esirukouksessa tehdään ihmisen tahto

määjamääjasää

jos esirukous toisen puolesta toimisi, tekisi jumala ihmisen tahdon eikä omaansa. siis siinä tapauksessa että asia jäisi ilman rukousta toteutumatta.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalantahto

      Rukouksessa pyydetään, että Jumalan tahto saisi tapahtua niin rukoilijan omassa elämässä, kuin esirukouksen kohteena olevan elämässä. Vaikka me pyydämme Jumalaa toimimaan niissä asioissa, joita tuo esirukouspyyntö esim. sisältää, rukouksen ydin on aina siinä, että Jumalan hyvä tahto saisi tapahtua. Jumalan tahto on aina hyvä ja paras.

      Rukous on aina Jumalan tahdon tapahtumisen rukoilemista, se on sitä silloinkin, kun me rukoilemme omiamme eli pyydämme, mitä mieleen tulee ja joidenkin asioiden puolesta, joita toivoisimme ja luulemme olevan meille hyväksi. Lapsi voi pyytää Isältään kaikkea sellaistakin, jonka Isä tietää olevan haitaksi tai jopa vahingoksi - eihän hyvä Isä sellaista lapselleen anna.

      • Jumalantahto

        Perun aiemmen viestini. Lorddohomo Jeesus ei auttanut.
        Tappoi teinin.
        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015061319854063_ul.shtml

        Kaikkivoipa Jeesus katseli vierestä, kun lapsi murhattiin. Sika Jeesus buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        "Sinä haiset paskalle Jumala = Jeesux"
        - Savonarola


      • ainarähmällään

        minä en ainakaan toivo että tapahtuu raamatun jumalan tahtoa missään. niin paljon hän raamatun mukaan tappoi ja teurasti. miksi aina pitää kumarrella väkivaltaisia jumalia jotka on ihmisen keksimiä?


      • Valottunut
        ainarähmällään kirjoitti:

        minä en ainakaan toivo että tapahtuu raamatun jumalan tahtoa missään. niin paljon hän raamatun mukaan tappoi ja teurasti. miksi aina pitää kumarrella väkivaltaisia jumalia jotka on ihmisen keksimiä?

        Raamatun jumala on mielipuoli hullu. VERENHIMOINEN TEURASTAJA


    • sielunvihollinenpettää

      Sa..na pyrkii jäljittelemään ja pettämään. Edellä on siis taas yksi todistus, että Raamattu on totta. Nämä valheen levittäjät tekeytyvät toisen nimimerkin taakse ja yrittävät näin pettää lukijoita. Jokainen Jumalan oma näkee selkeästi tuon petoksen.

      • sielunvihollinenpettää

    • Jumalassa on myös se puoli, että hän vihaa pahuutta:
      2. Tess. 1:6
      koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille, jotka teitä ahdistavat,
      2. Tess. 1:8
      tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille
      Room. 12:19
      Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra"
      Miika 5:15
      (5:14) Ja minä kostan vihassa ja kiivaudessa pakanakansoille, jotka eivät olleet kuuliaisia.
      Nah. 1:2
      Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen. Herra kostaa vihollisilleen ja pitää vihaa vihamiehillensä.
      Jes. 26:21
      Sillä katso, Herra lähtee asuinsijastaan kostamaan maan asukkaille heidän pahat tekonsa, ja maa paljastaa verivelkansa eikä surmattujansa enää peitä."
      Jes. 13:11
      Minä kostan maanpiirille sen pahuuden ja jumalattomille heidän pahat tekonsa; minä lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden.
      Jes. 24:21
      Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä
      Ps. 94:2
      Nouse, maan tuomari, kosta ylpeille heidän tekonsa
      Ps. 10:15
      Murskaa jumalattoman käsivarsi ja kosta pahan jumalattomuus, niin ettei häntä enää löydetä
      Job 34:11
      Vaan hän kostaa ihmiselle hänen tekonsa ja maksaa miehelle hänen vaelluksensa mukaan
      5. Moos. 7:10
      mutta kostaa sille, joka häntä vihaa, ja hukuttaa hänet. Hän ei vitkastele, vaan kostaa sille, joka häntä vihaa

    • Esirukous on tärkeä asia. Muista siis rukoilla niiden puolesta, jotka Herra sydämellesi laskee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe