Hitler ja Stalin olivat ätmejä

Ottakaa.esimerkkiä

65

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittajalla-ontuu

      Jännäjörnijöitähän noi on. Stalin on kyllä ulkonäöllisesti ytmi, eli varmasti auervaara, varmaan rahoittikin kaiken toimintansa naisia hyväksikäyttäen. Hitlerkin on tyylikäs elegantti ktm. Molemmat ovat kaukana ätmeistä, ätmit ovat myös rumia ja lihavia, ei vain köyhiä, huonosti koulutettuja ja lyhyitä. Ätmi voi olla erittäin hyvin koulutettu ns. nörttiätmi.

      Miten ne Suomalaiset oikeat ätmit, eli rumilukset joilla on oikeasti kaikki alemman tason miehen tunnusmerkit pääsevät pois itsesäälistä, kun ulkonäköään eivät voi muuttaa?

      • Ottakaa.esimerkkiä

        Hitleriä ei voi mitenkään sanoa komeaksi, todella tavallisen näköinen. Stalin etelänmaalaisena miellyttää suomalaisia naisia mutta tuskin oli kova sana Gruusiassa missä joka toinen mies oli samannäköinen. Molemmat olivat rutiköyhiä, huonosti koulutettuja sekä lyhyitä. Aivan selvästi alemman tason miehiä.


      • viva-la-revolution

        Vertaa Hitleriä niihin Suomalaisiin miehiin, kyllä olisi Adolf taivaan lahja Suomen naisille... ja jälkimmäiseen, vitut oli joka toinen samannäköinen. Turha yrittää, kun aloitus ontuu. Mihin jäi kohta ruma? Suomalaiset ätmit ovat takuuvarmasti rumia, joten miten kukaan heistä pääsee Hitlerin tai Stalinin tasoon?

        Onneksi olen riittävän älykäs ja ymmärrän sen esimerkin mitä pitää ottaa. Eli ätmien pitää perustaa keskitysleirejä, laittaa ihmisiä pakkotyöhön, terrorisoida ja ennen kaikkea teloittaa ihmisiä, näistä pitää selvästi ottaa opiksi...


      • EiKaiTaas

        Ja taas on markkina-arvoteorian paikkansapitävyys koetuksella! Henkilö A on henkilöiden C ja D markkina-arvoista eri mieltä kuin henkilö B. Sama kun henkilö A väittäisi kivenkovaa että 1 1=2 kun taas henkilö B sanoisi että 1 1=3. Ei ihmisten tasoista mitään objektiivisia totuuksia koskaan saa.


      • viva-la-vmp
        EiKaiTaas kirjoitti:

        Ja taas on markkina-arvoteorian paikkansapitävyys koetuksella! Henkilö A on henkilöiden C ja D markkina-arvoista eri mieltä kuin henkilö B. Sama kun henkilö A väittäisi kivenkovaa että 1 1=2 kun taas henkilö B sanoisi että 1 1=3. Ei ihmisten tasoista mitään objektiivisia totuuksia koskaan saa.

        Siinähän oli väärin ymmärrys, täytyi ottaa esimerkkiä, ei miettiä markkina-arvoa.

        Hitler oli kolmannen valtakunnan johtaja, Stalin Neuvostoliiton. Nyt tarvitsee vain Suomi ätmin alkaa teloittamaan itseään tasokkaampia miehiä, nousta Suomen johtoon, nimittää itsensä vaikka Keisariksi. Perustaa itsellensä siitos-keskitysleirejä, johon kodeista viedään kaikki kauniit, nuoret ja vähän tai ei ollenkaan käytetyt naiset, joita voi yksin tai muiden ätmiläistenkanssa joukko raiskata. Vanhat kurpat sitten kontrollileirille pohjoiseen korpeen nääntymään nälkään ja loput pakkotyöhön rakentamaan Keisarikuntaa.


      • Ottakaa.esimerkkiä
        viva-la-vmp kirjoitti:

        Siinähän oli väärin ymmärrys, täytyi ottaa esimerkkiä, ei miettiä markkina-arvoa.

        Hitler oli kolmannen valtakunnan johtaja, Stalin Neuvostoliiton. Nyt tarvitsee vain Suomi ätmin alkaa teloittamaan itseään tasokkaampia miehiä, nousta Suomen johtoon, nimittää itsensä vaikka Keisariksi. Perustaa itsellensä siitos-keskitysleirejä, johon kodeista viedään kaikki kauniit, nuoret ja vähän tai ei ollenkaan käytetyt naiset, joita voi yksin tai muiden ätmiläistenkanssa joukko raiskata. Vanhat kurpat sitten kontrollileirille pohjoiseen korpeen nääntymään nälkään ja loput pakkotyöhön rakentamaan Keisarikuntaa.

        Hitler ja Stalin eivät perineet valtaansa vaan hyvin vaatimattomista oloista nousivat maidensa johtoon. Kumpikin oli lyhyt ja köyhä eikä etenkään Hitler mikään komea ollut. Ätmeistä tuli ytmejä, tahdosta se on kiinni. Pitää yrittää eikä jäädä kierimään itsesääliin.


      • viva-la-vmp
        Ottakaa.esimerkkiä kirjoitti:

        Hitler ja Stalin eivät perineet valtaansa vaan hyvin vaatimattomista oloista nousivat maidensa johtoon. Kumpikin oli lyhyt ja köyhä eikä etenkään Hitler mikään komea ollut. Ätmeistä tuli ytmejä, tahdosta se on kiinni. Pitää yrittää eikä jäädä kierimään itsesääliin.

        Kyllä, kansanmurhalla vain liikkeelle. :D


      • ATMaisteri
        EiKaiTaas kirjoitti:

        Ja taas on markkina-arvoteorian paikkansapitävyys koetuksella! Henkilö A on henkilöiden C ja D markkina-arvoista eri mieltä kuin henkilö B. Sama kun henkilö A väittäisi kivenkovaa että 1 1=2 kun taas henkilö B sanoisi että 1 1=3. Ei ihmisten tasoista mitään objektiivisia totuuksia koskaan saa.

        Et vain ymmärrä markkina-arvoteoriaa oikein.

        Ei MAt kumoudu sillä että vaikkapa ytni ei pidä jokaisesta ytmistä. Se riittää että ytni pitää jostain ytmistä ja päätyy yhteen tämän kanssa. Jollekin Megan Fox on YTN ja Shakira ATN, tai päin vastoin. Mutta molemmat saavat ytmin, joten he ovat ytnejä.

        MAT ei päde silloin kun esim. ytni valitsee ätmin (esim. valokuvamalli menee naimisiin ruman, lyhyen ja köyhän miehen kanssa).

        Toisin sanottuna, YTM/YTN voi olla monenkin mielestä ATM/ATN, mutta ATM/ATN ei ole kenenekään mielestä YTM/YTN.


      • Ujoatm26v
        viva-la-vmp kirjoitti:

        Kyllä, kansanmurhalla vain liikkeelle. :D

        Sehän onkin todella hyvä keino nousta ytmiksi tapattamalla suuri osa kansasta. Ei tuollainen enää nykyaikana onnistuisi.


      • Naisasialooseri
        viva-la-vmp kirjoitti:

        Siinähän oli väärin ymmärrys, täytyi ottaa esimerkkiä, ei miettiä markkina-arvoa.

        Hitler oli kolmannen valtakunnan johtaja, Stalin Neuvostoliiton. Nyt tarvitsee vain Suomi ätmin alkaa teloittamaan itseään tasokkaampia miehiä, nousta Suomen johtoon, nimittää itsensä vaikka Keisariksi. Perustaa itsellensä siitos-keskitysleirejä, johon kodeista viedään kaikki kauniit, nuoret ja vähän tai ei ollenkaan käytetyt naiset, joita voi yksin tai muiden ätmiläistenkanssa joukko raiskata. Vanhat kurpat sitten kontrollileirille pohjoiseen korpeen nääntymään nälkään ja loput pakkotyöhön rakentamaan Keisarikuntaa.

        Itse kyllä tapattaisin suurta nautintoa tuntien jokaisen yli yhden miehen käyttämän naisen, poikkeus ehkä leskeksi jääneet tai jos kunnollinen mies on vuosien liiton jälkeen muuttunut väkivaltaiseksi ja nainen on ottanut eron.

        Tapattaisin myös jokaisen alle 18-v naisen, joka ei ole neitsyt.


      • erkki-täti
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Itse kyllä tapattaisin suurta nautintoa tuntien jokaisen yli yhden miehen käyttämän naisen, poikkeus ehkä leskeksi jääneet tai jos kunnollinen mies on vuosien liiton jälkeen muuttunut väkivaltaiseksi ja nainen on ottanut eron.

        Tapattaisin myös jokaisen alle 18-v naisen, joka ei ole neitsyt.

        Ihmiskunnan onni ja pelastus on, ettet kóskaan pääse tapattamaan ketään. Suurempi todennäköisyys on sille, että tulet itse tapetuksi.

        Vahinkojakin sattuu, hemskatti.


      • VonLauseVitsi
        erkki-täti kirjoitti:

        Ihmiskunnan onni ja pelastus on, ettet kóskaan pääse tapattamaan ketään. Suurempi todennäköisyys on sille, että tulet itse tapetuksi.

        Vahinkojakin sattuu, hemskatti.

        Emme tiedä Naisasialooserin todellista osaamista tuolla sotataitoa vaativalla alalla, enkä usko.erkki-tädinkään tietävän asian oikeaa laitaa.


    • nihhhhhhhhhhhhhh

      Stalin ei ollut mikään ATM vaan YTM jolla oli lukuisia naissuhteita nuorena vallankumouksellisena. Stalin mm. siitti 34-vuotiaana yhden 13-vuotiaan inuiittitytön paksuksi ollessaan karkotettuna Siperiassa.

      Hitler sensijaan oli ATM mikäli useimpien historioitsijoiden uskomukseen Hitlerin huonosta naisonnesta nuorena miehenä sekä menettämättömästä poikuudesta yli 20-vuotiaana on uskominen.

      • erkki-täti

        Hitlerillä oli luultavimmin rankkoja alemmuudentunteita miehenä, koska hänellä ei ollut kuin yksi kives.

        Hitlerin isä ja äiti olivat muuten serkuksia keskenään. Hitlerin ankara isukki nimittäin nai serkkunsa, kun ensimmäinen vaimo otti ja kuoli. Hitler oli omistavan hiirulais-äitinsä lellikki ja silmäterä.


      • 4325325
        erkki-täti kirjoitti:

        Hitlerillä oli luultavimmin rankkoja alemmuudentunteita miehenä, koska hänellä ei ollut kuin yksi kives.

        Hitlerin isä ja äiti olivat muuten serkuksia keskenään. Hitlerin ankara isukki nimittäin nai serkkunsa, kun ensimmäinen vaimo otti ja kuoli. Hitler oli omistavan hiirulais-äitinsä lellikki ja silmäterä.

        On muuten silkkaa legendaa tuo yksi kives..


      • 4325325 kirjoitti:

        On muuten silkkaa legendaa tuo yksi kives..

        Kyllä erkki-täti tietää, koska otti nuorena Hitleriltä suihin.


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Kyllä erkki-täti tietää, koska otti nuorena Hitleriltä suihin.

        Joo, sylkäisin mällit Hitlerin pottaan, ja siitä sait alkusi sinä. Eikö äitisi ole kertonut?


      • erkki-täti kirjoitti:

        Joo, sylkäisin mällit Hitlerin pottaan, ja siitä sait alkusi sinä. Eikö äitisi ole kertonut?

        Feministi-erkki-täti on nyt vähän kiukkuinen :) Kannattaisi vanhan tädin olla vähän mukavampi, niin voisit kullia suuhusi joskus saada.


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Feministi-erkki-täti on nyt vähän kiukkuinen :) Kannattaisi vanhan tädin olla vähän mukavampi, niin voisit kullia suuhusi joskus saada.

        Miten niin kiukkuinen? Kunhan sanoin mitä tapahtui, eli kusiseen Hitlerin pottaan sylkäisin mällit suustani, ja siellä sinä aloitit elämäsi tsygoottina. Kunnes sinut inseminoitiin minipossu-gerbiili-äitisi kohtuun. Onneksi raskaus suji ihan hyvin. Varmaan osasyynä oli se, että juoksuajat oli äitisi osalta jo ohi.

        Oikein mukavia muistoja. Että älä nyt ala hyperventiloida, se voi olla vaarallistakinkun on kevytlimsaa suu täynnä.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Miten niin kiukkuinen? Kunhan sanoin mitä tapahtui, eli kusiseen Hitlerin pottaan sylkäisin mällit suustani, ja siellä sinä aloitit elämäsi tsygoottina. Kunnes sinut inseminoitiin minipossu-gerbiili-äitisi kohtuun. Onneksi raskaus suji ihan hyvin. Varmaan osasyynä oli se, että juoksuajat oli äitisi osalta jo ohi.

        Oikein mukavia muistoja. Että älä nyt ala hyperventiloida, se voi olla vaarallistakinkun on kevytlimsaa suu täynnä.

        Onko sinulla hiekkaa pillussa? En ihmettele yhtään että parisuhteesi loppui kun olet tuollainen ;) Olet varmasti todella mukava "nainen" ;)


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Onko sinulla hiekkaa pillussa? En ihmettele yhtään että parisuhteesi loppui kun olet tuollainen ;) Olet varmasti todella mukava "nainen" ;)

        Itsepähän aloitit suihinotosta puhumaan, en minä :)

        Tui tui :D:D:D


      • erkki-täti kirjoitti:

        Itsepähän aloitit suihinotosta puhumaan, en minä :)

        Tui tui :D:D:D

        Onko kivaa olla vanha nainen kun et ole enää miesten suosiossa? Oletko harkinnut olla vähemmän kiukkuinen feministi-akka? ;)


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Onko kivaa olla vanha nainen kun et ole enää miesten suosiossa? Oletko harkinnut olla vähemmän kiukkuinen feministi-akka? ;)

        Hahhhahhhhhhh:D

        Oliko tuo viimeinen yrityksesi vähän tökätä? Aika heikkoa, ja ymmärtäisit jos olisit vähän kauemmin täällä keikkunut...
        Vai että ihan feministi-akka? Eikö enää rekka-lesbo-feministi-huora?

        Sinä pikkuinen sieluntapainen, lopeta jo itsesi nolaaminen.
        Eikä sinulle voi kiukustua, kun annat huomaamatta itsestäsi niin paljon :) Kannattaisi oppia vielä paljon, ennen kuin lähtee vanhoja tätejä haastamaan. Meinaan tsykologiasta.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Hahhhahhhhhhh:D

        Oliko tuo viimeinen yrityksesi vähän tökätä? Aika heikkoa, ja ymmärtäisit jos olisit vähän kauemmin täällä keikkunut...
        Vai että ihan feministi-akka? Eikö enää rekka-lesbo-feministi-huora?

        Sinä pikkuinen sieluntapainen, lopeta jo itsesi nolaaminen.
        Eikä sinulle voi kiukustua, kun annat huomaamatta itsestäsi niin paljon :) Kannattaisi oppia vielä paljon, ennen kuin lähtee vanhoja tätejä haastamaan. Meinaan tsykologiasta.

        "Aika heikkoa, ja ymmärtäisit jos olisit vähän kauemmin täällä keikkunut..."

        Miksi ylpeilet sillä että olet ollut täällä ikuisuuden?

        "Vai että ihan feministi-akka? Eikö enää rekka-lesbo-feministi-huora?"

        Kaikki yhtä aikaa.

        "Sinä pikkuinen sieluntapainen, lopeta jo itsesi nolaaminen."

        Haista sinä vajaaälyinen feministi paska.

        "Kannattaisi oppia vielä paljon, ennen kuin lähtee vanhoja tätejä haastamaan."

        Yllättävän useat vanhat tädit on yksinkertaisia. Luulisi naisten jotenkin kehittyvän ikääntyessään, mutta sitä ei läheskään aina tapahdu. Sinä olet hyvä esimerkki kehittymättömästä vanhasta hiekkapillusta.

        ja laitetaan nyt sinun tyyliin vielä muutama vittuiluhymiö mukaan :D :D :D :D hahahahaha...


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        "Aika heikkoa, ja ymmärtäisit jos olisit vähän kauemmin täällä keikkunut..."

        Miksi ylpeilet sillä että olet ollut täällä ikuisuuden?

        "Vai että ihan feministi-akka? Eikö enää rekka-lesbo-feministi-huora?"

        Kaikki yhtä aikaa.

        "Sinä pikkuinen sieluntapainen, lopeta jo itsesi nolaaminen."

        Haista sinä vajaaälyinen feministi paska.

        "Kannattaisi oppia vielä paljon, ennen kuin lähtee vanhoja tätejä haastamaan."

        Yllättävän useat vanhat tädit on yksinkertaisia. Luulisi naisten jotenkin kehittyvän ikääntyessään, mutta sitä ei läheskään aina tapahdu. Sinä olet hyvä esimerkki kehittymättömästä vanhasta hiekkapillusta.

        ja laitetaan nyt sinun tyyliin vielä muutama vittuiluhymiö mukaan :D :D :D :D hahahahaha...

        Minähän olen jo haistanut sitä paskaa joka kerran kun olet kehottanut (n.7-8).
        Miksi sinä aina kehotat haistamaan paskaa, kun et osaa vastata? Tulee todellakin vahvasti vaikutelma finninenäisestä teinistä...

        Minä nyt en niin suuresti perusta keskustelupalstan säännöistä, mutta toivoisin sinun miettivän mikä on keskustelu. Mikäli siis jyrsijänaivoissasi on kapasiteettia pohtia abstrakteja käsitteitä.

        Ymmärrän kyllä, jos koet suurta turhautumista (jyrsijöillä on hurjat hormonitasot suhteessa ruumiinpainoon) ja haluat taas haistatella. Paska ei ole vierasta, olen nähnyt ja haistanut paskaa ihan työnikin puolesta ja usein.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Minähän olen jo haistanut sitä paskaa joka kerran kun olet kehottanut (n.7-8).
        Miksi sinä aina kehotat haistamaan paskaa, kun et osaa vastata? Tulee todellakin vahvasti vaikutelma finninenäisestä teinistä...

        Minä nyt en niin suuresti perusta keskustelupalstan säännöistä, mutta toivoisin sinun miettivän mikä on keskustelu. Mikäli siis jyrsijänaivoissasi on kapasiteettia pohtia abstrakteja käsitteitä.

        Ymmärrän kyllä, jos koet suurta turhautumista (jyrsijöillä on hurjat hormonitasot suhteessa ruumiinpainoon) ja haluat taas haistatella. Paska ei ole vierasta, olen nähnyt ja haistanut paskaa ihan työnikin puolesta ja usein.

        Haista sinä vanha feministikurppa paska. Toivottavasti pysyt lopun elämääsikin yksinäisenä ja vihamielisenä. Kukaan ei tarvitse eikä kaipaa sinua. Työnnä sinä paskat omaan suuhusi.


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Haista sinä vanha feministikurppa paska. Toivottavasti pysyt lopun elämääsikin yksinäisenä ja vihamielisenä. Kukaan ei tarvitse eikä kaipaa sinua. Työnnä sinä paskat omaan suuhusi.

        Minäpä luulen, että nyt latasit omat pelkosi kommenttiin, jonka kuvittelit olevan kovinkin loukkaava. Pelkäät, ettei kukaan rakasta sinua?

        Kuka tahansa voi tästä ketjusta nähdä, että sinulla sitä vihaa on sisällä.

        Toivottavasti jaksat joskus aikuisempana kaivaa näitä kirjoituksiasi esiin, ja nähdä kuinka raakile olet. En tahdo enempää kiusata enkä loukata ihmistä, joka on ilmiselvästi keskellä jotain nuoruudenpsykoosia. Kyllä se ohi menee, mutta ei niin, että haistattelet vanhemmillesi tai minulle.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Minäpä luulen, että nyt latasit omat pelkosi kommenttiin, jonka kuvittelit olevan kovinkin loukkaava. Pelkäät, ettei kukaan rakasta sinua?

        Kuka tahansa voi tästä ketjusta nähdä, että sinulla sitä vihaa on sisällä.

        Toivottavasti jaksat joskus aikuisempana kaivaa näitä kirjoituksiasi esiin, ja nähdä kuinka raakile olet. En tahdo enempää kiusata enkä loukata ihmistä, joka on ilmiselvästi keskellä jotain nuoruudenpsykoosia. Kyllä se ohi menee, mutta ei niin, että haistattelet vanhemmillesi tai minulle.

        Luulet paljon, mutta et tiedä mitään.

        Sinuna en olisi vanhuudestasi yhtään ylpeä. Ikäsi on ainoa jolla yrität päteä. Vanha ikäsi ei tee sinusta kuitenkaan millään tavalla kehittyneempää tai viisaampaa. Älä puhu mistään vihasta, koska itse olet vihainen feministi.


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Luulet paljon, mutta et tiedä mitään.

        Sinuna en olisi vanhuudestasi yhtään ylpeä. Ikäsi on ainoa jolla yrität päteä. Vanha ikäsi ei tee sinusta kuitenkaan millään tavalla kehittyneempää tai viisaampaa. Älä puhu mistään vihasta, koska itse olet vihainen feministi.

        Luepa nyt ihan ajatuksella tämäkin sanailu läpi.
        Puntaroi sitten, kuka on vihainen.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Luepa nyt ihan ajatuksella tämäkin sanailu läpi.
        Puntaroi sitten, kuka on vihainen.

        Sinä. Vastaan samalla mitalla takaisin. Osaan keskustella asiallisesti. Mutta koska sinä ja monet muut täällä ei siihen pysty, niin ihan sama, vittuilukin onnistuu jos se on teidän feministien mielestä niin kivaa. Aivan varmasti jatkan samaan tyyliin sinun osallasi myöhemminkin, joten antoisia keskustelutuokioita tiedossa ;) Mitäs aloit täti tuolle linjalle ;)


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Sinä. Vastaan samalla mitalla takaisin. Osaan keskustella asiallisesti. Mutta koska sinä ja monet muut täällä ei siihen pysty, niin ihan sama, vittuilukin onnistuu jos se on teidän feministien mielestä niin kivaa. Aivan varmasti jatkan samaan tyyliin sinun osallasi myöhemminkin, joten antoisia keskustelutuokioita tiedossa ;) Mitäs aloit täti tuolle linjalle ;)

        Tämä sanailun poikanen alkoi siitä, että sanoit "erkki-täti tietää, koska erkki-täti otti Hitleriltä suihin".

        Vastasin samalla mitalla, ja sinä alat nyt sitten vinkua, kuinka muut eivät asialliseen keskusteluun pysty.

        Kysynkin nyt ihan itseäni ja muita huvittaakseni: miten sinun törkeyksiisi pitäisi vastata, että kokisit käyväsi keskustelua?


      • erkki-täti kirjoitti:

        Tämä sanailun poikanen alkoi siitä, että sanoit "erkki-täti tietää, koska erkki-täti otti Hitleriltä suihin".

        Vastasin samalla mitalla, ja sinä alat nyt sitten vinkua, kuinka muut eivät asialliseen keskusteluun pysty.

        Kysynkin nyt ihan itseäni ja muita huvittaakseni: miten sinun törkeyksiisi pitäisi vastata, että kokisit käyväsi keskustelua?

        Se oli jatkoa sille paskalle jonka olet muissa keskusteluissa aloittanut. Luuletko että sinä olet se joka päättää missä keskustelussa kirjoitetaan asiallisesti ja missä ei? Et todellakaan. Itse olet pelin säännöt valinnut, joten turha ihmetellä jos saat tästä lähtien vähemmän mukavia kommentteja. Joka leikkiin ryhtyy....


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Se oli jatkoa sille paskalle jonka olet muissa keskusteluissa aloittanut. Luuletko että sinä olet se joka päättää missä keskustelussa kirjoitetaan asiallisesti ja missä ei? Et todellakaan. Itse olet pelin säännöt valinnut, joten turha ihmetellä jos saat tästä lähtien vähemmän mukavia kommentteja. Joka leikkiin ryhtyy....

        Ihan oikeasti, toistat samaa käytöskaavaa. Ja santana sentään sinä nimittelet (shaming language???) estottomasti, etkä edes huomaa. Huomaat vasta sitten, kun sinua nimitellään. Muistat mainita, muttet muista mainita omia sanojasi.

        Minulle on ihan sama jos en saa "mukavia kommentteja". Kuule lapsukainen, kun niitä en täältä hae, vaan keskustelua.

        Joo, joka leikkiin ryhtyy...Pitäisi sitten kestää kommentit suihinoton jälkeisistä tekemisistä, jos suihinotosta ensin itse puhuu.

        Pikkasen nyt tulee mieleen LifeMocker, mies joka vastustaa, vaikka asiaa ei tunne. Se oli tilanne aiemmassa keskustelussammekin, joka koski vanhemmuuden kustannusten tasa-arvoisempaa jakamista. Sinä vain haluat jankata, ja tehdä itsestäsi hölmön.

        Luktar bajs o apa. O apas bajs.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Ihan oikeasti, toistat samaa käytöskaavaa. Ja santana sentään sinä nimittelet (shaming language???) estottomasti, etkä edes huomaa. Huomaat vasta sitten, kun sinua nimitellään. Muistat mainita, muttet muista mainita omia sanojasi.

        Minulle on ihan sama jos en saa "mukavia kommentteja". Kuule lapsukainen, kun niitä en täältä hae, vaan keskustelua.

        Joo, joka leikkiin ryhtyy...Pitäisi sitten kestää kommentit suihinoton jälkeisistä tekemisistä, jos suihinotosta ensin itse puhuu.

        Pikkasen nyt tulee mieleen LifeMocker, mies joka vastustaa, vaikka asiaa ei tunne. Se oli tilanne aiemmassa keskustelussammekin, joka koski vanhemmuuden kustannusten tasa-arvoisempaa jakamista. Sinä vain haluat jankata, ja tehdä itsestäsi hölmön.

        Luktar bajs o apa. O apas bajs.

        "Minulle on ihan sama jos en saa "mukavia kommentteja". Kuule lapsukainen, kun niitä en täältä hae, vaan keskustelua."

        Kuulehan mummo. Ai niin unohdin ettet ole pystynyt tekemään lapsia ;) Et sinä pysty keskustelemaan. Olet kykenemätön siihen.

        "Joo, joka leikkiin ryhtyy...Pitäisi sitten kestää kommentit suihinoton jälkeisistä tekemisistä, jos suihinotosta ensin itse puhuu."

        Ja niin kuin mainitsin (mitä et tietenkään ymmärtänyt). Se oli jatkoa edellisille vittuiluillesi. Et voi päättää koska keskustelu on asiallista ja koska ei. Tuskin vieläkään tajuat.

        "Sinä vain haluat jankata, ja tehdä itsestäsi hölmön."

        Sinä olet hölmö riippumatta siitä jankkaatko vai et.


      • Aivankreisiä

        Nyt tulee aivan hillitöntä settiä, ja Darkkiskin tuli päästää mielenvikaista läpändeerusta toisessa ketjussa. XDDD


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        "Minulle on ihan sama jos en saa "mukavia kommentteja". Kuule lapsukainen, kun niitä en täältä hae, vaan keskustelua."

        Kuulehan mummo. Ai niin unohdin ettet ole pystynyt tekemään lapsia ;) Et sinä pysty keskustelemaan. Olet kykenemätön siihen.

        "Joo, joka leikkiin ryhtyy...Pitäisi sitten kestää kommentit suihinoton jälkeisistä tekemisistä, jos suihinotosta ensin itse puhuu."

        Ja niin kuin mainitsin (mitä et tietenkään ymmärtänyt). Se oli jatkoa edellisille vittuiluillesi. Et voi päättää koska keskustelu on asiallista ja koska ei. Tuskin vieläkään tajuat.

        "Sinä vain haluat jankata, ja tehdä itsestäsi hölmön."

        Sinä olet hölmö riippumatta siitä jankkaatko vai et.

        Kukaan muu ei jankkaa kuin sinä.
        Kevytkola meni väärään kurkkuun sinulta jo silloin, kun myönsin suihinottoteoriasi todeksi.

        Nyt mamin pikku supermaniä vittuttaa.

        Kuvittelit olevasi niin raju, että näppis jää koskemattomaksi täällä päässä?
        Kuule nappula, SINÄ et ole elämää edes oikeasti nähnyt, puhumattakaan että olisit sitä kokenut. Tähän astisista kokemuksistasi suurin oli äitisi nisä suussasi, ja sitäkään et valitettavasti muista, vaikka se oli järisyttävää.


      • erkki-tätiKiihottaa
        erkki-täti kirjoitti:

        Itsepähän aloitit suihinotosta puhumaan, en minä :)

        Tui tui :D:D:D

        Näin sivusta täytyy kommentoida sen verran, että erkki-täti on tavattoman kiihottava olleessaan tuolla tavalla tosissaan tai mitä hän nyt onkaan. Mielikuvat laukkaavat tahattomasti erkki-tädin kauniisiin pakaroihin ja mitä kaikkea voisi tapahtuakaan. Älä erkki-täti ole niin kiihottava, tahtoo tuo muu elämä häiriintyä vuoksesi.


      • erkki-tätiKiihottaa kirjoitti:

        Näin sivusta täytyy kommentoida sen verran, että erkki-täti on tavattoman kiihottava olleessaan tuolla tavalla tosissaan tai mitä hän nyt onkaan. Mielikuvat laukkaavat tahattomasti erkki-tädin kauniisiin pakaroihin ja mitä kaikkea voisi tapahtuakaan. Älä erkki-täti ole niin kiihottava, tahtoo tuo muu elämä häiriintyä vuoksesi.

        Sittenhän olen tehnyt tuplasti hyvän työn. Erkki-täti kiehuu raivosta ja joku on siitä jopa kiihottunut :D


      • erkki-täti
        super-atm kirjoitti:

        Sittenhän olen tehnyt tuplasti hyvän työn. Erkki-täti kiehuu raivosta ja joku on siitä jopa kiihottunut :D

        Olet ilmeisen lahjakas valehtelemaan itsellesi.

        Taisi kuitenkin olla niinpäin, että sinulla supistui sanavarasto kovin minimaaliseksi muotoon "haista paska feministi paska". Että taisit itse kiehua raivosta, hih hih..

        Taisit muuten näyttää palstalaisille, kuinka pöhkö olet, joten siinä mielessä teit ihan hyvän työn. Well done.


      • erkki-täti kirjoitti:

        Olet ilmeisen lahjakas valehtelemaan itsellesi.

        Taisi kuitenkin olla niinpäin, että sinulla supistui sanavarasto kovin minimaaliseksi muotoon "haista paska feministi paska". Että taisit itse kiehua raivosta, hih hih..

        Taisit muuten näyttää palstalaisille, kuinka pöhkö olet, joten siinä mielessä teit ihan hyvän työn. Well done.

        Kiitos vaan ;)


    • sfjdkj11234122

      Ei ainakaan Stalin ollut ätmi. Jännämies nuorempana ja varttuessaan enemmän ja enemmän ytmi. Sai jo nuorena miehenä helposti naisia. Ja tuo lyhyys täytyy suhteuttaa heidän aikaansa: 1800- ja 1900 -lukujen vaihteessa miesten keskipituus oli paljon lyhyempi kuin nykyään, joten he eivät liene erottuneet lyhyytensä takia kovinkaan selvästi massasta. Stalin vielä kotoisin köyhästä maatalousvaltaisesta Georgiasta, jossa hän oli luutavasti aivan normipituinen mies.

      • sfjdkj11234122

        Vielä tuosta koulutuksesta, niin jälleen aikaan suhteutettuna Stalin ei ollut mitenkään erityisen huonosti koulutettu. Pärjäsi loistavasti Gorin hengellisessä koulussa ja opiskeli Tbilisin pappisseminaarissakin usean vuoden, kunnes erotettiin vallankumouksellisen toiminnan vuoksi. Ei tuohon aikaan moni georgialainen käynyt noinkaan paljon kouluja.

        Koita edes hiukan ottaa aiheesta selvää ennen kuin avaat tämmöisiä ketjuja.


      • Ottakaa.esimerkkiä

        Stalin oli lyhyt ja köyhä, samoin oli Hitler joten he kumpikin olivat nuorina miehinä ätmejä.


      • sfjdkj11234122
        Ottakaa.esimerkkiä kirjoitti:

        Stalin oli lyhyt ja köyhä, samoin oli Hitler joten he kumpikin olivat nuorina miehinä ätmejä.

        Ätmi sulla on pöksyissäs.


      • Ottakaa.esimerkkiä

        Faktat ovat faktoja. Kumpikin oli alunperin ätmi mutta heistä kummastakin tuli ytmi.


      • sfjdkj11234122
        Ottakaa.esimerkkiä kirjoitti:

        Faktat ovat faktoja. Kumpikin oli alunperin ätmi mutta heistä kummastakin tuli ytmi.

        Stalin oli koulupoikana luokkansa parhaimmistoa, älykäs ja nuorena miehenä vallankumouksellisena sai naisia helposti, vei neitsyydenkin joltakin. Ei lannistunut karkotuksista Siperiaan, vaan palasi aina vaan keisarivallan harmiksi lopulta voittajaksi selviten. Ätmi, yeah right...


      • Ottakaa.esimerkkiä

        Hitler oli nuorena miehenä tyhmä kuin saapas, ruma, köyhä ja lyhyt ätmi .


      • Naisasialooseri

        Millä perusteella oli tyhmä? Ja tuohon aikaan 172cm mies ei ollut lyhyt vaan normaalipituinen, ruma ja köyhä hän toki oli.


    • stoppp

      No naiskokemus hölynpölyn perusteella voitte "atmeiksi" luokitella, mutta kyllä nuo kumpikin oli ytmejä, kukaan atmi ei olisi saanut aiheutettua noin suurta haloota, saatika toimia karismaattisina kansan johtajina ym.

      • Ottakaa.esimerkkiä

        Ei Stalin ollut karismaattinen kansankiihottaja.


      • erkki-täti
        Ottakaa.esimerkkiä kirjoitti:

        Ei Stalin ollut karismaattinen kansankiihottaja.

        Taisipa olla, kun vieläkin tuntuu kiihottavan aika isoja ryhmiä :)

        Vainoharhainen, vallanhaluinen joukkomurhaaja hän pohjimmiltaan taisi olla.

        Mutta usein käy niin, että jos ponnistaa kovin mitättömistä oloista parempiin piireihin, niin pää sekoaa. Joko sairaisiin mittoihin yltävään vallan- ja kontrollinhaluun, tai sitten sairaisiin mittoihin yltävään rahanhimoon tms. Onhan näitä nähty, ja tullaan näkemään. Isommassa ja pienemmässä mittakaavassa.

        Seuraava on sitten Putin. Samankaltaista kovista oloista ponnistamista ja jonkinlaista vääryydenkokemusta, yhdistettynä röyhkeyteen ja epäterveeseen oikeutuksen tunteeseen..


      • Ottakaa.esimerkkiä

        Ei mielipuolet pääse johtavaan asemaan, miljoonien palvomaksi. Mielipuolet suljetaan mielisairaalaan.


    • Kfdhvkogkm

      "Huonosti koulutettuja". Vertaat sitten toisen aikakauden olosuhteita tämän päivän...jonkinlaisiin arvoihin. Sattuivat vain olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lopusta taisi huolehtia ketun vaistot ja tilannetaju.

    • Naisasialooseri

      Hitler oli päivänselvä ATM ja kuoli poikuus tallella. Hänen kerrotaan vielä valtaan päästyäänkin olleen kömpelö naisseurassa ja mitään todisteita ei ole siitä, että hän harrasti seksiä Eevan kanssa. Lakanat olivat aina puhtaat.

      • erkki-täti

        Taisi olla valtansa huipulla jo niin obsessiivis-kompulsiivinen persoona, että unohtui pimpsat ja muut. Oli tärkeämpiäkin murheita, ja tätä teoriaa tukee myös Hitlerin ikä.


      • arvonsatunteva

        Vittu mikä pässi olet naisasialooser. Tuollaista kehitysvammaista apinaa sitä pitäisikin lyödä ainakin 500 kertaa kirveellä päähän. Tee jo se itsari niin päästään sinusta.

        Hitler oli oman arvonsa tunteva ytm eikä kaltaisesi vammainen pillun vietävissä oleva neitsyt-pässi.



      • 433211111

        Myöskin kertoo paljon jos tyttöystävät päätyvät mieluummin itsemurhaan.


    • Hitler ei ollut aikakautensa mieheksi lyhyt. Hän oli 173 cm, kun esim. suomalaisen miehen keskipituus oli vielä 1920-luvulla vain 171 cm.

      Omana aikakautenaan keskimittainen siis. Tuo Hitlerin lyhyysjuttu on varmaan tullut vertailusta Mannerheimiin, joka oli 187 cm, ja oli pitkä 1800-luvulla syntyneeksi.

      • Ottakaa.esimerkkiä

        Stalin oli vain 165 senttiä pitkä.


      • Ujoatm26v

        Itse olen vain sentin pidempi kuin Hitler oli.


      • erkki-täti

        Ja koulukiusattu kampurajalka, pershäröinen Goebbels oli vain 163 senttinen ätmi.

        Ja se toinen Hitlerin kamu Göring olikin opiaattiriippuvainen pulskapoika.
        Pulskapoika asusteli lapsena rikkaan kummisetänsä hoivissa, jolla oli juutalaista taustaa. Kummisedällä oli myös salainen seksisuhde Göringin äitylin kanssa, kun Göringin iskän piti olla reissuhommissa Haitilla.


      • Naisasialooseri

        Myös Himmler oli ruma rillipää. Siinä näet, että rumat miehet ne maailmaa hallitsevat ja panevat kauniita naisia. Goebbelssillakin oli 21 vuotias pillu, jota hän pani kurppavaimonsa selän takana


    • Vähän_faktaa

      Stalin oli nuorena miehenä komea jännämies. Hän organisoi pankkiryöstöjä ja kidnappauksia ja rahat annettiin bolsevikkipuolueelle. Naiset ovat heikkoina vallankumouksellisiin. Staliniin verrattuna Hitler oli nuorena täysi nolla.

    • AtmAisurilleJämät

      Tämä Hitlerin haukkuminen yksi kiveksiseksi ATM-aisuriksi on sodan aikaista/jälkeistä propagandaa jolla yritettiin laskea saksalaisten moraalia (muka ATM) johtajaansa kohtaan.

      Itse asiassa Hitlerillä oli todistetusti suhde ainakin kymmenen naisen kanssa. Vaimo Eva Braun taisi olla 15-16v heidän tavatessaan, joten Hitler ei tyytynyt käytettyyn morsiameen.

      Tosin pitää kunnioittaa Hitlerin asennetta, että hän ei käyttänyt valtaansa väärin korkkaamalla tuhansia naisia omistukseensa kuten puhemies Mao joka harrasti seksiä vain neitsyiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe