Mestaruustaisto
11.6.2015 12:10
Uusi
Profeettojen mestaruustaisto käy kuumana: Yksi jo luovutti!
Profeettojen seuraajana menin lähes sanattomaksi, sillä niin äärimmäisen yllättävän odottamattoman sykähdyttävä on tuo kaikkein luotettavimpiin profeettoihin kuuluvan Pelästyssanomien Jahven linkkimaston ilmoitus! Tässä varmaankin menee useampi vuorokausi ennen kuin olen ennättänyt sulatella tuota täysin yllättäen ja pyytämättä julkaistua profeetan uutispommia!
Tästäkin huolimatta kehoitan lukijoita kiinnittämään erityisesti huomion seuraaviin sanoihin jotka Herran voideltu meille tiettäväksi tekee:
"Koettakaa nyt hyvät ihmiset, jopa te vääristelijät ja valehtelijatkin ymmärtää, ettei valheella mennä ohi Pyhän Hengen tarkastuspisteen. Jäätte kiinni lopuksi aina."
Mehän tiedämme ja on yleisestikin tunnettua, ettei tuo meidän kaikista varmimmista varmin ennaltatietäjämme itse ole ikikuunapäivänä milloinkaan missään tilanteessa valehdellut eikä vääristellyt asioita edes pienimmän pilkun vertaa!
JarmoEklund
11.6.2015 12:23
Onneks olkoon, olette juuri voittaneet "provokaatiotrolli" palkinnon, ilmaisen liftausmatkan Keravalle, tuohon Suomen paskimpaan kaupunkiin, jossa saatatte päätyä vielä arvostetuksi trukkikuskiksi Koffille.
InhottavaRealisti
11.6.2015 20:36
Uusi
Tämä ketju on kyllä melkeinpä nostanut keskustelun tasoa täällä. Hienoa!
Kommentoi
JarmoEklund
11.6.2015 22:03
Niin missä suhteessa? Valehtelussa, vääristelyssä, trollaamisessa vai yleisessä sekoilussa? Ei ainakaan palstan aiheeseen liittyen.
Kommentoi lainaten
InhottavaRealisti
12.6.2015 08:40
JarmoEklund kirjoitti:
Niin missä suhteessa? Valehtelussa, vääristelyssä, trollaamisessa vai yleisessä sekoilussa? Ei ainakaan palstan aiheeseen liittyen.
Etkö ymmärrä ironiaa, Jarmo?
KalleNerojen profetaallisuus!
6
<50
Vastaukset
- UusiMääritelmä
Ateistiprofeetta- uskonnonopettaja perää ironiaa profetioiksi?
- ValoPaljastaa
Eipä ihme jos uskon- ja uskonnonvapaus alkaa ihmetyttää.
Kuka ja ketkä ovat romuttamassa uskovien vapautta kirjoittaa palstanaiheesta? - InhottavaRealisti
Kysy itseltäsi aiheesta. Kuka täyttänee palstan näillä AIHEESEEN LIITTYMÄTTÖMILLÄ häiriköinneillä?
Tuntuuko hyvältä? Varmaankin. Jokaisellahan meillä on erilaiset tyydytyksen lähteemme elämässä. - SuottaValehtelet
Kaikki Raamatussa on profetaallista.
735 profetiaa. kerro edes joku niistä, muka profetiat palstalle sopimattomana.
Mikä ihmeen taisto... kaikkea shittiä te nuijapäät keksittekin jotta voisitte mustamaalata uskovat ja leviävän Jumalan sanan. Kyllä teillekin tulee vielä häpeä ja vavistus. (Hes. 7:17-20)
- InhottavaRealisti
Kerrankin olen jostakin samaa mieltä Jarmon kanssa.
Minua hämmästyttää se, mikä on tekijä, joka saa aikuisen (?) ihmisen päivät pääksytysten häiriköimään täällä vailla minkäänlaista pyrkimystä keskusteluun. Jotakin elämästä kai puuttuu.
Mahtaisikohan siihen auttaa Jarmo edes punttisaliharrastus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137