Yhdellä tuntemallani ätmillä on uudehko ja vauhdikas BMW, todella arvokas ja tyylikäs. Mutta naista hän ei ole sillä saanut, koska on itse ruma, hölmö ja nössö. Kerran olin kyydissä ilta-aikaan, ja naiset kyllä huomasivat auton ja hymyilivät sen suuntaan, mutta kun näkivät kuskin auton ratissa, lähtivät kiireesti pois paikalta naamaansa nyrpistellen. Tämä ätmi ihmettelee, miksei kelpaa, mutta totuus on se, ettei ulkoisilla seikoilla ätmi muutu tippaakaan paremmaksi. Minä sen sijaan vanhalla mersulla olen naisten parissa kiinnostava, koska olen ihmisenä niin korkeatasoinen ja ulkoisesti komea.
Ätmillä komea BMW, naisia ei kiinnosta
24
<50
Vastaukset
- Naisasialooseri
No ei tietenkään ne ulkoiset seikat muuta yhtään miestä millin tuhannesmiljoonasosaakaan haluttavammaksi. Se ATM kaverisi voisi ajaa vaikka Bugatti Veyron supersport Roadsterilla ja olisi miehenä ja ihmisenä tasan tarkaan yhtä epähaluttava kuin jos ajaisi vanhalla polkupyörällä.
En muutenkaan ymmärrä sitä miten miehiä kehotetaan hankkimaan rahaa ja statusta ja kalliita autoja yms. koska eivätähän ne muuta miestä miehenä tippaakaan haluttavammaksi.
Haluttava mies on haluttava ilman rahaa ja statustakin.
Eivät ne naiset sen bemarin kanssa seksiä harrasta eivätkä seurustele. Olihan Elliot Rodgerillakin kallis uusi bemari ja 400 dollarin raybanit, mutta pillua ei silti herunut.
"you are not the car you drive, you are not contensce of your wallet"Kyllä sitä vaan aina se raha ja varallisuus ovat ne kaikkein tärkeimmät asiat miehen elämässä, joten just tämän vuoksi miehen kannattaakin ihan ehdottomasti panostaa siihen rahan ja varallisuuden kartuttamiseen. Sulla sitä varmaan ei itselläsi vaan ole sitä rahaa ja varallisuutta kertynyt, kun et ole koskaan osannut sitä ollenkaan tai ainakaan tarpeeksi arvostaa.
Ja mitä vittua sä aina jankkaat tosta jostain vitun elliot rodgersista?? Hänessä sitä onkin varmasti itsessään ollut paljon kaikkia vikoja, kun ei ole koskaan kenellekkään naiselle kelvannut, joten on siis aivan täysin sen oman naisettomuutensa ansainnut, kuten säkin olet. Ja tollaisella rahamäärällä sitä olisi kyllä voinut oikein hyvin nauttia elämästä vaikka miten, kun olisi hankinnut lisää kaikenlaisia kalliita juttuja ja matkustellut vaikka ulkomailla.- Naisasialooseri
Eivät ole. Sen verran olen kanssasi samoilla linjoilla että minunkin mielestäni raha ja varallisuus ovat toiseksi tärkeimmät asiat miehen elämässä.
Mutta ylivoimaisesti tärkein asia on olla naisten silmissä seksuaalisesti haluttava miehenä eikä kävelevänä luottokorttina
- NNnnnnnn
Ahaa, minkä väriset autot? Sehän se tärkein.
Jaaaaaa siiiihen loppui mun kiinnostus autoihin. Moving on. - Mysteerismies
Lukiossa oli kans tyyppi joka ihmetteli miksi naiset kiinnostuvat eräästä toisesta jolla on huonompi auto kuin hänellä.
Sosiaaliset taidot, sosiaaliset taidot.. =)
Opetelkaa niitä, niitä on pelimiesoppaat pullollaan!Onhan niitä sosiaalisia taitoja monellakin:
Osaa mennä sosiaalitoimistoon.
Siinähän on jo eräänlainen sosiaalinen taito.
- Deekupit
Ketä kiinnostaa autot??? Pelkkiä liikkumisvälineitä ja peltiä. En minä kuolaa jokaisen bussikuskin perään kun niillä on niin isot ja hienot autot.
Joku jo kirjoittikin: sosiaaliset taidot. - dgdfg
Kenellä tahansa voi olla hieno auto nykyään. Amisjonnetkin ajelevat uudehkoilla bemareilla. Ei ole todellinen statussymboli.
- homoätmi
Ei se sitä itse oo ostanu... vaan rikkaat vanhempansa.
Ei se auto miestä tee. Pikkupojat luulee, että auto ja rolex on hieno juttu. Kyllä se hieno juttu on siellä miehen pääkopassa ja sydämessä, johon joko tuntee vetoa tai ei. Ihan sama millainen räppänä perseen alla on tai aku ankka kello joka jätättää.
Omasta puolestani voin sanoa, että olen aina kattonut vähän hartaasti miestä joka leveilee jollain materiaalilla. Kuten autolla, vaatteilla tai rahall. Antaa ihmisestä melko tyhjäpäisen kuvan, oikeasti.
- Minävaammies
Antaisitko pakit sekä Cheekille että Elastiselle?
Minävaammies kirjoitti:
Antaisitko pakit sekä Cheekille että Elastiselle?
Kyllä antaisin pakit heille. Siis vaikka oisin sinkkukin, niin pakit tulis. Ei meillä olisi mitään yhteistä. Edes musiikkimakua. :)
- autoerootikko
Ne on aika junttimiehiä minun miehisestä mielestäni, jotka kyselevät ensimmäisenä, että millainen kärry sulla on. Mitä väliä jolllain autolla on?
- omamielipide
Minä en omista autoa enkä edes ymmärrä noiden autojen päälle. Tunnistan joitakin automerkkejä, mutta en tiedä niiden arvoa ollenkaan. Sen verran tiedän, että autoon sijoittaminen on typerää, koska sen arvo laskee huikeasti jo ostohetkellä.
Jos kaverisi on varakas, niin eikö hänen sitten kannattaisi käyttää rahojaan esim. keskustelu- ja pokaustaitojen oppimiseen, itsetunnon kasvattamiseen naisten kanssa, vähän tyylikonsultaatiota ja ehkä jopa toimenpiteitä, joilla ulkonäköä saa paranneltua esim. hampaiden oikaisua, kuntosalitreenillä parempaa ryhtiä ja sporttisempaa kroppaa.- RumaKruisaaja
Typeräksi autoon sijoittamisen sanoo vain ne joilla ei ole siihen varaa. Itselläni on ja jos haluan ostaa 25-30 tonnin auton niin ostan. Vaihdan sen uuteen kuitenkin 2-5 vuoden sisään jolloin välirahaakaan ei tarvitse liikaa laittaa kun arvoa vielä on. Miksi ostaisin käytetyn joka ensinnä pitäisi luultavimmin käyttää jakohihna huollossa, ostaa talvi ja kesäkumit kun vanhat on sileenä plus muuta puhki ruostumista ja edellä mainituissakin puhutaan jo muutaman tonnin sijoituksesta vanhaan. Jotkut maksaa tuhansia euroja parin viikon matkustelusta ympäri maailmaa. Itse näen sen vaan rahan haaskauksena mutta en tuomitse niitä jotka haluaa maailmaa nähdä. Se on heidän asiansa miten rahansa käyttävät. Itse sijoitan vastaavat rahat autoon, asuntoihini yms elämiseen.
- vvhkigy65hh
Niin mersut kuin bemaritkaan eivät ole seksikkäitä autoja.
- RumaKruisaaja
Itselläni on myös uudehkoja autoja ja tilauksessa on uus joka saapuu maahan kesällä vanhan tullessa jo viis vuotta täyteen. Harraste autona myös vuoden 2010 Ford Mustang. Ihan komea tuunattu tykki onkin ja kääntää katseita mutta kuski taas ei. Olen naamaltani ruma joten en saa naisiakaan. Kyllä ulkonäkö on se juttu millä pariudutaan. Johan se näkyy noista autoista. Komeaa autoa jäädään tuijottamaan mutta jos ajat ladalla on se sama kuin ilmaa naisille. Ihan kuin itse kävelen kaupungilla. Olen ilmaa naisille mutta se edelläni kävelevä komea lihaksikas karju kääntää sitten naisten päät. No naisettomuuteenkin tottuu. Kunhan pitää sit itsekseen hauskaa ja näkee kavereita niin menee se elämä näinkin.
- dsfrrg34
Tuskinpa löytyy kuin mummoski, mutta parempi ajella vanhalla jenkillä kuin uudella muovivehkeellä. Kunnon rottarassi ja tukka pystyyn niin sitten.
- miesyli40
Noin yleisesti taitaa nuo autot olla enemmän sellainen miehiä kiinnostava juttu. Harvoin olen naisten kuullut puhuvan ihaillen autoista, mutta miesten kyllä sitäkin enemmän.
- mielipiteeni
Veikkaisin kyllä että naisia kiinnostaa tietyt autot jonkun verran mutta niiden hintalappu on sitten reilusti yli 100000€.
Jos naisia haluaa niin luulisin jonkun ferrari 458 tyylisen olevan paras siihen. - 1hansamajuu
mielipiteeni kirjoitti:
Veikkaisin kyllä että naisia kiinnostaa tietyt autot jonkun verran mutta niiden hintalappu on sitten reilusti yli 100000€.
Jos naisia haluaa niin luulisin jonkun ferrari 458 tyylisen olevan paras siihen.Itse en tykkää katseita kääntävistä autoista, koska olen vaatimaton nainen enkä tosiaankaan halua, että minua katseltaisi halveksuen, että tossa toikin ämmä on valinnut miehensä rahan perusteella. Tunnen oloni paljon kotoisammaksi jossain Skoda Octaviassa (heh heh), joka on riittävän anonyymi. En itse henk.koht. edes uskaltaisi ajaa jollain Ferrarilla tms.
Se on totta, että miehet enemmän niitä autoja katselee kuin naiset.
Ehkä kannattaisi rumien ja rikkaiden etsiä ne naiset muualta kuin autoa ajamalla kesäkatuja pitkin. Tuskin esim. Mikael Jungner niitä naisia millään autolla on kaatanut.
- Autotontyyppi
Entä jos se "ruma, hölmö ja nössö" ätmi köröttelisi vaikka jollain entisöidyllä rättisitikalla tai muuten vain jollain vanhalla kompaktin kokoisella coupella? Sellaisella mitä miehet ovat kuolanneet menneinä vuosikymmeninä mutta josta tämän päivän naisetkin ehkä pitäisivät? Enempi sellainen persoonallisemman oloinen kottero. Saattaisi olla parempi sillanrakentaja, tai sitten ei.
- 4711
Ilmeisesti yrität kertoa et naiset rakastuu autoon, niinkö?
Päivän paras "huuli", uskoisin vaikka viel on muutama tunti laittaa paremmaks.
Mä sain 18 v. synttärilahjaksi Toyota Celican, olin innoissani siitä silloin.
Runsaan vuoden kuluttua muutin kotoa ja myin auton pois
...sisustaen niillä rahoilla muun muassa avokin ja mun asuntoa.
Enkä kadu vaikka auto meni ja rakkauskin on aikoja sitten loppuun eletty. Se kuitenkin oli vain auto.
Kyllä rakas ihminen aina auton voittaa.
Eikä autolla ainakaan ole mitään vaikutusta minuun;
olenko kiinnostunut jostain miehestä tai en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581