Profetia - Suomen kohtalo.

sinettisormus1

Tämän sanoman koen vakavaksi varoitukseksi, jos Suomen kansassa ei tapahdu muutosta, pian, heräämistä Jumalan puoleen. Nyt tulee rukoilla.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/2693928/SUOMEN KOHTALO fin sub versio2.mp4

HERRA SIUNATKOON MEITÄ, SUOMEN KANSAA, JA OLKOON MEILLE ARMOLLINEN!
AAMEN.

58

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra tulkoon sinun valtakuntasi ja tapahtukoon sinun tahtosi mukaan!

• sinettisormus1

Aamen!

• sinettisormus1

LISÄSELVITYKSEKSI:
        Aloituksen näky ei ole oma näkyni, vaan näky jota on kehoitettu jakamaan eteenpäin ja koin sen sen arvoiseksi, vahvaksi näyksi.

• sinettisormus1

Synnintunnustus

Taivaallinen Isä.
      Sinä loit tämän maan, sen kasvit ja eläimet
      iloksi itsellesi ja ihmisille.
      Sinä uskoit haltuumme hyvän maailman,
      mutta me olemme kääntyneet sinua vastaan.
      Me olemme ajaneet teoillamme
      koko luomakunnan kuoleman tielle
      ja nyt näyttää siltä,
      että kaikki mihin koskemme menee rikki.

Isä, me tunnustamme, että olemme voimattomat
      katkaisemaan tuhon kierrettä.
      Usein silloinkin kun tiedämme,
      mitä elämän suojelemiseksi pitäisi tehdä,
      me emme muuta suuntaa.
      Me kulutamme yli kohtuuden
      ja anastamme leivän tulevilta sukupolvilta,
      joita meidän tulisi rakastaa kuin itseämme.
      Ahneus ja välinpitämättömyys
      riivaavat meitä joka päivä.

Isä, anna meille anteeksi.
      Vapauta meidät tuhoavasta käyttäytymisestä
      ja sytytä meissä rakkaus,
      joka ohjaa oikeisiin tekoihin
      kaikkia luotujasi kohtaan.

• Nyt on pakko sanoa ISO AMEN!!!

• sinettisormus1

Rukoilin Herralta Sanaa tähän Profetiaan, mitä Hän haluaa nyt sanoa Suomen Kansalle ja tämä Sananpaikka avautui eteeni:

JESAJA 51
      1. Kuulkaa minua, te jotka vanhurskauteen pyritte, te jotka Herraa
      etsitte. Katsokaa kalliota, josta olette lohkaistut, ja kaivos-onkaloa, josta olette kaivetut.
      2. Katsokaa Aabrahamia, isäänne, ja Saaraa, joka teidät synnytti. Sillä hän oli vain yksi, kun minä hänet kutsuin; mutta minä siunasin hänet ja enensin hänet.
      3. Niin Herra lohduttaa Siionin, lohduttaa kaikki sen rauniot, hän tekee sen erämaasta kuin Eedenin ja sen arosta kuin Herran puutarhan; siellä on oleva riemu ja ilo, kiitos ja ylistysvirren ääni.
      4. Kuuntele minua, kansani, kuule minua, kansakuntani, sillä minusta lähtee laki, ja minä panen oikeuteni valkeudeksi kansoille.
      5. Lähellä on minun vanhurskauteni, minun autuuteni ilmestyy, minun käsivarteni tuomitsevat kansat; minua odottavat merensaaret ja panevat toivonsa minun käsivarteeni.
      6. Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.
      7. Kuulkaa minua, te jotka vanhurskauden tunnette, kansa, jonka sydämessä on minun lakini: älkää peljätkö ihmisten pilkkaa älkääkä kauhistuko heidän herjauksiansa.
      8. Sillä koi syö heidät niinkuin vaatteen, koiperhonen syö heidät niinkuin villan, mutta minun vanhurskauteni pysyy iankaikkisesti, minun autuuteni polvesta polveen.
      9. Heräjä, heräjä, pukeudu voimaan, sinä Herran käsivarsi; heräjä niinkuin muinaisina päivinä, ammoisten sukupolvien aikoina. Etkö sinä ole se, joka löit Rahabin kuoliaaksi, joka lävistit lohikäärmeen?
      10. Etkö sinä ole se, joka kuivasit meren, suuren syvyyden vedet, joka teit meren syvänteet tieksi lunastettujen kulkea?
      11. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
      12. Minä, minä olen teidän lohduttajanne; mikä olet sinä, että pelkäät ihmistä, joka on kuolevainen, ihmislasta, jonka käy niinkuin ruohon,
      13. ja unhotat Herran, joka on sinut tehnyt, joka on levittänyt taivaan ja perustanut maan, ja vapiset alati, kaiket päivät, sortajan vihaa, kun hän tähtää tuhotaksensa? Mutta missä on sortajan viha?
      14. Pian päästetään kumaraan koukistunut vapaaksi kahleistaan: ei hän kuole, ei kuoppaan jää, eikä häneltä leipä puutu.
      15. Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka liikutan meren, niin että sen aallot pauhaavat, jonka nimi on Herra Sebaot.
      16. Ja minä olen pannut sanani sinun suuhusi, minä olen kätkenyt sinut käteni varjoon, pystyttääkseni taivaan ja perustaakseni maan ja sanoakseni Siionille: "Sinä olet minun kansani".
      17. Heräjä, heräjä, nouse, Jerusalem, sinä joka olet juonut Herran kädestä hänen vihansa maljan, joka olet päihdyttävän pikarin juonut, tyhjäksi särpinyt.
      18. Ei kukaan kaikista lapsista, jotka hän oli synnyttänyt, ollut häntä taluttamassa; ei kukaan kaikista lapsista, jotka hän oli kasvattanut, hänen käteensä tarttunut.
      19. Nämä kohtasivat sinua kaksittain - kuka sinua surkuttelee - tuho ja turmio, nälkä ja miekka; millä voin sinua lohduttaa?
      20. Tajuttomina makasivat sinun poikasi joka kadun kulmassa, niinkuin antiloopit pyydyshaudassa, täynnä Herran vihaa, sinun Jumalasi nuhtelua.
      21. Sentähden kuule tätä, sinä poloinen, joka olet juopunut, vaikka et viinistä:
      22. Näin sanoo sinun Herrasi, Herra sinun Jumalasi, joka ajaa kansansa asian: Katso, minä otan sinun kädestäsi päihdyttävän maljan, vihani pikarin; ei tarvitse sinun siitä enää juoda.
      23. Ja minä panen sen sinun vaivaajaisi käteen, jotka sinulle sanoivat: "Lankea maahan, kulkeaksemme sinun päällitsesi"; ja sinä panit selkäsi maaksi ja kaduksi kulkijoille.

• sinettisormus1

JESAJA 50
        1. Näin sanoo Herra: Missä on teidän äitinne erokirja,
        jolla olisin lähettänyt hänet pois? Tai kuka on minun velkojani, jolle minä olisin teidät myynyt? Katso, pahojen tekojenne tähden te olette myydyt, teidän rikkomustenne tähden on äitinne lähetetty pois.
        2. Miksi ei ollut ketään, kun minä tulin, miksi ei kukaan vastannut, kun minä huusin? Onko minun käteni liian lyhyt vapahtamaan, olenko minä voimaton auttamaan? Katso, nuhtelullani minä kuivaan meren, minä teen virrat erämaaksi, niin että niitten kalat mätänevät, kun ei ole vettä; ne kuolevat janoon.
        3. Minä puetan taivaat mustiin ja panen murhepuvun niitten verhoksi.
        4. Herra, Herra on minulle antanut opetuslasten kielen, niin että minä taidan sanalla virvoittaa väsynyttä; hän herättää aamu aamulta, herättää minun korvani kuulemaan opetuslasten tavalla.
        5. Herra, Herra on avannut minun korvani; minä en ole niskoitellut, en vetäytynyt pois.
        6. Selkäni minä annoin lyötäväksi, poskieni parran revittäväksi, en peittänyt kasvojani pilkalta ja syljeltä.
        7. Herra, Herra auttaa minua; sentähden ei minuun pilkka koskenut, sentähden tein kasvoni koviksi kuin piikivi, sillä minä tiedän, etten häpeään joudu.
        8. Lähellä on hän, joka minut vanhurskaaksi tuomitsee. Kuka voi minun kanssani riidellä? Astukaamme yhdessä esiin! Kuka on minun vastapuoleni? Tulkoon tänne lähelleni!
        9. Katso, Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee? Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö.
        10. Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä? Joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, se luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa.
        11. Mutta katso, te kaikki, jotka palon sytytätte, te palavilla nuolilla varustetut, suistukaa oman tulenne liekkeihin, niihin palaviin nuoliin, jotka olette sytyttäneet. Minun kädestäni tämä teille tulee; vaivassa täytyy teidän asua.

• sinettisormus1

Nyt on Suomen Kansan hetki, osoittaa se, mitä kansa tekee Jumalansa suhteen, otammeko hänet vastaan kansana ja myös henkilökohtaisella tasolla, nyt on se hetki ... Hiljenny, sinä ihminen, hiljenny ja rukoile Herrasi kasvojen edessä, sillä nyt on se hetki.

• sinettisormus1

... viime perjantaina, 12.6. , sain näyn, jossa sellainen piikki traktori tai kone, jolla on kaksi isoa piikkiä edessä, sivuilla, raivasi maasta isoja, vanhoja puunkantoja ja laittoi niitä kasalleen, kuin tien sivuun, syrjään ....
        Tästä nousi heti ajatus: Raivatkaa tie Herralle!"

• sinettisormus1

Evankeliumi Luukkaan mukaan 3
        1. Viidentenätoista keisari Tiberiuksen hallitusvuotena, kun Pontius Pilatus oli Juudean maaherrana ja Herodes Galilean neljännysruhtinaana ja hänen veljensä Filippus Iturean ja Trakonitiinmaan neljännysruhtinaana ja Lysanias Abilenen neljännysruhtinaana,
        2. siihen aikaan kun Hannas oli ylimmäisenä pappina, ynnä myös Kaifas, tuli Jumalan sana Johannekselle, Sakariaan pojalle, erämaassa.
        3. Ja hän vaelsi kaikissa seuduissa Jordanin varrella ja saarnasi parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi,
        4. niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan sanojen kirjassa: "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'.
        5. Kaikki laaksot täytettäköön, ja kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon, ja mutkat tulkoot suoriksi ja koleikot tasaisiksi teiksi,
        6. ja kaikki liha on näkevä Jumalan autuuden."
        7. Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
        8. Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        9. Jo on myös kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, siis hakataan pois ja heitetään tuleen."
        10. Ja kansa kysyi häneltä sanoen: "Mitä meidän siis pitää tekemän?"
        11. Hän vastasi ja sanoi heille: "Jolla on kaksi ihokasta, antakoon toisen sille, joka on ilman; ja jolla on ruokaa, tehköön samoin".
        12. Niin tuli myös publikaaneja kastettaviksi, ja he sanoivat hänelle: "Opettaja, mitä meidän pitää tekemän?"
        13. Hän sanoi heille: "Älkää vaatiko enempää, kuin mikä teille on säädetty".
        14. Myös sotamiehet kysyivät häneltä sanoen: "Mitäs meidän pitää tekemän?" Ja hän sanoi heille: "Älkää kiskoko keneltäkään älkääkä kiristäkö, vaan tyytykää palkkaanne".
        15. Mutta kun kansa yhä odotti ja kaikki ajattelivat sydämessään Johanneksesta, eikö hän itse ehkä ollut Kristus,
        16. niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
        17. Hänellä on viskimensä kädessään, ja hän puhdistaa puimatanterensa ja kokoaa nisut aittaansa, mutta ruumenet hän polttaa sammumattomassa tulessa."
        18. Antaen myös monia muita kehoituksia hän julisti kansalle evankeliumia.
        19. Mutta kun Herodes, neljännysruhtinas, sai häneltä nuhteita veljensä vaimon, Herodiaan, tähden ja kaiken sen pahan tähden, mitä hän, Herodes, oli tehnyt,
        20. niin hän kaiken muun lisäksi teki senkin, että sulki Johanneksen vankeuteen.
        21. Kun siis kaikkea kansaa kastettiin ja myöskin Jeesus oli saanut kasteen ja rukoili, niin tapahtui, että taivas aukeni
        22. ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt".
        23. Ja hän, Jeesus, oli alottaessaan vaikutuksensa noin kolmenkymmenen vuoden vanha, ja oli, niinkuin luultiin, Joosefin poika. Joosef oli Eelin poika,
        24. Eeli Mattatin, tämä Leevin, tämä Melkin, tämä Jannain, tämä Joosefin,
        25. tämä Mattatiaan, tämä Aamoksen, tämä Naahumin, tämä Eslin, tämä Naggain,
        26. tämä Maahatin, tämä Mattatiaan, tämä Semeinin, tämä Joosekin, tämä Joodan,
        27. tämä Johananin, tämä Reesan, tämä Serubbaabelin, tämä Sealtielin, tämä Neerin,
        28. tämä Melkin, tämä Addin, tämä Koosamin, tämä Elmadamin, tämä Eerin,
        29. tämä Jeesuksen, tämä Elieserin, tämä Joorimin, tämä Mattatin, tämä Leevin,
        30. tämä Simeonin, tämä Juudan, tämä Joosefin, tämä Joonamin, tämä Eliakimin,
        31. tämä Melean, tämä Mennan, tämä Mattatan, tämä Naatanin, tämä Daavidin,
        32. tämä Iisain, tämä Oobedin, tämä Booaan, tämä Saalan, tämä Nahassonin,
        33. tämä Aminadabin, tämä Adminin, tämä Arnin, tämä Esromin, tämä Faareen, tämä Juudan,
        34. tämä Jaakobin, tämä Iisakin, tämä Aabrahamin, tämä Taaran, tämä Naahorin,
        35. tämä Serukin, tämä Ragaun, tämä Faalekin, tämä Eberin, tämä Saalan,
        36. tämä Kainamin, tämä Arfaksadin, tämä Seemin, tämä Nooan, tämä Laamekin,
        37. tämä Metusalan, tämä Eenokin, tämä Jaaretin, tämä Mahalalelin, tämä Keenanin,
        38. tämä Enoksen, tämä Seetin, tämä Aadamin, tämä Jumalan.

• sinettisormus1 kirjoitti:

... viime perjantaina, 12.6. , sain näyn, jossa sellainen piikki traktori tai kone, jolla on kaksi isoa piikkiä edessä, sivuilla, raivasi maasta isoja, vanhoja puunkantoja ja laittoi niitä kasalleen, kuin tien sivuun, syrjään ....
        Tästä nousi heti ajatus: Raivatkaa tie Herralle!"

>Tästä nousi heti ajatus: Raivatkaa tie Herralle!"
        Miksi Universumien Luoja tarvitsisi pikkuruisen ihmisen apua raivaamishommiin?

• OpiskeleNiinTiedät
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Tästä nousi heti ajatus: Raivatkaa tie Herralle!"
        Miksi Universumien Luoja tarvitsisi pikkuruisen ihmisen apua raivaamishommiin?

Opiskele Raamattua konservatiivisen yhteisön johdolla, niin opit tuon asian ja paljon muutakin.

• OpiskeleNiinTiedät kirjoitti:

Opiskele Raamattua konservatiivisen yhteisön johdolla, niin opit tuon asian ja paljon muutakin.

Kiitos vain, mutta järjen ja omantunnon vaihtaminen denialismiin ei oikein nappaa.

• a----a

• sinettisormus1
      • Profetiaa

Muutos on jo tullut kansalle.
        Uskonvapaus kielletty.

• sinettisormus1

• Päiväkäskystä

''Veteraanisukupolvemme uhraukset ja koettelemukset olivat ankarat niin taistelukentillä kuin kotirintamalla. Monet antoivat sodassa isänmaan puolesta nuoruutensa, terveytensä ja henkensä. Sodassa, jossa Suomi taisteli kansalaisten elinmahdollisuuksien, itsemääräämisoikeuden, vapauden sekä kodin puolesta.

''Sotien jälkeisessä jälleenrakennustyössä korostuivat veteraanisukupolvelle ominaiset arvot: vastuullisuus, velvollisuudentunto, lähimmäisestä huolehtiminen sekä luja ja horjumaton usko tulevaisuuteen. Tätä esimerkkiä ja henkeä tarvitsemme myös tänään.''

• sinettisormus1

Sanoma Suomen kansalle tulevista päivistä

Tauno Rantalan profetia 17.11.2007 Suomen kansalle.

Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta.

Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.

Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.

Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1.Moos.19:15-29.

Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää Hes.18:23.

Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.

Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

Tauno W. Rantala

saarnaaja

• a---a

Eli synnin mitta Suomessa tuli täyteen marraskuussa 2007.

Mitäpä tämän takarajan saavuttaminen on aiheuttanut? Aikaa sentään on kulunut jo yli 8 vuotta. Mitä toimenpiteitä on tehty?

• awerawer
        a---a kirjoitti:

Eli synnin mitta Suomessa tuli täyteen marraskuussa 2007.

Mitäpä tämän takarajan saavuttaminen on aiheuttanut? Aikaa sentään on kulunut jo yli 8 vuotta. Mitä toimenpiteitä on tehty?

ehkä syntinen ei ole sitä huomannut, mutta uskossa elävä on saanut aikaa valmistautua herran koettelemuksiin, kun tulee tuhon päivä, niin sen jonka rakennus on rakennettu vahvalle pohjalle kestää ja se jonka rakennus on rakennettu heikolle pohjalle pelastuu, mutta kuin tulen läpi.

• a---a
        awerawer kirjoitti:

ehkä syntinen ei ole sitä huomannut, mutta uskossa elävä on saanut aikaa valmistautua herran koettelemuksiin, kun tulee tuhon päivä, niin sen jonka rakennus on rakennettu vahvalle pohjalle kestää ja se jonka rakennus on rakennettu heikolle pohjalle pelastuu, mutta kuin tulen läpi.

Ai jaa. Eli synnin mitan täyttymisen ja lopullisen tuhon päivän välillä on X määrä vuosia?

• >Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.
        Nämä tunnusteot ja ihmeet ovat menneet minulta täysin ohi. Missä seuraavat tapahtuvat, jotta voin hankkiutua paikalle?

• ddddd4

en minä tiedä herramme sebaotin suunnitelmia. minä vain luullakseni kuljen hänen viitoittamaa tietään.

• a---a
        ddddd4 kirjoitti:

en minä tiedä herramme sebaotin suunnitelmia. minä vain luullakseni kuljen hänen viitoittamaa tietään.

Luonnehdit minua syntiseksi. Oletko siis itse synnitön?

• sinettisormus1

JOBIN KIRJA

38 luku

Herra vastaa Jobille: Jobin on turha yrittää mitellä voimiaan hänen kanssaan, joka on luonut maailman ja hallitsee luonnonilmiöt.

1 Silloin Herra vastasi Jobille tuulispäästä ja sanoi:
      2 Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheilla pimennät minun aivoitukseni?
      3 Vyötä nyt kupeesi kuin mies; minä kysyn sinulta, opeta sinä minua.
      4 Missä olit silloin, kun minä maan perustin? Ilmoita se, jos ymmärryksesi riittää.
      5 Kuka on määrännyt sen mitat - tottapa sen tiedät - tahi kuka on vetänyt mittanuoran sen ylitse?
      6 Mihin upotettiin sen perustukset, tahi kuka laski sen kulmakiven,
      7 kun aamutähdet kaikki iloitsivat ja kaikki Jumalan pojat riemuitsivat?
      8 Ja kuka sulki ovilla meren, kun se puhkesi ja kohdusta lähti,
      9 kun minä panin sille pilven vaatteeksi ja synkeyden kapaloksi,
      10 kun minä rakensin sille rajani, asetin sille teljet ja ovet
      11 ja sanoin: 'Tähän asti saat tulla, mutta edemmäksi et; tässä täytyy sinun ylväiden aaltojesi asettua'?
      12 Oletko eläissäsi käskenyt päivän koittaa tahi osoittanut aamuruskolle paikkansa,
      13 että se tarttuisi maan liepeisiin ja pudistaisi jumalattomat siitä pois?
      14 Silloin se muuttuu niinkuin savi sinetin alla, ja kaikki tulee kuin vaatetettuna esille;
      15 jumalattomilta riistetään heidän valonsa, ja kohonnut käsivarsi murskataan.
      16 Oletko astunut alas meren lähdesuonille asti ja kulkenut syvyyden kuilut?
      17 Ovatko kuoleman portit sinulle paljastuneet, oletko nähnyt pimeyden portit?
      18 Käsitätkö, kuinka avara maa on? Ilmoita se, jos kaiken tämän tiedät.
      19 Mikä on tie sinne, kussa asuu valo, ja missä on pimeyden asuinsija,
      20 että saattaisit sen alueellensa ja tuntisit polut sen majalle?
      21 Kaiketi sen tiedät, sillä synnyithän jo silloin, ja onhan päiviesi luku ylen suuri!
      22 Oletko käynyt lumen varastohuoneissa, ja oletko nähnyt rakeiden varastot,
      23 jotka minä olen säästänyt ahdingon ajaksi, sodan ja taistelun päiväksi?
      24 Mitä tietä jakaantuu valo ja itätuuli leviää yli maan?
      25 Kuka on avannut kuurnan sadekuurolle ja ukkospilvelle tien,
      26 niin että sataa maahan, joka on asumaton, erämaahan, jossa ei ihmistä ole,
      27 niin että autio erämaa saa kylläksensä ja maa kasvaa vihannan ruohon?
      28 Onko sateella isää, tahi kuka on synnyttänyt kastepisarat?
      29 Kenen kohdusta on jää tullut, ja kuka on synnyttänyt taivaan härmän?
      30 Vesi tiivistyy kuin kiveksi, ja syvyyden pinta sulkeutuu kiinni.
      31 Taidatko solmita Otavan siteet tahi irroittaa kahleista Kalevanmiekan?
      32 Voitko tuoda esiin eläinradan tähdet aikanansa ja johdattaa Seulaset lapsinensa?
      33 Tunnetko taivaan lait, tahi sinäkö säädät, miten se maata vallitsee?
      34 Taidatko korottaa äänesi pilviin ja saada vesitulvan peittämään itsesi?
      35 Taidatko lähettää salamat menemään, niin että sanovat sinulle: 'Katso, tässä olemme'?
      36 Kuka on pannut viisautta pilvenlonkiin, tahi kuka antoi pilvenhattaroille ymmärrystä?
      37 Kuka on niin viisas, että laskee pilvien luvun, kuka kaataa tyhjiksi taivaan leilit,
      38 kun multa on kuivunut kovaksi kuin valettu ja maakokkareet toisiinsa takeltuneet?

• sinettisormus1

... tänäänkin, Herra puhuu meille kuin Jobille ...

• Magor-Missabib

Suomen kansa ei lue tätä profetiapalstaa. Lapset eivät lue, vanhuksilla ei usein nettiä. Nuorilla on facebookit ja twitterit. Työikäisillä ei ole aikaa selata omituista noituuspalstaa joka tämä on. Uskovaisista valtaosa tietää että tämä häiriintyneiden uskisten kaatopaikka...
      Mutta, jos Jumalalla on oikeasti asiaa, Hän tuo sen kansalle selvästi ilmi, niin että sen jokainen kuulukykyinen kuulee, näkökykyinen näkee. Habak 2:1-2, Hoos 8:1, Matt 10:27.

• koettelemustenkautta

'Mitä toimenpiteitä on tehty?' Siunauksen ajat on otettu pois. Nokian tuoma siunaus otettiin pois. Suomi on veloissa ja nyt on suuri työttömyys ja lisää joutuvat yritykset panemaan väkeä kortistoon. Kaupan myynti on pudonnut. ...... mitä onkaan vielä tulossa.

• >Nokian tuoma siunaus otettiin pois.
        Buddhalainen Steve Jobs ja hänen apulaisensa, homoseksuaali Tim Cook olivat (ulkoiset) päätekijät Nokian tuottaman siunauksen pois ottamisessa.
        Tästä voimme päätellä, millä ryhmillä on Jumalan siunaus ja millä ei.

• NäinRaamatussa

>Nokian tuoma siunaus otettiin pois.
        Buddhalainen Steve Jobs ja hänen apulaisensa, homoseksuaali Tim Cook olivat (ulkoiset) päätekijät Nokian tuottaman siunauksen pois ottamisessa.

Jumala kyllä käyttää selkosyntistäkin vähemmän syntisen kurittamiseen.

• Päätelmä

>Nokian tuoma siunaus otettiin pois.

Emme voi päätellä yhtään mitään. Ei tehtävän toteuttajan tarvitse olla siunattu, päinvastoin, menetyksen tuottamiseen sopii oikein hyvin sellainen taho, joka itsekin on tuhoaja. Ei tule jälkipaineita. Kysymys on sallimisesta.
        Päätelmäsi siunauksesta on lähinnä naiivi. Ovatko muut lausuntosi samaa kategoriaa?

• Päätelmä kirjoitti:

Emme voi päätellä yhtään mitään. Ei tehtävän toteuttajan tarvitse olla siunattu, päinvastoin, menetyksen tuottamiseen sopii oikein hyvin sellainen taho, joka itsekin on tuhoaja. Ei tule jälkipaineita. Kysymys on sallimisesta.
        Päätelmäsi siunauksesta on lähinnä naiivi. Ovatko muut lausuntosi samaa kategoriaa?

Seli seli see-li. Sekoatte pelihousuihinne, ja se on kyllä hauskaa seurattavaa.

• MiksiMiksiMiksi

Seli seli see-li. Sekoatte pelihousuihinne, ja se on kyllä hauskaa seurattavaa.

Sinä et ymmärrä kristittyjen kommentteja, koska sinulla ei ole Pyhää Henkeä.
        Miksi olet näillä palstoilla? Ethän ymmärrä edes perusteita kristillisyydestä.

• MiksiMiksiMiksi kirjoitti:

Sinä et ymmärrä kristittyjen kommentteja, koska sinulla ei ole Pyhää Henkeä.
        Miksi olet näillä palstoilla? Ethän ymmärrä edes perusteita kristillisyydestä.

Miksi olette näillä palstoilla, jos suomalaisista vain parin kolmen prosentin suuruinen Pyhän hengen saaneiden poppoo voi teitä ymmärtää?
        Toinen vaihtoehto tietysti on, että alatte puhua samaa kieltä kuin muutkin, mutta se on varmasti mahdoton toive, sillä silloinhan kuviteltu erinomaisuutenne romahtaisi kuin korttitalo.

• sdgs

tiistai 16. kesäkuuta 2015
      Rikollisesta tehtiin taas uhri
      Blogikollega Jaska jo pauhasikin Keskon osoittamasta omien asiakkaidensa halveksunnasta. Kesko määräsi kauppiaan poistamaan kauppansa Facebook-sivulta videon, jossa kaupan työntekijä estää kahta somalia varastamasta kaljaa. Tyttö, jonka nimi lienee Anna, on Paavo Tajukankaan mukaan noussut Ruotsissa suomalaisen sisun symboliksi. Kesko osoittaa ymmärrystä ennemmin rikollisille kuin omille yrittäjilleen, mikä ei punavihreässä kuplassa ole lainkaan tavatonta vaan pikemminkin jo uusi normi.

Punavihreässä kuplassa ei ole lainkaan tavatonta epäonnistua määrittelemään rikollinen ja uhri. Sosialismissa uhri on taloudellisen tasa-arvon mukaan selvitettävissä: veronkiertäjä on suurempi rikollinen kuin kapitalistin omaisuutta ryöstävä vähäosainen. Moraali on kulttuuriin sidonnainen, ja kulttuurirelatiiviset ihmiset pitävät kaikkia tekoja saman arvoisina. Kuluneen vuoden aikana moraalirelativistit pääsivät pätemään Israelin tehtyä Pasilan K-kaupan Annat muslimirikollisille. Suomen johtava poliittinen eliitti kirkui kauhuissaan, miten juutalaiset tappavat viattomia siviileitä. Nyt valmistuneen uuden raportin mukaan Israelin puolustusvoimat IDF saa ns. puhtaat paperit.

Raportin mukaan "Israelin armeijan tiukka pitäytyminen" sotarikoksien torjunnassa maksoi sen omien siviilien ja sotilaiden henkiä. Lisäksi IDF joutui tekemään suuria uhrauksia puolustaakseen palestiinalaissiviilejä. YK:lle luovutettu raportti tutkii 2014 vuoden Protective edge (Wikipedia) -operaation väitettyjä sotarikoksia. Raportin ovat tuottaneet eri maiden korkea-arvoiset kenraalit, jotka toteavat arvionaan, että Israel ei ole syyllistynyt sotarikoksiin, mutta palestiinalaishallinto on syyllistynyt lukuisiin.

Raportin mukaan Israel teki kaikkensa välttääkseen aseelliseen konfliktiin joutumisen, mutta Hamasin määrätietoinen pyrkimys sotaan tuotti tulosta. Raportissa todetaan:
      But none of us is aware of any army that takes such extensive measures as did the IDF last summer to protect the lives of the civilian population in such circumstances.

/ Mikään muu armeija ei pyri varmistamaan siviilien turvallisuutta siinä määrin, mitä IDF teki niissä olosuhteissa.
      50 päivää kestäneissä taisteluissa kuoli 2.100 palestiinalaista ja 73 israelilaista (66 sotilasta). Raportin mukaan 2.100 uhrista valtaosa oli siviileitä, jotka kuolivat Hamasin oman toiminnan uhreina. Selvinä sotarikoksina raportin tekijät pitivät Hamasin toimintaa, jossa taisteluita käytiin siviiliasutuksen keskellä, kouluissa, sairaaloissa, YK:n toimitiloissa ja jossa siviileitä käytettiin ihmiskilpinä.

• >veronkiertäjä on suurempi rikollinen kuin kapitalistin omaisuutta ryöstävä vähäosainen.
        Ai että neidin mielestä vaikka puolen miljoonan euron veropetoksen tekijä on pienempi rosvo kuin kaljalaatikon varastanut luuseri? En ihan osta näin raamatullista moraalia kyllä.:D

• MiksiOletPalstalla

>veronkiertäjä on suurempi rikollinen kuin kapitalistin omaisuutta ryöstävä vähäosainen.
        Ai että neidin mielestä vaikka puolen miljoonan euron veropetoksen tekijä on pienempi rosvo kuin kaljalaatikon varastanut luuseri? En ihan osta näin raamatullista moraalia kyllä.:D

Eihän sinun tarvitse näitä lukea. Pakottaako joku?
        Raamatun moraali on sydämessä. Et voi sitä ostaa.

• MiksiOletPalstalla kirjoitti:

Eihän sinun tarvitse näitä lukea. Pakottaako joku?
        Raamatun moraali on sydämessä. Et voi sitä ostaa.

Ja näin neiti siirsi maalitolppia sata metriä uuteen paikkaan, kun ei osannut sanoa sanaakaan itse asiaan.

• OikeusHerran

Jumalan tuomiot ovat täytäntöönapanon vaiheessa. Sodoman synnit. Hes 16:49. Pappien ja kristikunnan synnit, Hes 34, mutta laupeuden tuomio näille: Matt 9:36-38. Kansan kurjat, käyhät ja sorretut. Heille ei Jumala lue raskasta tuomiota, vaan armahtaa heitä, Elopelto on valmis, työmiehet ja soturit valmiina kehiin.

• InhottavaRealisti

Kommentti tähän ketjuun.

Höpön höpön. Aikuistukaa.

• Taivas on lasten kaltaisten, vai miten se meni.

• Ettiedämitään

Ellei sinulla ole mitään asiallista sanottavaa, älä sano mitään. Typeryytesi vain paljastuu kaikelle kansalle, enkä usko, että kukaan tarkoituksella haluaa tulla leimatuksi typerykseksi.
        Et sinä kuitenkaan oikeasti tiedä mitään, sinä vain luulet tietäväsi ja tyrkytät sen johdosta luuloasi muille.

• sinettisormus1

LISÄSELVITYKSEKSI:

Aloituksen näky ei ole oma näkyni, vaan näky jota on kehoitettu jakamaan eteenpäin ja koin sen sen arvoiseksi, vahvaksi näyksi.

• InhottavaRealisti

Onko kukaan näistä profeetoistamme ikinä profetoinut mitään muuta Suomen kohtaloksi kuin ongelmia ja sotia ja kurjuutta?

Ja aina syy on sama: suomalaiset eivät ole tarpeeksi hurskaita uskovaisia. Se profeetoiltamme unohtuu, että kun suomalaiset hurskaampia olivat, asiat olivat paljon huonommin. Hyvinvointivaltio syntyi maallistumisen myötä ja kyllä siihen vaikutti myös työväenliikkeen toiminta! Se tuppaa vain unhotumaan jotenkin ihmeellisesti. Yksikään uskonnollinen yhteisö ei Suomen modernisoitumiseen ja vaurastumiseen ole vaikuttanut.

Kun nousukausi tulee aina tietyin väliajoin, manataan loputtomiin ongelmia. Kun ongelmia sitten väistämättä tulee, niistä uskovaisten piireissä iloitaan: kansa tulee laajoin joukoin uskoon, kun riittävästi murheita on!

Kukaan ei tietenkään näe tuon tyyppisissä ajattelumalleissa mitään väärää?

• Hyvinvointierotkasvavat

Ottamatta kantaa maallistumisiin ja nousu-/laskukausiin, niin "InhottavalleRealistille" voin ilmoittaa, että joidenkin suomalaisten kohdalla asiat tällä hetkellä ovat paljon huonommin, kuin silloin, "kun suomalaiset hurskaampia olivat". "Inhottavarealisti" näkee asiat vain hyvin suppealta sektorilta, mutta kuvittelee näkevänsä koko kuvan. Ei hyvin toimeen tuleva ihminen voi tietää, millaista elämä on huonommissa oloissa, hyvin toimeen tuleva vain kuvittelee, että kaikilla menee suunnilleen samalla tavalla. Todellisuudessa varallisuus- ja sitä kautta hyvinvointierot ovat Suomessa huomattavat eri yhteriskuntaluokkien välillä ja kasvavat samassa tahdissa, kuin maallistuminen lisääntyy.

• InhottavaRealisti

Olen kotoisin hyvin vaatimattomista olosuhteista. Tiedän hyvin, mitä elämä oli vielä vaikkapa 70- ja 80-luvullakin. Sen enemmän Sinun kuin kenenkään muunkaan ei tarvitse ryhtyä opastamaan minua sen suhteen. Edellisiltä sukupolvilta olen lisäksi kuullut sen, mitä elämä oli heidän aikanaan. Siihen nähden elämme nykyisin hyvin helppoa elämää. Meillä kaikillakin on ylimääräistä aikaa näpytellä tänne omia mielipiteitämme!

Erot yhteiskuntaluokkien välillä ovat kasvamaan päin, mutta sitä ei. Aiheuta maallistuminen. Moisen asian väittäminenkin on törkeää valehtelua. Itse kukin löytää helposti netistä tai kirjallisuudesta tietoa siitä, miten vaikkapa kirkot suhtautuivat työväestön oikeuksien lisääntymiseen ja "pyhän" järjestyksen rikkomiseen, jossa yläluokka rahvasta Jumalan siunauksella johti.

Yhä edelleenkin Suomessa ovat useimmilla asiat vähintäänkin kohtalaisesti lähes mihin maahan tahansa verrattuna. Tuloerojen kasvaminen on muista syistä johtuvaa. Sitä politiikkaa on ajanut perinteisesti Kodin, Uskonnon ja Isänmaan puolue Kokoomus ja muut puoleet ovat vuorollaan samaa omalta osin harrastaneet.

Voit aivan vapaasti verrata nykysuomalaisten elintasoa vaikkapa elintasoon sata vuotta sitten ja miettiä, miten hyvin meillä kuitenkin menee.

Nämä edellisen mielipiteen tyyppiset jutut ovat yksi syy, miksi tänne mitään kirjoitan. Uskon nimissä ihmiset syöttävät uskomatonta roskaa ja esim. helluntailaisten piireissä nämä jutut uppoavat täytenä totena.

• Tuomar

Olet juuri tyypillinen 70-80 luvun ylellisen vapaan kasvatuksen lapsi, jolla ei ole ollut kasvatusta kuriin ja järjestykseen. Eikä myöskään omakohtaista käsitystä todellisesta köyhyydestä ja kurjuudesta. Ainoa kurjuuden muoto on ollut laadukkaan jätskin ja karkin puute juuri sillä hetkellä kun vaan itse haluaa. Kun se ei aina ihan natsaa, niin itkupotkuraivari piti kuitenkin muodikkaasti tuoda esiin. Nyt se jatkuu näennäisen sivistyneen, mutta ilkikurisen kapinoivalla replikoinnilla. Aiheen syvimmästä olemuksesta tietämättä letkauttelee kapinamielipiteitä, millä ei ole relevanttia yhteyttä itse aiheeseen. -Tästä sukupolvesta olet oiva arkkityypi. Juuri tästä syystä sinua tarvitaan osoittamaan esimerkkinä aikansa lapsesta. Laatusana," inhottava", on varmaan juuri osoituksena aikansa rappiolapsesta. Mutta joku on nimennyt myös nimimerkillä, "inhottava idiootti". - Minulle nämä ovat itselle vieraita, törkeitä nimittelytermejä. Mutta ajan kuva ja IH itse ovat juuri tämän ajan ilmenemismuotoja. Näinhän Raamattu juuri ennustaa, millainen on lopunajan ihminen. "Ja silloin ihmiset ovat; hillittömiä, raakoja, rakkaudettomia, hyvän vihamiehiä, riitaisia, itserakkaita, ..."

• InhottavaRealisti

Nyt meni Tuomar kuule höpötyksen puolelle. Luitkohan Sinä juttuani lainkaan? Vai onko luetunymmärtämisessäsi ongelmia? Vai ihan tietoisestiko alat kettuilemaan? Onhan tätä Sinun kanssasi ennenkin kyllä harrastettu. Muistaakseni käytit silloin nikkiä Tuom...

Tiedoksi ihan Sinulle Tuomar. Minun taustassani on vähävaraisuutta ja huono-osaisuutta aivan riittävästi. Esim. sisävessa tuli aikanaan käyttöömme vasta vuoden 91 tienoilla. Sisäsauna ja suihku siinä samalla. Silloin tosin olin kyllä jo muuttamassa lopullisesti pois, opiskelemaan. Olen syntynyt taloon, jossa oli yksi huone. Pikkumökiksi sitä sanottiin. Asukkaita yli puolenkymmentä. En jaksa enkä halua tarkemmin määritellä. Vastoin kaikkia ennustuksia kuitenkin kykenin opiskelemaan itselleni ammatin ja nyt peräti elätän itseni työlläni. Sekin on varmaan vain merkki holtittomuudestani?

Aika monta tarinaa olisi Sinulle kerrottavana siitä, mitä oli elämä pienessä maalaiskunnassa lapsuudessani, vaikka runsaasti paikkakunnalla olikin uskonnollisia "körttiläisiä" eli heränneitä. Jätänpä kuitenkin kertomatta, koska minä olen vain hemmoteltu kakara...

Minusta erikoisinta on se, että et millään tavoin ota kantaa ASIOIHIN, joista ei kai tekstissäni puutetta ole! Sen sijaan, alat suoltaa suoranaista pottuilua päin naamaa ja julistat minut kirjoitukseni perusteella hillittömäksi, rakkaudettomaksi jne. Menee kuules lähes komedian puolelle! Noinko Sinä auot päätäsi kaikille muillekin, jotka eri mieltä ovat kuin Sinä? Oikeasti?

Minusta on oikeastaan erikoista se, että jollakin ihmisellä oikeasti on otsaa aukoa päätään toisen asiapitoisen tekstin vuoksi noin. Ilmeisesti et vain kykene asiapohjalta kumoamaan näkemyksiäni, joten haluat keskittyä tuollaiseen puuhaan.

Noh, eipä tämä ensimmäinen kerta ole... Jatka toki haluamallasi linjalla.

• eliisar

Tämä voi olla Jumalasta. Ensinnäkin tässä on jo tapahtuneita asioita, ja vielä tapahtumattomien kanssa yhteneväisiä profetioita on tullut!

• Sofar---

Jumala ei tarvitse tätä palstaa, eikä tämän palstan sekoilevia sielullisia fanaatikkoja.
      'Mutta kyllä Hän tulee tahtonsa ja asiansa näyttämään tässä maassa, aika piankin.

• Tuomar

Eikö Suomen kansaa ole jo varoittettu viimeisten 50:n vuoden aikana! On... Nyt vaan niitä vitsauksia ja rangaistuksia odottelemaan. Tuosta näystä sen verran, että vaikka tähän asti olisi pitänyt paikkaansa, niin ei tarkoita, että loput toteutuisi. Syntinen Suomikin vaan yksinkertaisesti hukkuu synteihinsä. Tuo linkin näkyjen näkijä ei huomioinut Baltian maita. Nekin ovat aika syntisiä, vaikka kuuluvatkin Natoon. -Millä mittaat kunkin kansakunnan syntien määrän ? Miten mm. Sinettisormus tulkitset tuota linkin esitystä? Sen mukaan kaikki ovat toteutuneet hänen ennustuksensa (-86 ) mukaan.

• Tuulah

kiitos sinetti aloituksesta. uskon myös, että elämme lähellä tuota aikaa. suomalaiset ovat paatuneita. olen heittänyt rukoukset suomen puolesta poissa. sanon Herralle vain "tapahtukoon Herra sinun tahtosi". tämä kansa ei opi kunnioittamaan elävää Jumalaa muutakuin kurituksen kautta. jopa uskovat ovat ylimielisiä toisiaan kohtaan.

• FDFDAFD

ALOITTAJA ON AIVAN METSÄSSÄ NÄITÄ SAIRAITA ILJETYKSIÄ TUNTUU LÖYTÄVÄN PUTKAHTAVAN AINA VAAN. PÖPILÄÄN TUOLLAISET
        JOUTAA, USKOMATTOMIA TYPERYKSIÄ!!!

• Profetiaa

Pöpilästä näyttää pöpit olettavan tuntevansa profetioita.
        Eivät tunne, eivätkä ymmärrä, että eivät ymmärrä mitään, sillä pelkkä kirjoitustaito ei riitä. Pitää ymmärtää kans.
        Aloitus asiaa.

• InhottavaRealisti

Kykeneekö teistä uskvaisiksi itseään väittävistä nikeistä yksikään mihinkään muuhun kuin haukkumaan ja vähättelemään eri mieltä olevia?

• Vastuutako

InhottavalleIdiootille.
        Ateistin ja uskovan profetiat kun ovat ääripäitä ja molemmilla on omat palstansa.
        Ihan vapaaehtoista on väärälle palstalle tulle solvaamaan.

• InhottavaRealisti

Mitkä ateistien profetiat? Eikös asia Sinun mielestäsi mene niin, että profetiat pvat sidoksissa Raamattuun ja kristinuskoon ja ateistithan eivät tunnetusti niihin usko?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      61
      6933
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4875
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2702
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2019
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1858
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1617
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1542
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1379
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1264
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1137
    Aihe