Medimatkat

medimatka

Onko kokemuksia kyseisestä firmasta Tallinnassa? Edulliset hinnat ainakin ja konsultaatiot Helsingissä. Olen menossa gynekomastialeikkaukseen sinne.

5

3297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aada84

      Joo haluaisin kanssa kuulla kokemuksia, olen nyt käynyt kirurgin esitutkimuksessa Helsingissä ja tarjous tuli s-postiini vielä samana iltana mahdollisesta suonikohjuleikkauksesta ja vaahtoruiskutuksesta.

    • Kokemustaon

      Kävin Helsingissä lääkärissä, jossa arvioitiin vaivaisenluun leikkauksen hintaa ja toimenpidettä. Sain siinä tilanteessa mukaani leikkaussopimuksen ja alustavan leikkausajan. Käytyäni toisella lääkärillä konsultaatiossa yo. käynnin jälkeen ilmeni, että leikkaustarve on arvioitua suurempi nivelongelmien vuoksi. Kun ilmoitin tämän Medimatkoille, tuli sieltä viesti, että peruutuskustannus on leikkauspaketin hinta - 10 %. Tämä ei heidän sivuiltaan ilmene, joten kannattaa varoa, mitä ko. firman kanssa menee keskustelemaan suullisestikaan.

    • Ohikulkija007
    • ihanhyvä2

      Kävin suonikohjujen vaahtoruisskutuksessa 11 kk sitten ja kaikki toimi todella hyvin. Sairaala Virossa oli moderni ja miellyttävä. Sinänsä vaahtoruiskutus ei aina tuo täydellistä tulosta. Jalassa parissa kohdassa saatiin kyllä ne "huonot" suonet tuhottua mutta ihon alle jäi kuitenkin ruskehtavia "arpisuonia" eli ainakin vielä lopputulos on vähän plus miinus nolla. Aloin miettimään olisiko laserkäsittely sittenkin parempi...tai voisko laserilla saada arpeutuneita suonikohtia häivytettyä. Tosin klinikalla sanottiin että pitäisi käydä 2-3 kertaa hoidossa jos tosiaan haluaa eroon suonikohjuista. Ei kannata elätellä ruusuisia toiveita että kaikki tulee heti kerralla kuntoon ja suonikohjut häviävät tuosta vaan....

    • Anonyymi

      Uppaan tätä.
      Kävin rintojen rasvansiirrossa ja tulos oli toivottu. Ei valittamista missään, Rothla oli oikein ammattitaitoinen kirurgi. Kaikki puhui Tallinnassa Suomea ja olo oli että minusta välitettiin.
      Ainut miinus on että asiakaspalvelu on hidas vastaamaan ja laittamaan esim laivalippuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe