Jos on alle 181cm niin ei saa naisia

LiianLyhyt

Naiset haluaa vaan pitkiä komeita miehiä eikä meitä 180 senttisiä normaalivartaloisia miehiä. Olisinpa mä seuraavassa elämässä nainen niin paneminenkin on helpompaa.

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyy.nainen

Onko paneminen sitten vaikeaa?

• LiianLyhyt

Itse suoritus ei mutta kun pelkkä toteutus on jo mahdottomuus liian lyhyelle ja rumalle miehelle joita naiset karttaa.

• AöSkhj
        LiianLyhyt kirjoitti:

Itse suoritus ei mutta kun pelkkä toteutus on jo mahdottomuus liian lyhyelle ja rumalle miehelle joita naiset karttaa.

:D hahahaaa

• KulliKustaa
        LiianLyhyt kirjoitti:

Oletko ikinä päässyt Suorittamaan sukupuoliyhdyntää? Vai mistä tiedät että se ei ole vaikeaa? Minä en ole. Kerrotko miltä sen suorittaminen tuntuu?

• poipoipoi

jos miäs on alle170cm ni sit on jo suht lyhyt.

• Eimenenoin

Seliseli. Olen itse huimat 169cm pitkä ja kyllä niitä kiinnostuneita naisia on silti riittänyt.

• LiianLyhyt

Olet komea. Jos mies on 150 sulka päässä ja omaa komean naaman saa naisia. Ja jos on rahaa enemmän kun omiin tarpeisiin saa olla vaikka metrinen. Raha kumoaa rumuudenkin. Itse olenkin ruma 180cm eikä rahaa oo sellaisia summia että kukaan tulis helpon elämän toivossa.

• nallikateissa

Missä on naisasialuuseri? Joko sen viha ja joukkotuho viestit sai poliisit liikkeelle ja on virkavallan hoivissa tietsikka takavarikoituna?

• Naisasialooser

En vaan täällähän minä päivystän. Vihani on laantunut huomattavasti koska sain pillua, olenkin aina sanonut, että pillu parantaa mielisairaudet ja estää joukkomurhaajan kehittymisen. Ja ihan oikeassa olen, turha väittää etteikö mielisairaudet johtuisi pillunpuutteesta

• skitsoitekin

• jaajaajaajaa

Omani on 170. Ja kummatkin puoleensavetäviä.
      Miksi edes vastaan tällaisiin..?

• Ujoatm26v

Kun on vain 174 senttiä ruumiin pituutta ja on epäsosiaalinen luonteeltaan niin on ihan täysi mahdottomuus löytää nais-seuraa ikinä elämässään. Tai siis olen kyllä sisimmässäni varmasti sosiaalisempi kun moni ns. "sosiaalinen" vertaa puhelias ihminen mutta kun on sellaisia tunnelukkoja joihin ei mitkään terapiat auta niin yksin tulen jäämään lähes 100% varmuudella.

Se että on kova puhumaan ei tarkoita suoraan sitä että on sosiaalinen ja se että on hiljainen ja todella ujo ei tarkoita sitä että on epäsosiaalinen mutta kuka nyt mistään hiljaisesta ja ujosta koskaan kiinnostuu.

• tytttönen

Väärin! Saatan olla outo, mutta pidän lyhyistä miehistä. Lisäksi ujous ja hiljaisuus on mielestäni viehättävää, koska se luo salaperäisyyttä ja on sitä kautta kiehtovaa ja puoleensavetävää ;)

• Ujoatm26v
        tytttönen kirjoitti:

Väärin! Saatan olla outo, mutta pidän lyhyistä miehistä. Lisäksi ujous ja hiljaisuus on mielestäni viehättävää, koska se luo salaperäisyyttä ja on sitä kautta kiehtovaa ja puoleensavetävää ;)

No olisitko sitten valmis tutustumaan minun kaltaiseen mieheen?

• tytttönen

Kyllä olisin. Ikäero saattaa tosin olla este :)

• tytttönen kirjoitti:

Sinusta ei kuitenkaan riitä meille kaikille ujoille hiljaisemmille miehille. Olet kuitenkin yksi harvoista noin ajattelevista.

• Ujoatm26v
        tytttönen kirjoitti:

Kyllä olisin. Ikäero saattaa tosin olla este :)

Minkä ikäinen sitten olet?

• tytttönen

-98 syntynyt

• Ujoatm26v
        tytttönen kirjoitti:

-98 syntynyt

Mistä päin Suomea? :)

• tytttönen

Arvatenkin todella kaukaa, Rovaniemeltä.

• Ujoatm26v
        tytttönen kirjoitti:

Arvatenkin todella kaukaa, Rovaniemeltä.

No sitten olis kyllä vaikea tavata tosin olen arvatenkin todella ujo tutustumaan tyttöihin/naisiin.

• tytttönen

:(

• kaikistarumin

Ruma ei saa naista vaikka olisi 250 pitkä!

• puhemies-

P*skapuhetta

• 3plus15

Perustele?

• wweee

Ei 180 senttinen äijä sentään mikään turhake ole fyysisiltä mitoiltaan. Riippuen ruumiinrakenteesta 180 senttinen voi olla jo mekoisen roteva äijä, tai sitten jo aikas pitkän olinen jos kevytrakenteinen ja hoikka.

• ruma-ätmi

jos on alle 170cm niin ei saa naista. Olen siitä 36 vuotias elävä todiste

• KaikistaRumin

Ja minä 180cm 34v elävä todiste naisettomuuden ruumiillistumasta.

• jokumiessssss

Olen päälle 190 cm eikä kukaan kiinnostu, et pituudella oo mitään merkitystä.

• Naisasialooser

Pituudella ei ole merkitystä jos naama on ruma. ATM kaverini on noin 183 ja ruma naamainen.

• ruma_rupikonna
        Naisasialooser kirjoitti:

Pituudella ei ole merkitystä jos naama on ruma. ATM kaverini on noin 183 ja ruma naamainen.

Vai niin. Itse olen 197-senttinen ja naamani suhteen on tekijä ollut jokseenkin vaatimaton eli veistellyt melko tylsällä kirveellä.

Naisen saamisessa ei silti ole ollut mitään ongelmaa, naiset jopa tuntuvat tykkäävän rujosta naamastani. Ja ihan hyvännäköisetkin naiset pyörivät jaloissa niin että liian tyrkkyjä pitää loitommas potkia.

• saan_naista

olen n. 181cm kun lasketaan yhteen kehon pituus peniksen pituus.

• ätminki

näin on mä olen alle 181 cm eikä naiset haluu tutustuu

• 1plus13

Miehellä on kaks pahaa mittaa. Fyysinen pituus ja sitten mulukun mitta. Jos varsinainen pituus tuo naisen niin mulukun mitta saattaa sen kadottaa.

• Olenlyhyehkö

Entisellä tyttökaverillani on ollut monta tosi pitkää miestä mutta huoli minut ja oltiin 6 vuotta yhdessä vaikka olen 167 cm, pituudesta ei edes paljon puhuttu mitä nyt alussa hieman, ei se aina niin mene ettei lyhyet miehet kelpaa vaikka monesti siltä tuntuu.

• Kilttiatm

Olen 166 cm ja naiset ei tykkää.

• Keskimittainenko

Mä olen saman pituinen ja pidän itseäni pitkänä :D mut olenkin nainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      110
      2318
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1435
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1218
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1155
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1118
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      962
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      918
    Aihe