Herra siunatkoon teitä

tehmies24v

Herra varjelkoon teitä, Herra kääntäköön kasvonsa teidän puolee ja antakoon teille rauhan

minä en nyt voi mitään noista saada...mutta haluan kaikki noista

11

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuo kaikki kuuluu sinullekin. Sana lupaa: " Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä" (Joh 15:4).

      • tehmies24v

        Minä en ole ollu Kristuksessa kohta kymmenee vuotee....mutta turhaa tapella täällä maitoasteisella olevie uskovie kans


      • IhanaLupaus

        Tuo on ihana lupaus. Ja se lähtee siitä, että ihminen on ensin aktiivinen.


      • Totta.

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat" (Room 8:1).

        Pysyminen Kristuksessa on todella tärkeää. Jos oksa on irrallaan puusta, niin se kuivettuu ja kuolee. Samoin käy meille, jos emme pysy Kristus-puussa. Kristus-puussa pysyminen tarkoittaa myös synnistä erossa pysymistä. Pysyessämme Hänessä, elämän "mahla" virtaa meihin. Me kasvamme ja kannamme hedelmää.


      • tehmies24v

        mutta olisitko sinä kestäny siinä tilanteessa missä minä en kestäny..?

        voin vastata suoraa et olis kestäny...enkä kestäny minäkää


      • Näkökulmaa
        tehmies24v kirjoitti:

        mutta olisitko sinä kestäny siinä tilanteessa missä minä en kestäny..?

        voin vastata suoraa et olis kestäny...enkä kestäny minäkää

        On niitä ollut monenlaista elämäntilannetta muillakin,eikä ihan hyviäkään.
        Huonoista ajoista tai elämäntilanteista joko selviää,tai sitten ei.
        Tuo aloituksesi vaikuttaa kuin hätähuudolta,kyynisestä asenteestasi huolimatta.
        Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu.


      • Näkökulmaa

      • tehmies24v

        "normi erämaa hommaa" jokaine joka siinä on ollu tietää et tulee tilanne et huutaa jo iha mitä tahansa et helpottas... :) enkä mä ole kyyninen, minä en vaan luota teihi..koska minä en näe, mun silmät on sokeat...tässä sokeudessa minä viho viimesesti teihin luota ihmiset..jotka ootte tehny nii paljo pahaa mulle ettekä oikeestaa koskaa mitää hyvää...enkä mä halua edes luottaa...kun sokea taluttaa sokeaa kumpiki putoaa kuoppaa..


      • tehmies24v
        Näkökulmaa kirjoitti:

        On niitä ollut monenlaista elämäntilannetta muillakin,eikä ihan hyviäkään.
        Huonoista ajoista tai elämäntilanteista joko selviää,tai sitten ei.
        Tuo aloituksesi vaikuttaa kuin hätähuudolta,kyynisestä asenteestasi huolimatta.
        Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu.

        mutta on olemassa yksi johon luota..jonka seurassa olen ollut KAUAN KAUAN aikaa sitte...jota mitä en varmaan enää ansaitse edes saada....mutta odotan silti...tai kuolen pois näin...helppoa...mutta sokeana minä en saatana enää teihi ihimisii kumarru niiku tei monet kerrat kauan sitte...ja aina te teitte vaan harmia..jote haista paska


      • Näkökulmaa
        tehmies24v kirjoitti:

        mutta on olemassa yksi johon luota..jonka seurassa olen ollut KAUAN KAUAN aikaa sitte...jota mitä en varmaan enää ansaitse edes saada....mutta odotan silti...tai kuolen pois näin...helppoa...mutta sokeana minä en saatana enää teihi ihimisii kumarru niiku tei monet kerrat kauan sitte...ja aina te teitte vaan harmia..jote haista paska

        No mutta sinähän olet oppinut tärkeän asian.
        Älä laita toivoasi ihmisiin,vaan Jumalaan.


      • Näkökulmaa
        Näkökulmaa kirjoitti:

        No mutta sinähän olet oppinut tärkeän asian.
        Älä laita toivoasi ihmisiin,vaan Jumalaan.

        Niin ja unohtui että haista paskasi vain itse.Haistele vaikka omiasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe