käsisuihkulla orgasmi?

Käsisuihkukaima

Miten se käytännössä tapahtuu? En ole ikinä saanut orgasmia ja haluaisin kokea sen ja olen kuullut, että vessan pikkusuihkulla se on helppoa. Miten tämä käytännössä taphatuu? Täytyykö käsisuihku työntää pilluun vai riittääkö pelkkä sisään suihkutus? Kuinka kovalla hana täytyy olla? Onko joku kokeneempi käsisuihkujen kanssa kuin minä?

6

1670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytännössä

      Mulla se ”tapahtuu” niin, että suihkutan häpäreitä ja klittaa sopivan voimakkaalla käsisuihkulla. Joistakin pitää ottaa suihkuosa pois ja käuttää pelkkää letkua. En työnnä enkä suihkuta mitään sisälle. Pitää olla sopivan kovalla, kokeile mikä tuntyy hyvälle, mä lisään hieman tehoa loppua kohti. Mun häpärit turpoaa komeiksi suihkulla.

    • suihkunystävä

      tavallinen suihku käy, mutta vettä täytyy tulla kunnollisella paineella ja veden "säikeet" mitkä lie tulee olla melko isot (eli siinä suihkunpäässä ne reijät mistä vesi tulee).
      itse istun suihkun lattialla jalkapohjat vastakkain noin 30cm päästä jalkovälistä ja suihkunpäätä pidän sitten jalkapohjieni välissä suunnattuna tietenkin vaginaani.
      lämpötilaa ja suihkun painetta muuntelemalla saa kivaa vaihtelua toimintaan, myös suihkua kääntelemällä eri kulmissa jalkojen välissä saa paineen tuntumaan eri kohdissa.
      parhaat orgasmit saa kun laittaa vielä geishakuulat tms jotakin täytettä vaginaan!

    • runkkujussi

      Mä olen aina ihmetellyt miksi teinit viihtyy niin pitkään suihkussa.

    • Hierovalla suihkulla klittaa. Paljon vettä ja kova paine.

    • Mävaan12345

      Se on ihanaa maata ja suihkuttaa kovalla paineella (käsisuihkulla)
      Pimperoon☺

    • jekuttaja5

      kiitos, kysymyksestä. Mutta suihkun paine täytyy, pitää olla 20bar, eli kantsii mittauttaa putkimiehellä, ja sitten, eeku pimperoooooooooooooooooo, ja UKILTA, pitää olla lupa:::))))).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe