Juha Gabelin 28.2.2015 kuulemat sanat
Kuulin aamulla 28.02.2015 seuraavat sanat: "Kaksi vuotta tästä päivästä ja rauha otetaan pois maasta."
Juha Gabelin 28.2.2015 kuulemat sanat
8
<50
Vastaukset
Voi hyvinkin pitää paikkansa, koska:
Ilm. 6:12-17 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin; ja tuli suuri maanjäristys, ja aurinko meni mustaksi niinkuin karvainen säkkipuku, ja kuu muuttui kokonaan kuin vereksi, ja taivaan tähdet putosivat maahan, niinkuin viikunapuu varistaa raakaleensa, kun suuri tuuli sitä pudistaa, ja taivas väistyi pois niinkuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta! Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
Kuudes sinetti on laajempi kuvaus koko ahdistuksen ajoista, kuten kaikki sinetit ovat. Kuudes sinetti alkaa ylösotolla muiden sinettien perään, jota seuraa sinetin mukaisesti monenlaisia onnettomuuksia, jotka tuossa luetellaan. Ne kaikki ovat kuvattuna pasuunoiden 1-7 muodossa, jotka eritellään heti perään. Tämä sinetti kestää aina hamaan loppuun saakka, aivan samoin kuin kaikki muutkin sinetit, ne avataan eikä niitä kukaan sulje, ennen kuin Jeesus palaa kaikessa kirkkaudessaan.
Ilm. 7:1-3 Sen jälkeen minä näin neljä enkeliä seisovan maan neljällä kulmalla ja pitävän kiinni maan neljää tuulta, ettei mikään tuuli pääsisi puhaltamaan maan päälle eikä meren päälle eikä yhteenkään puuhun. Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta, ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennen kuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
Ei alakaan sota, vaan jonkinlainen asemasota ja kyttäystila, jossa Venäjä on vallannut suuren osan alueita ja siirtelee joukkojaan kohti Harmageddonia.
Tänä aikana Suomessa alkaa herätys, alkaen Inarinjärveltä, päättyen Turun kautta neljään maan eri suuntaan, lopulta päätyen aina Jerusalemiin, jossa on alkanut toinen suuri herätys. Raamattu sanoo että heille suodaan yhden hetken menestys mutta sen jälkeen peton on saava voiton heistä ja nämä kaksi säkkipukuista lampunjalkaa tapetaan Jerusalemin kaduille.- InhottavaRealisti
Höpön höpön. Jos päästä alkaa kuulua ääniä, suosittelen lääkäriin menoa. Hän ohjaa sitten oikealle spesialistille.
- Niinköluulet
Inhottavalla idiootilla ei tosin kuulu päästä yhtään mitään. Ei myöskään ymmärrä mennä lääkäriin.
- suikale
Olisiko maalisuikaleita esittää kuulopuheiden tueksi?
- kolm
suikale: sinulla on syöpä. mene hoitoon.
- Westsider-
Nuo kaksi säkkipukuista on vertaus, joka kätkee sisäänsä seurakunnan, Israelin, johon kuuluu myöskin pakanat. Alkuperäinen Kreikan kielinen Raamattu sanoo: "kaupunkien kaduille, siis monikossa, eikä missään tapauksessa vain Jerusalemin kadulle.
Heille kuuluu ylhäältä kutsu: "Noskaa tänne" Siinä on vertaus, joka koskee seurakunnan tempausta.
. Novumin kreikankielisen tekstin mukaan kyseessä on yksikkö eli kahden todistajan ruumiit lojuvat 3½ päivän ajan suuren kaupungin kadulla. Vielä sanotaan, että kaupunki on se, jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin, mikä ei voi viitata mihinkään muuhun kaupunkiin kuin Jerusalemiin.
Kaksi todistajaa ovat kaksi yksilöä, joille Jumala antaa Antikristuksen valtakautena erityisen tehtävän ja voitelun.- LopettakaaHourailu
No nyt tuli selkeää aikataulua eli 28.2. 2015 lukien kahden vuoden päästä on rauha poissa maasta eli sotatila päällä. Jos nyt ajatellaan niinkuin minä että tämä ei pidä paikkaansa voitteko ystävällisesti lopettaa uskonnollisuuteen verhotun ennustushourailun jota nimitätte itse profetoimiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566712Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414685- 652448
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401920Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81462- 181418
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 171261
- 241194
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671107