ja näin tiellä lyijykynän paksuisen kyynpoikasen. Työnsin pyöräni sen yli ja samalla painoin ohjaustankoa voimakkaasti alaspäin jolloin kuului vain "pruts" ja käärmeen sisäelimet olivat jo näkyvillä.
Tilanteen jälkeen hymyilin itsekseni ja kuvittelin että käärmeen tilalla olisi ollut 16-20 vuotias seksuaalisesti aktiivinen nainen ja minulla olisi ollut pyörän sijasta käytettävissä vaikkapa kaivinkone tai trukki.
Kävin pyöräilemässä
5
<50
Vastaukset
Mitä pahaa kyykäärmeet ovat sulle oikein tehneet?? En kyllä itsekään pidä käärmeistä, mutta en silti tapa niitä turhan takia.
Niin ja miksi sun turhaan pitää nuoria naisia noin suunnattomasti vihata, mikset ole itse yhtään seksuaalisesti aktiivinen??- luikertelija
Tapoit turhaan viattoman luontokappaleen, joka on kaiken lisäksi hyödyllinen ihmiselle pitämällä jyrsijäkannat kurissa.
Onneksesi kyy ei ole (vielä) rauhoitettu, vaikka pitäisi olla. - Kosminen_kirjanpitäjä
Ymmärrät varmaan, että sinulta meni tuosta hyvästä karma pahasti miinukselle. Synnyt seuraavaksi käärmeenä, ilman käsiä, etkä siis pysty runkkaamaan!
- viduntollot
Mahtaa ap:n äiti nyt olla todella ylpeä kieroon kasvatetusta pojastaan. Hyvä äiti!
Älä tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724