskovaisen näyttää tunnistavan siitä, että halua asiapohjaiseen keskusteluun ei ole.
- samahuomio
Yhdyn näkemykseesi !
- Jarona
Rakkaat ihmiset! Miksi tappelette? Kuka meistä on parempi toista? "Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan". Tappelette siitä kuka on oikea profeetta ja kuka ei tai kenen teoria on oikea teoria. Eikö Herra itse ilmoita: " mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin" ja " Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee".. älkää antako sydämenne unohtaa sitä mikä on tärkein. HERRA tulee kun on aika ja totuus paljastuu meille jokaiselle.
Aiheeseen liittyen, käykää lukemassa pelastussanomien viimeisimmät kolme artikkelia. Niistä kyllä selviää mitä, miksi ja miten, joka muodostaa mahdollisesti oikean käsityksen, mikäli sydämessäsi on halu etsiä totuutta.
http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html- tuulikkiwaellus
Aikaisemmin luin mielenkiinnolla kaikki kirjoituksesi, mutta nykyään minulla on tietokoneessani turvasuojavalvojana Macafee ja se antaa ymmärtää, että sivustosi ei ole turvallinen, mitä tulee viruksiin nähden. Tosi sääli, kun innokkaasti luin kirjoituksesi, vaikka en aina allekirjoittanutkaan laskelmiasi.
tuulikkiwaellus kirjoitti:
Aikaisemmin luin mielenkiinnolla kaikki kirjoituksesi, mutta nykyään minulla on tietokoneessani turvasuojavalvojana Macafee ja se antaa ymmärtää, että sivustosi ei ole turvallinen, mitä tulee viruksiin nähden. Tosi sääli, kun innokkaasti luin kirjoituksesi, vaikka en aina allekirjoittanutkaan laskelmiasi.
Älä viitti... naurettavaa. HTML koodissa ei ole viruksia, eikä pelastussnaoma pidä sisällään ainoatakaan mainosta, eikä PHP koodia, jolla voisi jokin malware hyökätä koneeseesi ja lisäksi tuo verkkopalvelu tarkistetaan päivittäin.
Monet netissä toimivat tarkkailuohjelmat tekevät riskianalyysin pelkästään sen sisällön perusteelle ja siksi ne kyseenalaistavat sivuston turvallisuuden ja Macafee on juuri ollut sellainen. Norton ja F-Secure eivät varoita pelastussanomista mitään.
www.pelastussanoma.fi on puhdasta HTML koodia. Siellä on muutama MP3 ja WWA tai MP4 video, siinä kaikki. Kaikki muu on täysin 100% turvallista HTML koodistoa. Sivusto ei ole ilmaispalvelu, vaan se on ostettu joka vuosi kerrallaan Nebulan WEB hotellipalvelusta ja sen domain on oma. Siellä ei siis ole ulkopuolisten ihmisten oikeutta säädellä mitään sisältöön nähden ja siksi sieltä ei voi tulla mainos- ja haittaohjelmia, eikä muita matoja. Niitä kun ei kukaan kykene sinne viemään.
- Varokaavirusvaaraaa
Virustarkistus ohjelma varoittaa vakavasti huonomaineisesta sivustosta. Kannattaa varoa menemästä tuonne!
Varokaavirusvaaraaa kirjoitti:
Virustarkistus ohjelma varoittaa vakavasti huonomaineisesta sivustosta. Kannattaa varoa menemästä tuonne!
Saatanan palvelijat varoittavat pelastussanomasta, joka johtaa ikuiseen elämään.
- Niintaisitten
Taikka sitten virusohjelmat varoittavat viruksia levittävästä sivustosta.
Niintaisitten kirjoitti:
Taikka sitten virusohjelmat varoittavat viruksia levittävästä sivustosta.
Oletko puupää, vai vain selektiivisetsi lukutaidoton? ...ai trolli, okei, nyt ymmrrän, totaalikieltäytyjä kaikelle. Sellainen "sanoi kuka mitä tahansa, niin vastaan pannaan, vääristellään ja valehdellaan kaikki läpi".
- Saatanoidenohjelmat
Minusta saatanan palvoja ja virustarkistusohjelma ovat kyllä aika lailla eri asia.
Vai poistatko omalta tietokoneeltasi nuo saatanan palvojat? Saatanoidenohjelmat kirjoitti:
Minusta saatanan palvoja ja virustarkistusohjelma ovat kyllä aika lailla eri asia.
Vai poistatko omalta tietokoneeltasi nuo saatanan palvojat?Saivartele mitä saivartelet. ALTA LÖYTYY FAKTAA!!!
- Maalitolpatviuhuvat
JarmoEklund kirjoitti:
Saivartele mitä saivartelet. ALTA LÖYTYY FAKTAA!!!
Nytkö alat vedota faktoihin? Vielä hetki sitten faktoja tutkimalla ei voinut mitään ymmärtää vaan piti olla uskovainen. :D
- hahhahahhahhaa
Maalitolpatviuhuvat kirjoitti:
Nytkö alat vedota faktoihin? Vielä hetki sitten faktoja tutkimalla ei voinut mitään ymmärtää vaan piti olla uskovainen. :D
- Mestaruustaisto
Profeettojen mestaruustaisto käy kuumana: Yksi jo luovutti!
Profeettojen seuraajana menin lähes sanattomaksi, sillä niin äärimmäisen yllättävän odottamattoman sykähdyttävä on tuo kaikkein luotettavimpiin profeettoihin kuuluvan Pelästyssanomien Jahven linkkimaston ilmoitus! Tässä varmaankin menee useampi vuorokausi ennen kuin olen ennättänyt sulatella tuota täysin yllättäen ja pyytämättä julkaistua profeetan uutispommia!
Tästäkin huolimatta kehoitan lukijoita kiinnittämään erityisesti huomion seuraaviin sanoihin jotka Herran voideltu meille tiettäväksi tekee:
"Koettakaa nyt hyvät ihmiset, jopa te vääristelijät ja valehtelijatkin ymmärtää, ettei valheella mennä ohi Pyhän Hengen tarkastuspisteen. Jäätte kiinni lopuksi aina."
Mehän tiedämme ja on yleisestikin tunnettua, ettei tuo meidän kaikista varmimmista varmin ennaltatietäjämme itse ole ikikuunapäivänä milloinkaan missään tilanteessa valehdellut eikä vääristellyt asioita edes pienimmän pilkun vertaa!Onneks olkoon, olette juuri voittaneet "provokaatiotrolli" palkinnon, ilmaisen liftausmatkan Keravalle, tuohon Suomen paskimpaan kaupunkiin, jossa saatatte päätyä vielä arvostetuksi trukkikuskiksi Koffille.
- InhottavaRealisti
Tämä ketju on kyllä melkeinpä nostanut keskustelun tasoa täällä. Hienoa!
Niin missä suhteessa? Valehtelussa, vääristelyssä, trollaamisessa vai yleisessä sekoilussa? Ei ainakaan palstan aiheeseen liittyen.
- InhottavaRealisti
JarmoEklund kirjoitti:
Niin missä suhteessa? Valehtelussa, vääristelyssä, trollaamisessa vai yleisessä sekoilussa? Ei ainakaan palstan aiheeseen liittyen.
Etkö ymmärrä ironiaa, Jarmo?
- Taastakkikääntyy
JarmoEklund kirjoitti:
Etkö ymmärrä totuutta IR?
Ai nytkö on totuus taas hallussa? Eikö ne jutut enää olekaan vain mahdollisia skenaarioita?
Taastakkikääntyy kirjoitti:
Ai nytkö on totuus taas hallussa? Eikö ne jutut enää olekaan vain mahdollisia skenaarioita?
Tyypit on vissiin kaikki "korkkiruuvisavolaisia", vaikka miten asiaa puhuu, se käänetään korkkiruuvilla kieroon. Kun teidät haudataan, niin haudankaivajakin avaa kairalla haudan.
- Suattaapihantuo
Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa. Jos et vaihtelisi koko ajan mielipidettäsi päinvastaiseksi niin tilanne ehkä paranisi?
- Mietihän
Jarmo.
Sinä puolustelet itseäsi Jumalan sanan, profetioiden kustannuksella.
Suostut siihen, että jumalattomat ''vedättää'' sinua.
Puolusta mieluummin uskon vapautta maassamme, sillä täytyyhän sinun nähdä aikain merkit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414685- 652448
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81462- 181418
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171261
- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107