http://www.iltalehti.fi/satakysymystaseksista/2015060819830183_qs.shtml
Kyllä varmaan mies arvostaa naisen neitsyyttä mutta naiset ei arvosta miehen miestä joll aon poikuus tallella. Naiset nauraa heti miehelle jos saa tietää että ei ole nussinut ikinä.
Miksi neitsyyttä ei arvosteta
50
52
Vastaukset
Miksei myöskään kouluttamattomuutta, työttömyyttä, rahattomuutta ja kaverittomuutta arvosteta? Kumma juttu...
- Ikis__M
Naisista puhuttaessa nuo mainitsemasi kyllä yhdistyy seksuaalisesti vapaamieliseen naiseen ja vaikka jakarinainen olisi koulutettukin kyllä se leimautuu wt-väeksi auttamatta.
Ikis__M kirjoitti:
Naisista puhuttaessa nuo mainitsemasi kyllä yhdistyy seksuaalisesti vapaamieliseen naiseen ja vaikka jakarinainen olisi koulutettukin kyllä se leimautuu wt-väeksi auttamatta.
Meillä on vissiin vähän eri käsitys siitä, mitä white-trash tarkoittaa. Minulle se on muutakin kuin seksikäyttäytymiseen liittyvää.
Sitä minä olen aina ihmetellyt, miten te ätmit tiedätte, millainen seksuaalimoraali jollain naisella on? Asutteko te kaikki jossain tuppukylässä, jossa kaikki tuntee toisensa ja tietää toistensa panot?- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Meillä on vissiin vähän eri käsitys siitä, mitä white-trash tarkoittaa. Minulle se on muutakin kuin seksikäyttäytymiseen liittyvää.
Sitä minä olen aina ihmetellyt, miten te ätmit tiedätte, millainen seksuaalimoraali jollain naisella on? Asutteko te kaikki jossain tuppukylässä, jossa kaikki tuntee toisensa ja tietää toistensa panot?weeteeksi voi vajota vaikkei kaikkia niihin liittyviä kliseitä täyttäisikään. Jos ostat auton josta yksi ja sama paikka hajoaa toistuvasti on se käytännössä ihan yhtä huono auto kuin semmoinen josta on useampi paikka rempallaan jos ne molemmat kuitenkin seisoo suurimman osan ajasta ajokelvottomina.
Kyllä sen aika helposti tietää. Kun jo pelkästään tilastojen valossa suomalainen nainen on keskimäärin lutka niin ne helmet kyllä erottuu joukosta. Ikis__M kirjoitti:
weeteeksi voi vajota vaikkei kaikkia niihin liittyviä kliseitä täyttäisikään. Jos ostat auton josta yksi ja sama paikka hajoaa toistuvasti on se käytännössä ihan yhtä huono auto kuin semmoinen josta on useampi paikka rempallaan jos ne molemmat kuitenkin seisoo suurimman osan ajasta ajokelvottomina.
Kyllä sen aika helposti tietää. Kun jo pelkästään tilastojen valossa suomalainen nainen on keskimäärin lutka niin ne helmet kyllä erottuu joukosta.Tunnetko sellaisia helmiä?
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Tunnetko sellaisia helmiä?
Joo tunnen, ne on yhö samojen jamppojen kanssa joiden kanssa alkoivat olemaan teini-iässä. Niihin samoihin aikoihin tuntemani ei niin helmet onkin sittemmin eronneet.
Ikis__M kirjoitti:
Joo tunnen, ne on yhö samojen jamppojen kanssa joiden kanssa alkoivat olemaan teini-iässä. Niihin samoihin aikoihin tuntemani ei niin helmet onkin sittemmin eronneet.
Vaan mitä iloa jo vähän vanhemmalle sinkkumiehelle on teinistä asti seurustelleesta naisesta?
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Vaan mitä iloa jo vähän vanhemmalle sinkkumiehelle on teinistä asti seurustelleesta naisesta?
Ei varmaan olekaan mutta niiden helmien miehille niistä on varmasti paljon iloa, en usko että koskaan haluavat niistä eroon päästä.
- Totuus1
Eihän kouluttamattomuudella, työttömyydellä, rahattomuudella ja kaverittomuudella ole mitään tekemistä neitsyyden kanssa.
- 097
Kyllä nuo Ikiksen jutut ovat ihme puppua. Ihan kuin naisen arvo riippuisi siitä onko hän harrastanut seksiä yhden vai kymmenen miehen kanssa. Ihmisen elämässä on kyllä niin paljon merkittävämpiä asioita, jotka määrittävät millainen hän on ihmisenä, kuin se onko seksisuhteita ollut yksi vai useampi. Kovasti olisi outoa kysellä uudelta tuttavuudelta montako miestä hän on päästänyt päälleen. Jos luku olisi jonkin epämääräisen itse vetämäni rajan ylittävä, tämä ihminen ei muka voisi olla mitenkään hyvä ja arvokas, vaan olisi auttamatta huono.
Totuus1 kirjoitti:
Eihän kouluttamattomuudella, työttömyydellä, rahattomuudella ja kaverittomuudella ole mitään tekemistä neitsyyden kanssa.
On niillä: Ne kaikki kertovat elämättömästä elämästä, jota kokemattomuudeksikin kutsutaan. Ei ole opiskelu-, eikä työkokemusta, eikä kokemusta ihmissuhteista parisuhteesta puhumattakaan.
- Sinnevaansinnevaan
Ratikkakuski kirjoitti:
On niillä: Ne kaikki kertovat elämättömästä elämästä, jota kokemattomuudeksikin kutsutaan. Ei ole opiskelu-, eikä työkokemusta, eikä kokemusta ihmissuhteista parisuhteesta puhumattakaan.
Työnnä vittu elämä anaaliin!
Sinnevaansinnevaan kirjoitti:
Työnnä vittu elämä anaaliin!
Sinähän varsinainen sanaseppo olet! ;-)
- Ujoatm26v
No mitä pahaa on myöskään kouluttamattomuudessa ja työttömyydessä?
Ujoatm26v kirjoitti:
No mitä pahaa on myöskään kouluttamattomuudessa ja työttömyydessä?
Kouluttamattomuus ajaa helposti työttömyyteen ja yhteiskunnan elätiksi. Minä en ole ainoa, jonka mielestä tulonsiirrot kuuluvat niille, jotka eivät pysty itsestään huolehtimaan, kuten lapset, sairaat ja vanhukset. Terveen, mutta laiskan elättäminen on pois sekä työtä tekeviltä, että em. ryhmiltä.
Aloitekyvyttömyys ja laisuus viehättää aika harvoja.- Totuus1
Ratikkakuski kirjoitti:
On niillä: Ne kaikki kertovat elämättömästä elämästä, jota kokemattomuudeksikin kutsutaan. Ei ole opiskelu-, eikä työkokemusta, eikä kokemusta ihmissuhteista parisuhteesta puhumattakaan.
Pitäisikö sitten rikosrekisteriä ja sukupuolitauteja arvostaa, kun niidenkin puuttuminen kertoo "elämättömästä elämästä"? No okei kyllähän monet naiset arvostavat miehessä rikosrekisteriä, mutta ymmärsit varmaan pointtini. Ei kaikki eletty elämä ole välttämättä hyvä asia.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kouluttamattomuus ajaa helposti työttömyyteen ja yhteiskunnan elätiksi. Minä en ole ainoa, jonka mielestä tulonsiirrot kuuluvat niille, jotka eivät pysty itsestään huolehtimaan, kuten lapset, sairaat ja vanhukset. Terveen, mutta laiskan elättäminen on pois sekä työtä tekeviltä, että em. ryhmiltä.
Aloitekyvyttömyys ja laisuus viehättää aika harvoja.Mutta millä perusteella sanot, että laiska on terve?
Menneinä vuosikymmeninä jopa kuoltiinkin "laiskuuteen". Kun joku ei jaksanut tehdä työtä, ja kuoli sitten pois "laiskuuteen". Ei ollut mahdollista, että nuorikin voisi olla sairas.....Totuus1 kirjoitti:
Pitäisikö sitten rikosrekisteriä ja sukupuolitauteja arvostaa, kun niidenkin puuttuminen kertoo "elämättömästä elämästä"? No okei kyllähän monet naiset arvostavat miehessä rikosrekisteriä, mutta ymmärsit varmaan pointtini. Ei kaikki eletty elämä ole välttämättä hyvä asia.
Okei, sinä et sitten halunnut ymmärtää pointtiani.
M1978 kirjoitti:
Mutta millä perusteella sanot, että laiska on terve?
Menneinä vuosikymmeninä jopa kuoltiinkin "laiskuuteen". Kun joku ei jaksanut tehdä työtä, ja kuoli sitten pois "laiskuuteen". Ei ollut mahdollista, että nuorikin voisi olla sairas.....En minä niin sanonut, vaikka eihän laiskuus sentään sairauskaan ole.
- itsekinkokematon
Minä arvostan miestä jolla on poikuus tallella.
- ätminki
On hävettävää olla neitsyys yli 17 vuotiaana.
- häveliäs
kiitos vaan :(
- suvaitsevaisuutta
"Jokaisen täytyisi hyväksyä toisten seksuaalisuuteen liittyvät arvot sellaisina kuin ne ovat. Kukaan ei voi sanoa toiselle totuutta siitä, mikä on oikein, sillä jokaiselle omat arvot ovat totta."
- YTMn_neuvot
Lapsiinsekaantuja-pride Helsinkiin kulkueena?
HIV-testit kiellettävä?
Kumppanin menneisyydestä kysyminen rinnastettava kirjesalaisuuden rikkomiseen tai salaisen vaalin hyvien tapojen vastaiseksi?
Huoraamisesta uskonto, jonka kritisoinnista vankilaan uskonrauhan rikkomisen perusteilla?
- Jbinjnjkn
Elämä on tarkoitettu elettäväksi eikä odottamiseen. Jotkut odottaa sitä oikea hautaan asti eivätkä elä.
- 5plus8
Nainen ei halua neitsyttä siksi koska sellaisesta miehestä ei selvästi käydä kilpailua. Nainen haluaa olla varma että mies on suosittu myös muiden naisten parissa.
Juuri vastikään oli juttu että nainen saa helpommin orgasmin jos tietää muiden naisten haluavan myös kyseistä miestä.. Sairas on naisen mieli.- sokeapistek
No ilmeisesti sama pätee toiste päinkin. Kauniin naisen kanssa mies saa helpoimmin orgasmin, mies ei halua siis rumaa naista, muut miehet pitävät kauniista naisista.
- 5plus8
sokeapistek kirjoitti:
No ilmeisesti sama pätee toiste päinkin. Kauniin naisen kanssa mies saa helpoimmin orgasmin, mies ei halua siis rumaa naista, muut miehet pitävät kauniista naisista.
Sama ei todellakaan päde miehiin, mies haluaa mieluiten neitsyt naisen tai mahdollisimman vähän kokeneen naisen. Mies haluaa omasta mielestään kauniin naisen ja tekee ITSE arvion siitä onko nainen kaunis vai ei, mies ei välitä muiden mielipiteistä tippaakaan.
- sokeapistek
5plus8 kirjoitti:
Sama ei todellakaan päde miehiin, mies haluaa mieluiten neitsyt naisen tai mahdollisimman vähän kokeneen naisen. Mies haluaa omasta mielestään kauniin naisen ja tekee ITSE arvion siitä onko nainen kaunis vai ei, mies ei välitä muiden mielipiteistä tippaakaan.
Kyllä niistä kauniista naisista pitävät lähes kaikki muutkin miehet halusi tai ei. Jos välttämättä haluaa neitsyt naisen kannattaa etsiä kasvoiltaan epämuodostunutta tai vaikeasti autistista naista ensisijaisesti. Ei varmaan ole ollut kovaa tunkua miehistä.
- 26262626
Kertokaapa palstan naiset, pitääkö tämä väite paikkansa?
- 5plus8
26262626 kirjoitti:
Kertokaapa palstan naiset, pitääkö tämä väite paikkansa?
Suurin väitettäni tukeva teoria tulee itse enrique iglesiaksen suusta joka myönsi että hänellä oli vaikeuksia saada naisia ennen kuin tuli kuuluisaksi ja nyt ei puhuta rumasta miehestä vaan komeasta miehestä.
Kuuluisuus=status=kilpailu miehestä on taattu=nainen haluaa sitä mitä muutkin naiset haluavat laumaeläimiä kun ovat. - Naisasialooseri
Enrique on neitimäinen homppeli joten ei ihme jos naisen saanti oli vaikeaa ilman statusta
26262626 kirjoitti:
Kertokaapa palstan naiset, pitääkö tämä väite paikkansa?
Siis tämä väite:
"Nainen ei halua neitsyttä siksi koska sellaisesta miehestä ei selvästi käydä kilpailua. Nainen haluaa olla varma että mies on suosittu myös muiden naisten parissa."
Vastaan jälkimmäiseen kysymykseen kuten raha-asioista puhuttaessa: ihastuessani minulla ei ole aavistustakaan sen paremmin miehen suosiosta muiden naisten keskuudessa kuin hänen rahatilanteestaankaan. Kyllä se käsitys hänen aikaisemmista suhteistaan ja vipinöistään kehittyy vasta pikkuhiljaa tapailun ja seurustelun myötä. En ole koskaan seurustellut miehen kanssa, jota muut naiset olisivat silmiinpistävästi yrittäneet iskeä läsnäollessani, sitä en tiedä millainen vipinä heidän ympärillään käy silloin kun ovat yksin liikenteessä. Yhtään en kyllä liioin kaipaisi tilannetta, jossa vieraat naiset tyrkyttäisivät itseään miesystävälleni vaikka minä olen paikalla.
Tuostakin "palstatotuudesta" tulee lähinnä käsitys, että ätmien kehitys on teini-ikäisten tasolla. Ehkä ne 15-vuotiaat ja vielä 19-vuotiaatkin miettivät kavereiden mielipiteitä ja kelpaisiko mies (poika) heille ja kehtaako siis hänen kanssaan näyttäytyä, mutta ei tuo kuulu enää aikuisuuteen. Kuten ei kyllä kuulu itsensä vertailu julkkiksiinkaan.
Se, miksi en haluaisi neitsyttä ei myöskään liity kilpailuun vaan siihen, että haluan miehen joka on varma itsestään ja taidoistaan, ja kykenee ottamaan vastaan toiveita ja ohjeita. En jaksaisi enää ryhtyä opettajaksi ja jos toiselle on kaikki uutta niin ollaanhan sitä ihan eri aallonpituudella.
- 14kertaa15
Neitsyet on yliarvostettuja. Monilla on haaveissa kokematon mutta innokas ja oppimishaluinen nuori nainen mutta oman kokemukseni pohjalta sanoisin, että sen seksin saaminen on ensin kovan työn ja odotuksen takana ja sitten tulee vastaan se osaamattomuus eikä sitä intoa ja oppimishaluakaan luultavasti ole. Miksi sitä olisikaan juuri sillä joka hommaan niin varautuneesti ja pidättäytyen suhtautui?
Ätmit ovat optimisteja. He uskovat löytävänsä parikymppisen neitseen, jonka uinuvat himot he saavat heräämään, vaikkei kukaan ytmi ole moiseen kyennyt. ;-)
- Kilttiatm
Jos poikuus on tallella niin se tarkoittaa että mies on liian ruma saamaan naista ja seksiä
- ruma-ätmi
Puhut asiaa. Se on ulkonäöstä kiinni saako pillua.
- mieshuora
Kyllä tällä palstalla ainakin puheissa arvostetaan. Vaan nopea on naisen tie arvostetusta neitsyestä halveksituksi huoraksi.
- Kunnollinen-atm
Nainen juoksee karkuun kokematont amiestä. Olen sen monesti todennut paikan päällä.
- sincyan
Neitsyyden ihannointiin liittyy vahva yhdistäminen naisen seksuaalisuuden ja häpeän välillä. Eiköhän jokaisen oma asia ole se kenen kanssa makaa tai ei. Kaikkein kiinnostuneimpia toisten seksielämästä ovatkin havaintojeni mukaan elähtäneet sedät, joilla ei ole ottanut eteen vuosiin, ja jotka on kasvatettu häpeän ja hiljaisuuden vallitessa vihaamaan itseänsä.
- Nainennnnn
Itse haluaisin aikuisen neitsytmiehen mutta ei niitä oikein meinaa olla tai sitten vaan miehet valehtelevat.
- twetretre
Miksi haluat sellaisen ja mihin tarkoitukseen?
- ätmel
Tuleeko omaan käyttöön?
- Nainennnnn
Omaan käyttöön tietysti ;)
- Jereeeeej
Nainennnnn kirjoitti:
Omaan käyttöön tietysti ;)
Kerrotko vähän itsestäsi. mm Ikä ja pituus/paino/parisuhdemenneisyys/kokemuspohja seksin suhteen.?
- Kilttiatm
Onhan meitä mutta ei naisille kelpaa.
- KorkkaajaOmistaa
Tietysti sitä arvostetaan ja kaikki tietävät että korkkaaja omistaa naisen, mutta yhteiskuntajärjestyksen ja miesten mielenterveyden vuoksi asia on tabu tai se yritetään kieltää.
Samanlainen tabu kuten kaikki papukaijat sanovat, että vammaiset ovat yhtä arvokkaita kuin terveet, mutta jokaisen vanhemman suurin toive on, että lapsi ei ole vammainen. Jne jne. - miesyli40
Voi olla, että osa naisista nauraakin neitsyt-miehille, mutta luulen, että osaa myös kiihottaa se, että voisi olla miehelle se ensimmäinen kokemus ja voisi opettaa miehille seksin saloja. Mitä olen joidenkin naisten kanssa keskustellut niin, monille kokeneillekin miehille ei pahaa tekisi hieman opiskella rakastelutaitoja, ihan itsenikin lasken siihen joukkoon. Onneksi seksissä on koko ajan opittavaa.
- poika1
Fiksut naiset arvostaa poikuutta, tietää ettei seksi ole mikään sellainen asia jota tarvitsee käytännössä opetella! Vaikka on hyvä tietää muutamia perusasioita (kondomin käyttö, sukupuolitaudit, yleiset jutut mistä useimmat naiset tykkää jne.) niin nuo voi kyllä opiskella muutenkin.
Biologisia faktoja lukuunottamatta seksi on niin yksilöllinen kokemus että aina kun aloittaa sen uuden kumppanin kanssa niin kyllä siinä on molemmilla "eka kerta".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644