moi.
Ajokortin pitäisi olla kädessä muutaman kk kuluessa. Suunnitteilla olisi perheemme käyttöön 1500-2000€ auto, joka olisi jotakuinkin varmatoiminen. Kateltu ollaan netissä, niin tuohon 1600€ saisi jo suht hyvillä kilometreillä alle 205000km ajettuja, juuri katsastettuja autoja.
Olisikos täällä ihmisiä, jotka osaisi suositella jotain mallia/merkkiä 5 henkisen perheen käyttöön. auto olisi kaupunki/matka-ajossa.
1500-2000€ auto
13
1564
Vastaukset
- 1000romu
tohon hintaan ainoa kohtuu varma ja toimiva auto on polkuauto.
- adsfads
Minulla ei ole autoa, ja ajokorttia en saa kun olen vähän pöpi.
- jaan1978hki
No ei se takaa että kun viiden tonnin auton ostaa,että se toimisi yhtään paremmin/kauemmin kuin 2000€. Kokemusta on.
- sopii.kokeilla
Saahan sillä femmalla vähän kalliimman hintaluokan auton loppuunajettuna.
- yeeep
eikös ihmiset osta 2000€ autoja. meinaatteko väittää et kaikillla on 10000€ autot????
- now.25.donaa
Pienellä vähemmistöllä on ne 10-tonnin autot, muut ajaa kalliimmilla vehkeillä.
- NykyinenCorollisti
90-luvun puolivälin tai uudempi Toyota Corolla tai Carina E. Jos raha riittää, niin 2000-luvun alun Avensis.
- erkkimerkkis
Joo Carina E on hyvä tai Avensis, tai Nissan Primera kunhan katsot että kori on kunnossa (ruoste..).. Eli ilmastoitu tuollainen hintaluokassa 1500e on hyvä valinta - älä missään nimessä sekoa johonkin Volvoon - sen korjaukseen menee helposti se toinen 1500e.
- astabeeheneurolla
VW Vento jos on senverran pieniä, että mahtuu takapenkille, halvat varaosat, ei herkkä ruosumaan, vie 8L/100. 600E saat katsastetun kun tinkaat nettiautossa.
Jos pioneriihenkeä, hae Ruotsista ilmastoinnilla 170 000km ajettu 1500E. Hintaluokassa 600-1500E saat auton, jolla ajat vuosia ellet autolla halua näyttää naapureille, työkavereille, vaimon/miehen omaisille, omalle itsetunnolle kuinka minäkin olen olemassa. Aamen. - VolvoMiesOnOikeaMies
Volvo 850, 960, S90, V90 tai V70
Siinä sinulle isoja autoja, luotettavia ja turvallisia.- ezasaarinen
Volvomies nauttii poikarakkautta.
- VolvoEiRanskalainen
ezasaarinen kirjoitti:
Volvomies nauttii poikarakkautta.
Ennemmin Volvomies kuin renaultmies.
- halvallakin_pääsee
Alle 2 -tonnilla saa monia n. -90-2000 luvun alun autoja, esim. Opel Astra, Vw golf / polo, toyota corolla/avensis, Honda Civic, Nissan Almera, Renault megane, Volvo S40 / 850, yms.. joilla ajelee halvemmallla budjetilla , mitä esim. jollain 5000-10000 hintaluokan autolla.
suurinpiirtein v. 2005 jälkeen autoissa alkoi yleistyä monimutkaiset tekniikat (ajonvakautukset, pienet turbokoneet, ym. kaikenlainen elektroniikkaa), joiden korjaus ei ole ihan halvimmasta päästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205014
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861792Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21681Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891656Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741625Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561458Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139