Hyväntekeväisyyttä vaikka edes runkkaamalla ätmeiltä paineet pois vaikka sitten pientä korvausta vastaan jos ei muuten. Voiko olla niin vaikeaa edes joskus auttaa ätmejäkin purkamaan seksuaaliset paineensa? Ei se niin paljoa vaadi että 5 minuuttia runkkaa jonkun ätmin kullia kunnes spermat lentää pihalle ja sen jälkeen ätmi on tyytyväinen.
Miksi naiset eivät voi alkaa harjoittamaan
48
<50
Vastaukset
- ÄtmiMinäkin
Itse voisin jollekkin naiselle maksaa vaikka 50 euroa hyvästä käsihoidosta mutta kyllä parikymppiäkin sais riittää. Naisille pitäis asettaa joku kansalaisvelvollisuus siitä että myös ätmit tulevat seksuaalisesti tyydytetyiksi tavalla tai toisella. Onhan miehilläkin asevelvollisuus.
- Valtion.linja
Ja vastaavasti miehille velvollisuus tyydyttää myös ne rumimmat ja läskeimmät naiset? Parhaiten tämä tietysti hoituisi kun laitettaisiin puutteessa olevat hoitelemaan toisensa.
- ÄtmiMinäkin
Turha sitten kenenkään sanoa että mene huoriin, niiltä saa. Enkä mene.
- envarmanatekis
Huoran tasolle asettelet naisen tarjoamalla maksua hoidon vastineeksi. Eli menisithän sinä. Logiikka ontuu pahemman kerran.
- runkkarit
Vedä käteen. Ei maksakkaan mitään.
- ÄtmiMinäkin
Arvasin että joku sanoo tuon. Ei kelpaa vastaukseksi.
- exexpua
ÄtmiMinäkin kirjoitti:
Arvasin että joku sanoo tuon. Ei kelpaa vastaukseksi.
Oletko kädetön??
- ÄtmiMinäkin
exexpua kirjoitti:
Oletko kädetön??
En ole kädetön mutta kun juttu on se että haluan naisen tekevän sen minulle. Omaa kättä nyt voi käyttää kyllästymiseen asti ja sen olen jo tehnyt.
- vmp-taas
ÄtmiMinäkin kirjoitti:
En ole kädetön mutta kun juttu on se että haluan naisen tekevän sen minulle. Omaa kättä nyt voi käyttää kyllästymiseen asti ja sen olen jo tehnyt.
Aina ei saa mitä haluaa, joten?
- ÄtmiMinäkin
vmp-taas kirjoitti:
Aina ei saa mitä haluaa, joten?
Ei saakkaan mutta sais edes joskus.
- aikuisten.oikeesti
Uusavuttoman typeryksen hävytön provo, jos sä maksat siitä niin kuka muu kuin huora rahastaa seksipalveluista?
Voimme olla tiukkapipoisia pihtareita, mutt emme tyhmiä!- ÄtmiMinäkin
Ei tämä ole provo ja huorahan tekee tuota ihan täysin ammatikseen mutta miksi ihan tavalliset naiset eivät voisi alkaa auttamaan ätmejä ikään kuin hyväntekeväisyytenä? Tehkää sitten ilmaiseksi jos ette halua tuota huoran titteliä.
Mikä tarve sinulla on nimitellä minua uusavuttomaksi? - ÄtmiMinäkin
ÄtmiMinäkin kirjoitti:
Ei tämä ole provo ja huorahan tekee tuota ihan täysin ammatikseen mutta miksi ihan tavalliset naiset eivät voisi alkaa auttamaan ätmejä ikään kuin hyväntekeväisyytenä? Tehkää sitten ilmaiseksi jos ette halua tuota huoran titteliä.
Mikä tarve sinulla on nimitellä minua uusavuttomaksi?No mutta sehän on juuri naisille tyypillistä käytöstä tehdä samantien henkilöhyökkäyksiä kun jollain ätmillä on joku idea.
- aikuisten.oikeesti
ÄtmiMinäkin kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on nimitellä minua uusavuttomaksi?Taatusti osaat itse homman paremmin kuin yksikään nainen.
Tekninen suoritushan se on silloin; kun se on ilman aitoa tunnetta ja henkistäläheisyyttä.
Jokatapauksessa en usko ett teknistä apua saat..tyhjennys harjoituksiisi ventovierailta naisilta. On jo niin intiimiä puuhaa.
Sen sijaan halata joku saattaa! - aikuisten.oikeesti
"Naisille pitäis asettaa joku kansalaisvelvollisuus siitä että myös ätmit tulevat seksuaalisesti tyydytetyiksi tavalla tai toisella. Onhan miehilläkin asevelvollisuus."
-Niin..ihan hyvin verrattavissa ....naiset gheissa tytöiksi sotilaille?
Ja sivarit vanhainkoteihin mummujen vaippoja vaihtamaan.
Tuskin löytyis montakaan aseistakieltäytyjää!
Haloo henkilöhyökkäys...uskaltaako edes henkäistä xpua?
Tämä kyllä on jo yhtä tuhtia kuin veljien kanssa sanasodat. - Äädämi11111111
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Taatusti osaat itse homman paremmin kuin yksikään nainen.
Tekninen suoritushan se on silloin; kun se on ilman aitoa tunnetta ja henkistäläheisyyttä.
Jokatapauksessa en usko ett teknistä apua saat..tyhjennys harjoituksiisi ventovierailta naisilta. On jo niin intiimiä puuhaa.
Sen sijaan halata joku saattaa!Ei se ole yhtään intiimimpää puuhaa kuin vaikkapa hieronta. Kyllä sitä nyt voisi pikkurahasta vähän kiskoa kyrpää. Ihme pihtareita.
- 117
ÄtmiMinäkin kirjoitti:
Mikä tarve sinulla on nimitellä minua uusavuttomaksi?Jollei edes käteen osaa vetää, on todella uusavuton!
- bvfhalhyrabh
Äädämi11111111 kirjoitti:
Ei se ole yhtään intiimimpää puuhaa kuin vaikkapa hieronta. Kyllä sitä nyt voisi pikkurahasta vähän kiskoa kyrpää. Ihme pihtareita.
Siitä vaan sitten johku thaikkuhierontapuljuun jos kerta on noin yhdentekevää. Maksusta hoituu eikä siellä kukaan valita.
- ÄtmiMinäkin
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Taatusti osaat itse homman paremmin kuin yksikään nainen.
Sen sijaan halata joku saattaa!Minulle se on pelkkä käteenveto eikä siihen tarvita mitään sen kummempaa henkistä yhteyttä. Silti haluan että nainen tekee sen minulle kun olen jo kyllästynyt omaan käteeni yli 10 vuoden runkkaamisen jälkeen.
- ÄtmiMinäkin
117 kirjoitti:
Jollei edes käteen osaa vetää, on todella uusavuton!
Tottakai osaan mutta haluan että nainen tekee sen minulle. Vitun vajakki olet kun et tuota tajunnut!
- sincyan
Maksun ottaminen auttavan käden tarjoamisesta on huoraamista, ei hyväntekeväisyyttä. Alan naisia löytyy runsaasti, joille tämä järjestely on mieluisa.
Itse kukin hoitelee itsensä parhaiten, laittamalla rahaa peliin, joku nainen sen voi puolestasi tehdä.
Ätmi ei kuitenkaan ole koskaan tyytyväinen mihinkään, vaikka maailma on rakennettu valmiiksi. - Mene.itsees
Olet tosi ällöttävä aloituksinesi. Ajattelitko lainkaan että nainen ei ole sun seksiobjekti jota himojesi riivaamana käytät. Sun ajatuksilla olevat miehet naiset kiertää kaukaa. Kunnioitusta naisia kohtaan!!!
- ÄtmiMinäkin
Käyttäähän naisetkin jatkuvasti miehiä seksiobjekteinaan ja käyttää vielä sen lisäksi miehiä taloudellisesti hyväkseen. Opettele itse kunnioittamaan miehiä! Minun käytöksessä ei ole mitään korjattavaa!!!
- nnnnainen
ÄtmiMinäkin kirjoitti:
Käyttäähän naisetkin jatkuvasti miehiä seksiobjekteinaan ja käyttää vielä sen lisäksi miehiä taloudellisesti hyväkseen. Opettele itse kunnioittamaan miehiä! Minun käytöksessä ei ole mitään korjattavaa!!!
"Minun käytöksessä ei ole mitään korjattavaa!!!"
Ja siksi huutelet täällä hyväntekeväisyys käteenvetojen perään? Selvästi on käytös kohdallaan ja elämä mallillaan.
- ätmi.logiikka
Jos kaikki naiset tyydyttäisivät ätmejä niin sitten ätmit huutaisivat yhdessä äänessä millaisia huoria kaikki naiset ovat, kun eivät ole säästäneet itseänsä (ätmejä varten).
- lalllalaaaaa
Voin auttaa molempia sukupuolia mielelläni runkkaamalla heitä...... Savuliha fyysisesti EI TODELLAKAAN muuten kiinnosta......
- selibaattimies
Sepä se. Aikani etsein ja etsein vakipanoa, mut hankalaa tuntuu olevan.
Eilen tilasin korvikkeeks autoblow2:en suihinotto koneen 160e.
Eihen se naista korvaa, mut toivottavasti vähän helpottaa edes hetkeks, tätä puutteessa elävän miehen tuskaa. Uusavuttomalle aloittajalle vinkki: thaihieromosta saat haluamaasi palvelua.
- ÄtmiMinäkin
Älä sä femakko nimittele mua uusavuttomaksi!
- nnainnnen
Seksi on jännä juttu kun se voi olla maailman ihaninta ja maailman kamalinta. Ihaninta se on miehen kanssa joka on mieluisa ja kamalinta miehen kanssa joka on epämieluisa.
- huorapukki12
No ihan tiedoksi aloittajalle ja muillekin asiasta kiinnostuneille. Tällaisia yhteishyvä naisia on Suomessakin vaikka kuinka paljon.
Mistä heitä sitten löytää?
Helka tuossa mainitsikin jo Thaihieromot mutta toinen melko varma paikka on privaattistrippimestat. Aika monet privaattistripparit suostuvat myös runkkaamaan mieheltä paineet pois lisäkorvausta vastaan jonka hinta sijoittuu siihen 40-50 euron välille, tietysti hintaan tulee lisäksi myös strippauksen/hieronnan perusmaksu, joka on yleensä 25-35 euroa eli koko palvelun hinnaksi tulee sellaiset 60-80 euroa. Nussimaan nämä tytöt eivät yleensä suostu mutta käsihoidon stripparitytöiltä saa aika suurella todennäköisyydellä (tosin kaikki eivät suostu siihenkään) Mutta kysyä kannattaa kuitenkin koska aika usein se johtaa toivottuun lopputulokseen.- ÄtmiPuutteessa
Osaatko sanoa mistä löytäis sellaisia opiskelijatyttöjä jotka tekevät tuota samaa pientä korvausta vastaan?
- Onko.kysyttävää
Aloittaja menee thaihieromapaikkaan ja maksaa niin saa sitä mitä pyytää. Jos ei tahdo maksaa niin sitten vetää käteen. Ei elämässä mikään ole ilmaista eikä maailma hyväntekeväisyyden varassa pyöri. Työmies ja huorakin on palkkansa ansainnut. Saita ätmi saa runkata loppuikänsä.
- ÄtmiMinäkin
Eipä sitä rahaa kaikilla niin paljon ole että pystyis jatkuvasti tuhlaamaan suuria summia johonkin huoriin.
- Onko.kysyttävää
Sitten säästää tai runkkaa loppuikänsä. Ethän sinäkään tee ilmaiseksi töitä joten kyllä huorallekin pitää maksaa.
- mika28-
Panin yhtä tosi nättiä naista 150 eurolla. Ihmettelin että miksi se ei pyytänyt enempää koska se oli tosi nätti 18 vuotias. Naiset voisi pyytää 300-400 helposti
- Onko.kysyttävää
Eikä voi. Kysyntä ja tarjonta huorankin hinnan määrää.
- 18plus1
150 euroa panosta... Sairasta. Kyllä seksin pitäisi olla ihan perusasioita jonka harrastaminen on ilmaista. Ehkäisyvälineitä lukuunottamatta.
- ÄtmiMinäkin
18plus1 kirjoitti:
150 euroa panosta... Sairasta. Kyllä seksin pitäisi olla ihan perusasioita jonka harrastaminen on ilmaista. Ehkäisyvälineitä lukuunottamatta.
Näin on mutta jos satut olemaan ätmiksi syntynyt niin joudut tuostakin elämän perustarpeesta maksamaan itsesi kipeäksi ellei runkkaaminen enää huvita.
- mrsaunalyhty
Miksi ätmit eivät voi mennä kemialliseen kastraatioon jotta loppuisi tuollaiset pakkomielteiset seksihalut ja elämänilokin varmasti palaisi kun ei oltaisi enää masentuneita pillunpuutteen takia. Yhteiskunnan tulisi olla valmis tukemaan rahallisesti ätmien kastraatioita.
- 19p4
M1978 kirjoitti:
Ei seksihalut munista ole kiinni vaan aivoista.
Ja juuri sen takia kastraatio olisikin oikea ratkaisu. Eivät aivot enää välittäisi seksihalua.
- Ujoatm26v
Miksi ei sitten samantien laitettaisi kaikkia ihmisiä pakkokastraatioon ettei kenellekkään tule paha mieli sen takia kun muut saa nauttia seksistä ja itse ei koskaan saa seksiä? Ei se ole tasa-arvoista että vain ätmit kastroitaisiin.
No mutta eihän ne ihmiset jotka saa aina kaiken haluamansa halua tietenkään luopua omista eduistaan ja kaikenkukkuraksi yrittävät vielä määrätä kuinka muille pitäis tehdä. Tuolla logiikalla minäkin voisin yhtä hyvin määrätä että kaikki naiset ja miehet joilla on aktiivinen seksielämä pitäisi laittaa kaasukammioon. - Ujoatm26v
Ujoatm26v kirjoitti:
Miksi ei sitten samantien laitettaisi kaikkia ihmisiä pakkokastraatioon ettei kenellekkään tule paha mieli sen takia kun muut saa nauttia seksistä ja itse ei koskaan saa seksiä? Ei se ole tasa-arvoista että vain ätmit kastroitaisiin.
No mutta eihän ne ihmiset jotka saa aina kaiken haluamansa halua tietenkään luopua omista eduistaan ja kaikenkukkuraksi yrittävät vielä määrätä kuinka muille pitäis tehdä. Tuolla logiikalla minäkin voisin yhtä hyvin määrätä että kaikki naiset ja miehet joilla on aktiivinen seksielämä pitäisi laittaa kaasukammioon.No jonain päivänä vielä perustankin oman natsipuolueen kunhan vain löydän sopivan samanhenkisen porukan ympärilleni.
- 2plus5
Ujoatm26v kirjoitti:
No mutta eihän ne ihmiset jotka saa aina kaiken haluamansa halua tietenkään luopua omista eduistaan ja kaikenkukkuraksi yrittävät vielä määrätä kuinka muille pitäis tehdä. Tuolla logiikalla minäkin voisin yhtä hyvin määrätä että kaikki naiset ja miehet joilla on aktiivinen seksielämä pitäisi laittaa kaasukammioon.Lähinnä tarkoitin että ätmit voisivat mennä vapaaehtoisesti kastraatioon niin halutessaan ja tällöin saisivat valtiolta tukea. Tämän palstankin perusteella monen ätmin mielenterveys on jo koetuksella kun eivät saa. Ja mikä olisikaan parempi tapa lopettaa seksiriippuvuus kuin kastraatio. Ei kaikkia ihmisiäkään AA-kerhoon laiteta pakosta vaan sinne voivat mennä vapaaehtoisesti ne alkoholistit joilla on vaikeaa.
Minä tykkäisin nimenomaan siitä että nainen tekisi sen noin. Kädellään siis. Yhdynnästä en ole juurikaan kiinnostunut mm. sen sisältämien riskien vuoksi ja se on myös liikaa sellainen "fyysinen suoritus".
- LihavaATM
Nyt ollaan oikealla linjalla. Siinä jos joutuu monta punnerrusta tekemään naisen päällä, niin alkaa hengitys vinkua ja sydänkohtauksen vaara on ilmeinen. Parempi maata rennosti selällään ja nainen kaivaa pikku pilini sieltä ihrapoimujen keskeltä ja runkkaa spermat ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299817- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55623Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603