saakoon te, jotka luette tätä sanoinkuvaamattoman hengellisen siunauksen KOKONAAN Jumalaiselta Isältäni.
he, jotka teidät näkevät tulkoon uskoon, samoin keholtaan, ruumiiltaan terveiksi,
samoin teidän perheittenne elämissä minun Jumalani tahto olkoon toteutuva
ja uskovien Jumalan Valtakunta tulkoon teidän ja teidän kansojenne keskuudessa
samoin olkoon rakkaudessa yhtä väkevät kuin Messsiaani, Jumalani Jeesus Kristus 15 vuoden ajan
samoin te, myös teidän kansanne saakoon miljardit kerrat elämienne aikana synnit anteeksi aivan yhtä varmasti kuin teidän sielunne ovat elossa
teille tulkoon Jumalan rauha sekä ymmärrys, viisaus,
täyttykää Ziionin Jumalan tiedon hengelllä
minä kristitty teidän puolesta
vastoinuskontoa
1
80
Vastaukset
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823