Naiset haluaa vaan pitkiä komeita miehiä eikä meitä 180 senttisiä normaalivartaloisia miehiä. Olisinpa mä seuraavassa elämässä nainen niin paneminenkin on helpompaa.
Jos on alle 181cm niin ei saa naisia
LiianLyhyt
3762
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 37
Vanhimmat
Onko paneminen sitten vaikeaa?
Itse suoritus ei mutta kun pelkkä toteutus on jo mahdottomuus liian lyhyelle ja rumalle miehelle joita naiset karttaa.
:D hahahaaa
Oletko ikinä päässyt Suorittamaan sukupuoliyhdyntää? Vai mistä tiedät että se ei ole vaikeaa? Minä en ole. Kerrotko miltä sen suorittaminen tuntuu?
jos miäs on alle170cm ni sit on jo suht lyhyt.
Seliseli. Olen itse huimat 169cm pitkä ja kyllä niitä kiinnostuneita naisia on silti riittänyt.
Olet komea. Jos mies on 150 sulka päässä ja omaa komean naaman saa naisia. Ja jos on rahaa enemmän kun omiin tarpeisiin saa olla vaikka metrinen. Raha kumoaa rumuudenkin. Itse olenkin ruma 180cm eikä rahaa oo sellaisia summia että kukaan tulis helpon elämän toivossa.
Missä on naisasialuuseri? Joko sen viha ja joukkotuho viestit sai poliisit liikkeelle ja on virkavallan hoivissa tietsikka takavarikoituna?
En vaan täällähän minä päivystän. Vihani on laantunut huomattavasti koska sain pillua, olenkin aina sanonut, että pillu parantaa mielisairaudet ja estää joukkomurhaajan kehittymisen. Ja ihan oikeassa olen, turha väittää etteikö mielisairaudet johtuisi pillunpuutteesta
olet väärässä. http://www.skitsofreniainfo.fi/skitsofrenia/Sairauden_puhkeaminen_on_useiden_tekijoiden_summa
Omani on 170. Ja kummatkin puoleensavetäviä.
Miksi edes vastaan tällaisiin..?
Kun on vain 174 senttiä ruumiin pituutta ja on epäsosiaalinen luonteeltaan niin on ihan täysi mahdottomuus löytää nais-seuraa ikinä elämässään. Tai siis olen kyllä sisimmässäni varmasti sosiaalisempi kun moni ns. "sosiaalinen" vertaa puhelias ihminen mutta kun on sellaisia tunnelukkoja joihin ei mitkään terapiat auta niin yksin tulen jäämään lähes 100% varmuudella.
Se että on kova puhumaan ei tarkoita suoraan sitä että on sosiaalinen ja se että on hiljainen ja todella ujo ei tarkoita sitä että on epäsosiaalinen mutta kuka nyt mistään hiljaisesta ja ujosta koskaan kiinnostuu.
Väärin! Saatan olla outo, mutta pidän lyhyistä miehistä. Lisäksi ujous ja hiljaisuus on mielestäni viehättävää, koska se luo salaperäisyyttä ja on sitä kautta kiehtovaa ja puoleensavetävää ;)
No olisitko sitten valmis tutustumaan minun kaltaiseen mieheen?
Kyllä olisin. Ikäero saattaa tosin olla este :)
Sinusta ei kuitenkaan riitä meille kaikille ujoille hiljaisemmille miehille. Olet kuitenkin yksi harvoista noin ajattelevista.
Minkä ikäinen sitten olet?
-98 syntynyt
Mistä päin Suomea? :)
Arvatenkin todella kaukaa, Rovaniemeltä.
No sitten olis kyllä vaikea tavata tosin olen arvatenkin todella ujo tutustumaan tyttöihin/naisiin.
:(
Ruma ei saa naista vaikka olisi 250 pitkä!
P*skapuhetta
Perustele?
Ei 180 senttinen äijä sentään mikään turhake ole fyysisiltä mitoiltaan. Riippuen ruumiinrakenteesta 180 senttinen voi olla jo mekoisen roteva äijä, tai sitten jo aikas pitkän olinen jos kevytrakenteinen ja hoikka.
jos on alle 170cm niin ei saa naista. Olen siitä 36 vuotias elävä todiste
Ja minä 180cm 34v elävä todiste naisettomuuden ruumiillistumasta.
Olen päälle 190 cm eikä kukaan kiinnostu, et pituudella oo mitään merkitystä.
Pituudella ei ole merkitystä jos naama on ruma. ATM kaverini on noin 183 ja ruma naamainen.
Vai niin. Itse olen 197-senttinen ja naamani suhteen on tekijä ollut jokseenkin vaatimaton eli veistellyt melko tylsällä kirveellä.
Naisen saamisessa ei silti ole ollut mitään ongelmaa, naiset jopa tuntuvat tykkäävän rujosta naamastani. Ja ihan hyvännäköisetkin naiset pyörivät jaloissa niin että liian tyrkkyjä pitää loitommas potkia.
olen n. 181cm kun lasketaan yhteen kehon pituus peniksen pituus.
näin on mä olen alle 181 cm eikä naiset haluu tutustuu
Miehellä on kaks pahaa mittaa. Fyysinen pituus ja sitten mulukun mitta. Jos varsinainen pituus tuo naisen niin mulukun mitta saattaa sen kadottaa.
Entisellä tyttökaverillani on ollut monta tosi pitkää miestä mutta huoli minut ja oltiin 6 vuotta yhdessä vaikka olen 167 cm, pituudesta ei edes paljon puhuttu mitä nyt alussa hieman, ei se aina niin mene ettei lyhyet miehet kelpaa vaikka monesti siltä tuntuu.
Olen 166 cm ja naiset ei tykkää.
Mä olen saman pituinen ja pidän itseäni pitkänä :D mut olenkin nainen.