Näin unen viime yönä, jos katselin aviliittoon vihkimistilaisuutta eli olin häissä. Mies ja nainen menivät naimisiin ja aika paljon oli siinä temppelissä vieraita. Sen unen päätteeksi näin kun oli valkoinen hevonen ja sen selässä mies, tosi iso, vanttera ja painavan näköinen mies. Unessa sanottiin että tämä mies on maailman painavin ja on painonnostossa paras. Menin sen miehen viereen, otin viitasta kiinni ja raotin, halusin katsoa selästä millainen kroppa sillä oikein on. Mies katsahti taaksepäin, jolloin irroitin viitasta. Sitten hevonen lähti laukkaamaan poispäin.
Uskovana miehenä aamulla muistelin unta ja muistin heti, että ilmestyskirjassa on nämä hevoset. Kyseessä oli käsittääkseni ilmoitus minulle, että Karitsan häät ovat lähellä ja valkoinen hevonen lähti, jonka selässä istuvan nimi on Jumalan Sana. Jumalan Sana on siis painavaa, painavinta tekstiä mitä on olemassa maailmassa. Näin tämän ymmärsin.
Valkoinen hevonen lähti
7
<50
Vastaukset
- sinettisormus1
Aamen!
- TuleHerraJeesus
Ei ole amen aloituksen selitykselle.
Valkoisella hevosella lähti eksyttäjä.
----------------------------
Viimeisenä tulee Jeesus.
Kuka sanoo tule- muille hevosille ja kuka avaa sinetit jos jeesus lähtee ensimmäisenä?
Tässä Jeesus.
19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
19:12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
19:14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
19:15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
19:16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."
-------------------
Tässä eksyttäjä, joka lähtee 1.
6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
6:3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
6:5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6:6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
6:7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!" TuleHerraJeesus kirjoitti:
Viimeisenä tulee Jeesus.
Kuka sanoo tule- muille hevosille ja kuka avaa sinetit jos jeesus lähtee ensimmäisenä?
Tässä Jeesus.
19:11 Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.
19:12 Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse,
19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.
19:14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen.
19:15 Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan.
19:16 Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra."
-------------------
6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
6:2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.
6:3 Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!"
6:4 Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.
6:5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka.
6:6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."
6:7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"Sun tarttee odotella sitte tappiin (7vuotta) asti Jeesusta. Minä ja Sinetti ainakin lähdemme morsiamen häihin ihan just.... jonka Jeesus toimittaa uskovien tempauksen muodossa.
Et vaan näytä edelleenkään ymmärtävän ettei Jumalan valtaistuimen edestä kutsuta minkäänlaisia eksyttäjiä. Eiköhän ne eksyttelijät tule muuten kutsumattakin.- JeesusonHerra
JarmoEklund kirjoitti:
Sun tarttee odotella sitte tappiin (7vuotta) asti Jeesusta. Minä ja Sinetti ainakin lähdemme morsiamen häihin ihan just.... jonka Jeesus toimittaa uskovien tempauksen muodossa.
Et vaan näytä edelleenkään ymmärtävän ettei Jumalan valtaistuimen edestä kutsuta minkäänlaisia eksyttäjiä. Eiköhän ne eksyttelijät tule muuten kutsumattakin.Nyt sotketaan tempaus ja Jeesuksen 2 tuleminen.
Tässä on minun Herrani.
19:14 Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. - KristusOnVoittaja
TuleHerraJeesus kirjoitti:
Viimeisenä tulee Jeesus.
Tässä Jeesus.
-------------------
6:7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!"Vastaus nimimerkille "TuleHerraJeesus":
Ilmestyskirjan edeltävä luku viisi näyttäisi antavan ymmärtää,
ettei sen jälkeen,
kun Kristus on saanut Isältään korkeimman mahdollisen auktoriteetin ja kun hänen ilmoitetaan nimenomaan VOITTANEEN,
lähde mikään eksyttäjä VOITTAJANA,
vaan VOITTAJANA lähtee KRISTUKSEN, VOITTAJAN ja PYHÄN HENGEN eli TOTUUDEN HENGEN auktoriteetilla, ohjauksella ja vomalla varustettu KRISTUKSEN SEURAKUNTARUUMIS eli EKKLESIA.
Ja juuri näin on historiallisesti myös tapahtunut ja profetia alkoi saada täyttymystään. Ja tätä VOITTOA seuraavat RANGAISTUKSET niille, jotka eivät vastaanota VOITTAJAA. Ja tämäkin on saanut kerta toisensa perään täyttymystään historiallisesti ja näyttää saavan nytkin, kun KAIKKIVALTIAAN TOTUUDEN HENKI eli PYHÄ HENKI tuomitsee kapinoitsijoita.
KRISTUS ja hänen oikea SEURAKUNTARUUMIINSA, EKKLESIA etenee edelleenkin VOITTAJANA.
"He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa." (Ilm.17:14)
No huhhuh, olipas merkillinen sanoma mutta myös täysin loogionen, joka noudattaa sanan linjaa sinänsä. Aamen!
- mihinelämässäsiliittyy
Voi olla, että tällä unella on sinulle myös henkilökohtainen viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637001Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414935- 792772
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412079- 181958
- 301687
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151429- 241294
- 151286