Herra varjelkoon teitä, Herra kääntäköön kasvonsa teidän puolee ja antakoon teille rauhan
minä en nyt voi mitään noista saada...mutta haluan kaikki noista
Herra siunatkoon teitä
11
<50
Vastaukset
Nuo kaikki kuuluu sinullekin. Sana lupaa: " Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä" (Joh 15:4).
- tehmies24v
Minä en ole ollu Kristuksessa kohta kymmenee vuotee....mutta turhaa tapella täällä maitoasteisella olevie uskovie kans
- IhanaLupaus
Tuo on ihana lupaus. Ja se lähtee siitä, että ihminen on ensin aktiivinen.
Totta.
"Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat" (Room 8:1).
Pysyminen Kristuksessa on todella tärkeää. Jos oksa on irrallaan puusta, niin se kuivettuu ja kuolee. Samoin käy meille, jos emme pysy Kristus-puussa. Kristus-puussa pysyminen tarkoittaa myös synnistä erossa pysymistä. Pysyessämme Hänessä, elämän "mahla" virtaa meihin. Me kasvamme ja kannamme hedelmää.- tehmies24v
mutta olisitko sinä kestäny siinä tilanteessa missä minä en kestäny..?
voin vastata suoraa et olis kestäny...enkä kestäny minäkää - Näkökulmaa
tehmies24v kirjoitti:
mutta olisitko sinä kestäny siinä tilanteessa missä minä en kestäny..?
voin vastata suoraa et olis kestäny...enkä kestäny minäkääOn niitä ollut monenlaista elämäntilannetta muillakin,eikä ihan hyviäkään.
Huonoista ajoista tai elämäntilanteista joko selviää,tai sitten ei.
Tuo aloituksesi vaikuttaa kuin hätähuudolta,kyynisestä asenteestasi huolimatta.
Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu. - tehmies24v
"normi erämaa hommaa" jokaine joka siinä on ollu tietää et tulee tilanne et huutaa jo iha mitä tahansa et helpottas... :) enkä mä ole kyyninen, minä en vaan luota teihi..koska minä en näe, mun silmät on sokeat...tässä sokeudessa minä viho viimesesti teihin luota ihmiset..jotka ootte tehny nii paljo pahaa mulle ettekä oikeestaa koskaa mitää hyvää...enkä mä halua edes luottaa...kun sokea taluttaa sokeaa kumpiki putoaa kuoppaa..
- tehmies24v
Näkökulmaa kirjoitti:
On niitä ollut monenlaista elämäntilannetta muillakin,eikä ihan hyviäkään.
Huonoista ajoista tai elämäntilanteista joko selviää,tai sitten ei.
Tuo aloituksesi vaikuttaa kuin hätähuudolta,kyynisestä asenteestasi huolimatta.
Tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu.mutta on olemassa yksi johon luota..jonka seurassa olen ollut KAUAN KAUAN aikaa sitte...jota mitä en varmaan enää ansaitse edes saada....mutta odotan silti...tai kuolen pois näin...helppoa...mutta sokeana minä en saatana enää teihi ihimisii kumarru niiku tei monet kerrat kauan sitte...ja aina te teitte vaan harmia..jote haista paska
- Näkökulmaa
tehmies24v kirjoitti:
mutta on olemassa yksi johon luota..jonka seurassa olen ollut KAUAN KAUAN aikaa sitte...jota mitä en varmaan enää ansaitse edes saada....mutta odotan silti...tai kuolen pois näin...helppoa...mutta sokeana minä en saatana enää teihi ihimisii kumarru niiku tei monet kerrat kauan sitte...ja aina te teitte vaan harmia..jote haista paska
No mutta sinähän olet oppinut tärkeän asian.
Älä laita toivoasi ihmisiin,vaan Jumalaan. - Näkökulmaa
Näkökulmaa kirjoitti:
No mutta sinähän olet oppinut tärkeän asian.
Älä laita toivoasi ihmisiin,vaan Jumalaan.Niin ja unohtui että haista paskasi vain itse.Haistele vaikka omiasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733363
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442172- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618