melkoinen riesa, olen nyt kahtena iltana tappanut tontilta 240 kappaletta. Ei ne kyllä tappamalla lopu, tänä kesänä kanta on suorastaan räjähtänyt. Ensi kesänä varmaan jo miljoonia? eikö niitä todellakaan mikään lintu syö?
espanjan siruetana
13
319
Vastaukset
- murkutkinjotkin
Kokeile ruokasoodaa se tehoaa moniin ötököihin kuivettamalla ne,
minä sain pois liljakukot kun kylvin kukkiin soodaa,
hiirikin katosi keittiön kaapista,
eläimet kuulemma karttavat soodan hajua.- tuhkista
Tuhkan pitäisi ajaa sama tehtävä, mutta sitä pitää lisätä aina sateen jälkeen. On myös loistava lannoite, mutta liikaa käytettynä voi tehdä maasta liian emäksisen kasveille.
- Ihmetteleväinennn
joo, luin itsekin juuri netistä ohjeita, kalkki kuivattaa myös. Täytyy ensi talveksi hävittää kaikki risu-ynnä muut kasat tontin ympäriltä. Olen monta vuotta kaatanut tontin reunoille (puistoaluetta) ruohonleikkurin kerääjän sisällön ja hopeapajuista tulleita risuja. Niissä ne perkeleet voi talvehtia, normaalioloissa aikuiset kuolevat talviaikana, munat kyllä talvehtivat.
Pirullinen otus, varsinkin nyt kun on ollut kostea alkukesä, se ei tarvitse toista yksilöä lisääntyäkseen, vaan pystyy hedelmöittämään munansa itse ja munii 20-30 munaa kerralla. Nyt on noita pieni niin pirusti! Nyt illalla tapoin myös kolme yli kymmensenttistä...
- öäöåå
Ryhdy ranskalaiseksi, hanki etanaruokareseptejä ja ala kokata! Se on ainoa mahdollisuutesi paneutua etanan syvinpään olemukseen! Kutsu naapurit ja sukulaiset ja vihamiehet sunnuntailounaalle. Koppa kaljaa ja lasti viiniä auttaa!
- Ratkaisu
Rupea homoksi ja kutsu facebookissa kaikki lähiseudun homppelit grillijuhliin ja laita ne ensin pusikoihin perse pystyssä etsimään etanoita grilliin.
Kun paskanhaju on haihtunut ja etanat syöty niin kaikki on taas ok. - nfnflxlkfflflfl
kalja-ansa: osta kaupasta pieni muoviämpäri ja 24 päkki kaljaa. kaiva ämpäri maan tasalle ja kaada sinne puoli tölkkiä kaljaa. tuoksu houkuttaa etanat ämpäriin, josta eivät enää pääse pois. ja mikä parasta, sinulla on vielä 23,5 tölkkiä olutta itsellesikin!
- Loistoidea
Kalja- ansaa voi vielä kehittää niin että hakee pakettiautollisen viinaa ja kaljaa virosta ja kaataa puoli tölkkiä kaljaa ämpäriin.
Jos etanat ei häviäkkään niin ei se haittaa kun ei niihin kännissä
kiinnitä mitään huomiota edes.
- NaturalBornKolli
Laske kissa yöksi irti. Aamulla löydät verilöylyn. Kun on kovemmanpuoleinen kolli asialla, ongelma hoituu.
- oooooooooooooooooooo
Houkuttele siilejä. Tee talvipesä, tarjoile jugurttia ja muutakin ruokaa sitten kun etanat ovat syödyt tältä kesältä.
- ihmetteleväinen
Syökö siili etanoita? Jotenkin näyttäisi sille ettei noita espanjalaisia mikään syö, edes supit. supeja on täällä paljon öisin liikkeelä, siilejä ei lainkaan.
- un5ka
Siruetanat eivät ole tässä osassa Kymenlaaksoa vielä ehtineet. Kuitenkin vain ajankysymys milloin tänne ehtivät.
Olen kuullut noista olut ansoista, mutta kerääminen poistaa ne heti. 240 kpl on kyllä jo ongelma kertapoiminnaksi.
Nehän syövät kaiken vihreän, hyötykasvit ja mansikat. - hyvänkokoisina
Mistä ne ilmestyvät pihalle? Ne tulevat kuin tyhjästä vajan seinällekin.
- Kaiva_kulho
maantasalle ja laita kulhoon olutta etanat menee sinne ja hukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822