Tiedon murusia ateisteille

turhaaväitellä

Ateismi on uskomus jota kukaan ei ole pystynyt todistamaan ainakaan minulle todeksi.
Ateismi nojaa tieteeseen jossa eri tiedemiehet yrittävät todistaa omaa kantaansa oikeaksi, olettamus vastaan olettamus.
Tieteen avulla ihminen ei yllä Jumalaan, eikä voi tulla tuntemaan Jumalaa.
Jumala tiesi tämän, Raamattu sanoo; ihminen ei voi viisautensa avulla tulla tunte Jumalaa, sentähden Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne jotka uskovat.
ELI HUOMIO. JUMALAN TUNTEMISEEN TARVITAAN USKO, uskon kautta eletään ja koetaan Jumala TODEKSI, monella tapaa.
Eli ihan turha on väitellä onko Jumala vai ei, se ei johda mikinkään koskaan.
Jos haluat kokea Jumalan niin Usko, . mitään muuta tietä ei ole, se on Jumalan tie ihmisen ja Jumalan yhteyteen, moni on kokeillut sitä ja on tullut onnellisemmaksi kuin mitä tiede voi koskaan tarjota.
JA PISTE.

69

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensimmäinen ja ratkaiseva virhe väitteessäsi.. Ateismi EI OLE uskomus ;)

• Ja totta, aivan turha väitellä onko jumala/jumalia vai ei. Kukaan ei ole pystynyt todistamaan että olisi.

• Jep. Eli samaa kauraa, kuin muillakin uskonnollia. Uskomista, rukoilua ja dogmien seuraamista.

• Uhreja ja alistamista.

• Uskonmies

Niin ja rukousvastausten saamista ja iloa Pyhässä-Hengessä, josta ei muuten tuu krapula.
        Parantumattomasta sairaudesta paranemista, ainakin mun kohdalla.
        Sisäistä rauhaa, ym, ym, kivaa.

• satan
        Uskonmies kirjoitti:

Niin ja rukousvastausten saamista ja iloa Pyhässä-Hengessä, josta ei muuten tuu krapula.
        Parantumattomasta sairaudesta paranemista, ainakin mun kohdalla.
        Sisäistä rauhaa, ym, ym, kivaa.

Olisit rukoillut maailmanrauhaa.

Mistä parantumattomasta sairaudesta paranit? oliko ihan lääkärin antama diagnoosi ennenkuin paranit?

• Uskonmiesss

Rukousvastausten saamista, parantumattomasta sairaudesta parantumista ainakin mun kohdalla. ja paljon muuta hyvää. iloa ja rauhaa Pyhässä-Hengessä.

• Uskonmiesss kirjoitti:

Rukousvastausten saamista, parantumattomasta sairaudesta parantumista ainakin mun kohdalla. ja paljon muuta hyvää. iloa ja rauhaa Pyhässä-Hengessä.

Kerrotko vielä mistä parantumattomasta sairaudesta paranit ja oliko se lääkärin diagnosisoitu ennenkuin paranit?

• Onko hattivatti olemassa heti, jos alan siihen uskomaan? Tuolta lähinnä aloittajan teesit näyttivät.

En saa uskottua mihinkään sellaiseen, jota ei näy olevan missään. Kuten ufot ja jumalat. Tähänkin se piste.

• torre12 kirjoitti:

Onko hattivatti olemassa heti, jos alan siihen uskomaan? Tuolta lähinnä aloittajan teesit näyttivät.

En saa uskottua mihinkään sellaiseen, jota ei näy olevan missään. Kuten ufot ja jumalat. Tähänkin se piste.

Aloittaja hattivatti on täysin siinä ajatuksessa että hänen jumalansa on olemassa koska hän niin uskoo mutta heti on kieltämässä muslimeiden Allahiin tai jallakuntilokanin jos joku toinen uskovainen heihin uskovat.

Ainoastaan ketjun avaaja voi hänen omasta mielestään olla se ainoa joka on oikeassa.

• Niinsevainon
        satan kirjoitti:

Olisit rukoillut maailmanrauhaa.

Mistä parantumattomasta sairaudesta paranit? oliko ihan lääkärin antama diagnoosi ennenkuin paranit?

Paranin suoliston vetovaikeudesta, jota sairastin kolme vuotta, olin sentakia sairaalassa neljä kertaa kun suoli meni tukkoon. Siitä kyllä riittää sairaskertomusta lääkäreiltä, diaknoosia toisen perään. Todettu suolen vetovaikeus suolistoon kasvaneiden kiinnikkeiden takia, jotka kasvoivat useiden vatsaleikkausten seurauksena,

• Niinsevainon kirjoitti:

Paranin suoliston vetovaikeudesta, jota sairastin kolme vuotta, olin sentakia sairaalassa neljä kertaa kun suoli meni tukkoon. Siitä kyllä riittää sairaskertomusta lääkäreiltä, diaknoosia toisen perään. Todettu suolen vetovaikeus suolistoon kasvaneiden kiinnikkeiden takia, jotka kasvoivat useiden vatsaleikkausten seurauksena,

Suoliston vetovaikeus ei ole parantumaton tauti vaan paranee itsestään kun leikkausten jälkeen turvotus laskee ja käyttää oikeanlaista ruokatottumuksia.

Teit pienestä jutusta hirveän shown.

• Suoraanasia
        torre12 kirjoitti:

Onko hattivatti olemassa heti, jos alan siihen uskomaan? Tuolta lähinnä aloittajan teesit näyttivät.

Heippa torre, olet tuonut esille eri keskusteluissa että olet ollut uskovainen ja luopunut sittemmin. Kysyn sinulta suoraan, kiellätkö Jeesuksen Kristuksen ristinkuoleman merkityksen kohdallasi. Uskosta luopuneena sinun kuuluisi kertoa tyly totuus, juuri niinkuin koet. Vastaa kyllä tai ei selvästi, kirjoita sen jälkeen mitä hyväksi näet.

Kaikenlaisista kehällisistä asioista monikin ilmoittaa etääntyneensä. Ei jaksa uskoa enää, tiede on löytänyt sitä ja tätä, jne.

• Parantunutttt
        satan kirjoitti:

Suoliston vetovaikeus ei ole parantumaton tauti vaan paranee itsestään kun leikkausten jälkeen turvotus laskee ja käyttää oikeanlaista ruokatottumuksia.

Teit pienestä jutusta hirveän shown.

Vai niin sinähän olet varsinainen tohtori, viisaampi kuin erikoislääkäri, kestääkö se leikkauksen jälkeinen turvotus kolme vuotta. Mulle kyllä diaknosoitiin kiinnikkeinen suolisto joka aiheuttaa vetovaikeutta. Söin pari vuotta ulostuslääkkeitä ja siltikin suoli meni tukkoon aika ajoin. Puolestani sitten eräänä päivänä rukoiltiin ja rukoilija näki kuinka kiinnikkeitä revittiin pois ja sai sanat suolistosi on täysin terve. Sen päivän jälkeen en ole tarvinnut ulostuslääkkeitä, ja olen syönyt mitä vain ja suoli toimii moitteettomasti. Tätä tekee vain taivaallinen ylilääkäri. Olen ollut terveenä jo puoli vuotta. No niin selitä taas pois Jumala tästä, keksi joku muu syy miksi olen terve, kun olet niin viisas. Mutta ei se sun selityksellä muuksi muutu.

• Parantunutttt kirjoitti:

Vai niin sinähän olet varsinainen tohtori, viisaampi kuin erikoislääkäri, kestääkö se leikkauksen jälkeinen turvotus kolme vuotta. Mulle kyllä diaknosoitiin kiinnikkeinen suolisto joka aiheuttaa vetovaikeutta. Söin pari vuotta ulostuslääkkeitä ja siltikin suoli meni tukkoon aika ajoin. Puolestani sitten eräänä päivänä rukoiltiin ja rukoilija näki kuinka kiinnikkeitä revittiin pois ja sai sanat suolistosi on täysin terve. Sen päivän jälkeen en ole tarvinnut ulostuslääkkeitä, ja olen syönyt mitä vain ja suoli toimii moitteettomasti. Tätä tekee vain taivaallinen ylilääkäri. Olen ollut terveenä jo puoli vuotta. No niin selitä taas pois Jumala tästä, keksi joku muu syy miksi olen terve, kun olet niin viisas. Mutta ei se sun selityksellä muuksi muutu.

Mitä jos vaikka käyttäisit samaa nikkiä kokoajan niin tietää kenenkä kanssa keskustelee?

Kuten sanoin, se turvotus laskee leikkauksen jälkeen mutta käyttämäsi ulostuslääke ärsyttää leikkausarpia, kipusi on ollut psykosomaattista vuosikaudet koska muuten lääkäri olisi tehnyt toimenpiteitä aikaisemmin ongelmiisi.

Rukoilusi vaan laukaisi psykosomaattisen kipusi ja vapautit itse itsesi ongelmistasi, ei siinä mitään yliluonnollista ole, ongelmasi on ollut korviesi välissä ja samoin "parantumisesi"

Ei mitään uutta auringon alla joten sinun on turhaa puhua mistään ihmeparantumisesta tai parantumattomasta taudista mitä kyseinen tauti ei ole.

• aloittajaaa
        satan kirjoitti:

Mitä jos vaikka käyttäisit samaa nikkiä kokoajan niin tietää kenenkä kanssa keskustelee?

Kuten sanoin, se turvotus laskee leikkauksen jälkeen mutta käyttämäsi ulostuslääke ärsyttää leikkausarpia, kipusi on ollut psykosomaattista vuosikaudet koska muuten lääkäri olisi tehnyt toimenpiteitä aikaisemmin ongelmiisi.

Rukoilusi vaan laukaisi psykosomaattisen kipusi ja vapautit itse itsesi ongelmistasi, ei siinä mitään yliluonnollista ole, ongelmasi on ollut korviesi välissä ja samoin "parantumisesi"

Ei mitään uutta auringon alla joten sinun on turhaa puhua mistään ihmeparantumisesta tai parantumattomasta taudista mitä kyseinen tauti ei ole.

Heh heh olet uskomaton keksimään juttuja, lääkäri kyllä harkitsi leikkausta, mutta sanoi sen olevan niin vaikea että olis jouduttu poistamaan suolta kun ohut suoli on niin herkkä että viottuu helposti. Ja eläkä ny sano että tukos voi tulla vain paksuun suoleen, tukos voi tulla molempiin ja opputulos on sama.
        Kyllä minä vain puhun Jumalan parantaneen minut, monet pysähtyvät miettimään ja uskovat. Mietihän vähän mitä syytä minun olisi valehdella, puhun totta silläkin uhalla etä kaikki eivät pidä minusta. ;)

• aloittajaaa kirjoitti:

Heh heh olet uskomaton keksimään juttuja, lääkäri kyllä harkitsi leikkausta, mutta sanoi sen olevan niin vaikea että olis jouduttu poistamaan suolta kun ohut suoli on niin herkkä että viottuu helposti. Ja eläkä ny sano että tukos voi tulla vain paksuun suoleen, tukos voi tulla molempiin ja opputulos on sama.
        Kyllä minä vain puhun Jumalan parantaneen minut, monet pysähtyvät miettimään ja uskovat. Mietihän vähän mitä syytä minun olisi valehdella, puhun totta silläkin uhalla etä kaikki eivät pidä minusta. ;)

Sinä puhut siitä että jumala olisi parantanut siihen malliin ainoastaan koska sinä haluat olla erikoinen ja olemattoman jumalasi suosiossa.

sinun tarinasi ei kestä päivänvaloa.

• satan kirjoitti:

Sinä puhut siitä että jumala olisi parantanut siihen malliin ainoastaan koska sinä haluat olla erikoinen ja olemattoman jumalasi suosiossa.

Ja toisessa vastauksessasi sanoit että sinua on leikattu.

• aloittajaaa
        satan kirjoitti:

Kuule minä en halua enkä ole mitenkään erikoinen, Jumalan edessä kaikki on samalla viivalla.

• aloittajaaa kirjoitti:

Kuule minä en halua enkä ole mitenkään erikoinen, Jumalan edessä kaikki on samalla viivalla.

Miksi sitten kiellät toisten uskovaisten uskontonnot niin tiukasti, luuletko sitten olevasi ainoa jolla on se mainostamanne YKSI JA AINOA JUMALA???

Harmi vaan että sinä vedät mattosi juttujesi alta väittämällä kaikkien olevan samalla viivalla juuri sinun jumalasi edessä.

Kyllä me kaikki tiedämme että sinä olet valinnut jumalasi pelkästään synnyinmaasi ja paikallisen uskonnon mukaan.

• aloittajap
        satan kirjoitti:

Ja toisessa vastauksessasi sanoit että sinua on leikattu.

Taidat sotkea asioita, yritä pysyä kärryllä.

• aloittajap kirjoitti:

Taidat sotkea asioita, yritä pysyä kärryllä.

Sinä taidat vaan unohdella niitä juttujasi mitä keksit.

"Todettu suolen vetovaikeus suolistoon kasvaneiden kiinnikkeiden takia, jotka kasvoivat useiden vatsaleikkausten seurauksena,"

Suolistoon ei kasva kiinnikeitä vatsaleikkausten takia vaan suolileikkausten takia, taisit lukea kyseisestä asiasta netistä ja meni sinulla puurot ja vellit sekaisin.

• aloittajap
        satan kirjoitti:

Miksi sitten kiellät toisten uskovaisten uskontonnot niin tiukasti, luuletko sitten olevasi ainoa jolla on se mainostamanne YKSI JA AINOA JUMALA???

Harmi vaan että sinä vedät mattosi juttujesi alta väittämällä kaikkien olevan samalla viivalla juuri sinun jumalasi edessä.

Kyllä me kaikki tiedämme että sinä olet valinnut jumalasi pelkästään synnyinmaasi ja paikallisen uskonnon mukaan.

Onneksi se sattui olemaan se ainoa elävä Jumala, joka on kaikkivaltias, ei kuollut budha jolle tuodaan ruokaa jonka rotat sitten syövät.
        Ei se ole minun vika jos Jeesus elää.

• aloittajap
        satan kirjoitti:

Sinä taidat vaan unohdella niitä juttujasi mitä keksit.

"Todettu suolen vetovaikeus suolistoon kasvaneiden kiinnikkeiden takia, jotka kasvoivat useiden vatsaleikkausten seurauksena,"

Suolistoon ei kasva kiinnikeitä vatsaleikkausten takia vaan suolileikkausten takia, taisit lukea kyseisestä asiasta netistä ja meni sinulla puurot ja vellit sekaisin.

Usko mitä tahdot, niinhän sinä kuitenkin teet, kun olet valinnut yhden suppean ajatusmaailman.
        Miksi sulla muuten on nikkinä satan, oletko salaa saatanan palvoja.

• aloittajap kirjoitti:

Onneksi se sattui olemaan se ainoa elävä Jumala, joka on kaikkivaltias, ei kuollut budha jolle tuodaan ruokaa jonka rotat sitten syövät.
        Ei se ole minun vika jos Jeesus elää.

ha ha haa...

Juttusi ovat juuri yhtä naurettavia kuin uskontosikin.

Buddhalaisuuskin on vanhempi uskonto kuin sinun uususkontosikin ja voi hyvin. Buddhalaisia on n.380miljoonaa, taidat olla vain mustasukkainen.

Kristinuskollehan kelpaa uhraukseksi pelkästään raha,omaisuus ja kiinteistöt.

Sinun "elävä uskontosi" toisiaan on murhannut 250miljoonaa ihmistä elävän uskonne takia.

Mutta vieläkään teikäläisillä ei ole yhtään todisteita jumalanne olemassaolosta, mutta valitettavasti uskontosi jumalan tilannetta heikentää se että uskontosi ei ole edes ensimäinen uskonto maailman päällä ja kristinusko on pelkästään kärpäsen paska uskontojen valtameressä mutta ateismi on ollut alusta lähtien.

• aloittajap kirjoitti:

Usko mitä tahdot, niinhän sinä kuitenkin teet, kun olet valinnut yhden suppean ajatusmaailman.
        Miksi sulla muuten on nikkinä satan, oletko salaa saatanan palvoja.

"Usko mitä tahdot, niinhän sinä kuitenkin teet, kun olet valinnut yhden suppean ajatusmaailman."

Sanoo kristitty joka kieltää kaikki muut tuhannet uskonnot/jumalat ja ihmeparanemiset.

"Miksi sulla muuten on nikkinä satan, oletko salaa saatanan palvoja."

Nikkini varmaan pitäisi sitä todella salassa! :D

• Niinsevainon kirjoitti:

"Paranin suoliston vetovaikeudesta, jota sairastin kolme vuotta, olin sentakia sairaalassa neljä kertaa kun suoli meni tukkoon. Siitä kyllä riittää sairaskertomusta lääkäreiltä, diaknoosia toisen perään."

Eli käytännössä sama tilanne, kuin ihmisellä joka pääkivun takia on ottanut lääkkeitä käynyt lääkärissä. Kenties joutunut jopa operaatioon oireittensa takia. Kokeillut rukoilemista jossin vaiheessa ja parantunut. Ja kiittää parantumistaan rukoilemista.

Mikäli rukoilu on pelkästään syy paranemiseesi. Mihin sairaaloita lääkäreitä enää tarvittaisiin?

• Ja eikö olisi kannattanut sitten rukoilla ennen operaatioihin ryhtymistä. Jos rukoileminen kera pystyi parantamaan?

• Eihän noin pöyhkeelle sekopäälle kukaan pysty mitään todistamaa todeksi.

Tiede ei ole olettamus vaan tutkittuja asioita toisin kuten uskonnot.

"Jumala tiesi tämän, Raamattu sanoo; ihminen ei voi viisautensa avulla tulla tunte Jumalaa, sentähden Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne jotka uskovat."

Miksi juuri raamattu? miksi mielestäsi Koraani tai Talmud ei ole oikeassa? ja miksi olet juuri valinnut kristinuskon itsellesi, pitäähän sinun kyetä perustella valintasi.

"Jos haluat kokea Jumalan niin Usko, . mitään muuta tietä ei ole, se on Jumalan tie ihmisen ja Jumalan yhteyteen, moni on kokeillut sitä ja on tullut onnellisemmaksi kuin mitä tiede voi koskaan tarjota."

Se johtuu siitä että sinä pelkäät todellisuuta ja kuolemaa, harmi vaan että sinunlaisten toitottajien takia tapetaan ihmisiä uskosi nojalla.

"ELI HUOMIO. JUMALAN TUNTEMISEEN TARVITAAN USKO, uskon kautta eletään ja koetaan Jumala TODEKSI, monella tapaa. "

Tarvitaan kuolemanpelko ja kekskenkasuisuus että saavuttaa uskon, et poikkea mitenkään muslimista tai Odiniin uskovasta.

• suupuhtaaksi

Miksikö Raamattu, siksi että Jeesus elää, toisin kuin muhamed ja muiden uskontojen päämiehet ovat kuolleita kuin kivi, eivät puhu eivät paranna sairaita, vain kuollutta rituaalia ja kuollutta uskonnollisuutta.
        Jeesus nousi ylös kuolleista, näyttäytyi opetuslapsilleen jotka ovat silminnäkijä todistajia, näyttäytyi yhtä aikaa 500 sadalle ihmiselle raamatun mukaan.
        Ja on parantanut minutkin parantumattomasta sairaudesta, eli Jeesus toimii eikä ole kuollut niin kuin muut budhat sun muut.
        Kyllä saatanakin toimii keksien kuolleita uskontoja, jos olet kokeillut saatananpalvontaa tai vaikka samanismia niin tiedät kauhuksesi että saatanakin toimii. mutta yleensä pysyttelee piilossa ja uskottelee itseään valkeuden enkeliksi pakanauskonnoissa eksyttäen monet.

• suupuhtaaksi kirjoitti:

Miksikö Raamattu, siksi että Jeesus elää, toisin kuin muhamed ja muiden uskontojen päämiehet ovat kuolleita kuin kivi, eivät puhu eivät paranna sairaita, vain kuollutta rituaalia ja kuollutta uskonnollisuutta.
        Jeesus nousi ylös kuolleista, näyttäytyi opetuslapsilleen jotka ovat silminnäkijä todistajia, näyttäytyi yhtä aikaa 500 sadalle ihmiselle raamatun mukaan.
        Ja on parantanut minutkin parantumattomasta sairaudesta, eli Jeesus toimii eikä ole kuollut niin kuin muut budhat sun muut.
        Kyllä saatanakin toimii keksien kuolleita uskontoja, jos olet kokeillut saatananpalvontaa tai vaikka samanismia niin tiedät kauhuksesi että saatanakin toimii. mutta yleensä pysyttelee piilossa ja uskottelee itseään valkeuden enkeliksi pakanauskonnoissa eksyttäen monet.

Kyllähän niitä "ihmeparannuksia" on toisissakin uskonnoissa, jopa Islamissa. niistäkin löytyy netistä yhtäpaljon videoita kuin kristittyjen "ihmeparannuksista" ja tarinoista.

Juttusi perustuu MuTuun.

"Jeesus nousi ylös kuolleista, näyttäytyi opetuslapsilleen jotka ovat silminnäkijä todistajia, näyttäytyi yhtä aikaa 500 sadalle ihmiselle raamatun mukaan."

Enemmänkin alle kahdellekymmenelle joista Paavalia ei edes uskottu.

"Ja on parantanut minutkin parantumattomasta sairaudesta, eli Jeesus toimii eikä ole kuollut niin kuin muut budhat sun muut."

Kyllä niistäkin uskonnoista löytyy ihmeparanemis ja NDE tarinoita yhtä paljon kuin kristinuskosta.

"Kyllä saatanakin toimii keksien kuolleita uskontoja, jos olet kokeillut saatananpalvontaa tai vaikka samanismia niin tiedät kauhuksesi että saatanakin toimii. mutta yleensä pysyttelee piilossa ja uskottelee itseään valkeuden enkeliksi pakanauskonnoissa eksyttäen monet."

Satanismi ei ole oikeastaan edes uskonto ja saatananpalvojia ei ole edes olemassa, saatananpalvojat on kristinuskoinen myytti.

Eikös tuo "valkeuden enkeli" väite ole aika typerä sillä virallisestihan esim.Luterilaisuus on juuri semmoinen paholaisen eksyttämä uskonto.

Sinulla on aika heikot eväät dissata toisia uskontoja kun oma uskontosi perustuu juuri samoihin harhoihin.

• satan kirjoitti:

Kyllähän niitä "ihmeparannuksia" on toisissakin uskonnoissa, jopa Islamissa. niistäkin löytyy netistä yhtäpaljon videoita kuin kristittyjen "ihmeparannuksista" ja tarinoista.

Juttusi perustuu MuTuun.

"Jeesus nousi ylös kuolleista, näyttäytyi opetuslapsilleen jotka ovat silminnäkijä todistajia, näyttäytyi yhtä aikaa 500 sadalle ihmiselle raamatun mukaan."

"Ja on parantanut minutkin parantumattomasta sairaudesta, eli Jeesus toimii eikä ole kuollut niin kuin muut budhat sun muut."

Kyllä niistäkin uskonnoista löytyy ihmeparanemis ja NDE tarinoita yhtä paljon kuin kristinuskosta.

"Kyllä saatanakin toimii keksien kuolleita uskontoja, jos olet kokeillut saatananpalvontaa tai vaikka samanismia niin tiedät kauhuksesi että saatanakin toimii. mutta yleensä pysyttelee piilossa ja uskottelee itseään valkeuden enkeliksi pakanauskonnoissa eksyttäen monet."

Satanismi ei ole oikeastaan edes uskonto ja saatananpalvojia ei ole edes olemassa, saatananpalvojat on kristinuskoinen myytti.

Eikös tuo "valkeuden enkeli" väite ole aika typerä sillä virallisestihan esim.Luterilaisuus on juuri semmoinen paholaisen eksyttämä uskonto.

Sinulla on aika heikot eväät dissata toisia uskontoja kun oma uskontosi perustuu juuri samoihin harhoihin.

Ja voisit kertoa mikä se parantumaton sairaus oli mistä väität parantuneesi ja kerro vielä oliko se lääkärin diagnosoitu ennenkuin paranit.

• kaksipluskaksi
        satan kirjoitti:

Juttusi perustuu MuTuun.

Mun Jeesus toimii elävässä elämässä, ei siitä voi mitään tieteellistä raporttia antaa, Hän kun on Paljon suurempi kuin ihmisen naurettava tiede.
        "Kehuessaan viisaudestaan he ovat tyhmiksi tulleet"

• minäparaninn
        satan kirjoitti:

Ja voisit kertoa mikä se parantumaton sairaus oli mistä väität parantuneesi ja kerro vielä oliko se lääkärin diagnosoitu ennenkuin paranit.

Kerroin sen jo tuolla ylempänä.

• minäparaninn kirjoitti:

Kerroin sen jo tuolla ylempänä.

Ja vastasin myös sinne.

• kaksipluskaksi kirjoitti:

Mun Jeesus toimii elävässä elämässä, ei siitä voi mitään tieteellistä raporttia antaa, Hän kun on Paljon suurempi kuin ihmisen naurettava tiede.
        "Kehuessaan viisaudestaan he ovat tyhmiksi tulleet"

Samaahan sanoo kaikki muutkin uskovaiset omasta uskostaan, miksi luulet olevasi erityinen?

• kaksipluskaksii

En luule enkä ole mitenkään erityinen, ihan vaan syntinen. Jumala tekee hyvää kaikille ilman että me sitä mitenkään ansaitaan.

• kaksipluskaksii kirjoitti:

En luule enkä ole mitenkään erityinen, ihan vaan syntinen. Jumala tekee hyvää kaikille ilman että me sitä mitenkään ansaitaan.

Mutta kehtaat kuitenkin korottaa itsesi toisten uskontojen uskovaisten ylitse ja kertoo miten heidän uskontonsa on kuollut/väärä etc.

• aloittajaaaa
        satan kirjoitti:

Mutta kehtaat kuitenkin korottaa itsesi toisten uskontojen uskovaisten ylitse ja kertoo miten heidän uskontonsa on kuollut/väärä etc.

MIKÄ EI TOIMI on kuollutta uskonnollisuutta ja sitäkin on paljon maailmassa, minua ei sellaiset Jumalat kiinnosta jotka ovat yhtä heikkoja kuin ihmiset.
        Kaikkivaltijaan kanssa on muutatoista.

• aloittajaaaa kirjoitti:

MIKÄ EI TOIMI on kuollutta uskonnollisuutta ja sitäkin on paljon maailmassa, minua ei sellaiset Jumalat kiinnosta jotka ovat yhtä heikkoja kuin ihmiset.
        Kaikkivaltijaan kanssa on muutatoista.

Kyllähän niitä "ihmeparannuksia" ja "toimivia" taikoja on yhtä paljon ja jopa enemmän muissa uskonnoissa olemassa jos rupeat netistä etsimään, kristinusko on ihmeparantumisissa ja semmoisissa erittäin heikossa hapessa verrattavissa muihin uskontoihin, katso vaikka äiti ammaa, ihmeparantumisia monia päivittäin.

Ja Buddhan patsaalla paranee ihmisiä kuulema ihan silminnähden.

Erityisesti Luterilaisuus näyttää olevan jopa kristinuskon epäsuosiossa kun meksikossa ja latinalaisissa maissa Jeesus näyttäytyy suurinpiirtein kaikissa synttärijuhlissa ja pyhäpäivissä.

"Kaikkivaltijaan kanssa on muutatoista."

Puhutko nyt Pirkko Jalovaarasta jonka ainoa ihme on tyhjentää vanhojen ihmisten lompakot.

• aloittajap
        satan kirjoitti:

Kyllähän niitä "ihmeparannuksia" ja "toimivia" taikoja on yhtä paljon ja jopa enemmän muissa uskonnoissa olemassa jos rupeat netistä etsimään, kristinusko on ihmeparantumisissa ja semmoisissa erittäin heikossa hapessa verrattavissa muihin uskontoihin, katso vaikka äiti ammaa, ihmeparantumisia monia päivittäin.

Erityisesti Luterilaisuus näyttää olevan jopa kristinuskon epäsuosiossa kun meksikossa ja latinalaisissa maissa Jeesus näyttäytyy suurinpiirtein kaikissa synttärijuhlissa ja pyhäpäivissä.

Puhutko nyt Pirkko Jalovaarasta jonka ainoa ihme on tyhjentää vanhojen ihmisten lompakot.

Ahaa, sinä ateisti rupeat puhumaan muiden uskontojen paranemisten puolesta, mielenkiintoista.

• aloittajap kirjoitti:

Ahaa, sinä ateisti rupeat puhumaan muiden uskontojen paranemisten puolesta, mielenkiintoista.

Nehän on tasa-arvoisia sinun uskontosi "ihmeparannusten" kanssa.

Ja kaikki tasa-arvoisesti huuhaata kuten sinunkin tarinasi suolistostasi.

• aloittajap
        satan kirjoitti:

En ole ollut tekemisissä Pirkko Jalovaaran kanssa.

• Taisi olla kristitty aika kovilla kun omat MuTu kokemuksesi rinnastettiin muiden uskontojen edustajien MuTu kokemuksien kanssa.

• aloittajap kirjoitti:

En ole ollut tekemisissä Pirkko Jalovaaran kanssa.

Pirkko Jalovaara kuitenkin edustaa suomalaisten kristittyjen "ihmeparantamisia"

Toinen oli Davig Herzog jonka suomalaiset nauroivat tilanteesta ulos.

• Miten toimit kun musta kissa juoksee tien yli ja Sinä näet tapahtuman?

• free-witch

Oliko tämä aloittajalle? Sori jos on :)

Mut mie ainakin teen parhaani ettei se otus jää autojen alle. Reppana (pöhköitsetuhoinenotus -Mitä?).

• aloittaaa

En toimi mitenkään, en ole hituakaan taikauskoinen.

• aloittaaa kirjoitti:

En toimi mitenkään, en ole hituakaan taikauskoinen.

Arvoisa "aloittaaa". Kerroit juuri sen todellisuuden jonka vallassa olet.
        Todennäköisesti aloitus oli trolli-kamaa.

• free-witch

"Tieteen avulla ihminen ei yllä Jumalaan, eikä voi tulla tuntemaan Jumalaa."

Itse asiassa voisi, jos jokin jumaluus sattuisi olemaan olemassa. Oli miten "henki" hyvänsä, jos se pystyy vaikuttamaan materiaan, kosketuspinta on olemassa ja siten myös tutkittavissa. Tuon "suojakilven"lujuus oli munankuoren luokkaa.

• EiNiinMitään

Kaltaisesi taikauskoinen idioottimaisuus ei ole edes tiedon murusia, vaan silkkaa sontaa. Saman arvoista kakkendaalia kuin kenen tahansa muslimin allahit tai hindun shivat ja brahmat. Aivan identtiset todisteetkin sitä paitsi, eli se ainainen ei yhtään mitään.

Eikä se ainainen ei-yhtään-mitään yhtään kiinnosta.

Mutta sen kyllä tosiaan huomaa, miten terve järki ja usko eivät millään mahdu samaan päähän, niin ala-arvoisissa pohjamudissa uskovat aina rypevät.

• aloittajaa

Terve järki ja usko mahtuvat hyvin samaan päähän, "vain hullu sanoo sydämmessään Jumalaa ei ole". SE oli lainattua Jumalan sanaa, oletko siis hullu vai.

• EiNiinMitään
        aloittajaa kirjoitti:

Terve järki ja usko mahtuvat hyvin samaan päähän, "vain hullu sanoo sydämmessään Jumalaa ei ole". SE oli lainattua Jumalan sanaa, oletko siis hullu vai.

" ihminen ei voi viisautensa avulla tulla tunte Jumalaa, sentähden Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta"

Eli tuossa juuri kiellät viisauden ja käsket olla hullu, jotta löytäisi jumalan. Löytäähän sitä mitä vain, kun lopettaa järjen käytön ja alkaa hulluna uskomaan lapsellisiin satuihin.

Mutta sen kyllä tosiaan huomaa, miten terve järki ja usko eivät millään mahdu samaan päähän, niin ala-arvoisissa pohjamudissa uskovat aina rypevät. Kuten nyt tämä onneton aloittaja, joka on esitellyt pohjatonta typeryyttään ja järkyttävää yleissivistyksen puutettaan ja lähes täydellistä tietämättömyyttään suunnilleen kaikesta. Säälittävää, todella.

• aloittajap
        EiNiinMitään kirjoitti:

" ihminen ei voi viisautensa avulla tulla tunte Jumalaa, sentähden Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta"

Eli tuossa juuri kiellät viisauden ja käsket olla hullu, jotta löytäisi jumalan. Löytäähän sitä mitä vain, kun lopettaa järjen käytön ja alkaa hulluna uskomaan lapsellisiin satuihin.

Mutta sen kyllä tosiaan huomaa, miten terve järki ja usko eivät millään mahdu samaan päähän, niin ala-arvoisissa pohjamudissa uskovat aina rypevät. Kuten nyt tämä onneton aloittaja, joka on esitellyt pohjatonta typeryyttään ja järkyttävää yleissivistyksen puutettaan ja lähes täydellistä tietämättömyyttään suunnilleen kaikesta. Säälittävää, todella.

Raamattu sanoo oikein, uskovaiset ovat maailman silmissä hulluja, sou what, tää on parasta hulluutta mitä tiedän.
        Mieluummin terve hullu, kuin sairas viisas.

• mndmn

"En voi todistaa että Jumalaa ei ole olemassa, etkä sinä voi todistaa että menninkäisiä tai keijuja ei ole olemassa, mutta et myöskään sitä että Jumala on olemassa.

Pitää paikkaansa että tiede ei vielä tiedä tarkkaan varmuudella miten tämä kaikki alkoi, mutta et tiedä sinäkään varmuudella että sen on joku mystinen olento tehnyt taikuudella. On hyvin kärsimätöntä selittää uskolla yliluonnolliseen ja taikuuteen se jota ei juuri tällä hetkellä ymmärretä ja lopulta kun sen joku selvittää ja selittää, niin nämä samat kärsimättömät ihmiset käyttää uskomattoman määrän energiaa yrittäessään sen selityksen kumoamista."

-Prof. Richard Dawkins

• aloittajaaa

En halua olla taikuuden kanssa missään tekemisissä, sillä en ole taikauskoinen vaan uskovainen. Taikuus on sitä paitsi kiellettyä raamatussa, älä sekota taikuutta ja uskoa keskenään.

• aloittajaaa kirjoitti:

En halua olla taikuuden kanssa missään tekemisissä, sillä en ole taikauskoinen vaan uskovainen. Taikuus on sitä paitsi kiellettyä raamatussa, älä sekota taikuutta ja uskoa keskenään.

Kristinusko on taikauskoisuutta täynnä, perjantai 13 ja mustan kissan pelkääminen kuuluu kristinuskoon.

• aloittajap
        satan kirjoitti:

Kristinusko on taikauskoisuutta täynnä, perjantai 13 ja mustan kissan pelkääminen kuuluu kristinuskoon.

Höpö höpö, nyt olet jo väsynyt kun tuollaista puhut, öitä vaan sullekin, jatketaan joskus toiste.

• aloittajap kirjoitti:

Höpö höpö, nyt olet jo väsynyt kun tuollaista puhut, öitä vaan sullekin, jatketaan joskus toiste.

Etkö edes tiedä perjantai 13 päivän kristillistä historiaa tai mustan kissan suhdetta kristinuskoon.

Minkähänlaisen debiilin kanssa minä keskustelen?

• uskotarkoittaa

Usko mielikuvituskaveriin taivaassa tarkoittaa todellakin uskoa ilman mitään todisteita ja usko johonkin ilman todisteita on idioottimaista.

• aloittajap

Mulla on tarpeeksi todisteita, nimittäin terve suolisto, jipiijaijee.

• aloittjap

Ihmeet ja merkit todistavat Jumalan sanan todeksi,

• aloittajap kirjoitti:

Mulla on tarpeeksi todisteita, nimittäin terve suolisto, jipiijaijee.

Omaa henkilökohtaista kokemusta katsoo aina omasta näkökulmasta ja se on kaikkein puolueellisin näkökulma. Jos vastaavia poikkeuksellisia parantumisia tapahtuisi eniten juuri sinun uskonnon harjoittajille, se voitaisiin osoittaa tilastollisesti. Ikävä tuottaa pettymys, mutta sellaista tilastollista poikkeamaa ei ole löydetty.

• aloittajap

Ja taatusti on ympäri maailmaa, useammat ei vaan puhu niistä koska joutuvat olemaan ahdasmielisten ihmisten keskellä, (kuten ateistit) jotka leimaisivat heidät hulluksi.

• fiosfjodsj

"Ateismi on uskomus jota kukaan ei ole pystynyt todistamaan ainakaan minulle todeksi."

ateismi on asia jonka voi todistaa sataprosentisella varmuudella todeksi. ateismi on uskon puutetta jumaliin. huolimatta siitä onko jumalaa olemassa, on uskon puuttuminen erittäin monelle arkipäivää.

todistustaakka on teistillä joka väittää jumalan olevan olemassa. ei ateistilla joka ei usko siihen.

• kokkoo

Minusta on typeryyden huippu hirttäytyä yhteen aisjaan kuten ateismi, ja kaikin tavoin puolustaa sitä. Kun kuitenkaan ei voi olla siitä varma, niin kuin itse sanoit.

• aloittajap

Vaikea teille on todistaa kun olette hirttäytynyt yhteen asiaan, ette usko varmaan siihenkään että äitinne on kivulla synnyttänyt teidät, koska raamattu sanoo niin.
        "kivulla olet lapsesi synnyttävä"

• kokkoo kirjoitti:

Minusta on typeryyden huippu hirttäytyä yhteen aisjaan kuten ateismi, ja kaikin tavoin puolustaa sitä. Kun kuitenkaan ei voi olla siitä varma, niin kuin itse sanoit.

Kuinka suuren osan usko muodostaa elämästäsi? Ateismi vie minulta hyvin pienen osan, suurimman osan ajasta se ei näyttele mitään osaa. Olen avoin kaikelle minkä puolesta löytyy todisteita.
        Miksi sinä hirttäydyt yhteen asiaan (jumalaan)ja kaikin tavoin puolustat sitä, vaikka kukaan ei ole satojen ja tuhansien vuosien aikana pystynyt todistamaan ainoankaan jumalan olemassaoloa.
        Minä en pysty todistamaan jumalia olemattomiksi etkä sinä olemassaoleviksi ja vain olemassaolo on todistettavissa ettekä te uskovat ole siinä koskaan onnistuneet.
        Etkö tiedä mitä sataprosenttisesti tarkoittaa? fiosfjodsj sanoi että ateismin voi todistaa sataprosenttisella varmuudella, eikä suinkaan ettei voi olla varma. Voin itsekin sanoa samalla varmuudella että ateismini on totta.

• jasenpituinense

"Olkoon teidän puheenne on tai ei.Kristuksessa Jeesuksessa kaikki on ON.Jotta saamme täällä puhella ja kirjoitella mitä sattuu ja aprikoida sitä että tätä. Mikään ei muuta sitä tosiasiaa että Kristuksessa on syntynyt kaikki mitä tässä maailmassa ON.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2172
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1436
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1075
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1068
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      994
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe