Hei kaikille! :-)
Itse "painiskelen" seuraavan ongelman kanssa.
Olen 33-nainen. Olen asunut viimeiset 9 vuotta ulkomailla, mitä nyt Suomessa kävin siinä välissä asumassa vuoden. Mutta ennen sitä Suomen pyrähdystä olin jo asunut ulkomailla 7 vuotta, ja huomasin että suomalaisia miehiä on hirveän vaikea lähestyä! Itse olen todella rempseä ja puhelias ihminen, ja ei pitäisi silmiinkään sattua :-)
Tuntuu että suomalaiset miehet valittavat sitä että naiset ovat liian nirsoja, mutta ei se nyt mene. Omasta puolesta voin sanoa, että tottakai tämän ikäinen nainen, jolla jo pitkiä ihmissuhteita on takana, tietää mitä suhteelta toivoo. Ei varmasti halua toistaa samoja virheitä mitä aiemmissa suhteissa. Yhteisiä intressejä ja harrastuksia olisi mukava olla, samanlainen huumori ja suunnitelmat tulevaisuudelle ja arvot.
Mutta voi herran jumala että suomalaisia miehiä on siis vaikea lähestyä! Niin moni on tosi ujo ja muuten itsetunto huono eikä uskota että kukaan kiinnostuisi heistä... Tottakai sen toisen pitää omaa silmää viehättää, mutta makuja on niin monia!
Missä niihin mukaviin miehiin voi törmätä?
Vinkatkaa? Täällä on loistava vaimoehdokas tarjolla, tässä nyt sen enempi itseään kehumatta ;-)
Mistä löytyy hyvä mies?
45
175
Vastaukset
- ihminenminäkin
On muutamia naisia joita on helpompi lähestyä mutta niitä harvoi löytää mistään mutta naiset ne kyllä on tosi nirsoja että nauravat heti kun yrittää lähestyä tai eivät sano mitään joten mies poistuu nolona paikalta. Nainen haluaa joko komean pelimiehen tai komean narsistin ja meihin hyviin miehiin naiset ei halua tutustua. Ei ole ujoudesta kiinni eikä itsetunnosta, naisilla on vaan niin kovat kriteerit että ei sitä tavis miehen viitsi lähestyä kun tietää että pakit tulee. Laita nettiin treffi ilmoitus, niin kaikki muutkin tekee ja saat päivässä satoja vastauksia jossa miehet kehuvat itseään maasta taivaisiin.
- miesvm_1967x
"naiset ne kyllä on tosi nirsoja että nauravat heti kun yrittää lähestyä tai eivät sano mitään joten mies poistuu nolona paikalta"
"Nainen haluaa joko komean pelimiehen tai komean narsistin ja meihin hyviin miehiin naiset ei halua tutustua. Ei ole ujoudesta kiinni eikä itsetunnosta"
Kaksi-kolme täysin ristiriitaista lausetta. Kyse on miehen itsetunnosta, joka on erittäin heikko. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei pelkää naisen naurunalaiseksi joutumista tai hiljaisuutta. Mies ei poistu paikalta nolona vaan toteaa että "noh, ei tainnu mätsätä, katotaas jotain muuta". - fdsaffcdas
miesvm_1967x kirjoitti:
"naiset ne kyllä on tosi nirsoja että nauravat heti kun yrittää lähestyä tai eivät sano mitään joten mies poistuu nolona paikalta"
"Nainen haluaa joko komean pelimiehen tai komean narsistin ja meihin hyviin miehiin naiset ei halua tutustua. Ei ole ujoudesta kiinni eikä itsetunnosta"
Kaksi-kolme täysin ristiriitaista lausetta. Kyse on miehen itsetunnosta, joka on erittäin heikko. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei pelkää naisen naurunalaiseksi joutumista tai hiljaisuutta. Mies ei poistu paikalta nolona vaan toteaa että "noh, ei tainnu mätsätä, katotaas jotain muuta".Eihän tuossa ollut mitään ristiriitaista, väittämä oli: mies on komea/pelimies -> nainen tykkää; mies on tavallinen/hyvä -> nainen nauraa tai ignooraa. Virheet ja epäonnistumiset ovat ihan määritelmällisesti aina noloja, ei ole itsetunnosta kiinni. Ei myöskään ole kohteliasta häiritä naista turhalla lähestymisyrityksellä.
- näin
Jep jep, noinhan se valitettavasti usein menee.
AP:n kannattaisi kokeilla nettideittailua. Varmasti löytyy niitä aloitteellisempiakin miehiä sieltä. Ja jos ulkonäköäkin kerran löytyy, niin varmasti on mistä valita. http://www.treffiseuraa.net/ Tuolla pääsee mainiosti alkuun!
Vaikka olen ujo ja naisten lähestyminen on mulle lähes mahdotonta, niin silti uskon olevani helposti lähestyttävä. Siis jos et tarkoita lähestymisellä sitä että miehen pitää tulkita olemattomia merkkejä ja loppujenlopuksi tehdä se lähestyminen itse.
Eiköhän kesä ole täynnä tapahtumia, mistä sen etsimisen voisi aloittaa.- miesvm_1967x
Toivotan sulle onnea, vaikutat ihan kelpo kaverilta mitä olen juttujas lukenu :) Sen ihmeemmin en mitään täsmäohjeita osaa antaa, kaikki riippuu paikkakunnasta. Tsemiä!
- mythbuster
Suomalaisia miehiä voi olla vaikea lähestyä koska naiset eivät ole tehneet siitä normaalia toimintaa. Ajattele jokin tilanne joka toistuu vaikka kerran kymmenessä vuodessa. Vaikea niin harvinaiseen tilanteeseen on tottua ja vaikea aluksi uskoa että nyt se taitaa olla totta.
Kun nyt nettideittailu-palstalla ollaan niin vinkkaisin että etsit vain sopivan profiilin ja kirjoitat hänelle sitten viestin. Ainakaan minun profiilia ei kukaan käy edes katsomassa, joten aika helppoa on päätellä mikä on suurin yksittäinen syy tutustumisen vaikeuteen.- Alkper
Onko sinulla minkälainen profiili? Miten paljon olet kertonut itsestäsi ja oletko kuvalla vai ilman? Jos esim.naisella on kuva, oletan että sitä toivotaan myös siltä toiselta osapuolelta?
- mythbuster
Alkper kirjoitti:
Onko sinulla minkälainen profiili? Miten paljon olet kertonut itsestäsi ja oletko kuvalla vai ilman? Jos esim.naisella on kuva, oletan että sitä toivotaan myös siltä toiselta osapuolelta?
Ei ole kuvaa tällä hetkellä. Kerron itsestäni mielestäni ihan riittävästi alkuun pääsemiseksi, mutta eipä sillä ole väliä kun kukaan ei edes vieraile siellä. Kumppanin löytämisessä on epäilemättä monia kompastuskiviä ja haasteita, mutta eiköhän ylivoimaisesti suurin ole se että naiset eivät oikeasti tee juuri mitään asian eteen.
- Lueskelija
Hmm! En usko että tuo pitää paikkansa. Esim jos puhelimella selailee vaikkapa tätä s24 deittiä niin ei siinä näy kuin se kuva ja ikä ja asuinpaikka. Jos koneella selailee niin näkyy osa sitä tekstiä jolla voi napata jonkin mielenkiinnon.
Vaikka olisi edes jonkinnäköinen räpsy itsestään niin kannattaa se laittaa kun kyllä sillä jotain merkitystä on! Esim. Monet miehet jotka ovat minulle kirjoitelleet ovat ilman kuvaa ja kirjoittelevat itse vain kuvallisille profiileille! Eli ei se pidä paikkaansa että naiset katsoisovat vain ulkonäköä. Mutta sehän se on kun meitä kaikkia viehättää erilaiset ihmiset. Joitain tummat, joitain vaaleat. Joitain lasit, joitain ilman, isot tai pienet! Kaikille löytyy joku :-) - cdsfcfefewfdv
Lueskelija kirjoitti:
Hmm! En usko että tuo pitää paikkansa. Esim jos puhelimella selailee vaikkapa tätä s24 deittiä niin ei siinä näy kuin se kuva ja ikä ja asuinpaikka. Jos koneella selailee niin näkyy osa sitä tekstiä jolla voi napata jonkin mielenkiinnon.
Vaikka olisi edes jonkinnäköinen räpsy itsestään niin kannattaa se laittaa kun kyllä sillä jotain merkitystä on! Esim. Monet miehet jotka ovat minulle kirjoitelleet ovat ilman kuvaa ja kirjoittelevat itse vain kuvallisille profiileille! Eli ei se pidä paikkaansa että naiset katsoisovat vain ulkonäköä. Mutta sehän se on kun meitä kaikkia viehättää erilaiset ihmiset. Joitain tummat, joitain vaaleat. Joitain lasit, joitain ilman, isot tai pienet! Kaikille löytyy joku :-)Itse olen ilman kuvaa, ja jos ei kelpaa niin ei minua sellainen nisoilijanainen edes kiinnosta. Kuvan annan kyllä, jos muutenkin kiinnostaa molemmin puolin. Kuvattomuuden syy on yksityisyys. Treffailuni ei kuulu puolitutuille, jotka saattaisivat profiiliini eksyä.
- Muinainen.Näppi
Sama minulla. Monellakin työkaverilla on niin vähän töitä, että heillä on aikaa selata treffisivuja ja ilkkua löytämilleen tutuille. Siksi lähetän kuvani vain sitten yhteydenoton jälkeen.
- ehdoton.ei.kuvattomille
Muinainen.Näppi kirjoitti:
Sama minulla. Monellakin työkaverilla on niin vähän töitä, että heillä on aikaa selata treffisivuja ja ilkkua löytämilleen tutuille. Siksi lähetän kuvani vain sitten yhteydenoton jälkeen.
Tämä on yksi syy miksi kuvattomat eivät minulle kelpaa. Jos on noin heikko itsetunto ettei tuollaista kestä, on tyyppi minulle väärä. Ilkkuminen ei ole sinun ongelmasi ja häpeäsi vaan niiden ilkkujien.
- ratkaisu
Oletko mahdollisesti kovin lihava tai visuaalisesti haastava?
Naiselle ei voi antaa pakkeja koska se on pahinta mitä voi tehdä ja niinhän miehet eivät halua toimia joten he tekevä väistöliikkeen näytelemällä ujoa ja arkaa jos siiderinorsu painaa päälle. - ikisinkku39
Minulla on kuva ja en ole ujo mutta ruman naamani takia naiset ei halua tutustua. Naiset on älyttömän nirsoja eikä mussa nähdä mitään hyvää toisin kuin niissä narsisti miehissä naiset näkee aina jotain hyvää jotka hakkaa ja alistaa naisia.
- miesvm_1967x
No teepäs lista meille.
a) omat hyvät puolesi
b) omat huonot puolesi
Ehkä sitten voidaan arvioida miten ns. rumuutesi ja sielusi kauneus stemmaa? Noni, eikun listaamaan, rehellisesti.
- kkjhhhg
Saman oon huomannu, että suomalaisia miehiä on tosi vaikea lähestyä... Itse olen myös rempseä ja puhelias, mutta yritän hillitä itseäni, ettei kukaan mies säikähtäisi.. Olen myös sen sorttinen, että tekisin mielelläni aloitteita, mutta kyllähän se on taivahan tosi, että miehet pelkää aloitteellisia naisia.....
- näinpä.näin
Väärin! Miehet rakastavat yli kaiken aloitteellisia naisia.
Mutta yleensä se vaan menee niin että jos nainen tekee aloitteen niin nainen on ruma ja lihava ja hän lähestyy itseään paljon tasokkaampaa miestä.
Kertaus: Aloite=tervetullut mutta älä lähesty komeaa jos olet ruma, älä lähesty timmiä jos olet pyöreä. - pkoppkpkokopkopkk
Minä kyllä tykkäisin, jos edes ruma nainen joskus olisi aloittellinen. Mieluummin tietty vähän nätimpi... Ulkonäöllä ei ole niin väliä vaan älykkyydellä.
Mukaviin miehiin, joilla on sama arvomaailma kuin itsellä, voi törmätä erilaisissa yhteisöllisissä tapahtumissa, vapaaehtoistöissä, festareilla, miekkareissa, järjestötoiminnassa jne. Nettideittailun kautta en ainakaan itse kohdannut erityisen sosiaalisia ja ulospäinsuuntautuneita miehiä, pikemminkin päinvastoin.
- 681
Vain jos oma arvomaailma on joku ääriviherhippi tms. johon liittyy jotain aktivismia tai tietyn bändin fanittaminen yli kaiken. Minulla on monipuolinen mietitty arvomailma ja mielenkiinnon kohteet, mutta ei niihin liity mitään tapahtumia.
- alk.per
Kiitos mielenkiintoisista viesteistä :-)
Ihan jos lähden leikillä mukaan tuohon erän herrasmiehen ilmaan heittämään kysymykseen.
Plussat: Sosiaalinen, iloinen ja rempseä luonne, tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Hyvä ammatti ja työssä jota rakastan, en sarjadeittailija vaan takana pitkiä ihmissuhteita, tykkään reissailla Suomessa ja ulkomailla ja puhun useampaa kieltä, työ on wellness-ja beauty alalla, eli pidän ulkonäöstäni huolta. Tykkään luonnosta ja liikunnasta, maanläheinen,
Miinukset: En jaksa juosta baareissa koska se ei ole mun juttu, jonkin verran luonnetta ja temperamenttia löytyy ;-), joskus saatan analysoida asioita liikaa, johtuen työstäni esimiestyössä. Ajoittain teen ehkä liikaa töitä, asun vielä väliaikaisesti ulkomailla, joten kukaan ei tunnu haluavan antaa suhteelle mahdollisuutta kun pitäisi aina kyhnätä kainalossa(?)- 103
Ätmi-kielellä kaikki plussasi ovat miinuksia...Sosiaalinen, iloinen ja rempseä, hyvä ammatti, tykkäät reisssata. Ätmi haluaa hiljaisen taloudellisen sohviksen.
- fiksu..ätmi
103 kirjoitti:
Ätmi-kielellä kaikki plussasi ovat miinuksia...Sosiaalinen, iloinen ja rempseä, hyvä ammatti, tykkäät reisssata. Ätmi haluaa hiljaisen taloudellisen sohviksen.
Jep, niiiiin totta. Tuossa plus-listassa on lähinnä huonoja asioita. Sosiaalinen = rasittava/levoton, iloinen = ei osaa ajatella kriittisesti, takana pitkiä suhteita = hyyyi, reissailu = kauhea vaiva ja maksaa ja epäekologista, ammatinvalinta = pinnallinen bimbo, pidän ulkonäöstäni huolta = yököttävä meikkikasa. Sen sijaan miinuslistalta analysointi ja baarien välttely ovat kivoja juttuja.
- jokumies83
Ite skippaan kaikki matkustelijat, johtuen syystä että en itsekään matkustele juuri. Ja oli tuossa listassa muitakin asioita joita en hae, eli itse en vastaisi lainkaan/tekisi millään muotoa mitään aloitetta.
Mutta kuitenkin niin en haekkaan erilaista naista, vaan itseni kaltaista naista. Valitettavasti vaan naispuoleista versiota itsestä/itseä miellyttävää on hirmu hankala löytää, ainakaan suomessa ei montaa ole vapaana. Vertauksena samaa kuin neulan löytäminen heinäkasasta :)
Ihan mielenkiinnosta kyselisin että mitenkä tämä "suomalaisia miehiä on siis vaikea lähestyä! Niin moni on tosi ujo ja muuten itsetunto huono" ilmenee ja vaikuttaa siihen että sinun on vaikea lähestyä suomalaisia miehiä?
- alk.per
Pete_pjn: Ilmenee juurikin mm. noilla kommenteilla mitä tässäkin ketjussa on kirjoiteltu että naiset on nirsoja ja vaativia, ja ei voida uskoa että joku nainen voisi heistä kiinnostua. Olen asunut niin pitkään siis ulkomailla, ja erittäin kansainvälisessä ilmapiirissä ollut töissä, ja edellinen 8v. suhde oli toisen pohjoismaalaisen kanssa, olen tottunut niin erilaiseen kanssakäymiseen. Ulkomailla ihmiset on monesti aidosti enempikiinnostuneita toisista kuin Suomessa... Kysellään asioita ja ollaan avoimia ja positiviisia.
Mutta tämä pätee nyt yleensäkin ottaen suomalaisiin, että "me" ollaan vaikeasti lähestyttäviä ja jotenkin "totisia". Suomalaiset miehet on "juroja"?
Oikeastaan aika haastavaa kirjoittamalla kuvailla mitä tarkoitan.
Ei Suomessa nainen voi tehdä aloitetta, tai siltä vaikuttaa. alk.per kirjoitti:
Pete_pjn: Ilmenee juurikin mm. noilla kommenteilla mitä tässäkin ketjussa on kirjoiteltu että naiset on nirsoja ja vaativia, ja ei voida uskoa että joku nainen voisi heistä kiinnostua. Olen asunut niin pitkään siis ulkomailla, ja erittäin kansainvälisessä ilmapiirissä ollut töissä, ja edellinen 8v. suhde oli toisen pohjoismaalaisen kanssa, olen tottunut niin erilaiseen kanssakäymiseen. Ulkomailla ihmiset on monesti aidosti enempikiinnostuneita toisista kuin Suomessa... Kysellään asioita ja ollaan avoimia ja positiviisia.
Mutta tämä pätee nyt yleensäkin ottaen suomalaisiin, että "me" ollaan vaikeasti lähestyttäviä ja jotenkin "totisia". Suomalaiset miehet on "juroja"?
Oikeastaan aika haastavaa kirjoittamalla kuvailla mitä tarkoitan.
Ei Suomessa nainen voi tehdä aloitetta, tai siltä vaikuttaa.Miulle ensimmäisenä nimittäin tuli mieleen semmottiis asia, että täällä kun ei paljoakaan tupata harjoittamaan tuollaista kevyttä jutustelua ja pientä flirttiä ilman sen kummempaa ajatusta kuin että molemmilla olisi mukava ja hauska ilta. (Siis ilman että mihinkään sen kummempaan johtaisi.) Tällaisessa ilmapiirissä on ehken hiukan hankalampaa tutustua uusiin surviaisiin, varsinkin jos on tottunut avoimempaan ja aktiivimpaan jutusteluun.
Mitä tullee noihin 'ollaan juroja' ja 'kysellään asioita' juttuihin, niin arvelisin että tuo lähtee siitä ettei haluta udella toisen asioita ja vastaavasti myös ettei pidettäis ihteä jonain 'erikoisena lumihiutaleena'. Eli pien vaatimattomuus.- alk.per
Kyllähän sä olet asian ytimessä Pete! :-) Kiitos erittäin mielenkiintoisista kommenteista, täytyy yrittää noita jotenkin hyödyntää, heh!
- Kilttis
Mukava mies eli siis erittäin komea ja erittäin pelimies. Sellasii naiset etsii ja haluaa.
Ei miehiä ole vaikea lähestyä koska ei naiset lähesty koskaan miehiä. Ei ainakaan meitä jotka emme ole niitä komeimpia. Mene nyt vaikka terassille tai lavatansseihin niin varmaan tulee miehet tekemään alotteita. Naisilla ei varmana ole koskaan ongelmaa että joutuis kauan olemaan sinkkuna ja helposti nainen saa miehen kiinnostumaan jos vain haluaa.- eivarmaanjuu
"Naisilla ei varmana ole koskaan ongelmaa että joutuis kauan olemaan sinkkuna ja helposti nainen saa miehen kiinnostumaan jos vain haluaa."
Eikä ois sullakaan jos vaan huolisit niitä kokemattomia rumia naisia jotka ei kelpaa kellekään. Mutta olet yksin koska olet nirso.
Onhan se kumma ettei naisenakaan moniin vuosiin saanu niitä miehiä kiinnostuun kenet ois halunnu vaikka se oiskin noin helppoo!
- herrapuhelias
Aloittajalle ja muillekin tämän ongelman parissa painiville naisille. :) Puhelias mies vastaa. :) Nuorena ujous haittasi seuranhakua. Toivoin aloitetta naisilta, sen jälkeen olisi puhe sujunut. Myöhemmin opin rohkeammaksi ja minusta tuli kaikkialla puhelias mies. Jokin meni pieleen. Jotkut naiset sanoivat, ettei suomalainen mies saa olla noin puhelias, se oli heille turn off. En kuitenkaan ole mies joka puhuisi vain itsestään, vaan olen kohtelias ja kuuntelen naista ja kommentoin hänen ajatuksiaan. Iästä riippumatta moni nainen on pitänyt minua omituisena, kun en kulkenut enkä ajatellut massojen mukana samalla kaavalla kuin kaikki muut, halusin pitää myös omia asiallisia mielipiteitä. Tämä asia ei ole muuttunut iän karttuessa. Pitkän hiljaiselon jälkeen tapasin puheliaan naisen joka osaa ajatella itsekin. Hänestä oli upeaa kohdata puhelias mies, jolla on omiakin mielipiteitä. Tosi jees saada tuollainen nainen kaveriksi vaikkei suhdetta tulisikaan! Ihmettelit suomalaisen miehen hankalaa lähestyttävyyttä. Pohdin sitä ja totean, että tunnen kuin sinä, olen sikäli nirso, etten enää hyväksy mitä tahansa, ikää on jo enemmän kuin sinulla. Haluaisi jo kunnollisen parisuhteen loppuiäksi. Samanlaista arvomaailmaa tulee olla. Jos toinen antaa jo pelkällä ulkoisella olemuksellaan (vaatteet, siisteys ym) ja puhetavallaan huonoa signaalia tulevasta, ei jaksa kauaa jutella. Joku toinen nainen voi olla ihmisenä mukava, mutta jokin itselle tärkeä jää puuttumaan. Jälkimmäiselle naistyypille jäisi minusta kuitenkin varmaan hyvä kuva, kun olisi ollut puolin ja toisin mukava jutella, vaikkei itse innostuisikaan kaveruutta pitemmälle. :) Tsemppistä niin naisille kuin miehillekin etsintään! Pitäkää tsemppistä aina yllä vaikka treffeillä tapahtuisi shit happens.... :) sillä pärjää!
- ikisinkku42
palaa vaan ulkomaille. ei suomesta löydy niin hyviä miehi
- Juhannus-mies
Mikä on aloittajan todellinen ongelma. Suomessa ei naisilla todellakaan ole ongelmaa löytää miestä eikä edes hyvää miestä jos nainne haluaa. on ihan tutkitusti todistettu että naisille ei kelpaa hyvä mies. Ujous tai lähestyminen ei varmaan ole mikään todellinen ongelma. Miehet lähestyy kaiken aikaa naisia jok apuolella mutta naiset antaa pakkeja. Suomessa asuu miljoona sinkkua jotka asuu yksin ja se ei todellakaan ole miesten vika.
- kesäpäivänseisaus
"on ihan tutkitusti todistettu että naisille ei kelpaa hyvä mies."
Oliko nää taas niitä ihan omia tutkimuksias, vai oisko oikein jotain virallista linkkiä sellasiin?
"naiset antaa pakkeja. "
Kuten myös ne miehet joita hyvät naiset haluais muttei saa.
Katkera ruikuttaja on kaukana hyvästä miehestä.
"se ei todellakaan ole miesten vika."
Niin että naistenhan vika sekin sitten on? :D
- dhkdykfjk
En osaa auttaa aloittelijaa, mutta itse matkustan enkä ottaisi miestä joka ei matkustele tai anna edes mahdollisuutta. Toiseksi, ujous ei minua haittaa kun olen itsekin ollut ujo, mutta miehen pitää olla reipas ja uskaltaa avata suunsa. En tarkoita että tarvitsee olla puhelias naistennaurattaja, vaan selvitä ihan normaaleista sosiaalisista tilanteista. Ujous ei siis ole este juttelemiselle, ja jos näkisin että mies ainakin yrittää vaikka olisikin hermostunut, niin menisi silti jatkoon. Tämä tuntuu olevan monille suomalaisille miehille haaste, mutta siitäkin voi opetella pois. Helpottaa elämäkääin huomattavasti.
- sinkkumies39
Miehet saaneet niin paljon pakkeja että eivät usko että joku voisi oikeesti kiinnostua. En ole kaikken puheliain tyyppi itse. Jos on huono itsetunto niin se johtuu vaan naisista jotka olleet miehille tylyjä.
- 1961
Olin aika yllättynyt kun vajaan vuoden katselin uutta naisystävää sosiaalisen harrastuksen parista tämän nettideittailun lisäksi. Netistä etsiminen oli aivan turhaa ajan haaskuuta. Harrastusten parista löytyi itseäni kiinnostavista (n 10) naisesta neljä jotka oli selvästi kiinnostuneita. Keskityin kuitenkin häneen joka ei niin selvästi kiinnostustaan ilmaissut. Oli kuitenkin "paras" näistä neljästä.
Sopivasti juttua ja pientä kiinnostuksen osoitusta, niin se toimi.
Aivan uskomattoman ihanan naisen löysinkin.
Kannattaa siis olla rohkea ja tavoitella lähes mahdotonta.- zfdfvdfvzc
Jos omat harrastukset eivät ole sosiaalisia niin ei voi mitään.
- åopguo9tyh
zfdfvdfvzc kirjoitti:
Jos omat harrastukset eivät ole sosiaalisia niin ei voi mitään.
Ei sosiaalisia harrastuksia => ei naista. Niin se vaan menee. Ei netin naisetkaan kiinnostu yksinäisestä miehestä jolla ei ole sosiaalisia harrastuksia.
- ihme-oletuksia
åopguo9tyh kirjoitti:
Ei sosiaalisia harrastuksia => ei naista. Niin se vaan menee. Ei netin naisetkaan kiinnostu yksinäisestä miehestä jolla ei ole sosiaalisia harrastuksia.
Minulle on ainakin yx ja sama onko sosiaalisia harrastuksia. Pääasia että on edes harrastus. Yksinäistä miestä minä ainakin etsin.
- mistähänlöytäisi
Mistä löytyy fiksu nainen jolle ei kelpaa juoppo vaan hyvä mies jonka harrastuksena ei ole jokaviikkoinen juopottelu. Juhannus selvinpäin tässä ollut.
- vaimitä
minusta hyvä Mies on - munaton Mies !
- Hyvin.riippunutta.lihaa
Vai munaton? 17 senttinenkö on munattomalla?
Hevosen sinä tarvitset, vaikka kirjojen mukaan sinulla on alle 10-senttinen; tosin venyyyyyy... Joka suuntaan...
- HyviäKumppaneita
löytyy lavatansseista. Kannattaa opetella kunnolla tanssimaan ja lavatansseihin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278