Monia paristokäyttöisiä nenätrimmereitä olen jo sököksi käyttänyt niiden kurissa pitämiseksi.
Niillä on kuitenkin keino kastaa niin ettei lelutrimmeri niihin tepsi. Atuloilla juurineen repimällä ne vähän aikaa pysyvät poissa.
Eikö niitä voi laserilla polttaa kokonaan pois. Kuka tietää. Nenäkarvat kutisevat.
Miten nenäkarvoista eroon?
17
3450
Vastaukset
- LähteeHelposti
Polta sytkärillä
- Rellufäni
Nenänkarvaleikkurien markkinoilla on vakava tyhjiö. Koskaan ei ole tullut yhtään vastaan missään. Saksillahan noiden leikkuu onnistuu vain puolittain ja on hyvin vaivalloista.
- neuvolantäti
Nenäkarvoilla on tehtävänsä, jos ne ovat liian pitkiä, venuta nenää pidemmäksi! Vai oletko joskus nähnyt norsun jonka nenäkarvat kasvavatulos kärsästä?
- kär.sismi
Marketista löysin näppärät atulat, joilla nypin kutittavat nenäkarvat pois. Toisaalta. Sen jälkeen luin lehdestä, että nypityt karvat tuottavat niitä kaksinkertaisen määrän. Juurineen nyppiminen tekee kipeääkin.
Enpä parempaakaan ole keksinyt. - veryhairy
Puska sieraimissa on hottia nykypäivänä.
Mitä pidempää ja tiheämpää naavaa kärsästäsi ulos kasvaa niin sitä kovempi flaksi käy naisten kanssa.
Tosi on, so let them grow...Tuo on niiiin uutta hottia etten ennen ole kuullutkaan. Kun ne vielä kutiavat että pakko niitä on edes saksilla niitettyä lyhemmiksi.
Juurineen repimiseen tarvitaan nupin paikallispuudutusta. Toin apteekista myös atulat ja juuri repäisin juurineen yhden nenäjouhen.
Valkaistu rommi, se tentunmakuinen soveltui puudutukseen.
- nvtcrrex
Minä käytän pinsettiä...
- 76543
Anna kasvaa ja värjää punaiseksi, saa muut piristystä päivään.
- Trimmeri_töihin
Eipä nuo trimmerit niin paljoa maksa etteikö niitä voi hankkia, Soinille jonkun pitäisi sellainen lahjoittaa. Minä ajan nenäkarvat pari kertaa kuukaudessa, koska ei niitä kovin monta ole.
- Karvaklyyvari
Itseänikin aihe kiinnostaa. Onhan nenäkarvoilla tarkoituskin, mutta välillä kyllä häiritsevät. Entäs vahaus, ja voisiko sen suorittaa kotona jollain halvalla konstilla?
- höyliäjapiipareita
Minä pyöräytän partahöylää nenässä. Alussa tuli haavoja, mut ei enää.
Joskus kokeilin myös pillipiiparia. Toimi siihen asti kunnes soitto lakkasi. Homma kaatu siihen ku miulta loppu kopeekat. - Lorra
Nenäkarvoista ei tulisi pyrkiä eroon. Karvat on luonnonmenetelmä suojata hengityselimiä. Luoja on suunnitellut ne kylmää ilmaa ja pölyä vastaan, jotta ihminen välttyisi hengityselin sairauksilta.
Minulla, jolle ei nenäkarvoja Luoja ole suonut, on hengityselinsairauksia ollut siinä määrin, että kun niiden vuoksi olen lääkinnyt tulehdustautejani, kehoni on niin lääkeaineiden kyllästämä, että lääkkeiden käyttömahdollisuudet ovat melkein 0.
Että miksi nenäkarvat pitäisi poistaa? Miksi niiden olemassaoloa ei ymmärretä?
Jos karvat kasvavat niin pitkiksi, että ulottuvat sierainten ulkopuolelle niin, laittakaan niistä letti, onhan monilla leukaparrassaankin letti, että kun kaikki on muotia niin, nenäkarvaletillä erotutte muotimaailman trendeistä.
On muuten kummallista, kun vaikka hyvin paljon keskustellaan lääkkeiden haittavaikutuksista niin, kun lääkkeiden haittavaikutukset ovat sitä luokkaa, että ne on sairaudenhoidon lääkintää haittaavia, niin ne ei kiinnosta lääkäreitä, eikä tutkijoita? Ja lääkinnällisessä hoidossa ilmenee, ettei lääkeaineiden haittojen oikeasti uskota olevan olemassa.- Anonyymi
Ho ho hoijaa
- eulle
koita polttaa toholla
- saksillapoikki
Kun nenäkarvat ovat niin pitkät, että näkyvät ulos, ne voi leikata pois.
Nenä- ja korvakarvoja varten on sellaiset kynsisaksien tapaiset sakset, joissa on tylppä pää. Hyvä parturi poistaa joka kerta myös ylipitkät korvakarvat. - Fippeli
MIksiköhän sitten Turkissa ja muuallakin etelän maissa poistetaan vahalla karvat ? Eikä ne sen sairaammilta näytä ne Turkin pojatkaan :D
- Anonyymi
on teillä ongelmat sheivaa sheivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995