Akan paikka

justt

Akan paikka on antaa tyydytystä miehelleen! Pikku raukat luulee pätevänsä töissä. Todellisuudessa ovat siellä perseen keikuttajana. Kotona on niiden paikka. Liikaa on annettu "tasa-arvoa " aloille. Kaapin paikka on ja pysyy. Näin on ollut jo aikojen alusta....ja tulee olemaan. Nyt on vaan poikkeusajat kun heikot saa nk.valtaa. vahvat ottaa sen takas taas kohta. Sitten naiset saavat taas sen paikan mikä niille kuuluu. Miehen alaisuuteen.

17

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perinteisyystyperää

Olen täysin eri mieltä. Ei ole oikein että naiset jäisivät kotia ja vain miehet käivisit töissä. Pelkkää elämän tuhlaamista eikä mitään muuta koska tuloksena on että miesten pitäisi lopulta tehdä nykyisimpiä pidempiä, jopa 12 tunnin työpäiviä.

Traditionalismi/perinteiset sukupuoliroolit kuuluvat romukoppaan ikiajoiksi. Traditionalisimi on loppujen lopuksi suunnilleen samankaltainen asia kuin feminismi, eli naiset, lapset suojeluun ja miesten pitäisi aina uhrata itsensä naisten ja lasten hyväksi. Traditionalismi ja feminismi ovat molemmat sellaisia asioita mitä ei olisi minun mielestäni koskaan saanut tapahtua. Itse kannatan todellista tasa-arvoa tai sitten osittaista paluuta luonnonlakeihin.

• 3332344545

Minä nainen kun menin aikoinaan naimisiin, taisi olla melkoinen vahinko, sain kuulla mieheltäni, joka paljastui todella suureksi sovinistisiaksi seuraavaa: 1. naisen paikka on kaulimen ja hellan välissä 2. kun olen pomo töissä niin olen pomo myös kotona ,.....oli pakko ottaa ero, kun lääkäri sanoi joidenkin miehen aiheuttamien vammojen jälkeen, tässä on sinulle todistus, mene poliisiaseman kautta. Sen tein ja sinne jäi sovinisti.

• adgjlll

Tollaset kusipäät pitäisi vain hirttää palleista ja heittää rovioon

• sdfghjkljhgfds

RASISTI!!!!! Sharia-lakia ei saa arvostella. Tulevaisuudessa pääsi katkotaan tuollaisista puheista. Muslimeita täytyy kunnioittaa.

• ghnfhnh

Tollaset Syyrialaisille hyssäriksi!

• ironiajyrää

Jutun ironia on siinä, että aloittajalla ei ole naista. Joskus on ollut, mutta akka jätti, kun ei jaksanut aloittajan idiotismia. Uutta akkaa ei koskaan tule saamaan.

• akanpahalainen

Onhan noita sukuja joissa akat hoitavat kaiken. Mies vain ryyppää tai ryyppää ja on lisäksi mielenterveysongelmainen ja matkatöissä tai sitten mies lähtee kiitämään kun lapsi on tosi pieni. Mies ei siten ole edes kotona kun on ryyppäämässä, mielisairaalassa, matkatöissä tai vain lähtenyt. Akka elättää itsensä, pennut ja vielä äijänkin päälle. Tai mies on narsisti joka pyörittää neljää eukkoa yhtäaikaisesti haaremissaan-eihän siihen voi nyrkin ja hellan väliin yhtä ottaa kun muiden kolmen pitäminen ei sitten onnistu. Äidillä ja mummoilla kokemusta ensimmäisistä, itsellä haaremiheikistä.Eipä kovin enää keski-iässä juolahda mieleen ottaa ketään äijää huusholliinsa söhläämään. Semminkin vielä kun matkatyöläisenä pysyvää kotiakaan ei oikein ole. Eilen oltiin Mikkelissä-huomenna en tiedä missä...

• IltooVoon22

Mene kotiin kasvaan ja karvottuun

• Ei.se.ole.niin.justt

Akan paikan tietää ystävämme JUSTTiinsa,
      miehekkäänä pukeutuu kalsareihin mustiinsa.
      Ottaa rälläkän, hioo koko kesän,
      Pellistä värkkää itselleen pesän.

• Pöntöt.jää.ilman

Pelko voi hiipiä monella jannulla,
      jos rupee rouvalle suutaan soitteleen.
      Rouva voi vetäistä paistinpannulla,
      turha on alkaa alapäätä koittteleen.

• Tervon_kouluttama

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288336750150.html?id=1524133
      "- Jos ei mies tule ihmisten ajoissa kotiin, menetän yöuneni. Nuorempana soitin kaikki kapakatkin läpi. Kyse on naisten ikiaikaisesta ongelmasta, ja kyllä minäkin olen saanut osani siitä huolesta, Kati Tervo kertoo IS:lle. "

Hyvin on Tervo muijansa kouluttanut, kun on saanut tämän sisäistämään Tervon dokaammisen "naisten ikiaikaiseksi ongelmaksi".

• AllahillaOnSuuri

No kyllä nämä asiat pikkuhiljaa korjaantuu parisataatuhatta kehitysmaa muslimi äijää lisää suomeen niin kyllä nainen löytää pikkuhiljaa oman paikkansa.

• hjuuyytttree

Arpi auki tai tulee kyrpä kyljestä sisään.

• Aboriginaali
    • feministityttö

Vitun idiootti! Naiset ei oo alempiarvosia kuin miehet. Aina että muka miehet olisi parempia vaikka vedetään vaan kaljaa sohvalla. Ja feminismi EI ole miesvihaa vaan miesten ja naisten, kaiken ikäisten ja myös transujen,homojen lesbojen jne. tasa-arvon kannattamista!

• Inshallah

RASISTI! Tuo ei ole Sharia-lain mukaista.

• totta.puhut

Asiaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe