Kristus Amerikassa

Selkeyttä

Kristus ilmestyi ylösnousemuksensa jälkeen Amerikassa oleville Häneen uskoville. Ilmestymistä edelsi valtavia luonnonmullistuksia, joissa jumalattomat tuhoutuivat. Kristus opetti Häneen uskovia ja perusti kirkkonsa heidän keskuuteensa.
Ensin Hän antoi Nefille ja muille valtuuden toimia.

3. Nefi 11
21 Ja Herra sanoi hänelle: Minä annan sinulle a vallan b kastaa tämän kansan, kun minä jälleen olen noussut taivaaseen.
22 Ja vielä Herra kutsui a muita ja sanoi heille samoin; ja hän antoi heille vallan kastaa. Ja hän sanoi heille: Tällä tavoin teidän tulee kastaa; eikä teidän keskuudessanne pidä olla b kiistoja.
23 Totisesti minä sanon teille, että jokainen, joka tekee parannuksen synneistään teidän a sanojenne tähden ja b haluaa ottaa kasteen minun nimeeni, teidän tulee kastaa tällä tavoin: Katso, menkää alas veteen c seisomaan ja kastakaa heidät minun nimeeni.
24 Ja nyt katso, nämä ovat ne sanat, jotka teidän tulee sanoa, puhutellen heitä nimeltä, sanoen:
25 Jeesuksen Kristuksen minulle antamalla a valtuudella kastan sinut b Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
26 Ja sitten a upottakaa heidät veteen ja tulkaa sitten pois vedestä.
27 Ja tällä tavoin teidän tulee kastaa minun nimeeni, sillä katso, totisesti minä sanon teille, että Isä ja Poika ja Pyhä Henki ovat a yhtä; ja minä olen Isässä ja Isä minussa, ja Isä ja minä olemme yhtä.
28 Ja siten kuin minä olen teitä käskenyt, siten kastakaa. Eikä teidän keskuudessanne pidä olla a kiistoja, kuten tähän asti on ollut; eikä teidän keskuudessanne pidä olla kiistoja minun oppini kohdista, niin kuin on tähän asti ollut.
29 Sillä totisesti, totisesti minä sanon teille, että se, jossa on a kiistelyn henki, ei ole minusta vaan on b Perkeleestä, joka on kiistelyn isä, ja hän yllyttää ihmisten sydämet kiistelemään vihaisina keskenään.
30 Katso, minun oppini ei ole yllyttää ihmisten sydämiä vihaisina toisiaan vastaan, vaan minun oppini on, että sellaisen on loputtava.
31 Katso, totisesti, totisesti minä sanon teille, että minä julistan teille a oppini.
32 Ja tämä on minun a oppini, ja se on oppi, jonka Isä on antanut minulle; ja minä b todistan Isästä, ja Isä todistaa minusta, ja c Pyhä Henki todistaa Isästä ja minusta; ja minä todistan, että Isä käskee kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen ja uskomaan minuun.
33 Ja jokainen, joka uskoo minuun ja ottaa a kasteen, b pelastuu; ja he ovat niitä, jotka c perivät Jumalan valtakunnan.
34 Ja jokainen, joka ei usko minuun ja jota ei kasteta, tuomitaan.
35 Totisesti, totisesti minä sanon teille, että tämä on minun oppini, ja minä tulen Isän luota todistaakseni siitä; ja jokainen, joka a uskoo minuun, uskoo myös Isään, ja hänelle Isä todistaa minusta, sillä hän lähettää hänelle b tulen ja c Pyhän Hengen.
36 Ja näin Isä todistaa minusta, ja Pyhä Henki todistaa hänelle Isästä ja minusta, sillä Isä ja minä ja Pyhä Henki olemme yhtä.
37 Ja vielä minä sanon teille: Teidän on tehtävä parannus ja a tultava pienen lapsen kaltaisiksi ja otettava kaste minun nimeeni, tai te ette mitenkään voi saada näitä.
38 Ja vielä minä sanon teille: Teidän on tehtävä parannus ja otettava kaste minun nimeeni ja tultava pienen lapsen kaltaisiksi, tai te ette mitenkään voi periä Jumalan valtakuntaa.
39 Totisesti, totisesti minä sanon teille, että tämä on minun oppini, ja jokainen, joka a rakentaa tälle, rakentaa minun kalliolleni, eivätkä helvetin b portit voita heitä.
40 Ja jokainen, joka julistaa enemmän tai vähemmän kuin tämän ja väittää sitä minun opikseni, on pahasta eikä ole minun kalliolleni rakennettu, vaan hän rakentaa a hiekkaperustalle, ja helvetin portit ovat auki ottaakseen sellaiset vastaan, kun tulvat tulevat ja tuulet pieksevät heitä.
41 Ja nyt, menkää tämän kansan keskuuteen ja julistakaa sanoja, joita minä olen puhunut, maan ääriin asti.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dolmiostros

      Lääkkeet ottamatta?

      • Selkeyttä

        Oletko medikalisaation uhri?


    • alfa123om222

      Amerikassa lienee tuosta lähtien ollut oppi: JATKUVASTA ILMESTYMISESTÄ.
      Eli Kristus ilmestyy Amerikassa usein tai lähes jatkuvasti. Monille eri henkilöille.

      Roomalais-katoliselle kirkolle Ilmestymiset ovat tärkeitä, mutta muut kirkkokunnat eivät niitä juurikaan noteeraa.

      Kristus, Kolmas taivas, Aabraham ja Neitsyt Maria Ilmestyivät muuten Suomessakin vuonna 2003 marras-joulukuussa.

      Kuinka usein ilmestymisiä tapahtuu, muualla kuin Amerikassa, jossa siis on JATKUVA ILMESTYMINEN, sitä en tiedä, mutta voin arvata, että ehkä jopa noin 10-16 vuoden välein vähintään???

      Vaikea on ennalta tietää mitä tehdä kun Herra ilmestyy tai kun saa Pyhän Hengen. Kukaan ei sitä ennalta osaa opettaa oikein. Nuo tilanteet voivat usein olla häpeällisiä tai ennalta valmistautumattoman osalta noloja.

      Itselleni suurin ongelma molempien suhteen on liittynyt ruokailuun. Mitä syödä ja mitä tarjota syötäväksi. Intiassa, jossa inkarnaatioita on usein ilmestynyt osataan tuo asia sillä he tarjoavat usein riisiä, kukkia ja muuta ruokaa pyhin käytöstavoin.

      Joh. Ilmestys 3. luku:
      20 Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän.

      Ruuan, jota syö ja tarjotaan pitäisi olla tavanomaista kalliimpaa; eikä saisi olla vanhentuneita päivämäärältään edes mausteet.

      • Selkeyttä

        Kristuksen kirkossa on jatkuva ilmoitus. Läheskään kaikkea ei ole vielä ilmoitettu, mutta lisää on luvattu sitä mukaa, kun jo saatu otetaan vastaan ja sitä toteutetaan.


      • Näinonon
        Selkeyttä kirjoitti:

        Kristuksen kirkossa on jatkuva ilmoitus. Läheskään kaikkea ei ole vielä ilmoitettu, mutta lisää on luvattu sitä mukaa, kun jo saatu otetaan vastaan ja sitä toteutetaan.

        Mainitsepa viime aikoina tulleita merkittäviä ilmoituksia. Minun tietääkseni viimeinen merkittävä oli se, kun Jumala päätti antaa mustaihoisille pappeuden vuonna 1978. Sattumoisin kirkon verovapaus oli avoimen rotusorron vuoksi tuolloin uhattuna, joten Jumala osasi toimia oikealla hetkellä.
        Myös eteläsien Afrikan tilanne oli menossa siihen suuntaan, että Smithin kirkko uhkasi jäädä viimeiseksi avoimen rotusorron linnakkeeksi maailmassa, joten Jumalalla oli tilannetajua senkin suhteen... Hänhän tosin myöntyi vasta mormonien rukoiltua asiasta. Ehkäpä hän ei sinne Kolobin tienoille ollut muutoin tarpeeksi informoitu maapallon tapahtumista, mutta Pyhä Henki välitti sitten mormonien rukouksia.


      • Selkeyttä
        Näinonon kirjoitti:

        Mainitsepa viime aikoina tulleita merkittäviä ilmoituksia. Minun tietääkseni viimeinen merkittävä oli se, kun Jumala päätti antaa mustaihoisille pappeuden vuonna 1978. Sattumoisin kirkon verovapaus oli avoimen rotusorron vuoksi tuolloin uhattuna, joten Jumala osasi toimia oikealla hetkellä.
        Myös eteläsien Afrikan tilanne oli menossa siihen suuntaan, että Smithin kirkko uhkasi jäädä viimeiseksi avoimen rotusorron linnakkeeksi maailmassa, joten Jumalalla oli tilannetajua senkin suhteen... Hänhän tosin myöntyi vasta mormonien rukoiltua asiasta. Ehkäpä hän ei sinne Kolobin tienoille ollut muutoin tarpeeksi informoitu maapallon tapahtumista, mutta Pyhä Henki välitti sitten mormonien rukouksia.

        Jos sinulle kerrottaisiin uusista ilmoituksista, vakuuttaisivatko ne sinut jo saatujen ilmoitusten totuudesta? Ensin on omaksuttava jo saatu, jotta voisi saada lisää.


      • Näinonon
        Selkeyttä kirjoitti:

        Jos sinulle kerrottaisiin uusista ilmoituksista, vakuuttaisivatko ne sinut jo saatujen ilmoitusten totuudesta? Ensin on omaksuttava jo saatu, jotta voisi saada lisää.

        Jos sisältö olisi samaa luokkaa kuin esim. moniavioisuusilmoitus, siitä luopumisen ilmoitus ja mustien pappeuskiellosta luopumisen ilmoitus, ei todellaakaan vakuuttaisi.


      • Näinonon
        Selkeyttä kirjoitti:

        Jos sinulle kerrottaisiin uusista ilmoituksista, vakuuttaisivatko ne sinut jo saatujen ilmoitusten totuudesta? Ensin on omaksuttava jo saatu, jotta voisi saada lisää.

        Mutta kerropa nyt Tapani itse merkittävistä uusista ilmoituksista.


      • kaksipisteto
        Selkeyttä kirjoitti:

        Jos sinulle kerrottaisiin uusista ilmoituksista, vakuuttaisivatko ne sinut jo saatujen ilmoitusten totuudesta? Ensin on omaksuttava jo saatu, jotta voisi saada lisää.

        "Ensin on omaksuttava jo saatu, jotta voisi saada lisää."
        Onni että Jahve ei asettanut tuonlaisia rajoituksia, VT:n profeetat ilmoittivat aina kun oli tarve ja sitä enemmän mitä vähemmän ihmiset edellisiä uskoivat tai tottelivat .
        Kun täällä kysyttiin ilmoituksista joita olette viime aikoina saaneet oli kyse vain siitä onko niitä yleensä saatu , sitähän tässä epäillään ja syystä. Se ettet voi mitään esittää ei ole kysyjien syy.


      • Selkeyttä
        Näinonon kirjoitti:

        Mutta kerropa nyt Tapani itse merkittävistä uusista ilmoituksista.

        Mormonin kirja on vahva näyttö. Jos et sitä huomaa ilmoitukseksi, et tule huomaamaan mitään muutakaan.


      • kaksipisteto
        Selkeyttä kirjoitti:

        Mormonin kirja on vahva näyttö. Jos et sitä huomaa ilmoitukseksi, et tule huomaamaan mitään muutakaan.

        Toistat tuota kuin papukaija, jos se on ilmoitus, silloin Raamatun profeettojne puheet eivät sitä ole , jumalasta voi nimittäin olla vain yksi totuus, jos hän on:
        -maailman ja ihmisten luoja
        -henki joka ei asu missään tietyssä paikassa
        -ainoa jumala
        -lain antaja ja ja liiton tekijä
        -puhuu totta ja hänen sanansa säilyy
        -on aina ollut jumala
        -on kaikkivoiva

        silloin mormonien jumala, joka on yksi monista, kehittynyt jumalaksi ihmisestä, on ruumiillinen , asuu tietyssä paikassa, nai, on ruumiinsa vuoksi liikkumisessa avuton , ei ole antanut lakia, ei tehnyt liittoa, ei ole tosi. Jos Jahve on olemassa, ei Kolobin elohim voi olla .

        Et halua olla sen vertaa rehellinen että myöntäisit tämän, asia kuitenkin on päivän selvä. Jos et huomaa Raamatun ilmoituksia ilmoituksiksi, ei sinun kannata uskoa Mormonin kirjaankaan .Toisin päin: Raamattu voi olla tosi vaikka Mormonin kirja ei olisikaan .


      • Näinonon
        Selkeyttä kirjoitti:

        Mormonin kirja on vahva näyttö. Jos et sitä huomaa ilmoitukseksi, et tule huomaamaan mitään muutakaan.

        Vähän tuoreempia ilmoituksia pliiz. Kiitos jo etukäteen.


    • MELvxyz

      Höpön löpön!

      Ei mitään näyttöä väitteen tueksi.

      • Selkeyttä

        Millainen näyttö sinulle kelpaisi? - Mormonin kirja on vahva näyttö jokaiselle, joka haluaa ottaa siitä selon.


    • alfa123om2222

      Kristus Amerikassa vaikuttaa jatkuvan ilmoituksen tai jopa ilmestymisen muodossa yli seurakunta ja kirkkorajojen. TV7 arkistossa on eräskin ohjelma, jossa Amerikkalainen saarnaaja kertoo Kristuksen Ilmestyneen ja puhuneen hänelle. Ei hän kaiketi ollut mormoni. Samoin on joitakin kertomuksia taivaaseen tempaamisista ja Amerikan tempausten luonne on muista poikkeava. Temmataan useita kertoja ja säännöllisesti.
      Kristus vaikuttaa eri tavalla Amerikassa kuin Euraasiassa. ILMOITUS ON JATKUVAA SIELLÄ. Mutta usein henkilökohtaista sellaista eikä koko maailmaa koskevaa. Tämän estää jo Monroen oppikin. Euraasian ilmoitus ja ilmestykset ovat useammin koko maailmaa koskevaa ja eräällä tavalla suurempia.

    • Ihmetteleväinen

      Se ihmetyttää ei-mormonia, että näin suurta asiaa ei kerrota UudessaTestamentissa, vaan on pitänyt viesti kaivertaa kultalevyille ja antaa ne 1800 v. myöhemmin Josef Smithin löydettäväksi.
      Tavallinen kristitty ei ymmärrä sitä, eikä käsitä, miksi mormoneille ei kelvannut UT:n antama ohje: Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni. Aika selkeä kehotus. Mikä porukka se on, jolle pitää aivan erikseen tulla samat ohjeet antamaan ja vielä sitten neuvot kastamisen menetelmistä.
      On niin vaikea käsittää, että Taivaallinen Isämme vaatisi kaikilta maailman ihmisiltä samanlaista toimintaa, esim, aidon mormonikasteen kohdalla. Jos kasteessa tulee virhe, vesi esim. ei riitä, eikä kastettava painukaan umpsukkulaan, tai hän saa paniikkikohtauksen, niin eikö hän sitten kelpaakaan enää! Katsooko Elohim - vai minkä niminen hän on - nimenomaan ulkonaiset riitit ja arvostelee, miten uskova osaa noudattaa vaatimuksia. Hänen henkinen elämänsä ja uskonsa ei siis riitä?
      Luterilainen saa kääntyä Jumalan puoleen omin sanoin, missä tahansa tilassa ja tilaisuudessa. Hän voi olla kiitollinen, pyytää apua, pyytää tukea päätökseensä, rukoilla suojelua itselleen tai rakkaimmalleen, ja hän saa uskoa, että rukous kuullaan.

    • Selkeyttä

      Joh. 10:16
      Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
      Ilm. 14
      6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.

      Kristus ilmestyi myös mulle kuin niille, joista kirjoitetaan Raamatussa.
      Ilm. 14:6 jae osoittaa, ettei se, mitä Raamatussa kerrotaan ole kaikki, mitä ihmiset tulevat saamaan. -Enkeli Mormoni on toteuttanut tämä ennustuksen antaessaan Mormonin kirjan saarnattavaksi kaikille.

      • kaksipisteto

        Millä tavalla kumpikaan noista jakeista viittaa sinun uskontoosi , sen jumaliin tai kirjoituksiin? Ei millään tavoin. Ei kumpikaan.


    • Hirvittävä_linuks_tuhoo

      Kylläpäs sinä olet kammottava rikollinen! Tekeekö linuks tosiaan ihmisen tuollaiseksi..........†
      Näitä ja muita samankaltaisia linuks-illuusioita tulee linuks peräkammareista aina silloin tällöin.....†
      Toivottavasti itse taivaan Herra antaa sinullekin mielenmuutoksen, jotta ymmärtäisit sen lopulta olevan sinunkin parhaaksi....†
      Ota Jeesus vastaan. Luovu nettikirjoittelusta, sillä se on Jumalan tahdon vastaista toimintaa.....†
      Linuks tuhoo - Windows pelastaa...†
      Linuks tietää AINA ONGELMIA. On ihan sama, mitä ne ongelmat ovat, ne tulee kuitenkin siitä, että on asennettu tubutin tietokoneelle....†

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe