-----
-----
-----
-----
-----
-----------------
-----------------
-----
-----
-----
-----
-----
-----
-----
-----
-----
-----
Miksi on kuolemaa?
AstaNikkeli
4
119
Vastaukset
- Jotta_arvostetaan
elämää.
- Jumala_on_lähde
kaikelle elämälle, ja on ihmisten valkeus ja totuus myös, ja jokaisen kannattaa viisasti elää elämänsä, sillä jokainen ihmisenä saamme tuomion myös Jumalalta kuolemamme jälkeen, toki Jeesuksessa ei ole enää kuolemaa, sillä Jeesus on Elämä.
- Raamatusta_näemme
että viimeisenä vihollisena kukistetaan kuolema, ja neljännen sinetin vihreällä hevosella ratsastava on alhaalta lähtöisin oleva ja tuo hävityksen kauhistuksen ihmisten keskuuteen varmuudella.
Jeesus toi evankeliumin jo kaksi vuosituhatta sitten, ja lähitulevassa on suuri ahdistus ihmisten keskuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175