Ateisti; "EI mitään, Jumalaa ei ole olemassa"
Monoteisti:"Se tarkoittaa nimenomaan sitä, että hän ON, ja se kenessä hän ei ole, häntä ei ole olemassa!"(Jahve = hebr. OLEN). Sinä ateisti, ansiokkaasti kiellät itsesi, se on lähes evankeliumin mukaista?
Panteisti:"Tässä on Jumissa oleva ala, JUtelkaa MUkavasti LAsissanne!"
Uskovainen:"Kumpa näkisin Jumalan? Toivokaamme Rakkautensa kokea?"
Viisas:"Millainen fiilis sinulla sielussasi on? Jumalaa ei voi nähdä, koska hän voi olla kaikki tai ei mitään, mutta keskikokoinen Jumaluus oli Jeesus, Jumalan Poika, hän oli samanlainen ihminen kuin me, mutta esim. tämä tietokone on "Ihmisen Poika""
Mitä Jumalan nimi tarkoittaa?
4
<50
Vastaukset
Ateistina kyllä totean, että jumalan (minkä tahansa jumalan) nimi on ihmisen keksimän mielikuvitusolennon nimi. Vähän samaan tapaan kuin "Mikki Hiiri" tai "Thor". Ikävää kyllä on vielä nykyään olemassa valtava määrä ihmisiä, jotka uskovat näihin mielikuvitusolentoihin ja tekevät tämän uskonsa perusteella henkistä ja fyysistä väkivaltaa muita ihmisiä kohtaan. Tällä palstalla nämä mielikuvistusolentoihin uskovat kreationistit myös valehtelevat ja kieroilevat toistuvasti.
- Taikauskonnoton
Jumala, jumaluus tai jumalolento on käsite, joka tarkoittaa tavallisesti henkilöllisiksi käsitettyjä yliluonnollisia olentoja, joiden uskotaan hallitsevan luonnonvoimia, ihmisten kohtaloita ynnä muuta. (Wiki)
- JumalanLapsi
Jumala on Luojamme, hän on Isämme, hän on avaruuden grid-koordinaatiston toisella puolen. Hän on myös Mestari Paholaisellekin.
- PaterNoster
JumalanLapsi kirjoitti:
Jumala on Luojamme, hän on Isämme, hän on avaruuden grid-koordinaatiston toisella puolen. Hän on myös Mestari Paholaisellekin.
Jumalasi on henkilöksi käsittämäsi yliluonnolinen olento. Ei sen kummempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492