Naiset haluaa vaan pitkiä komeita miehiä eikä meitä 180 senttisiä normaalivartaloisia miehiä. Olisinpa mä seuraavassa elämässä nainen niin paneminenkin on helpompaa.
Jos on alle 181cm niin ei saa naisia
37
<50
Vastaukset
- Kysyy.nainen
Onko paneminen sitten vaikeaa?
- LiianLyhyt
Itse suoritus ei mutta kun pelkkä toteutus on jo mahdottomuus liian lyhyelle ja rumalle miehelle joita naiset karttaa.
- AöSkhj
LiianLyhyt kirjoitti:
Itse suoritus ei mutta kun pelkkä toteutus on jo mahdottomuus liian lyhyelle ja rumalle miehelle joita naiset karttaa.
:D hahahaaa
- KulliKustaa
LiianLyhyt kirjoitti:
Oletko ikinä päässyt Suorittamaan sukupuoliyhdyntää? Vai mistä tiedät että se ei ole vaikeaa? Minä en ole. Kerrotko miltä sen suorittaminen tuntuu?
- poipoipoi
jos miäs on alle170cm ni sit on jo suht lyhyt.
- Eimenenoin
Seliseli. Olen itse huimat 169cm pitkä ja kyllä niitä kiinnostuneita naisia on silti riittänyt.
- LiianLyhyt
Olet komea. Jos mies on 150 sulka päässä ja omaa komean naaman saa naisia. Ja jos on rahaa enemmän kun omiin tarpeisiin saa olla vaikka metrinen. Raha kumoaa rumuudenkin. Itse olenkin ruma 180cm eikä rahaa oo sellaisia summia että kukaan tulis helpon elämän toivossa.
- nallikateissa
Missä on naisasialuuseri? Joko sen viha ja joukkotuho viestit sai poliisit liikkeelle ja on virkavallan hoivissa tietsikka takavarikoituna?
- Naisasialooser
En vaan täällähän minä päivystän. Vihani on laantunut huomattavasti koska sain pillua, olenkin aina sanonut, että pillu parantaa mielisairaudet ja estää joukkomurhaajan kehittymisen. Ja ihan oikeassa olen, turha väittää etteikö mielisairaudet johtuisi pillunpuutteesta
- skitsoitekin
Naisasialooser kirjoitti:
En vaan täällähän minä päivystän. Vihani on laantunut huomattavasti koska sain pillua, olenkin aina sanonut, että pillu parantaa mielisairaudet ja estää joukkomurhaajan kehittymisen. Ja ihan oikeassa olen, turha väittää etteikö mielisairaudet johtuisi pillunpuutteesta
olet väärässä. http://www.skitsofreniainfo.fi/skitsofrenia/Sairauden_puhkeaminen_on_useiden_tekijoiden_summa
- jaajaajaajaa
Omani on 170. Ja kummatkin puoleensavetäviä.
Miksi edes vastaan tällaisiin..? - Ujoatm26v
Kun on vain 174 senttiä ruumiin pituutta ja on epäsosiaalinen luonteeltaan niin on ihan täysi mahdottomuus löytää nais-seuraa ikinä elämässään. Tai siis olen kyllä sisimmässäni varmasti sosiaalisempi kun moni ns. "sosiaalinen" vertaa puhelias ihminen mutta kun on sellaisia tunnelukkoja joihin ei mitkään terapiat auta niin yksin tulen jäämään lähes 100% varmuudella.
Se että on kova puhumaan ei tarkoita suoraan sitä että on sosiaalinen ja se että on hiljainen ja todella ujo ei tarkoita sitä että on epäsosiaalinen mutta kuka nyt mistään hiljaisesta ja ujosta koskaan kiinnostuu.- tytttönen
Väärin! Saatan olla outo, mutta pidän lyhyistä miehistä. Lisäksi ujous ja hiljaisuus on mielestäni viehättävää, koska se luo salaperäisyyttä ja on sitä kautta kiehtovaa ja puoleensavetävää ;)
- Ujoatm26v
tytttönen kirjoitti:
Väärin! Saatan olla outo, mutta pidän lyhyistä miehistä. Lisäksi ujous ja hiljaisuus on mielestäni viehättävää, koska se luo salaperäisyyttä ja on sitä kautta kiehtovaa ja puoleensavetävää ;)
No olisitko sitten valmis tutustumaan minun kaltaiseen mieheen?
- tytttönen
Kyllä olisin. Ikäero saattaa tosin olla este :)
tytttönen kirjoitti:
Sinusta ei kuitenkaan riitä meille kaikille ujoille hiljaisemmille miehille. Olet kuitenkin yksi harvoista noin ajattelevista.
- Ujoatm26v
tytttönen kirjoitti:
Kyllä olisin. Ikäero saattaa tosin olla este :)
Minkä ikäinen sitten olet?
- tytttönen
-98 syntynyt
- Ujoatm26v
tytttönen kirjoitti:
-98 syntynyt
Mistä päin Suomea? :)
- tytttönen
Arvatenkin todella kaukaa, Rovaniemeltä.
- Ujoatm26v
tytttönen kirjoitti:
Arvatenkin todella kaukaa, Rovaniemeltä.
No sitten olis kyllä vaikea tavata tosin olen arvatenkin todella ujo tutustumaan tyttöihin/naisiin.
- tytttönen
:(
- kaikistarumin
Ruma ei saa naista vaikka olisi 250 pitkä!
- puhemies-
P*skapuhetta
- 3plus15
Perustele?
- wweee
Ei 180 senttinen äijä sentään mikään turhake ole fyysisiltä mitoiltaan. Riippuen ruumiinrakenteesta 180 senttinen voi olla jo mekoisen roteva äijä, tai sitten jo aikas pitkän olinen jos kevytrakenteinen ja hoikka.
- ruma-ätmi
jos on alle 170cm niin ei saa naista. Olen siitä 36 vuotias elävä todiste
- KaikistaRumin
Ja minä 180cm 34v elävä todiste naisettomuuden ruumiillistumasta.
- jokumiessssss
Olen päälle 190 cm eikä kukaan kiinnostu, et pituudella oo mitään merkitystä.
- Naisasialooser
Pituudella ei ole merkitystä jos naama on ruma. ATM kaverini on noin 183 ja ruma naamainen.
- ruma_rupikonna
Naisasialooser kirjoitti:
Pituudella ei ole merkitystä jos naama on ruma. ATM kaverini on noin 183 ja ruma naamainen.
Vai niin. Itse olen 197-senttinen ja naamani suhteen on tekijä ollut jokseenkin vaatimaton eli veistellyt melko tylsällä kirveellä.
Naisen saamisessa ei silti ole ollut mitään ongelmaa, naiset jopa tuntuvat tykkäävän rujosta naamastani. Ja ihan hyvännäköisetkin naiset pyörivät jaloissa niin että liian tyrkkyjä pitää loitommas potkia.
- saan_naista
olen n. 181cm kun lasketaan yhteen kehon pituus peniksen pituus.
- ätminki
näin on mä olen alle 181 cm eikä naiset haluu tutustuu
- 1plus13
Miehellä on kaks pahaa mittaa. Fyysinen pituus ja sitten mulukun mitta. Jos varsinainen pituus tuo naisen niin mulukun mitta saattaa sen kadottaa.
- Olenlyhyehkö
Entisellä tyttökaverillani on ollut monta tosi pitkää miestä mutta huoli minut ja oltiin 6 vuotta yhdessä vaikka olen 167 cm, pituudesta ei edes paljon puhuttu mitä nyt alussa hieman, ei se aina niin mene ettei lyhyet miehet kelpaa vaikka monesti siltä tuntuu.
- Kilttiatm
Olen 166 cm ja naiset ei tykkää.
- Keskimittainenko
Mä olen saman pituinen ja pidän itseäni pitkänä :D mut olenkin nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1102318
- 661435
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2321218Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971155- 111118
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos671055Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.91962IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56949Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175948Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸43918