Miksi kukaan teisti kuvittelee, kirjoittaessaan tälle palstalle, että yksikään ateisti alkaisi uskoa jumaliin? Onko lähetyskäsky sen ajatuksen takana?
Miksi yksikään ateisti kuvittelee, että kirjoittamalla tänne, yksikään uskovainen lopettaisi uskomasta? Onko oman näkemyksen levittäminen sen takana?
Eikö olisi helpompaa hankkia tietoa ja järkeä kaikkialta?
Miksi kirjoittaa tänne?
113
<50
Vastaukset
"Eikö olisi helpompaa hankkia tietoa ja järkeä kaikkialta"
Tämä on paikka missä eri tavoin ajattelevat ihmiset voivat kohdata toisensa ja tutustua mielipiteiden enemmän tai vähemmän järkeviin perusteluihin.
Sekin on tiedon hankkimista.
Onko järkevää pyrkiä ymmärtämään mihin jonkun toisen mielipide perustuu? Mielestäni on. Silloin on mahdollista huomata että joku toinen voi perustella oman suhtautumisensa paremmin ja vahvemmilla argumenteilla kuin itse. Voi kenties oppia jotain. Ja jopa muuttaa mielipidettään jonkin asian suhteen.
Ei minun tarkoitukseni ole täällä käännyttää ketään. Esitän vain omat mielipiteeni ja niille perusteet. Ja opin kuinka asioita voidaan nähdä eri kanteilta."Onko oman näkemyksen levittäminen sen takana?"
Eikö jokaisen oma mielipide ole tärkeä? Aloitus edustaa vanhakantaista ajattelutapaa, että kannattaa olla hiljaa jos ei ole mitään tärkeää sanottavaa - ja usein joku toinen määrittelee sen tärkeän. Kuten ehkä aloittaja haluaisi ehkä tehdä? Aina voi lukea kirjoja ja kirjoitella esseitä sinne kirjoituspöydän laatikkoon ja sitten voi pitää itseään fiksumpana kuin muut, kun omat ajatukset eivät joudu kilvoittelemaan muiden ihmisten ajatusten kanssa. Miksei itse voi kirjoitella muiden ajatuksia maailmalle, miksi pitäisi vain lukea muiden ajatuksista?
Jokainen on oikeutettu "levittämään" omaa näkemystään, kunhan tekee sen sääntöjen puitteissa.typo: "Miksei itse voi kirjoitella muiden ajatuksia maailmalle, miksi pitäisi vain lukea muiden ajatuksista?" pitäisi olla: "Miksei itse voi kirjoitella omia ajatuksia maailmalle, miksi pitäisi vain lukea muiden ajatuksista?"
- puutteita_havainnoin
Minulle on ollut järkyttävää havaita. kuinka alhaisella tasolla ateistien historian, biologian, fysiologian, lääketieteen, neurotieteiden, paleontologian, arkeologian, matematiikan, teoreettisen fysiikan, yhteiskuntaopin, ympäristöopin ja klssisten kielten tuntemus oikein on. Saattaa tietenkin olla, että netissä kirjoittelevat ateistit poikkeavat muista ateisteista, mutta kun en muuten tunne yhtäkään ateistiksi tunnustautuvaa, on ainoa keino tutustua ateistien ajatteluun minulle nämä nettipalstat. Olen usein niin järkyttynyt, että olen ajatellut jättää koko palstat, mutta toisaalta kehittymättömyys on yksinkertaisuudessaan jotenkin kiehtovaa.
Erityisesti ateistien sivistymättömyys on tullut äskettäin esille rotuteorioiden yhteydessä. Ateistit näyttävät jämähtäneet rotutietoisuuden osalta jonnekin 1940-luvulle, aikaan, jolloin rotuja oli vielä tutkittu aika vähän ja jolloin poliittinen korrektius vaivasi rotututkimusta erittäin haitallisesti. Useatkaan ateistit eivät näytä olevan lainkaan tietoisia rotuopin alueella sen jälkeen tapahtuneesta kehityksestä. Tämä on toisaalta ymmärrettävää, koska vakavasti otettavia rotutieteilijöitä on nykyisellään kovin vähän ja poliittinen korrektius rajoittaa edelleen rotutieteen tutkimustulosten julkaisemista. OIkeastaan ainoa mahdollinen julkaisukanava ovat nämä nettipalstat, mikä onkin eräs syy kirjoitella näille.
Poliittisen korrektiuden aiheuttama ongelma rotutieteelle on vain pahentunut sitten 1940-luvun. Käytöstä ovat poistuneet monet rotutieteen keskeiset termit kuten neekeri, mulatti, kaskelotti ja musta ryhävalas. Paras tapa valaista rotutieteen nykyistä ahdasta asemaa on tehdä se esimerkillä. Ajatellaanpa, että Sauli Niinistö toteaisi Saksan liittokanslerille virallisilla päivällisillä seuraavan, totuudenmukaisen faktan: "esi-isäsi olivat hygienialtaan ala-arvoisia, nahoissa ja karkeissa säkeissä hyppineitä villejä, joiden heikon aivotoiminnan takia Euroopasta katosi teiden tekemisen taitokin moneksi sadaksi vuodeksi. Tyypillisiä germaanisten heimojen edustajia siis, kuten sinäkin olet". Epäilenpä vain, että liittokansleri ottaisi koko tämän historiallisesti vakavan ja traagisen tosiasian vain joko vitsinä tai mahdollisesti jopa suutahtaisi siitä.
Suomen liittyttyä Euroopan Unioniin on poliittisen korrektiuden ahdas, suorastaan natsimainen, ilmapiiri vain tihentynyt, kuin totuuden ympäröivä paksu sumu. Valehtelevat ja liukkaat germaaniheimot ovat tietysti tunnettuja pyrkimyksestään hallita alueita, joiden kulttuurin aikovat tuhota seuraavaksi tuhanneksi vuodeksi, valheilla ja epätotuuksilla. Indoeurooppalaiseen tapaan he ovat vuosisatoja valehdelleet Pythagoraan keksineen Pythagoraan teoreeman vaikka todellinen kunnia tästäkin kuuluu Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan seemiläisille kansoille. Nykyisessä tiedonvälitysilmapiirissä eurooppalaisten kansojen perinnöllisestä alikehittyneisyydestä ja kulttuurisesti tyhmyydestä on tullut tabu, jota ei saa tiedotusvälineissä mainita. Otetaan nyt vaikkapa esimerkiksi alkoholikulttuuri. Nykyisin on muodikasta ihailla viinien juomista, vaikka kyseessä antiikin aikainen teknologia, jossa pahimmillaan hierotaan jalkahikeä moisen litkun mausteeksi. Jotkut möhömahat taas ihailevat olutkulttuuria, joka sekin ituhippien idätysliike on aivan keskiaikaista verrattuna Pohjoismaiseen paloviinakulttuuriin, joka edustaa alkoholin valmistuksen ehdotonta hi-techia. Euroopan unioniin liittymisen myötä tämäkin kaikki on käännetty päälaelleen ja nykyaikaisen, tislatun viinan käyttö nähdään vanhanaikaisena verrattuna Raamatun aikaisilla valmistustavoilla tuotetujen liemien imemiseen. Huh huh, sanon vaan.
Paljon näyttää vielä olevan tekemistä ja työsarkaa ateistien ja muiden historiasta ja nykyisyydestä autuaasti tietämättömien sivistämisessä."Minulle on ollut järkyttävää havaita. kuinka alhaisella tasolla ateistien historian, biologian, fysiologian, lääketieteen, neurotieteiden, paleontologian, arkeologian, matematiikan, teoreettisen fysiikan, yhteiskuntaopin, ympäristöopin ja klssisten kielten tuntemus oikein on."
No jaa.. mitä minä olen seurannut niin sinun ylimielistä julistamista mikä ei perustu mihinkään etkä pysty edes perustelemaan väitteitäsi edes kunnolla niin minulle on ainakin selvää että ateistit pesee sinunlaisella MuTu jätkällä lattiat mennen tullen.- älä_taas_vääristele
satan kirjoitti:
"Minulle on ollut järkyttävää havaita. kuinka alhaisella tasolla ateistien historian, biologian, fysiologian, lääketieteen, neurotieteiden, paleontologian, arkeologian, matematiikan, teoreettisen fysiikan, yhteiskuntaopin, ympäristöopin ja klssisten kielten tuntemus oikein on."
No jaa.. mitä minä olen seurannut niin sinun ylimielistä julistamista mikä ei perustu mihinkään etkä pysty edes perustelemaan väitteitäsi edes kunnolla niin minulle on ainakin selvää että ateistit pesee sinunlaisella MuTu jätkällä lattiat mennen tullen.Terve itsetunto ei ole ylimielisyyttä. Toisin kuin ateistien perusteeton pöyhkeily Jumalan ja Jumalaan uskovien edessä.
älä_taas_vääristele kirjoitti:
Terve itsetunto ei ole ylimielisyyttä. Toisin kuin ateistien perusteeton pöyhkeily Jumalan ja Jumalaan uskovien edessä.
Sinulla ei ole tervettä itsetuntoa vaan pöyhkeää ylimielisyyttä.
- kuspiä_oot
"Minulle on ollut järkyttävää havaita. kuinka alhaisella tasolla ateistien historian, biologian, fysiologian, lääketieteen, neurotieteiden, paleontologian, arkeologian, matematiikan, teoreettisen fysiikan, yhteiskuntaopin, ympäristöopin ja klssisten kielten tuntemus oikein on."
Siinäpähän ole sitten järkyttynyt omista kuvitelmistasi ja ennakkoluuloistasi. Eihän täällä noista tieteenaloista juurikaan edes keskustella, niin miten voit tietää ateistien heikon tason noilla alueilla. Taidat olla ylimielinen paskiainen, joka heti mollaa heikkotasoiseksi, jos omat mielipiteet eivät saa kannatusta. Tuo rotuoppeihin liittyvä höpinäsi on pelkkää asenteellista paskaa. Mitenkähän muka sekin liittyy palstan aihepiiriin. - äläpäs_nimittele
Päinvastoin, minä suhtaudun rotuoppiin puolueettomasti ja kiihkottomasti ja olen perehtynyt siihen erittäin hyvin. Samaa ei voi sanoa monistakaan muista, varsinkaan uskonnottomista.
On kuule melkoinen ero sillä, että omaa asennetta verrattuna siihen, että on asenteellinen. - Harmonikkaaja
äläpäs_nimittele kirjoitti:
Päinvastoin, minä suhtaudun rotuoppiin puolueettomasti ja kiihkottomasti ja olen perehtynyt siihen erittäin hyvin. Samaa ei voi sanoa monistakaan muista, varsinkaan uskonnottomista.
On kuule melkoinen ero sillä, että omaa asennetta verrattuna siihen, että on asenteellinen.Käyt palstalla sykleissä - liittyykö se auringonpilkkuihin?
- kuspiä_oot
äläpäs_nimittele kirjoitti:
On kuule melkoinen ero sillä, että omaa asennetta verrattuna siihen, että on asenteellinen.Rotuoppi on pelkkää huuhaata. Nykyisin useimmat tutkijat eivät pidä rotujaottelua biologisesti perusteltuna. Muun muassaYhdysvaltain kansallisiin tiedeakatemioihin kuuluvan Institute of Medicinen mukaan rotujaotteluilla ei ole minkäänlaista biologista pohjaa. 85 % inhimillisestä geneettisestä vaihtelusta on populaatioiden (kielellisten ja kansallisten ryhmien) sisäistä; vain alle 10 % erottaa roduiksi kutsuttuja ryhmiä. Toiseksi ei ole olemassakaan ”puhdasta rotua”, vaan kaikki olemme sekarotuisia. Lisäksi ei ole olemassa ”puhdasta rotua”, vaan kaikki ihmiset ovat sekarotuisia. Kaikki ihmispopulaatiot sulautuvat toisiinsa, siksi rotujen väliset erottelut ovat ihan mielivaltaisia.
Ihminen on geneettisesti poikkeuksellisen yhtenäinen laji. Unesco suositteli vuonna 1950 ”rotu”-käsitteestä luopumista ihmisistä puhuttaessa ja korvaamaan sen käsitteellä ”etninen ryhmä”. Ihmislajin ”rotuerot” ovat pienemmät kuin vaikkapa jonkin koirarodun sisäiset geneettiset erot.
Sinä sekoittelet rotuopiksi ihan kulttuurisia eroja höpisten viini- ja olutkulttuurista. Germaaneista sitä ja seemiläisistä tätä, vaikka ne eivät edusta mitään geneettisiä eroja ihmisryhmien välillä. - Katekismus
Tyypillinen hihhuli elää vielä natsisaksan aikaa.
- rotuja_on
kuspiä_oot kirjoitti:
Rotuoppi on pelkkää huuhaata. Nykyisin useimmat tutkijat eivät pidä rotujaottelua biologisesti perusteltuna. Muun muassaYhdysvaltain kansallisiin tiedeakatemioihin kuuluvan Institute of Medicinen mukaan rotujaotteluilla ei ole minkäänlaista biologista pohjaa. 85 % inhimillisestä geneettisestä vaihtelusta on populaatioiden (kielellisten ja kansallisten ryhmien) sisäistä; vain alle 10 % erottaa roduiksi kutsuttuja ryhmiä. Toiseksi ei ole olemassakaan ”puhdasta rotua”, vaan kaikki olemme sekarotuisia. Lisäksi ei ole olemassa ”puhdasta rotua”, vaan kaikki ihmiset ovat sekarotuisia. Kaikki ihmispopulaatiot sulautuvat toisiinsa, siksi rotujen väliset erottelut ovat ihan mielivaltaisia.
Ihminen on geneettisesti poikkeuksellisen yhtenäinen laji. Unesco suositteli vuonna 1950 ”rotu”-käsitteestä luopumista ihmisistä puhuttaessa ja korvaamaan sen käsitteellä ”etninen ryhmä”. Ihmislajin ”rotuerot” ovat pienemmät kuin vaikkapa jonkin koirarodun sisäiset geneettiset erot.
Sinä sekoittelet rotuopiksi ihan kulttuurisia eroja höpisten viini- ja olutkulttuurista. Germaaneista sitä ja seemiläisistä tätä, vaikka ne eivät edusta mitään geneettisiä eroja ihmisryhmien välillä.Tuo on tuota tyypillistä molekyylibiologien kateellista panettelua alasta, johon heillä ei ole mitään kompetenssia. Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.
Minusta on aivan turha marmattaa siitä, että ihmislajin sisällä rotuerot ovat niin pienet. Totta kai ne ovat, kun tehokas rodunjalostus on niin usein pyritty tyrehdyttämään! Koko rodullinen kehitys on jo pitkään ollut oikeastaan kokonaan naisten käsissä heidän valitessaan isät lapsilleen. Senhän arvaa, miten systemaattista se sitten on. Eli ei ole, vaan tunteiden ja hetken mielijohteiden sanelemaa. Ei siinä tosiaankaan mitään kunnollisia rotuja pääse syntymään.
Toisin oli asiat Cro-Magoneiden aikaan. Silloin mies oli mies ja päätti perheen asiat. Puoliso otettiin väkisin ihan missä haluttiin ja luonnolliset lisääntymisvaistot saivat vapaasti ohjata rotujen kehitystä. Osittain nämä villit ja rajut vaistot vielä näkyvät Cro-Magnoneiden jälkeläisissä indoeuroopplaisissa ja germaanisissa heimoissa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015061419860668_ul.shtml
Ei kai suvussasi ole germaanisia peintötekijöitä? Harrastiko isoisäsi hellyttävän surusilmäisten metsäkauriiden ampumista? Onko teillä kesämökki? - arjen_ilot
Harmonikkaaja kirjoitti:
Käyt palstalla sykleissä - liittyykö se auringonpilkkuihin?
Auringonpilkkujen osalta ei ole aivan selvää, kumpaan suuntaan kausaliteetti vaikuttaa. Itse en nimittäin usko astrologiaan, tähtien (tähtihän aurinkokin on) liikkeillä tuskin on vaikutusta ihmisten elämään. Mutta toisinpäin asia saattaa kyllä olla, sitä mahdollisuutta eivät nähdäkseni edes Nils Mustelinin kuuluisat tutkimukset todista mahdottomaksi.
Eniten syklisyys kuitenkin johtuu peräpukamista. Istumista on pakko välttää. Kesäisin tilanne helpottuu, kesäasunnolla kun on puucee. Siinä reiän päällä ei kipeydy ja tuulettuukin aika hyvin. Ei oikeastaan tarvitse kuin käydä vain silloin tällöin lataamassa läppäri tai tabletti, samalla voi haukata jotain pientä purtavaa. Voi välttää turhaa liikuntaa, joka kuluttaa niveliä. - lisään_vielä
Ja kyllä se vaan ihonväri geeneistä määräytyy, sanoi siihen vihervassarihyysäri mitä hyvänsä. Puhtaat germaaniset rotuheimot ovat iholtaan vaaleita kun taas ihan oikeat Lähi-idän seemiläiset ovat tummia.
Jos mitataan tieteellisillä saavutuksilla, niin tummempiihoiset juutalaiset ovat selvästi lahjakkaampia kuin Englannin kuninkaalliset tai suomalaiset Ehrnroothit, jotka taas ovat vaaleita kuin kalkkilaivan pullakokit. Että revi kuule vaan siitä germaanisympatioinesi. - kuspiä_oot
rotuja_on kirjoitti:
Tuo on tuota tyypillistä molekyylibiologien kateellista panettelua alasta, johon heillä ei ole mitään kompetenssia. Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.
Minusta on aivan turha marmattaa siitä, että ihmislajin sisällä rotuerot ovat niin pienet. Totta kai ne ovat, kun tehokas rodunjalostus on niin usein pyritty tyrehdyttämään! Koko rodullinen kehitys on jo pitkään ollut oikeastaan kokonaan naisten käsissä heidän valitessaan isät lapsilleen. Senhän arvaa, miten systemaattista se sitten on. Eli ei ole, vaan tunteiden ja hetken mielijohteiden sanelemaa. Ei siinä tosiaankaan mitään kunnollisia rotuja pääse syntymään.
Toisin oli asiat Cro-Magoneiden aikaan. Silloin mies oli mies ja päätti perheen asiat. Puoliso otettiin väkisin ihan missä haluttiin ja luonnolliset lisääntymisvaistot saivat vapaasti ohjata rotujen kehitystä. Osittain nämä villit ja rajut vaistot vielä näkyvät Cro-Magnoneiden jälkeläisissä indoeuroopplaisissa ja germaanisissa heimoissa.
Ei kai suvussasi ole germaanisia peintötekijöitä? Harrastiko isoisäsi hellyttävän surusilmäisten metsäkauriiden ampumista? Onko teillä kesämökki?Alarm! Alarm! Alarm! BEEP BEEP BEEP BEEP!
http://static.naamapalmu.com/files/lz/medium/vdi6ubry.jpg - Oletko---
rotuja_on kirjoitti:
Tuo on tuota tyypillistä molekyylibiologien kateellista panettelua alasta, johon heillä ei ole mitään kompetenssia. Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.
Ei kai suvussasi ole germaanisia peintötekijöitä? Harrastiko isoisäsi hellyttävän surusilmäisten metsäkauriiden ampumista? Onko teillä kesämökki?''Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.''
Oletko mahdollisesti opiskellut Shanghaissa? - åååppåå
rotuja_on kirjoitti:
Ei kai suvussasi ole germaanisia peintötekijöitä? Harrastiko isoisäsi hellyttävän surusilmäisten metsäkauriiden ampumista? Onko teillä kesämökki?''Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.''
Suunnilleen jokainen anonyymi nettipullistelijahan on omasta mielestään paras mahdollinen asiantuntija. Sääli vain ettei mikään kirjoituksissasi puhu oikeastaan muun kuin perusteettomasti yliturvonneen egon ääntä. - entäs_sinä_itse
åååppåå kirjoitti:
''Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.''
Suunnilleen jokainen anonyymi nettipullistelijahan on omasta mielestään paras mahdollinen asiantuntija. Sääli vain ettei mikään kirjoituksissasi puhu oikeastaan muun kuin perusteettomasti yliturvonneen egon ääntä.Niin että sitten haukuit vain minua sen sijaan että sinulla olisi ollut mitään substanssia esittää esimerkiksi tuosta selkälokki-kalalokki laji/rotujaottelusta versus mustat-valkoiset rotujaottelu?
Näyttää vahvasti siltä, että kyllä minä tunnen rotuopin huomattavasti sinua paremmin. - HawkStephensfink
Todella legendojen ainesta tämä ketju!. Kiitos!
Rotutieteen keskeiset, tosin poistuneet, termit olivat jo hohdokkaita ja meno vain parani siitä eteenpäin. Oletko--- kirjoitti:
''Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.''
Oletko mahdollisesti opiskellut Shanghaissa?"''Olen itse yksi erittäin harvoista rotuopin asiantuntijoista ja eräs sen merkittävimmistä viime aikaisista kehittäjistä. Minä siis todella tiedän, mistä puhun.''
Kuulostaa vain siltä että sinä elät jossain fantasiamaailmassa juttujesi kanssa.
Arvaanko oikein jos väitän että sinä itse oletat olevasi niitä parempirotuisia oman oppiesi mukaisesti?
- vihtuilija
Ja kumpaakos tahoa asiassasi edustat? Ja miksi kirjoitit mitä kirjoitit? Yritätkö käännyttää ja kun yrität, niin mihin? Miksi?
Mielestäni tämä on todellisen hyvä paikka hihhuleiden tulla käännyttämään sillä täällä hihhulit oppivat että heidän väitteensä on perusteltava sekä todistettava jotta huomaavat että oikea elämä ei ole oman seurakuntalaisensa kanssa joo jottelua ja samaa mieltä olemista vaan pitää pyrkiä todistamaan sanomisensa eikä vain MuTuilla koko uskonsa.
Tällä palstalla on myöskin huomattu miten huonosti kristityt todella tuntevat uskonsa, uskon historiansa sekä raamattunsa.- zalaam
Stan: "Tällä palstalla on myöskin huomattu miten huonosti kristityt todella tuntevat uskonsa, uskon historiansa sekä raamattunsa."
Sata. Joko oletettu evoluutio paljasti salansa? Kerro siis lopullinen totuus Suomelle, Euroopalle ja koko maailmalle ja päästä ihmiset harhoistaan. Vihdoin.
https://www.youtube.com/watch?v=xEskKMHLs5Y zalaam kirjoitti:
Stan: "Tällä palstalla on myöskin huomattu miten huonosti kristityt todella tuntevat uskonsa, uskon historiansa sekä raamattunsa."
Sata. Joko oletettu evoluutio paljasti salansa? Kerro siis lopullinen totuus Suomelle, Euroopalle ja koko maailmalle ja päästä ihmiset harhoistaan. Vihdoin.
https://www.youtube.com/watch?v=xEskKMHLs5YZlalaam.
Evoluution teorian,todisteet ja totuuden löydät tiedekirjoista, tiedätkö Yurkly? ne kirjat jotka ovat sinulle aivan liian vaikeita.- zlm
satan kirjoitti:
Zlalaam.
Evoluution teorian,todisteet ja totuuden löydät tiedekirjoista, tiedätkö Yurkly? ne kirjat jotka ovat sinulle aivan liian vaikeita.Höps. Ateisti on tyyppi, joka myöhästyi tiedejunasta :D
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0 zlm kirjoitti:
Höps. Ateisti on tyyppi, joka myöhästyi tiedejunasta :D
http://www.evoluutio.com/?o=0&a=0&st=0Höpsistä vain sinulle teletappi.
Evoluutio on tieteellisesti todistettu fakta ja teitä kreationistejäkin on maailmassa alle promille maailman kansasta, kreationistejä löytyy enemmänkin ISIKsen riveistä kuin kristittyjen riveistä joten sinä olet vähemmistö jopa oman uskontosi sisältäkin.
Eiks niin Juge?- zalaam
satan kirjoitti:
Höpsistä vain sinulle teletappi.
Evoluutio on tieteellisesti todistettu fakta ja teitä kreationistejäkin on maailmassa alle promille maailman kansasta, kreationistejä löytyy enemmänkin ISIKsen riveistä kuin kristittyjen riveistä joten sinä olet vähemmistö jopa oman uskontosi sisältäkin.
Eiks niin Juge?Stan. En ole teletappi. Olen mies ja minulla on vaimo. On totta, että uskovia on kovin vähän ja heidätkin tullaan tempaamaan pois maan päältä. Paatuneet ihmiset tulevat iloitsemaan tempauksen jälkeen, koska he eivät tykkää uskovista.
Onneksi monet havahtuvat ja hiffaavat, että Raamattu oli sittenkin oikeassa. Heistä tulee vaivanajan marttyyreja. Heitä vainotaan ja tapetaan mestaamalla. Mutta Jeesuksen tullessa perustamaan 1000-vuotista valtakuntaa marttyyrit virkoavat eloon. Tämä on Hyvä Sanoma:)
Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta. zalaam kirjoitti:
Stan. En ole teletappi. Olen mies ja minulla on vaimo. On totta, että uskovia on kovin vähän ja heidätkin tullaan tempaamaan pois maan päältä. Paatuneet ihmiset tulevat iloitsemaan tempauksen jälkeen, koska he eivät tykkää uskovista.
Onneksi monet havahtuvat ja hiffaavat, että Raamattu oli sittenkin oikeassa. Heistä tulee vaivanajan marttyyreja. Heitä vainotaan ja tapetaan mestaamalla. Mutta Jeesuksen tullessa perustamaan 1000-vuotista valtakuntaa marttyyrit virkoavat eloon. Tämä on Hyvä Sanoma:)
Ilm. 20:4 Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.Olet teletappi sekä kumipää juttujesi perusteella Jugiseni.
Tempaustarinasikin kristittyjen kesken ei ole kuin 200vuotta vanha lahkooppi eikä sitä löydä raamatusta.
Sinun mestaamisjuttusikin ei löydy raamatusta vaan on lahkolaisten keksintö.
1000vuotias valtakuntasikin on lahkolaisten keksimä sillä Jeesus lupasi tulla takaisin ennekuin hänen opetuslapsensa kuolisivat pois, toisin kävi joten sitten ruvettiin horisemaan tuhatvuotisesta valtakunnasta.
Suurin osa sanomistasi ovat lahkolaisten horinoita.
Raamatunlauseesi oli jälleen kerran pelkkää roskaa.
Sano terveiset vaimollesi, toivottavasti hän työntelee jääpaloja korviisi silloin kun aivosi menevät taas oikosulkuun.satan kirjoitti:
Olet teletappi sekä kumipää juttujesi perusteella Jugiseni.
Tempaustarinasikin kristittyjen kesken ei ole kuin 200vuotta vanha lahkooppi eikä sitä löydä raamatusta.
Sinun mestaamisjuttusikin ei löydy raamatusta vaan on lahkolaisten keksintö.
1000vuotias valtakuntasikin on lahkolaisten keksimä sillä Jeesus lupasi tulla takaisin ennekuin hänen opetuslapsensa kuolisivat pois, toisin kävi joten sitten ruvettiin horisemaan tuhatvuotisesta valtakunnasta.
Suurin osa sanomistasi ovat lahkolaisten horinoita.
Raamatunlauseesi oli jälleen kerran pelkkää roskaa.
Sano terveiset vaimollesi, toivottavasti hän työntelee jääpaloja korviisi silloin kun aivosi menevät taas oikosulkuun.Sitäpaitsi sinun on turha vinkua kristityistä marttyyreista kun kristityt ovat murhaneet yli 250miljoonaa ihmistä uskonne vuoksi.
Kristinuskon olemassaolon aikana olette te kristityt aloittaneet kahdet maailmansodat, ristiretket, noitvainot, holokaustin, homovainot, aparheidin ja orjuuttanut miljoonia mustia ihmisiä vaan koska te olette "oikeassa" ja löytäneet "TOTUUDEN"
Joten siinä sinulle raakaa faktaa teletappi.satan kirjoitti:
Sitäpaitsi sinun on turha vinkua kristityistä marttyyreista kun kristityt ovat murhaneet yli 250miljoonaa ihmistä uskonne vuoksi.
Kristinuskon olemassaolon aikana olette te kristityt aloittaneet kahdet maailmansodat, ristiretket, noitvainot, holokaustin, homovainot, aparheidin ja orjuuttanut miljoonia mustia ihmisiä vaan koska te olette "oikeassa" ja löytäneet "TOTUUDEN"
Joten siinä sinulle raakaa faktaa teletappi.Vai luulitko että teletapilla tarkoitin että olet homoseksuaali??????????????
AAAAaaaaaaaah hahahahahahahahahahahahaaaaa...
Siinä on taas jenkkejen hihhuliopit uponnut kalloosi siinä tapauksessa, hehehehehehee- zlm
satan kirjoitti:
Vai luulitko että teletapilla tarkoitin että olet homoseksuaali??????????????
AAAAaaaaaaaah hahahahahahahahahahahahaaaaa...
Siinä on taas jenkkejen hihhuliopit uponnut kalloosi siinä tapauksessa, heheheheheheeNauru pidentää ikää. Hyvä homma:)
https://www.youtube.com/watch?v=OavAykiiq_c
- fda
Keskusteluahan täällä käydään, käännyttäjät yleensä kaikkoavat melko nopeasti. En usko, että keskustelu täällä vaikuttaa mitenkään teismi-ateismi akselilla ihmisten ajatuksiin, mutta joitain väärinkäsityksiä saattaa tulla oikaustua, kuten ajatus siitä että teistit olisivat jotenkin moraalisempia ihmisiä.
- zalaam
Hyvä Fda:)
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin. - fda
Sellaista hyvää ei ole, koska jumala on mielikuvitusta.
zalaam kirjoitti:
Hyvä Fda:)
Mark. 10:18
Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.Hyvä Zlama
Joh. 19:32
Jeesus kompastui rappusissa omiin jalkoihinsa, vihastuksissansa hän potkaisi orpoa ja sokeaa poikaa.- zlm
satan kirjoitti:
Hyvä Zlama
Joh. 19:32
Jeesus kompastui rappusissa omiin jalkoihinsa, vihastuksissansa hän potkaisi orpoa ja sokeaa poikaa.Haitanneeko tuo? Tilanne on jo korjattu:)
Johanneksen evankeliumi:
9:1 Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
9:2 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
9:3 Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.
9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
9:5 Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
9:6 Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen
9:7 ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" - se on käännettynä: lähetetty. - Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä.
"J - hän elää"
https://www.youtube.com/watch?v=DIiQZGuXY8s
Olipa kerran - juntta
> Costa-Gavrasin tositapahtumiin perustuva Z - hän elää (1969) oli Kreikan juntan aikaan huikean suosittu elokuva, joka tutki vallanpitäjien, armeijan ja oikeuslaitoksen välisiä suhteita. Yves Montandin esittämä vasemmistolainen kansanedustaja kuolee liikenneonnettomuuden seurauksena. <
https://kavi.fi/fi/elokuva/156472-z-han-elaa zlm kirjoitti:
Haitanneeko tuo? Tilanne on jo korjattu:)
Johanneksen evankeliumi:
9:1 Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea.
9:2 Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?"
9:3 Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki.
9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.
9:5 Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus."
9:6 Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen
9:7 ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" - se on käännettynä: lähetetty. - Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä.
"J - hän elää"
https://www.youtube.com/watch?v=DIiQZGuXY8s
Olipa kerran - juntta
> Costa-Gavrasin tositapahtumiin perustuva Z - hän elää (1969) oli Kreikan juntan aikaan huikean suosittu elokuva, joka tutki vallanpitäjien, armeijan ja oikeuslaitoksen välisiä suhteita. Yves Montandin esittämä vasemmistolainen kansanedustaja kuolee liikenneonnettomuuden seurauksena. <
https://kavi.fi/fi/elokuva/156472-z-han-elaaHei Zamal.
Raamatunkohtasi ovat vieläkin pelkkää roskaa ja samoin youtube linkkisikin.
Kokeilisit keskustelua joskus mutta taitaa olla liian vaativaa sinunlaiselle hyypiölle.- zalaam
satan kirjoitti:
Hei Zamal.
Raamatunkohtasi ovat vieläkin pelkkää roskaa ja samoin youtube linkkisikin.
Kokeilisit keskustelua joskus mutta taitaa olla liian vaativaa sinunlaiselle hyypiölle.Otsikko: Miksi kirjoittaa tänne? Vastaan osaltani. Kerron lukijoilleni, ettei ateismille ole muuta perustetta kuin paratiisin lankeemus. Evoluutioteoriasta ei koskaan voinut tulla evoluutiolakia, koska sitä ei voitu todistaa oikeaksi.
https://www.google.fi/#q=impossible evolution
Ilahduttava video :D
https://www.youtube.com/watch?v=i6efxaviopI zalaam kirjoitti:
Otsikko: Miksi kirjoittaa tänne? Vastaan osaltani. Kerron lukijoilleni, ettei ateismille ole muuta perustetta kuin paratiisin lankeemus. Evoluutioteoriasta ei koskaan voinut tulla evoluutiolakia, koska sitä ei voitu todistaa oikeaksi.
https://www.google.fi/#q=impossible evolution
Ilahduttava video :D
https://www.youtube.com/watch?v=i6efxaviopIAteismia oli kauan ennenkuin sinun paratiisin lankeemuksen tarinaa oli edes keksitty.
Kai sinä lahoaivo tiedät että kristinusko tai juutalaisuus ei ole maailman ensimäinen uskonto vaan maailman historiassa jokin kymmenestuhannes uskonto jolla ei ole mitään uutta annettavaa kuin aivopieruja.
Luuletko tosissasi että sinun uskontosi on missään asemassa kertoa miten maailma on tullut ollakseen pelkillä keksityillä saduilla?
Evoluutio on kauan sitten todistettu tieteellisesti oikeaksi mutta sinunlaiset roskahihhulit väittävät vastaan saduilla, yhtähyvin voisit väittää että etanat antavat ikuista elämää jos työnnät ne korviisi.- fda
Yurki/salami on ilmeisesti kohdannut joitakin asioita, jotka puhkaisevat mielikuvitusjumalakuplan. Vaihtoehtona hän on sukeltanut salaliittoteoreetikkojen ja huijarien luomaan mielikuvitusuniversumiin. Hän saatta olla nyt jo oikeiden ihmisten tavoittamattomissa, ainoa toimimistapa hänellä on aivopesun mukainen ohjelmoitu raamatunlauseiden ja salkkarivideoiden suoltaminen. Kyseenalaistus, miettiminen ovat jo hänelle liian vaarallisia toimenpiteitä. Siksi hän ei voi pysähtyä miettimään.
Hetken hiljaisuus järkensä menettäneelle. - zlm
fda kirjoitti:
Yurki/salami on ilmeisesti kohdannut joitakin asioita, jotka puhkaisevat mielikuvitusjumalakuplan. Vaihtoehtona hän on sukeltanut salaliittoteoreetikkojen ja huijarien luomaan mielikuvitusuniversumiin. Hän saatta olla nyt jo oikeiden ihmisten tavoittamattomissa, ainoa toimimistapa hänellä on aivopesun mukainen ohjelmoitu raamatunlauseiden ja salkkarivideoiden suoltaminen. Kyseenalaistus, miettiminen ovat jo hänelle liian vaarallisia toimenpiteitä. Siksi hän ei voi pysähtyä miettimään.
Hetken hiljaisuus järkensä menettäneelle.Fda. Musta on kliffaa kun sä jaksat lukee mun "päästöjä". Tarjoan grogin :D
http://static.comicvine.com/uploads/scale_small/0/77/3902308-430393_456014129977_43674254977_1713140_1096902865_n.jpg
- A.Nima
Mä käytän tätä kommunikointiin avaruusnatsien kanssa. Salakieli on niin vaikee, että salaismmatkaat tiedustelupalvelut ei kykyne purkaan koodia. Kukaan ei ole ennen hokannut tätä. Ennen käytin huuhaa-palstaa, mutta tämä on parempi.
Toisinaan kirjoittelen tänne samalla kun katson telkkaria, kun sieltä ei tule mitään hyvää.
Tosiaan asiallinen keskustelu täällä on aika vähäistä.
Mun mielestä uskonnot on vähän niin kuin matematiikkaa. Ainakin katolisuus ja ortodoksisuus. Ei muuta kun keksit parit aksioomat ja rakennat mallisi. Ei tule katso ristiriitaa kun on aksioomat.- fda
Jos keksii omat aksioomat, eikä todellisuus haittaa niin mikäs siinä kunhan ei rupea muita pakottamaan järjettömyyksiin.
- zalaam
fda kirjoitti:
Jos keksii omat aksioomat, eikä todellisuus haittaa niin mikäs siinä kunhan ei rupea muita pakottamaan järjettömyyksiin.
Sitä samaa. Sitä samaa :D
https://www.google.co.uk/?gws_rd=ssl#q=mahdoton evoluutio - zalaam
Aika hyvä. Anima: "Mä käytän tätä kommunikointiin avaruusnatsien kanssa. Salakieli on niin vaikee, että salaismmatkaat tiedustelupalvelut ei kykyne purkaan koodia."
> Navajointiaaneihin luotettiin toisen maailmansodan aikana viestimiehinä (radisteina) Amerikan armeijassa. Heidän kielensä oli niin monimutkaista, että vihollisille tuli melkein mahdottomaksi purkaa sanomasta koodi. (enemmän tästä viimeisenä tässä artikkelissa). <
http://www.bibelfokus.se/fi/sprak2
Historiaa hebrealaisista
1Moos. 28:14 Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.
Tutkimus tukee seikkaa, että osa Israelin 10 heimon jäsenistä tuli Suomen perukoille.
http://www.seemi.julkaisee.fi/
Veriryhmät antavat samansuuntaista osviittaa.
http://israelinhuone.com/Suomen_verisuku.pdf
Heimotutkimusta tehdään.
http://fkf.net/Kadonneet/index.html#geenit
Vaakunat puhuvat omaa kieltään.
http://jarmo10.org/kartat.htm
Kiintoisia videoita on tarjolla.
https://www.youtube.com/watch?v=u71CzIac3uA
Asiaa heimojen liikkeistä. Esitän hypoteesin: Jyrki on pahasti todellisuuspakoinen. Tutkimukset jatkuvat analysoimalla hänen kommenttejaan tällä pasltalla. Toistaiseksi Jyrki ei ole esittänyt montaakaan verifoitavaa väitettä.
Koska alat taas kirjoittaa nimimerkillä jens_morjens?- zalaam
netpunk kirjoitti:
Esitän hypoteesin: Jyrki on pahasti todellisuuspakoinen. Tutkimukset jatkuvat analysoimalla hänen kommenttejaan tällä pasltalla. Toistaiseksi Jyrki ei ole esittänyt montaakaan verifoitavaa väitettä.
Koska alat taas kirjoittaa nimimerkillä jens_morjens?Nettimiäs: "Koska alat taas kirjoittaa nimimerkillä jens_morjens?"
En tiijä. Ennoo rohveetta:-(
https://www.youtube.com/watch?v=nWekgeylMZ4
Mitäs täällä jaarittelet. Aika loppuu.
https://www.google.fi/#q=darpa mind control&tbm=vid - fda
zalaam kirjoitti:
Sitä samaa. Sitä samaa :D
https://www.google.co.uk/?gws_rd=ssl#q=mahdoton evoluutioSe, että sinä harhoissasi hokemalla hoet jotakin, ei tee siitä totta... mutta kyllä se saa ihmiset miettimään kahdesti onko sekoilullasi ja uskonnollisella vakaumuksellasi suora yhteys.
- zlm
netpunk kirjoitti:
Jyrki, mitä shrinkksi sanoo todellisuuspakoisuudestasi?
Se sanoo: "Think, drink, Bryyderlain pink." Swengaa. Kandee zekkaa :D
https://www.youtube.com/watch?v=IhPOaNrYjmM - zlm
fda kirjoitti:
Se, että sinä harhoissasi hokemalla hoet jotakin, ei tee siitä totta... mutta kyllä se saa ihmiset miettimään kahdesti onko sekoilullasi ja uskonnollisella vakaumuksellasi suora yhteys.
Sellainen mietintä on ajan haaskausta. Pave kehoittaa tehokkuuteen:)
1.Tim 1:5-7 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta. Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin, tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät. - 616
zlm kirjoitti:
1.Tim 1:5-7 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta. Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin, tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.''Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin, tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.''
Tällä tarkoittanet itseäsi. - fda
Et ole ilmeisesti yurki kykenevä keskusteluun, vaan pyrit hokemalla hokemaan järjettömyyksiä. Tämä selvä.
- zalaam
616 kirjoitti:
''Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin, tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.''
Tällä tarkoittanet itseäsi.Ofkoorsmaihoors :D
https://www.youtube.com/watch?v=Dc7X5_YCZEE zalaam kirjoitti:
Ofkoorsmaihoors :D
https://www.youtube.com/watch?v=Dc7X5_YCZEEMinä taas olen näyttänyt Yurkkin kirjoituksia nuorille ja sanonut että tämmöisiä teistä tulee jos lähette skeittailemaan ilman kypärää ja kaadutte päällenne.
- zlm
satan kirjoitti:
Minä taas olen näyttänyt Yurkkin kirjoituksia nuorille ja sanonut että tämmöisiä teistä tulee jos lähette skeittailemaan ilman kypärää ja kaadutte päällenne.
Paree ois näyttää nuorille Raamattua.
Sananl. 22:6 Totuta poikanen tiensä suuntaan, niin hän ei vanhanakaan siitä poikkea.
Ps. 119:9 Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että hän noudattaa sinun sanaasi.
2.Tim:
3:10 Mutta sinä olet seurannut minun opetustani, vaellustani, aivoitustani, uskoani, pitkämielisyyttäni, rakkauttani, kärsivällisyyttäni,
3:11 vainoissa ja kärsimyksissä, samanlaisissa kuin minun osakseni tuli Antiokiassa, Ikonionissa ja Lystrassa. Mimmoisia vainoja olenkaan kärsinyt, ja kaikista Herra on minut pelastanut!
3:12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
3:14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,
3:15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
3:16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
3:17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut. zlm kirjoitti:
Paree ois näyttää nuorille Raamattua.
Sananl. 22:6 Totuta poikanen tiensä suuntaan, niin hän ei vanhanakaan siitä poikkea.
Ps. 119:9 Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että hän noudattaa sinun sanaasi.
2.Tim:
3:10 Mutta sinä olet seurannut minun opetustani, vaellustani, aivoitustani, uskoani, pitkämielisyyttäni, rakkauttani, kärsivällisyyttäni,
3:11 vainoissa ja kärsimyksissä, samanlaisissa kuin minun osakseni tuli Antiokiassa, Ikonionissa ja Lystrassa. Mimmoisia vainoja olenkaan kärsinyt, ja kaikista Herra on minut pelastanut!
3:12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.
3:13 Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.
3:14 Mutta pysy sinä siinä, minkä olet oppinut ja mistä olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut,
3:15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
3:16 Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa,
3:17 että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.Ei nuorille voi näyttää teosta joka sisältää raiskauksia, kansanmurhia, insestiä, alistamista ja kiihottamista kansanryhmää vastaan.
- zalaam
fda kirjoitti:
Et ole ilmeisesti yurki kykenevä keskusteluun, vaan pyrit hokemalla hokemaan järjettömyyksiä. Tämä selvä.
Jumalan puhe on parasta puhetta.
5Moos. 8:3
Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
Raamattu tietää, ettei viisaus maistu itsetärkeille tyypeille. Eräänlainen luonnonlaki sekin.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullutu&kirjat=kr - zalaam
satan kirjoitti:
Ei nuorille voi näyttää teosta joka sisältää raiskauksia, kansanmurhia, insestiä, alistamista ja kiihottamista kansanryhmää vastaan.
Missä ajassa elät? Oikeastaan saisit luvan kiittää Luojaasi siitä, että taannoiset suomalaiset ottivat käyttöönsä kristilliset arvot ja hyveet. Siksi lapsemme saavat iloita törkyvapaasta maailmanmenosta. Anna siis heidän jatkaa hyvää elämäänsä ja pyri jatkossakin opettamaan heille siveyttä ja hyvää käytöstä.
Efesolaiskirje:
6:1 Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
6:2 "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" - tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus -
6:3 "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä."
6:4 Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa.
6:5 Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niinkuin Kristukselle,
6:6 ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo,
6:7 hyvällä mielellä palvellen, niinkuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä,
6:8 tietäen, että mitä hyvää kukin tekee, sen hän saa takaisin Herralta, olkoonpa orja tai vapaa.
6:9 Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
6:10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
https://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0 zalaam kirjoitti:
Jumalan puhe on parasta puhetta.
5Moos. 8:3
Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.
Raamattu tietää, ettei viisaus maistu itsetärkeille tyypeille. Eräänlainen luonnonlaki sekin.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=hullutu&kirjat=krJoten Jumalasi puhe raiskauksista, kansanmurhista, insestistä, alistamisesta ja kiihottamista kansanryhmää vastaan on parasta puhetta????
Raamatun teksti on haitallista lapsen normaalille kasvatukselle.zalaam kirjoitti:
Missä ajassa elät? Oikeastaan saisit luvan kiittää Luojaasi siitä, että taannoiset suomalaiset ottivat käyttöönsä kristilliset arvot ja hyveet. Siksi lapsemme saavat iloita törkyvapaasta maailmanmenosta. Anna siis heidän jatkaa hyvää elämäänsä ja pyri jatkossakin opettamaan heille siveyttä ja hyvää käytöstä.
Efesolaiskirje:
6:1 Lapset, olkaa vanhemmillenne kuuliaiset Herrassa, sillä se on oikein.
6:2 "Kunnioita isääsi ja äitiäsi" - tämä on ensimmäinen käsky, jota seuraa lupaus -
6:3 "että menestyisit ja kauan eläisit maan päällä."
6:4 Ja te isät, älkää kiihoittako lapsianne vihaan, vaan kasvattakaa heitä Herran kurissa ja nuhteessa.
6:5 Palvelijat, olkaa kuuliaiset maallisille isännillenne, pelossa ja vavistuksessa, sydämenne yksinkertaisuudessa, niinkuin Kristukselle,
6:6 ei silmänpalvelijoina, ihmisille mieliksi, vaan Kristuksen palvelijoina, sydämestänne tehden, mitä Jumala tahtoo,
6:7 hyvällä mielellä palvellen, niinkuin palvelisitte Herraa ettekä ihmisiä,
6:8 tietäen, että mitä hyvää kukin tekee, sen hän saa takaisin Herralta, olkoonpa orja tai vapaa.
6:9 Ja te isännät, tehkää samoin heille, jättäkää pois uhkaileminen, sillä tiedättehän, että sekä heidän että teidän Herranne on taivaissa ja ettei hän katso henkilöön.
6:10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
https://www.youtube.com/watch?v=CJX43l9-Qx0"Missä ajassa elät? Oikeastaan saisit luvan kiittää Luojaasi siitä, että taannoiset suomalaiset ottivat käyttöönsä kristilliset arvot ja hyveet. Siksi lapsemme saavat iloita törkyvapaasta maailmanmenosta. Anna siis heidän jatkaa hyvää elämäänsä ja pyri jatkossakin opettamaan heille siveyttä ja hyvää käytöstä."
Itseasiassa ne "hyveet" ovat varastettu vanhemmilta kansoilta jotka kristityt lahtasivat tieltänsä pois, suomen perustuslaki, tasa-arvo ja uskonvapaus eivät perustu kristillisiin moraaleihin vaikka sinä kuinka sitä väittäisit.
Ihminen tietää mikä on oikein ja väärin ilman typerää uskontoasikin.
Kristillinen moraali sisältää vain kansanmurhat,organisoidun pedofilian, noitavainot, holokaustin, orjuuden ja monet maailmansodat joten voit Yurgi ottaa uskontosi ja työntää se ahteriisi.,- zalaam
satan kirjoitti:
"Missä ajassa elät? Oikeastaan saisit luvan kiittää Luojaasi siitä, että taannoiset suomalaiset ottivat käyttöönsä kristilliset arvot ja hyveet. Siksi lapsemme saavat iloita törkyvapaasta maailmanmenosta. Anna siis heidän jatkaa hyvää elämäänsä ja pyri jatkossakin opettamaan heille siveyttä ja hyvää käytöstä."
Itseasiassa ne "hyveet" ovat varastettu vanhemmilta kansoilta jotka kristityt lahtasivat tieltänsä pois, suomen perustuslaki, tasa-arvo ja uskonvapaus eivät perustu kristillisiin moraaleihin vaikka sinä kuinka sitä väittäisit.
Ihminen tietää mikä on oikein ja väärin ilman typerää uskontoasikin.
Kristillinen moraali sisältää vain kansanmurhat,organisoidun pedofilian, noitavainot, holokaustin, orjuuden ja monet maailmansodat joten voit Yurgi ottaa uskontosi ja työntää se ahteriisi.,Stan ei ole tainnut kuulla parhaasta mahdollisesta elämän käyttöoppaasta, ns. kymmenestä käskystä. Jos oikean ja väärän tuntevat ihmiset pystyisivät noudattamaan kyseistä ohjekirjaa, maailmassa ei tarvittaisi armeijoja, skoudeja, dumareita eikä vankiloita.
https://www.youtube.com/watch?v=9K4q22kMzm4 zalaam kirjoitti:
Stan ei ole tainnut kuulla parhaasta mahdollisesta elämän käyttöoppaasta, ns. kymmenestä käskystä. Jos oikean ja väärän tuntevat ihmiset pystyisivät noudattamaan kyseistä ohjekirjaa, maailmassa ei tarvittaisi armeijoja, skoudeja, dumareita eikä vankiloita.
https://www.youtube.com/watch?v=9K4q22kMzm4Kymmenen käskyä on varastettu vanhemmilta uskonnoilta aivan surutta ja monet niiden ominaisuudet kuuluvat ihmisen perusluonteeseen ja evoluution elonjäämisviettiin.
Ja mitä sinä kumipää edes kymmenestä käskystä puhut kun raamattusi mukaan ne ovat kumottu 2000vuotta sitten Jeesuksesi puolesta.
Heititkö nyt itse raamattuoppisi vessanpyttyyn vai mikä saa sinut unohtamaan oman uskosi opitkin?
Johtuu varmaan siitä että sinulainen teletappi ei taida ajatella ollenkaan, kun ulkona tuulee niin kallossasi viheltää.satan kirjoitti:
Kymmenen käskyä on varastettu vanhemmilta uskonnoilta aivan surutta ja monet niiden ominaisuudet kuuluvat ihmisen perusluonteeseen ja evoluution elonjäämisviettiin.
Ja mitä sinä kumipää edes kymmenestä käskystä puhut kun raamattusi mukaan ne ovat kumottu 2000vuotta sitten Jeesuksesi puolesta.
Heititkö nyt itse raamattuoppisi vessanpyttyyn vai mikä saa sinut unohtamaan oman uskosi opitkin?
Johtuu varmaan siitä että sinulainen teletappi ei taida ajatella ollenkaan, kun ulkona tuulee niin kallossasi viheltää."Jos oikean ja väärän tuntevat ihmiset pystyisivät noudattamaan kyseistä ohjekirjaa, maailmassa ei tarvittaisi armeijoja, skoudeja, dumareita eikä vankiloita."
Hassu väite sinänsä sillä Jumalasi käskee murhaamaan kansoja, vaimoja, lapsia sekä naisia melko surutta ja rankaisemaan ihmisiä kuolemalla aivan ihmisten perusluonteen takia.- A.Nima
zalaam kirjoitti:
Aika hyvä. Anima: "Mä käytän tätä kommunikointiin avaruusnatsien kanssa. Salakieli on niin vaikee, että salaismmatkaat tiedustelupalvelut ei kykyne purkaan koodia."
> Navajointiaaneihin luotettiin toisen maailmansodan aikana viestimiehinä (radisteina) Amerikan armeijassa. Heidän kielensä oli niin monimutkaista, että vihollisille tuli melkein mahdottomaksi purkaa sanomasta koodi. (enemmän tästä viimeisenä tässä artikkelissa). <
http://www.bibelfokus.se/fi/sprak2
Historiaa hebrealaisista
1Moos. 28:14 Ja sinun jälkeläistesi paljous on oleva kuin maan tomu, ja sinä leviät länteen ja itään, pohjoiseen ja etelään, ja sinussa ja sinun siemenessäsi tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä.
Tutkimus tukee seikkaa, että osa Israelin 10 heimon jäsenistä tuli Suomen perukoille.
http://www.seemi.julkaisee.fi/
Veriryhmät antavat samansuuntaista osviittaa.
http://israelinhuone.com/Suomen_verisuku.pdf
Heimotutkimusta tehdään.
http://fkf.net/Kadonneet/index.html#geenit
Vaakunat puhuvat omaa kieltään.
http://jarmo10.org/kartat.htm
Kiintoisia videoita on tarjolla.
https://www.youtube.com/watch?v=u71CzIac3uA
Asiaa heimojen liikkeistä.Anteeksi, että en ehtinyt eilen vastaamaan mutta keveri toi pullo Mackmyraa ja tiä testattiin ihan kunnolla kalastuksen suunnittelun kanssa. Menetinkö jotakin huippu tärkeetä? Meinaa, että voisi olla helpompaa kirjottaa asiat niin kuin ne on niin dorkat ei tajuu.
Mua niinku ei haittaa. - fda
zlm kirjoitti:
1.Tim 1:5-7 Mutta käskyn päämäärä on rakkaus, joka tulee puhtaasta sydämestä ja hyvästä omastatunnosta ja vilpittömästä uskosta. Muutamat ovat hairahtuneet niistä pois ja poikenneet turhiin jaarituksiin, tahtoen olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät.Ainoastaan jos haluaa olla sinunlaisesi aivopesty. Pystyisitpä näkemään kuinka vähän vaikutusta sinun järjettömillä jutuillasi täällä on. Et kykene enää ajattelemaan, sinusta on tullut robotti.
- zalaam
satan kirjoitti:
"Jos oikean ja väärän tuntevat ihmiset pystyisivät noudattamaan kyseistä ohjekirjaa, maailmassa ei tarvittaisi armeijoja, skoudeja, dumareita eikä vankiloita."
Hassu väite sinänsä sillä Jumalasi käskee murhaamaan kansoja, vaimoja, lapsia sekä naisia melko surutta ja rankaisemaan ihmisiä kuolemalla aivan ihmisten perusluonteen takia.Stan. Kukaan ei omista Jumalaa. Sen sijaan Jumala omistaa koko höskän.
Elämä on pyhä asia. Käsittääkseni ennen Jeesuksen vuodattamaa sovintoverta pahan poisto toimitettiin ottamalla nirri pois. Ai miksi? Koska paha oli pahaksi elämälle.
Jumala on johdonmukainen Jumala. Hän varjelee luomakuntaansa. Hän sääti, että murhaajat piti/pitää poistaa ihmisten/yhteiskunnan toimesta. Nykyään murhaajien kannalta on hyvä asia, että he voivat kääntyä ja antaa Jumalan pelastaa heidän sielunsa:)
https://www.youtube.com/watch?v=rWPqWBU2WoM
TÄRKEÄÄ. Siunaa. Älä kiroa.
4Moos. 24:9 Se (Israel) on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"
Ps. Rakkaus on lain täyttämys. Olisi mukavaa, jossei Raamattua tuomittaisi etukäteen. Jeesus ei poistanut lakia, vaan Hän täytti lain. Hän täytti sen meidän syntisten puolesta. Tämä on Hyvä Sanoma.
Joh. 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. - zlm
fda kirjoitti:
Ainoastaan jos haluaa olla sinunlaisesi aivopesty. Pystyisitpä näkemään kuinka vähän vaikutusta sinun järjettömillä jutuillasi täällä on. Et kykene enää ajattelemaan, sinusta on tullut robotti.
Hauduujuuduu? Let's chat :D
https://www.youtube.com/watch?v=UIWWLg4wLEY - zlm
fda kirjoitti:
Se, että sinä harhoissasi hokemalla hoet jotakin, ei tee siitä totta... mutta kyllä se saa ihmiset miettimään kahdesti onko sekoilullasi ja uskonnollisella vakaumuksellasi suora yhteys.
Fda. Millä perusteella oletettu evoluutio valikoi ne, joille se jakaa älliä?
- Katekismus
zlm kirjoitti:
Fda. Millä perusteella oletettu evoluutio valikoi ne, joille se jakaa älliä?
Evoluutio on mekanismi. Ihmisen älykkyys on peräisin mutaatiosta joka heikensi puremista mutta mahdollisti kraaniumin koon suurenemisen.
- UskonTyhmyys
Uskovat kuvittelevat hyvin paljon, mutta heidän todellisuudentajunsa on erittäin heikko, ellei suorastaan olematon. Sen vuoksi he kuvittelevat että noilla heidän onnettomilla räpellyksillään olisi suunnaton merkitys. Vaikka yleensä ne herättävät vain suurta hilpeyttä tai syvää sääliä, useimmiten molempia.
Asiaan kuuluu vielä sekin puoli, että yleensä nämä hihhulit eivät näytä tietävän yhtään mitään siitä omasta uskonnostaan, jota kiihkeästi kaupittelevat. Ehkä nyt kannattaisi ensin edes lukea se raamattu, ennen kuin tyrkyttää sitä muille.- zalaam
UT. Olet asettamassa itseäsi kalifiksi kalifin paikalle. Onko näyttöä sanojesi tueksi?
zalaam kirjoitti:
UT. Olet asettamassa itseäsi kalifiksi kalifin paikalle. Onko näyttöä sanojesi tueksi?
Jyrki, sinä olet oiva esimerkki UT:n kuvaamasta ihmisestä.
- zalaam
netpunk kirjoitti:
Jyrki, sinä olet oiva esimerkki UT:n kuvaamasta ihmisestä.
Jawohl mein Fuhrer!
https://www.youtube.com/watch?v=Z4UhJpviVYg - UskonTyhmyys
zalaam kirjoitti:
Jokainen sinun säälittävä räpellyksesi on täsmällinen näyttö juuri kaikesta siitä mitä edellä sanoin. Joten paljon kiitoksia todisteistasi.
- zalaam
UskonTyhmyys kirjoitti:
Jokainen sinun säälittävä räpellyksesi on täsmällinen näyttö juuri kaikesta siitä mitä edellä sanoin. Joten paljon kiitoksia todisteistasi.
UT. Jos kutsu osuu kohdallesi, ota se vastaan ja huumorintajusi elpyy:)
Job 33:21-25 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat. Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja. Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.' Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm zalaam kirjoitti:
UT. Jos kutsu osuu kohdallesi, ota se vastaan ja huumorintajusi elpyy:)
Job 33:21-25 Hänen lihansa kuihtuu näkymättömiin, ja hänen luunsa, ennen näkymättömät, paljastuvat. Näin lähenee hänen sielunsa hautaa ja hänen henkensä kuolonvaltoja. Jos silloin on hänen puolellansa enkeli, välittäjä, yksi tuhansista, todistamassa ihmisen puolesta hänen vilpittömyyttään, niin Jumala armahtaa häntä ja sanoo: 'Vapauta hänet, ettei hän mene hautaan; minä olen saanut lunastusmaksun.' Silloin hänen ruumiinsa taas uhkuu nuoruuden voimaa, hän palajaa takaisin nuoruutensa päiviin.
http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmMikä tuossa oli totta ja miten sen todennat? Eikö sinua tosiaan hävetä esittää todentamattomia väitteitä tosina? Jyrki, sitä sanotaan valehteluksi.
- zlm
netpunk kirjoitti:
Mikä tuossa oli totta ja miten sen todennat? Eikö sinua tosiaan hävetä esittää todentamattomia väitteitä tosina? Jyrki, sitä sanotaan valehteluksi.
Nettimies. Esittelen sinulle virkaveljesi. Aloittakaatte antoisa aatosten vaihto. Keskenänne:)
http://www.evoluutio.com/?o=108&a=0&st=0 Jyrki jo viime vuonna esitin, että hippokampuksessasi on vikaa: hippokampus säätelee mm. muistia. Sinä et muista, kenen kanssa olet sanaillut, mistä aiheesta ja mitä linkkejä olet lähettänyt. Tämä oli nyt kolmas kerta vuoden aikana, kun lähetät em. linkin minulle.
Heitäpä Jeesukselle pari rukoukset, niin katsotaan paraneeko hippokampuksesi tila. Tosin veikkaan, että ennen sitä sinut passitetaan taas kerran hoitoon.- zalaam
netpunk kirjoitti:
Jyrki jo viime vuonna esitin, että hippokampuksessasi on vikaa: hippokampus säätelee mm. muistia. Sinä et muista, kenen kanssa olet sanaillut, mistä aiheesta ja mitä linkkejä olet lähettänyt. Tämä oli nyt kolmas kerta vuoden aikana, kun lähetät em. linkin minulle.
Heitäpä Jeesukselle pari rukoukset, niin katsotaan paraneeko hippokampuksesi tila. Tosin veikkaan, että ennen sitä sinut passitetaan taas kerran hoitoon.Nettimies. Jos vielä kiusaat mua, toimitan singulariteetin. Hyvästi paha maailma!
https://www.youtube.com/watch?v=LTPAQIvJ_1M zalaam kirjoitti:
Nettimies. Jos vielä kiusaat mua, toimitan singulariteetin. Hyvästi paha maailma!
https://www.youtube.com/watch?v=LTPAQIvJ_1MSinä voit toimittaa ihan mitä lystäät. Sillä on aika vähän merkitystä. Jos orgaaninen rakenteesi hajoaisi vaikka atomeiksi, niin sillä olisi palstan kannalta merkitystä: palstasta tulisi paljon parempi.
Hyvää matkaa sinne singulariteettiin. Pysykin siellä!
- zalaam
Kiitos aloittaja. On tärkeää vaihtaa ja punnita ajatuksia. Miksi on tutkimus? Koska ihmisillä on tarve löytää TOTUUS. Miksi tutkimustuloksia tulkitaan tai halutaan tulkita eri tavoin? Osaatteko vastata?
Tähänkin sinulle on vastatttu jo viime kesänä ja talvena moneen kertaan. Nyrjähtikö aivosi ja jouduit hoitoon? Miten hoitojakso meni? Lääkitys ei näytä vieläkään olevan kohdallaan. Ovatko lähimmäisesi huolestuneita pakkomielteistäsi? Jyrki, ole nyt edes yhden kerran rehellinen.
- zalaam
netpunk kirjoitti:
Tähänkin sinulle on vastatttu jo viime kesänä ja talvena moneen kertaan. Nyrjähtikö aivosi ja jouduit hoitoon? Miten hoitojakso meni? Lääkitys ei näytä vieläkään olevan kohdallaan. Ovatko lähimmäisesi huolestuneita pakkomielteistäsi? Jyrki, ole nyt edes yhden kerran rehellinen.
Kas Nettimies. Hyvää kesää sullekin :D
https://www.youtube.com/watch?v=KQVcFdlsIuk - HihhulismusMaximus
Aina kun säälittävä jälkeenjäänyt toistaitoinen hihhuli kirjoittaa sanan TOTUUS isoilla kirjaimilla, tiedät tasan satavarmasti että nyt ollaan mahdollisimman kaukana mistään totuuksista.
Etenkin kun kyseinen yksilö on kaikkien aivopierujensa perusteella todella vakavasti häiriintynyt ja tasapainoton mielisairas ja luultavasti jossain laitoksessa, ellei sitten ole päässyt johonkin avohoitoon. - zalaam
HihhulismusMaximus kirjoitti:
Aina kun säälittävä jälkeenjäänyt toistaitoinen hihhuli kirjoittaa sanan TOTUUS isoilla kirjaimilla, tiedät tasan satavarmasti että nyt ollaan mahdollisimman kaukana mistään totuuksista.
Etenkin kun kyseinen yksilö on kaikkien aivopierujensa perusteella todella vakavasti häiriintynyt ja tasapainoton mielisairas ja luultavasti jossain laitoksessa, ellei sitten ole päässyt johonkin avohoitoon.Raamattu on totuus. Hulluhan se on joka tuumaa: "Ei ole Jumalaa."
https://www.google.fi/#q=mahdoton evoluutio Raamatuntutkimus, arkeologia, historiantutkimus - kaikki tieteenalat - ovat osoittaneet, että juuri mikään Raamatussa ei ole totta. Mitään yliluonnolista ko. kirjaan ei liity. Se on vain muinaisia myyttejä ja mytologiaa.
Jyrki, evoluution todisteet on esitetty sinulle niin moneen kertaan vuosien kuluessa, että olet harvinaisen tyhmä mies, jos et ole vaivautunut lukemaan todisteita.
Seuraa todisteita ja huomaat, että uskosi on vailla perusteita. Mitään reaalimaailman relevanssia uskolla ei ole.- zalaam
netpunk kirjoitti:
Raamatuntutkimus, arkeologia, historiantutkimus - kaikki tieteenalat - ovat osoittaneet, että juuri mikään Raamatussa ei ole totta. Mitään yliluonnolista ko. kirjaan ei liity. Se on vain muinaisia myyttejä ja mytologiaa.
Jyrki, evoluution todisteet on esitetty sinulle niin moneen kertaan vuosien kuluessa, että olet harvinaisen tyhmä mies, jos et ole vaivautunut lukemaan todisteita.
Seuraa todisteita ja huomaat, että uskosi on vailla perusteita. Mitään reaalimaailman relevanssia uskolla ei ole.Nettimies. Katoamattoman sielusi kannalta olisi parempi, ettet ole lyönyt lukkoon joukkuevalintaasi.
Matt:
25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." zalaam kirjoitti:
Nettimies. Katoamattoman sielusi kannalta olisi parempi, ettet ole lyönyt lukkoon joukkuevalintaasi.
Matt:
25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Ja taas oli turha odottaa Yurkiltä mitään muuta kuin pitkä litania raamatun roskaa.
- zlm
satan kirjoitti:
Ja taas oli turha odottaa Yurkiltä mitään muuta kuin pitkä litania raamatun roskaa.
Raamattu päihittää ihmisten turhat aatokset.
http://rs42.pbsrc.com/albums/e316/Soizic22/Bible/bible_devil_1611.gif~c200 zlm kirjoitti:
Raamattu päihittää ihmisten turhat aatokset.
http://rs42.pbsrc.com/albums/e316/Soizic22/Bible/bible_devil_1611.gif~c200Sinun turhat aatokset eivät todista mitään.
- zalaam
satan kirjoitti:
Sinun turhat aatokset eivät todista mitään.
Aivan. Jumala on Kaikkivaltias. Hän operoi kaikkea. Saattaisin kuvailla tilannetta seuraavalla lailla:
Näytelmä: Maailmanhistoria
Käsis ja ohjaus: Operaattori
Rooleissa: Maan matoset
Yleisö: Enkelit zalaam kirjoitti:
Aivan. Jumala on Kaikkivaltias. Hän operoi kaikkea. Saattaisin kuvailla tilannetta seuraavalla lailla:
Näytelmä: Maailmanhistoria
Käsis ja ohjaus: Operaattori
Rooleissa: Maan matoset
Yleisö: EnkelitJumalaasi ei ole olemassakaan, maailma ja tuhansia uskontoja oli jo olemassa ennenkuin raamattusi tarinat edes keksittiin.
Älä unohda jugis että raamattusi väittää maan olevan littana kuin pannukakku ja tiedämme että se ei ole joten hävisit jo.zalaam kirjoitti:
Nettimies. Katoamattoman sielusi kannalta olisi parempi, ettet ole lyönyt lukkoon joukkuevalintaasi.
Matt:
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Jyrki kirjoitti:
"Nettimies. Katoamattoman sielusi kannalta olisi parempi, ettet ole lyönyt lukkoon joukkuevalintaasi."
Uskosi kannalta on suorastaaan katastrofaalista, että yhtäkään sielua ei ole koskaan pystytty todentamaan. Täten sinunkin on parasta luopua haitalliseksi havaitusta (montako sairaalareissua olet uskosi takia tehnyt?) uskosta ja alkaa elää ihmisiksi.
Jyrki, sinä väitit viime vuonna, että sairauksien syy on synti ja lääke Jeesus. Pelastussanoman pölvästi vielä komppasi sinua. Tarkastele omaa elämääsi: tuon ikäisellä ukolla on jo sairauksia, eikä Jeesus ainakaan psyykkisiä ongelmiasi ole parantanut.
Tästä seuraa, että Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki, jos olisivat olemassa, olisivat ihan rääpäleitä.- zlm
satan kirjoitti:
Jumalaasi ei ole olemassakaan, maailma ja tuhansia uskontoja oli jo olemassa ennenkuin raamattusi tarinat edes keksittiin.
Älä unohda jugis että raamattusi väittää maan olevan littana kuin pannukakku ja tiedämme että se ei ole joten hävisit jo.Jos olisit lukenut tarkasti, tietäisit, että kyse olI litteästä kojootista :D
https://www.youtube.com/watch?v=5aCgSwmm5Ho - zalaam
netpunk kirjoitti:
Jyrki kirjoitti:
"Nettimies. Katoamattoman sielusi kannalta olisi parempi, ettet ole lyönyt lukkoon joukkuevalintaasi."
Uskosi kannalta on suorastaaan katastrofaalista, että yhtäkään sielua ei ole koskaan pystytty todentamaan. Täten sinunkin on parasta luopua haitalliseksi havaitusta (montako sairaalareissua olet uskosi takia tehnyt?) uskosta ja alkaa elää ihmisiksi.
Jyrki, sinä väitit viime vuonna, että sairauksien syy on synti ja lääke Jeesus. Pelastussanoman pölvästi vielä komppasi sinua. Tarkastele omaa elämääsi: tuon ikäisellä ukolla on jo sairauksia, eikä Jeesus ainakaan psyykkisiä ongelmiasi ole parantanut.
Tästä seuraa, että Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki, jos olisivat olemassa, olisivat ihan rääpäleitä.Rääpäleitä? Tosiaan..
https://www.youtube.com/watch?v=RNK5pcoeA3o
Kaava on simbeli. Luoja antoi meille rikkaan maapallon. Hän ottaa itselleen vain 10%. Hän antaa meidän käyttöömme peräti 90%. Mielestäni Hän on reilu. Kaava: Jos kaikki antavat, kaikki saavat. Jos kaikki ottavat, vahvat saavat. Kuten näemme, kaava toimii. zalaam kirjoitti:
Rääpäleitä? Tosiaan..
https://www.youtube.com/watch?v=RNK5pcoeA3o
Kaava on simbeli. Luoja antoi meille rikkaan maapallon. Hän ottaa itselleen vain 10%. Hän antaa meidän käyttöömme peräti 90%. Mielestäni Hän on reilu. Kaava: Jos kaikki antavat, kaikki saavat. Jos kaikki ottavat, vahvat saavat. Kuten näemme, kaava toimii.Et vieläkään pystynyt esittämään mitää evidenssiä yhdestäkään tuhansista luojista. Eipä ole prosenttilasku sinulla hallussa: olemattoman luojan osuus on nolla prosenttia. Laskepa nyt uudestaan. Ja esitä laskelma niin, että sitä voidaan tutkia; vai eikö tuo sinun markkinoima luoja osaa sen vertaa tiedettä, että pystyisi todentamaan itsensä matemaattisesti. Ai niin, kyseessä olikin sinun harhaiset jorinat.
"Miksi kukaan teisti kuvittelee, kirjoittaessaan tälle palstalle, että yksikään ateisti alkaisi uskoa jumaliin?"
Toivossa on hyvä elää. Sanoi lapamato. Mutta joskus kuullut uskovien väittäneen uskonnottomien olevan hyvä kohde julistamiselle.
Tosin onhan siinä vaaransa mikäli alkaa ajatustenvaihtoon ihmisen kanssa joka osaa kyseenalaistaa toisen jumaluskot.
"Onko lähetyskäsky sen ajatuksen takana?"
Sekin. koska jos ihmiset eivät kuulisi evankeliumia. Voisivat he itse valita taivaan ja helvetin kuoleman jälkeen. Uskikset kuitenkin haluavat mitätöidä tämän vaihtoehdon, koska uskonto perustuu pelotteluun.
"Miksi yksikään ateisti kuvittelee, että kirjoittamalla tänne, yksikään uskovainen lopettaisi uskomasta? Onko oman näkemyksen levittäminen sen takana?"
Itse ainakin haluan uskisten kyseenalaistavan sen mitä levittävät.
"Eikö olisi helpompaa hankkia tietoa ja järkeä kaikkialta?"
Ja tämä on yksi tapa.- 12_13
"Miksi kukaan teisti kuvittelee, kirjoittaessaan tälle palstalle, että yksikään ateisti alkaisi uskoa jumaliin? "
Minä olen täällä pääasiassa osoittamassa ateistien valheellisia väitteitä, joilla pyritään harhauttamaan ihmiset eroon Jumalasta, totuudesta ja rakkaudesta.- zlm
satan kirjoitti:
Ja samalla sinä yrität falsifioida kivenkovia tieteellisiä faktoja joten häivät joka kerta.
juuspiikalotbatseinating
https://www.youtube.com/watch?v=1PoJm4KFovY zlm kirjoitti:
juuspiikalotbatseinating
https://www.youtube.com/watch?v=1PoJm4KFovYÖrlöbörlö sullekkin.
https://www.youtube.com/watch?v=5Psk4kidoY- zalaam
satan kirjoitti:
Örlöbörlö sullekkin.
https://www.youtube.com/watch?v=5Psk4kidoYHeprea on kaunis kieli. Sotilaatkin osaavat laulaa.
https://www.youtube.com/watch?v=_BY-xTlPxck zalaam kirjoitti:
Heprea on kaunis kieli. Sotilaatkin osaavat laulaa.
https://www.youtube.com/watch?v=_BY-xTlPxckHeprea on sinunlaiselle kumitutille yhtä Algebraa.
http://i.ytimg.com/vi/azsAfoQejVI/hqdefault.jpg
Jos joku noin kuvittelee, oli sitten ateisti tai teisti niin melkoista naiiviutta se kyllä osoittaa. Ei näillä palstoilla kenenkään käsityksiä todellisuudesta ja elämänkatsomuksia heilutella mihinkään suuntaan.
Tosin kerran, vuosia vuosia sitten Helluntailaisuus-palstalla uskoontulo nähtiin. Siitä tulikin sitten jo vakiokirjoittajien kesken hiukan riidanpoikastakin kun kunniaa käännytystyöstä ei oikein saatu kaikkien mielestä oikeudenmukaisesti jaettua...
Tuo trollaaja oli kieltämättä aika taitava.- zalaam
A-teisti. Sulla on pointti. Ihmiset, uskovatkin, ovat turhamaisia. Nää on niitä paratiisin lankeemuksen peruja. Ei siitä mihkään pääse.
"Mutta emmä näitä hommia lopettais." Jokunen saattaa vielä muistaa ton lauseen lotto- tai veikkausmainoksesta. Herran kansalla on missio. Se toimittaa sitä tuloksesta riippumasta. Kyse on uskosta eli Herraan luottamisesta.
Hes 3:16-19 Mutta seitsemän päivän kuluttua tuli minulle tämä Herran sana:
"Ihmislapsi, minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani. Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi. Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
Vain Luoja itse voi kääntää ihmisen pois pahoilta teiltä. Paavali oli kiihkomielinen Jeesuksen vainooja, mutta lopulta Jeesus käänsi Hänet julistamaan Hyvää Sanomaa.
Apt 9:1-5 Mutta Saulus puuskui yhä uhkaa ja murhaa Herran opetuslapsia vastaan ja meni ylimmäisen papin luo ja pyysi häneltä kirjeitä Damaskon synagoogille, että keitä hän vain löytäisi sen tien vaeltajia, miehiä tai naisia, ne hän saisi tuoda sidottuina Jerusalemiin. Ja kun hän oli matkalla, tapahtui hänen lähestyessään Damaskoa, että yhtäkkiä valo taivaasta leimahti hänen ympärillänsä; ja hän kaatui maahan ja kuuli äänen, joka sanoi hänelle: "Saul, Saul, miksi vainoat minua?" Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
- ghcgchghghghgh
>> Miksi kirjoittaa tänne? <<
Tai miksi keskustella ylipäätään. Ajankuluksi. >>> Miksi yksikään ateisti kuvittelee, että kirjoittamalla tänne, yksikään uskovainen lopettaisi uskomasta? Onko oman näkemyksen levittäminen sen takana? <<<
Keskusteleminen on minun tarkoitukseni, se mitä siitä seuraa... jos yhtään mitään, on sivu seuraus, jota en ole etukäteen suunnitellut saati odota tapahtuvan.
En siis odota saavani uskonnollisia ihmisiä luopumaan uskostaan taikka oleta kenenkään muuttavan käsityksiään sen perusteella mitä olen sanonut.
Mikäli näin kuitenkin sattuisi jostain merkillisestä syystä käymään, ei se tosin minua millään tavalla haittaisikaan.- jumalatakehiin
Hihhulit heijaa ja silleen.
Kaikilta on tainnut jäädä huomaamatta miten samankaltaisesti eri kulttuurit ja uskonnot selittävät maailmaa ja tämä selitysmalli on myös tieteellisen selityksen takana kaikkien tieteilijöiden kasvatuksen olevan tässä samassa juutalais/kristillisessä kasvatuksessa.
Ehkä olisi jo aika ajatella asioita uudelta pohjalta ja jättää kasvatuksen riippakivet taakseen.
Jokainen uskonto tiede mukaanlukien uskoo johonkin bigbang-teoriaan kun kaikki munan sisällöt levittyivät taivaalle tai jotain ja kaikki nörtit todistavat samaa - ehkä maailmankaikkeus syntyikin toisin, mutta suurin kysymys on, että mihin maailmankaikkeus laajenee eli mitä oli ennen maailmankaikkeutta ja mihin nykyinen universaali laajenee.
Ehkä Vonnegut oli oikeassa siinä, että olemme vain solu "Jumalan" varpaassa ja kaikkeuden "laajeniminen" on vain galaktisen tulehduksen aiheuttama harha. - minäminäminäminä
Miten voi hakea järkeä ja älyä mistään kun kaikkialla on vain typeryyttä.
Itse olisin ollut mensan-jäsen, mutta yhden kokouksen jälkeen päätin toisin - ei niitä älykköjä olisi kestänyt kauankaan - sen verran rasittavia olivat omassa huumassaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu431121Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise761060Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin60971Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-7378601936935Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on41883- 66882
Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava
EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.161853- 42771
Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne41758- 42664