En tiedä mistä tämä villitys muhun on iskenyt, mutta olen ruvennut haaveilemaan jenkkiautosta (Nyt on alla hybridi yaris).
Esim. Dodge Caliber on mielestäni tyylikkään näköinen, mutta... Kestääkö se? Autokorjaajan vikaa minussa ei ole nimeksikään ja haluan, että autoni on luotettava ja varmatoiminen.
Kannattaako minun siis vain pysyä siinä Toyotassa ja lopettaa tämä fiilistely vai mitä?
Muistan, että joskus chryslerista puhuttiin, että on paljon vikoja... Pitääkö paikkaansa ja mites muut merkit? Mikä merkki on ns jenkkiautomaailman toyota? :D
Kiitos!
Hyvä Jenkki?
9
237
Vastaukset
- dlr
Kyllä Caliber on ihan kelpo peli, tuolta löytyy infoa:
http://www.autowiki.fi/index.php/Dodge_Caliber - klopsir
Mutta mitään Americanoa tuosta laitteesta ei löydy.
- voisko_olla
Jos sä nyt viimeinkin löysit sisältäsi sen homon. Siksi ne jenkit rupes nyt kiinnostaa.
- Kerpos
Outo kommentti. Miten jenkit ja homot liittyy toisiinsa ? Vihaatko tai halveksutko jompaa kumpaa, ja jos, niin miksi ?
- voisko_olla
Kerpos kirjoitti:
Outo kommentti. Miten jenkit ja homot liittyy toisiinsa ? Vihaatko tai halveksutko jompaa kumpaa, ja jos, niin miksi ?
Outo vastine sinulta taas. En vhaa tai halveksu kumpaakaan, esitin vain hypoteesin. Olen itse todistanut talleilla niin paljon miesten välistä rakkautta että se on pannut miettimään kuinka paljon alan harrastajissa on homoja. Ei siinä mitään pahaa mutta tuntuisi että varsinkin nykyään marginaalissa elävät hakeutuvat jenkkiautojen pariin. Ehkä se on sitten seksikästä kun miehet rassaa autojaan ja saunoo yhdessä...
- Kerpos
Ahaa, siis koska sinulla on homoseksuaalisia taipumuksia, olet miettinyt, mistä löytyisi kaltaisiasi, ja olet hakeutunut talleille "rassaamaan" . No mikäs siinä, onnea vaan ja kaikkea muuta sellaista.
- voisko_olla
Kerpos kirjoitti:
Ahaa, siis koska sinulla on homoseksuaalisia taipumuksia, olet miettinyt, mistä löytyisi kaltaisiasi, ja olet hakeutunut talleille "rassaamaan" . No mikäs siinä, onnea vaan ja kaikkea muuta sellaista.
Jotain noin älyllisesti vajaata odotinkin kaltaiseltasi sivistymättömältä ihmiseltä. Muista suojaseksi kun "saunot" kavereiden kanssa taas :D
- Kerpos
Se kekä haukkuu toista on ite sellanen...
- outojaMakuja
Tuo on ehkä surkein ja rumin "jenkki" mitä on tehty. Pelkkä ajovalopolttimon vaihto on suurta tuskaa puskurin irrottamiseen muodossa jne...
No halvalla noita ainakin saa, koska eivät tahdo kelvata kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818