Katselin tänää lehdestä käytettyjä autoja ja mietin minkäkinmerkin vikoja ja haittoja.
Tottakai autolla on rajoitettu takuu käytettynä, mutta käytetystäkin voi saada hyvän ja pitkäaikaisen kaverin kun sitä huoltaa. Mutta sitten kun se auto on huollon edessä ja eteen läsähtää jopa tonnin lasku, kun asioita on tekemättä ja säästäminen ei ole oma hyvä.....
Kysymys. jos ostaa vaikka hinnaltaan 10 000e auton merkkiliikkestä, niin onko mahdollista saada tälläiseen autoon kuukausimaksullista huolenpito sopimusta? Siis jos auto on ikäisenään hyväkuntoinen ja siinä on merkkiliikkeen tekemä huoltokirja, niin saako siihen vaikka 60e/kk maksavan huolenpitosopimuksen vaikka sille ajalle kunnes auto täyttää 10v? 1100 tekee ainakain pari kunnollista huotoa ja pienellä lisäpanoksella huoktaa täydellisesti.
AInakin VAG:lla on korjaamot tietynikäisen omamerkin auton huoltamiseen, jossa on edullisemmaksi hinnoitellut osahinnat.
Käytetyn auton huoltosopimus
1
406
Vastaukset
- aksdakjsda
On mahdollista saada, mutta vielä ei ole tullut sellaista vastaan missä olisi mitään järkeä. Nehän ei yleisesti kata mitään muuta kuin huolto-ohjelman mukaisia huoltoja. Varsinaiset rikkoutumiset maksat itse omasta pussista.
Suosittelen tekemään seuraavasti:
1. Katso kiinnostava auto ja tarkista siitä milloin se on viimeksi huollettu.
2. Ota yhteyttä haluamaasi huoltopaikkaan ja kysy mitä huoltoja on tulossa seuraavan x kilometrin/x vuoden aikana.
3. Pyydä näille huolloille hinta-arviot
Jos huoltosopimuksen kokonaishinta on enemmän kuin huoltojen hinta suunnitellulla käyttöajalla tai matkalla, huoltosopimuksessa ei ole mitään järkeä.
Katsoin itse esim käytetylle 35 tkm ajetulle Kia Riolle huoltopakettia. Sopimusaika 36 kk/ 45tkm. Se olisi maksanut 29 e/kk. 36 kk sopimusaikana auto tulisi käymään tasan kerran määräaikaishuollossa. Huoltopaketin hinta olisi siis ollut 29 e/kk x 36 kk = 1044 e.
Soitin Delta-Autoon ja kysyin 60 tkm hintaa huollolle niin vastasivat n. 250-350 e.
Joten en näe juurikaan järkeä tuossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265