Hyvä Jenkki?

Fiilistämukaan

En tiedä mistä tämä villitys muhun on iskenyt, mutta olen ruvennut haaveilemaan jenkkiautosta (Nyt on alla hybridi yaris).

Esim. Dodge Caliber on mielestäni tyylikkään näköinen, mutta... Kestääkö se? Autokorjaajan vikaa minussa ei ole nimeksikään ja haluan, että autoni on luotettava ja varmatoiminen.

Kannattaako minun siis vain pysyä siinä Toyotassa ja lopettaa tämä fiilistely vai mitä?

Muistan, että joskus chryslerista puhuttiin, että on paljon vikoja... Pitääkö paikkaansa ja mites muut merkit? Mikä merkki on ns jenkkiautomaailman toyota? :D
Kiitos!

9

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dlr
    • klopsir

Mutta mitään Americanoa tuosta laitteesta ei löydy.

• voisko_olla

Jos sä nyt viimeinkin löysit sisältäsi sen homon. Siksi ne jenkit rupes nyt kiinnostaa.

• Kerpos

Outo kommentti. Miten jenkit ja homot liittyy toisiinsa ? Vihaatko tai halveksutko jompaa kumpaa, ja jos, niin miksi ?

• voisko_olla
        Kerpos kirjoitti:

Outo kommentti. Miten jenkit ja homot liittyy toisiinsa ? Vihaatko tai halveksutko jompaa kumpaa, ja jos, niin miksi ?

Outo vastine sinulta taas. En vhaa tai halveksu kumpaakaan, esitin vain hypoteesin. Olen itse todistanut talleilla niin paljon miesten välistä rakkautta että se on pannut miettimään kuinka paljon alan harrastajissa on homoja. Ei siinä mitään pahaa mutta tuntuisi että varsinkin nykyään marginaalissa elävät hakeutuvat jenkkiautojen pariin. Ehkä se on sitten seksikästä kun miehet rassaa autojaan ja saunoo yhdessä...

• Kerpos

Ahaa, siis koska sinulla on homoseksuaalisia taipumuksia, olet miettinyt, mistä löytyisi kaltaisiasi, ja olet hakeutunut talleille "rassaamaan" . No mikäs siinä, onnea vaan ja kaikkea muuta sellaista.

• voisko_olla
        Kerpos kirjoitti:

Ahaa, siis koska sinulla on homoseksuaalisia taipumuksia, olet miettinyt, mistä löytyisi kaltaisiasi, ja olet hakeutunut talleille "rassaamaan" . No mikäs siinä, onnea vaan ja kaikkea muuta sellaista.

Jotain noin älyllisesti vajaata odotinkin kaltaiseltasi sivistymättömältä ihmiseltä. Muista suojaseksi kun "saunot" kavereiden kanssa taas :D

• Kerpos

Se kekä haukkuu toista on ite sellanen...

• outojaMakuja

Tuo on ehkä surkein ja rumin "jenkki" mitä on tehty. Pelkkä ajovalopolttimon vaihto on suurta tuskaa puskurin irrottamiseen muodossa jne...
      No halvalla noita ainakin saa, koska eivät tahdo kelvata kenellekkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1609
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      12
      1163
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      950
    4. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      788
    5. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      782
    6. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      71
      731
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      700
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      641
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe