Para-Tabs 1g

Sain kyseistä kipulääkettä alkavaan nivelrikkokipuun. Lääkäri sanoi suulisesti: kuuri ? Purkissa lukee 1 tabletti 1-3 kertaa vuorokaudessa. lääkeitä saa samalla reseptillä 4x100 kpl. Olen nyt ottanut Klo 16, 24, 08 ja nyt 16. Kävin äsken WC ja ulostin ihan puhdasta verta.
Tuote selvitys:http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=169275(yabasecatalog)

" Haittavaikutukset

Haittavaikutukset ovat harvinaisia, kun noudatetaan lääkärin määräämää tai pakkauksessa suositettua annostusta.Parasetamoli voi vaurioittaa maksaa, jos kerralla otetetaan huomattavan suuri annos tai jos suositettua suurempia annoksia käytetään pitkään. Yliannostusriskin välttämiseksi tulee varmistaa, etteivät muut samanaikaisesti käytössä olevat lääkkeet sisällä parasetamolia. Runsas alkoholin käyttö lisää maksavaurion riskiä."

Löytyykö ketään jolla kokemusta pidemmästä kuurista kyseistä Para-Tabs*1g.
Voiko verenvuoto johtua tästä?
Ilmianna
Jaa

20 Vastausta


Ihan normi panadolia ei ole edes kodeiinia mukana. En kyllä ymmärrä miten paskansit noista pelkkää verta. Mene lääkäriin ellei ollut peräpukama joka puhkesi.
Ilmianna
Jaa
Jos veri oli kirkkaan punaista niin se tulee persreiästä. Jos se on mustaa niin sit se tulee mahasta ja suolistosta asti. Jos siis punaista niin sul on haava persiissä.
Ilmianna
Jaa
Kannattaa puhua asiasta lääkärille.
Minä olen ottanut 1g para-tabs kipulääkettä, kun on ollut selkäkipua ja muuhunkin kipuun.
Jäi 100 tabletin putkillinen para-tabseja, kun lääkäri oli määrännyt niitä isälle, kun isä sairasti syöpää, mutta isä ei parantunut ja nukkui pois vähän aikaa sitten.
Miksi minä niitä kipulääkkeitä apteekkiin veisin, kun joutuu kuitenkin kipulääkettä syömään ja ne on kuitenkin ostettu.

Minulle ei ainakaan ole tullut mitään oireita noista lääkkeistä.
Jäi isälle paljon voimakkaampiakin syöpäkipulääkkeitä ja pahoinvointilääkkeitä, mutta en ole niitä arvannut mennä syömään, mutta enpä ole apteekkiinkaan niitä vienyt, kun ei olla perään kyselty, eikä niitä ilman reseptiä edes saisi hankittua.
Pidetään kaapissa piilossa.
Ilmianna
Jaa
Tuo reseptisi parasetamoniannostus ja käyttämäsi määrä on selvästi turvallisella alueella. Lisäksi parasetamoli on turvallinen tuote maha-suolikanavan osalta koska se ei aiheuta verenvuotoja. Mikäli et ottanut mitään muuta tulehduskipulääkettä joka olisi aiheuttanut verenvuotoa, kyseessä lienee esimerkiksi puhjenneesta peräpukamasta tullut veri. Asian varmistamiseksi on suositeltavaa käydä lääkärissä.
Ilmianna
Jaa
Kiitos asiallisista vastauksista. Olen nyt ottanut pillerint 4 x, aamulla jälleen vain kirkasta verta. Erikoista siksi että minulla oli ulostamista enteilevä tunne peräsuolessa. Jätin nyt klo 08.00 lääkkeen ottamatta, jos vielä huomenna tulee verta harkitsen lääkärissä käyntiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Nivelrikkoon on olemassa ihan oma lääke Meloxicam, joka ei sisällä parasetamolia mikä on haitallista maksalle. Meloxicam laskee mm. nivelten turvotusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Voi olla, mutta en katso voivani ohjata lääkäriä Hän valitsi Para-Tabs*1g Ohje läpyskässä sanotaa voi ottaa 0,5-1 kpl kerrallaan katson vielä huomiseen ja taidan puolittaa annoksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No jos itseltäni tulisi kirkasta verta perseestä niin lopettsisin heti kyseiset lääkkeet.
Ilmianna
Jaa
Kiireesti napsimaan glugosamiinia nilvelrikkokipuun. Saa apteekista ja luontaistuotekaupoista. Osta mahdollisimman vahvoja ja syö vähintään kaksi kuukautta, niin vaikutus alkaa. Ja suosi suomalaista,ruotsalaista tai espanjalaista tuotetta, ei missään nimessä mitään iHerbin jenkkituotetta.

Tulehdukseen syö päivittäin vähintään 30g tuoretta inkivääriä, luonnonjugurttiin paloiteltuna. Mielellään vielä lusikallinen juoksevaa hunajaa, puolikas luomusitruunan mehua ja kaksi teelusikallista laadukasta luomuneitsytöljyä sekaan. Ei missään nimessä mitään ripsi- tai rapsiöljyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Kyllähän glukosamiinia voi kokeilla ja jos tuntuu tehoavan niin voi käyttää. Tutkimuksissa on todettu ettei se auta nivelrikkoon ja sen vuoksi glukosamiinilääkkeiltä on poistettu kelakorvauskin.
Glukosamiinin käytöstä huolimatta minulla on jo toisessa polvessa tekonivel ja kohta on edessä toiseenkin polveen laitto. Tärkeintä on pitää nivelet toimintakuntoisina treenaamalla lihaksia ja antamalla liikuntaa (mm. pyöräily, vesijuoksu ym.), mutta välttämällä kaikkea tärähtelevää liikuntaa jos kyse on jalkojen nivelistä (esimerkiksi juoksu kielletty).
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Minulla on jo yksi tekonivel ja toiselta pelasti glukosamiinin syönnin aloittaminen. Nyt olen jo parin vuoden ajan syönyt sitä koko ajan, enkä luovu tästä ihmelääkkeestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kaksi kk syöty glukosamiinia ja selkäkivut hiipuneet. Kiitos!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Samoin täällä.
Glukosamiini auttaa.
Sanokoon tutkimukset ja kelakorvattavuudet mitä tahansa.
Syön gluosamiinia ja pidän terveyteni ja omat rustoni ja niveleni kunnossa.
Ilmianna
Jaa
Toiseen polveen on jo vaihdettu keinonivel - sitä ei särje enää. Toinen on leikkausjonossa. Sen särkyihin syön Panadol Fortea 1G x 3 . Leikkauksen jälkeisiin kipuihin meni alussa erilaisia särkylääkkeitä 15 kpl / päivä.
Ilmianna
Jaa
Kyllä jos ihan kunnolla on nivel menossa rikki niin aika kolkolta kuulostaa tuo että "syö Panodolia!;)"
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ihan tyypillistä nivelrikossa. Lääkkeillä pyritään lykkäämään keinonivelen laittamista mahdollisimman korkeaan ikään että sillä mentäisiin hautaan saakka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ettei oo peräpukmat?
Ilmianna
Jaa
Ei ol todellist, tulee tänne suomi24 kysymään ohjeita, jos tulee peräpäästä verta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????? Kantsiis ehkä mennä lääkäriin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ja vielä tyhmempää vastailla ikivanhaan viestiin antaen ohjeita kirjoittajalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ja vielä tyhmempää vastailla ikivanhaan viestiketjuun jotain noin turhaa. Juuri niinku määki teen nyt
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Para-Tabs 1g

Sain kyseistä kipulääkettä alkavaan nivelrikkokipuun. Lääkäri sanoi suulisesti: kuuri ? Purkissa lukee 1 tabletti 1-3 kertaa vuorokaudessa. lääkeitä saa samalla reseptillä 4x100 kpl. Olen nyt ottanut Klo 16, 24, 08 ja nyt 16. Kävin äsken WC ja ulostin ihan puhdasta verta.
Tuote selvitys:http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=169275(yabasecatalog)

" Haittavaikutukset

Haittavaikutukset ovat harvinaisia, kun noudatetaan lääkärin määräämää tai pakkauksessa suositettua annostusta.Parasetamoli voi vaurioittaa maksaa, jos kerralla otetetaan huomattavan suuri annos tai jos suositettua suurempia annoksia käytetään pitkään. Yliannostusriskin välttämiseksi tulee varmistaa, etteivät muut samanaikaisesti käytössä olevat lääkkeet sisällä parasetamolia. Runsas alkoholin käyttö lisää maksavaurion riskiä."

Löytyykö ketään jolla kokemusta pidemmästä kuurista kyseistä Para-Tabs*1g.
Voiko verenvuoto johtua tästä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta