Olen 39 vuotias.Olen käyttänyt Cerazettea nelisen vuotta.Viimeiset menkat tuli toukokuussa 2012.Tämän jälkeen ei ole tullut minkäänlaista vuotoa.Nyt kuitenkin viime yönä noin kello 12 vessakäynnin yhteydessä tuli kirkkaan punaista veristä vuotoa.Tämä vuoto kesti vain tämän vessakäynnin ajan.Onko kellään kokemusta samasta asiasta.Olen varannut ajan ehkäisyneuvolaan,vaikka sanotaan että vuoto on normaalia.Itse en pidä tätä hetkellistä veren tuloa normaalina.Mitään oireita ei ole ollut,joten ihmettelen edelleenkin mikä aiheutti tämän vuodon.
hetkellinen kirkkaan verinen vuoto
nainen39v
2
<50
Vastaukset
- MAAPÄHKINÄPASKALLA
Sinulla on syöpä.
- nainen39v
Joo tietenkin on. Ihme etten heti keksinyt sitä.Voi luoja.Päätit sit kommentoida vaikkei sulla ollut mitään muuta sanottavaa.En tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184