Kahdessa viimeisessä jaksossa nähdään sikarimies jonka Raid ampuu. Mikä on kuka on tämä sikarimies. Esconin toimitusjohtaja? Eräässä blogissa oli maininta että "Joo, ja Pekkalan kuvahan näkyi lehdessä, ei se sikarimies ollut Pekkala." Eli kuka sitten?
Kuka on Raid tv sarjan "sikarimies"?
7
3557
Vastaukset
- Elsa-Pekka
Joku Jussi Tunturi näyttää esittäneen johtaja Pekkalaa.
- EttäSilleen
Tossa pitäis olla kaikki sarjan näyttelijät. Etsi sieltä.
http://www.imdb.com/title/tt0330802/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast - niimppä
mulle kans tuli kysymykseen sama, paavo pentikäinen on tämä sikarimies, mutta kuka se sikarimies sitte sarjassa on? ..
- aw14h76lk88
Presidentin neuvonantajan sikarimiehen läsnäollessa käyttämistä sanavalinnoista päätellen sikarimies ei voi olla presidentti eikä pääministeri. Kuva Pekkalasta meni itseltä ohi.
Jäljelle jäävistä aktiivipäättäjistä isokenkäisimmät olisivat valtiovarainministeri ja eduskunnan puhemies, varauksin ulkoministeri. Laittaisin oman panoksen tittelille vvm.
Onko tästä mitään kirjoissa? Onko käsikirjoittajilta kysytty tuosta? En tiedä.
Voi olla, että käsikirjoittajatkaan eivät sitä tiedä.
Täydellinen kotimainen sarjahan tuo on. Läpi katsominen vie työpäivän, kahdeksan tuntia.
Harmi kun elokuva sai alle 100 000 katsojaa ja jatkoa ei lie siksi seurannut. - Anonyymi
TOI ASKARRUTTAA
- Anonyymi
Oisko Hammarin työnantaja
- Anonyymi
Presidentti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650