Hei, onko kellään kokemuksia lääkäri Mare Malvasta. Hänen omalla MM-Klinikillä näyttää ainakin rasvaimu olevan tosi edullinen.
Mare Malva kokemuksia
8
4474
Vastaukset
- jälleennuori
Mukavalta vaikutti konsultaatiossa.Olen menossa kasvojen al.operaatioon hänelle.myöhemmin.Ei halua leikata turhaan.Ei nähnyt esim syytä leikata vielä silmäluomiani vaikka itse olin jo sitä mieltä että tarttis..:)
- kiitosvastauksista12
Hei Jälleen nuori. Oletko menossa Viroon vain leikkaako hän myös Suomessa? Kuinka isoa operaatiota suunnittelet. Minulla olisi tarvetta sellaiselle kasvojen alaosan fiksaukselle, hamsteripussit pois jne.
- jälleennuori
Menen kasvojen keskiosan kohotukseen ja (päätän vielä paikan päällä)haluanko kaulan kohotuksen kun en ollut vielä varma-Yksi vaihtoehto on laittaa myös kaulaan mesolangat. Menen Tallinnaan operoitavaksia.Järkyt hinnat täällä suomessa--
- kiitosvastauksista123
Voisitko vielä kertoa hinnan ja kerro myöhemmin vielä kokemuksia. Olisin tosi iloinen tiedosta. Onnea matkaan!
- jälleennuori
Hinta vaihtelee tietty vielä miten paljon tehdään.Hinta noin 1900-2000e.Muistelen että koko kasvojen alueen kaulan kohtotus olis yht.3800.
- Anonyymi
Katri Kruunvald ei Mare
- Anonyymi00007
Huono kokemus. Kun aloitan kirjoita asiasta, kaikki automaattisesti häviä
- Anonyymi00008
Huono
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175093Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012321- 1352008
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481878Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171670"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551276Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu117947Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48841Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654