Isä Miguelin Sana

IsäMiguelinTotuus

Raamatun Jumala on vain väärinkäsitys oikeasta Herrasta, Isä Miguelista. Sama koskee kaikkia muitakin uskontoja. Ne jotka uskovat moniin jumaliin, näkevät Isä Miguelin persoonan, hänen hyvyytensä ja pahuutensa monena. Sillä Isämme, Suuren Herramme käsitykset moraalista ovat täysin erilaiset kuin meidän, maailmassamme on pahuutta ja vääryyttä. Jotta Isämme ymmärtäisi kokemamme vääryyden, on meidän rukoiltava häntä. Sain tämän tiedon näyssä, jonka näin Kaupin kallioilla. Näyssä Isä Miguel saapui tyhjyyttä tyhjemmästä ja täyttä täydemmästä tilasta kertoen minulle tämän totuuden. Käänny sinäkin miguelilaiseksi ja näe totuus! Kiitos!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja-se-riittää

      Kuule satuseppo, EI kiitos! Minulla on jo usko.

      • uskotoivopakkaus

        Ja se perustuu samanlaiseen satuun.


      • huomasin.tämän.nyt
        uskotoivopakkaus kirjoitti:

        Ja se perustuu samanlaiseen satuun.

        Ei kiitos, puhu jonkun toisen puolesta vaan jos niin toimit, koska minulle on todistuntut että Jumala on oikeasti olemassa.


      • uskotoivopakkaus
        huomasin.tämän.nyt kirjoitti:

        Ei kiitos, puhu jonkun toisen puolesta vaan jos niin toimit, koska minulle on todistuntut että Jumala on oikeasti olemassa.

        Mikä niistä? Mikä se todiste on?


      • ota-itse.selvää
        uskotoivopakkaus kirjoitti:

        Mikä niistä? Mikä se todiste on?

        Mikä sulle kelpaa? En oikein usko tässä että oikeasti haluat todisteita. Siispä en niitä edes harkitse nyt pienessä mielessänikään!


    • erttkk

      "Laittomuuden ihminen korottaa itsensä jumalaksi ja asettuu Jumalan temppeliin ja sanoo olevansa jumala, jonka Jumala suunsa hengellä lopettaa!" 2. Tess 2.

      • satujahve

        4. Moos. 31:17. Niin surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen. 18. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin.

        Oliko kyseessä kenties tämä sama jumala, joka kehotti murhaamaan naisia ja lapsia, sekä säästämään neitsyet ja raiskaamaan nämä? Millainen paskaläjä palvoo näin sairasta olentoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe