Olen itse 22-vuotias nainen ja olen pitkään nyt ihmetellyt tätä fitness-buumia. Varsinkin "kilpakunnossa" olevat naiset ovat mielestäni vain ällöttäviä kaikilla maskuliinisilla lihaksillaan, joten en ymmärrä miksi joku nainen koskaan haluaisi tavoitella sellaista ulkonäköä? Liikkua voi muutenkin ilman, että täytyy näyttää mieheltä ja harrastuksena fitness on täysin järjetön, sillä kuka haluaa kilpailla siitä kuka nainen näyttää eniten mieheltä? Kuka näyttää rumimmalta? Kenellä pulottaa eniten suonet ja jänteet? Ja naisten on nyt turha puolustella että se tuntuu hyvältä ja pitää terveellisistä elämäntavoista, sillä terveelliset elämäntavat ja hyvä fyysinen olo voi olla ilman että omistaa elämäänsä mieheltä näyttämiselle. Ja en ole vain kateellinen kun itseltä löytyy hoikka naisellinen kroppa, joka on kääntänyt miesten katseet muutamankin kerran.
Ymmärrän että kaikessa fitneksessä ei mennä niin pitkälle, joten tarkennan että puhun nimenomaan nyt siitä pitkälle menemisestä. Onko se nyt nimeltä body fitness tai mikä lie... Linkeissä on kuvat esimerkkeinä:
http://www.fitoona.com/wp-content/uploads/2015/04/FitnessClassic2015-0720.jpg
http://www.geoffmorehartfitness.com/wp-content/uploads/2014/05/Jessie-Hilgenberg-female-personal-trainer-women-fitness-model.jpg
Eniten minua kummastuttaa miehet, jotka pitävät näiden fitness-naisten ulkonäöstä. Eihän meitä naisiakaan viehätä mies, jolla on naisellinen vartalo.
Fitness-naiset on rumia
41
411
Vastaukset
- KaruTotuus
Liika on aina liikaa. Toki on hyvä että pitää itsestään huolta edes jossain määrin mutta kyllä nämä fitness juttuihin hurahtaneet on aika kamalaa katsottavaa.
Toki ymmärrän jos jollain tollanen "poikavartalo" kiinnostaa, makunsa kullakin mutta veikkaampa että se ei todellakaan ole niin yleistä kuin nyt annetaan ihmisten luulla.
Hyvin onnistunut markkina idea, pakko myöntää:
Viimeistä huutoa olevat urheilu rätit saadaan ylihintaan kaupaksi siinä missä kaikki proteiini patukat, pirtelöt, palautus juomat ties mikä tökötti ja hilavitkutin ja tietty muutama reality sarja siihen päälle. - ihania.naisia
Minä taas ihailen suuresti tälläisiä fitnessnaisia, kauniita, sulavia. Nämä kuvassa olevat ovat mielestäni muuta kuin miesmäisiä, se ei edes kuulu fitnessiin. Eri asia ovat esim. maailmankuulut ammattibodarit jotka ylittävät jo tuon rajan minunkin mielestäni.
- antifitness
Toki rinnat ja hoikka vyötärö ym. ei näytä miehekkäältä, mutta tarkoitan noita lihaksia, jotka pullottavat jänteineen. Se näyttää miesmäiseltä.
- ihania.naisia
antifitness kirjoitti:
Toki rinnat ja hoikka vyötärö ym. ei näytä miehekkäältä, mutta tarkoitan noita lihaksia, jotka pullottavat jänteineen. Se näyttää miesmäiseltä.
Joidenkin mielestä lihakset ovat kauniita ja he pitävät niistä, naisillakin. Ihailen myös heidä päättäväisyyttään ja itsekuria mitä laji vaatii.
- hmmhmmhmm
Aloittaja ymmärtää varmasti että fitness-naiset näyttää tuollaiselta vain yhden päivän koko vuodessa ja kuvassa #2 nainen on syönyt kiellettyjä aineita.
Miksi ottaa noin överiesimerkit? Fitness-naiset näyttää todella hyvältä ja liian lihaksikkaalta on lähes mahdoton näyttää ellei syö kiellettyjä aineita..- antifitness
Ymmärrän toki, mutta siksi se juuri niin järjetöntä onkin. Miksi käyttää aikaa ja energiaa sille, että saa näyttää yhden päivän vuodessa noin rumalta? Ja kuten sanoin tuollaisesta on mielestäni järjetöntä kilpailla. Ja överiesimerkit olivat juuri siksi, että puhuin nimenomaan överifitneksestä. Kohtuullinen fitness on ok, kun on kiinteä ja urheilullisen näköinen, mutta naisellisuus säilyy.
- analyytikko
Naisena ymmärrän kuitenkin sen verran, että onhan nuo naiset kuitenkin esim x-mallisia, kapeampi vyötärö kuin lantio jne, ja elinvoimaisen näköisiä, ja heillä on kauniit kasvot. Kaikki ominaisuudet miehiä viehättäviä asioita.
Silti kaikken kaunein naisen kroppa on mielestäni sellaisen näköinen, että se on ns luonnostaan kaunis. Että lihaksia on vain vähän kiinteästi, ei läskiä, mutta pehmeää kimmoisuutta jne.
Miesten lehtien naiset kai on sitä mikä vetoaa universaalisti kaikista eniten miehiin:
http://cdn03.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2009/02/aubrey-playboy/aubrey-oday-playboy-march-2009-cover-01.jpg- antifitness
Tarkoitan miesmäisyydellä ehkä pikemminkin lihaksia, jänteitä, verisuonia, jotka pullottavat tuollaisessa ylimenneessä fitneksessä. Eivät nuo kuvan naiset tietenkään kirjaimellisesti miehiltä näytä, mutta ilman vyötäröä ja rintoja se alkaisi näyttää siltä. Siksi en ymmärrä, miksi joku mies pitäisi ulkonäöstä, jossa lihakset alkavat näyttää miehekkäiltä.
Mutta olen samaa mieltä tuosta ihanteesta ja tuosta linkistä. Luonnollinen kauneus on parasta.
- antifitness
Pakko lisätä vielä, että varsinkin kun ekan kuvan naisten jalkoja katsoo, ne näyttävät joidenkin miespuolisten pikajuoksijoiden alakropilta. Edes naispuolisilla pikajuoksijoilla ei ole noin lihaksikasta alakroppaa. On ällöttävää, miten lihaksen raja näkyy ja jalka näyttää siltä, että luotikin kimpoaisi takaisin. Hyyyyyyi
- jooo.ja.se
minkälaisen ruokavaliodietin se vaatii, että pääsee edes kisakuntoon. Itse en voisi todellakaan elää jollain parsalla ja seitillä kovin pitkään. Aika kuivalta ja tylsältä kuulostaa.
Kauneudessakin voi nähdä rumuutta jos oikein tarkkaan etsii niitä virheitä !
- 3w4gdfgh
Ei laihaläski kroppasi ole sitten jotain miestä kiinnostanut? Mutta harva mies mitään treenipimuja erityisesti himoitsee.
- TERVE-
Olen niin samaa mieltä kanssas!
Meinaa käpy palaa jo tähän fitness-buumiin ja tekopyhään terveellisten elämäntapojen noudattamiseen.
Ok, jos joku haluaa elää terveellisesti ja näyttää omasta mielestään hyvältä. MUTTA! Siinä vaiheessa kun homma menee siihen, että jauhetaan samaa paskaa viikosta toiseen eikä elämässä ole enää muuta kuin aamupuurot, iltasalit, treenikamat ja sana "healthy", niin voi minun puolesta suksia kuuseen. Ei siitä tarvitse tehdä niin isoa numeroa, pitäkää päänne kiinni ja antakaa muiden elää tavallaan. Ei kaikki välttämättä halua olla mikään fitness, jotkut haluavat nauttia elämästä muutenkin kun jatkuvalla rääkillä itteään kohtaan.
Olen puhunut ja odotan fitnessbuumin loppua kuin kuuta nousevaa.- NaisessaOnRasvaa
No minusta se touhu nimenomaan ei ole tervettä elämää. Ulkonäköihanne on vaarallisen kaukana luonnollisesta, vähän kuin rotukoirilla tai korsettiajan naisilla.
- Edwardo_menestysresepti
Hyvin tempaistu. Tuntuukin että se kaikki päällelimatun oloinen energia ja hyvinvointi on lopulta jokin sielun näivettymisen viimeinen hätähuuto. Sillä kovinkaan onnelliselta yksikään fitness-urheiluun hurahtanut tuttava ei aidosti vaikuta.
Kuntoilu on toki itselle kullekin hyväksi, mutta maaninen aikataulutus ja eväiden punnitseminen on enempi jo jokin sairaus. Naiset ovat parhaimmillaan kun kehosta voi havaita jonkin asteisen liikunnallisuuden. Jotenka suositus on hölkkää, tempoilua sekä puolisen tuntia syväkyykyssä suoritettavaa ähkintää jännämiehen päällä 1-2 kertaa viikossa.
- nainensinisilmäinen
Tärkeintä on se, millaisessa kehossa itse viihtyy, ei niinkään se, millaisen kehon miehet yleisesti naiselle haluaisivat. Mieheni haluaisi varmaankin isompirintaisen naisen, mutta mukana voisi tulla löysää lihaa, josta hän ei varmasti pidä. Urheilen ja tulen urheilemaan elämäni loppuun saakka, aivan yksi hailea, jos joku mies ei minusta viehäty. Minä viihdyn omassa, urheilullisessa kropassani. Enkä koe sitä edes miehekkääksi. Kuka on sanonut, että läski on naisellista? Miksi ei yhtähyvin naisellista ole pieni tiukka pylly ja pienet kiinteät lihakset. Ainakin itse olen mielestäni naisellinen, seksi on hyvää ja jaksan tehdäkin asioita.
- luustopilasikaiken
Itse en ole naisellinen olin sitten hoikka tai läski koska minulla on miehen luusto, siinä ei siis auta mikään. Olen 165cm 53kg. Luuston rakenne ratkaisee täysin, onneksi lähden pian täältä.
- fhjdgfg
luustopilasikaiken kirjoitti:
Itse en ole naisellinen olin sitten hoikka tai läski koska minulla on miehen luusto, siinä ei siis auta mikään. Olen 165cm 53kg. Luuston rakenne ratkaisee täysin, onneksi lähden pian täältä.
Älä nyt, kyllä sullekin löytyy joku josta voit pitää kiinni. On miehiä, jotka tykkää hiukan skrodemmasta - usein sellaisia vastakohtaisia miehiä, jotka tahtovat kompensoida omia puutteitaan.
- ätmioon
Ihmettelen tätä naisten outoa pakkoa arvostella oman sukupuolen edustajia. Ei minua miehenä kiinnosta, että miltä muut miehet näyttää. Minusta toiset miehet saa olla kuinka rumia kuin huvittaa. Enkä ole koskaan kuullut kenenkään muunkaan miehen arvostelevan toisen miehen ulkonäköä samalla tavalla.
Sen haluaisinkin nähdä, että joku mies tekisi ihannemies palstalle samankaltaisen aloituksen miesten lihavuusbuumista/ dad bod- buumista.- Feikkifitness
Samaa olen ikäni ihmetellyt, vaikka naispuoliseksi olen syntynytkin. En ole ainakaan kohdannut sellaista miestä, jota jaksaisi vaivata muiden miesten ulkonäkö. On kai heitäkin olemassa silti?
Jotkut kai kasvatetaan muita arvostelemaan, kotoa se lähtee.
Minut kasvatettiin ymmärtämään erilaisuutta ja makuja olevan monenlaisia, joku tykkää pullukasta ja toinen hoikasta etc.. "jokainen omalla tavallaan eläköön kunhan ei muita satuta".
Toisaalta on kiva tietää, ettei viehätä samaa sukupuolta olevia. Onneksi en viehätä kaikkia miehiäkään mutta on noita ottajia riittänyt kuitenkin. Vaikka olenkin jänteikäs ja verisuonet pullistelee välillä käsivarsista, kun rasvat vähenee. Ei tarvitse edes oikein tehdä mitään muuta kuin olla oma itsensä ja liikkua, syödä mitä tykkää. Työnkuva ja harrastukset hoitaa homman.
En kyllä itsekään jaksaisi verenmaku suussa kytätä mitä syön ja huhkia sen enempää mitä tuntuu hyvältä.
Tykkään itsestäni juuri tälläisenä. Jos se nyt jotain muuta naista inhottaa niin saa ällötä aivan vapaasti. Voi surkutella miestäkin, joka seurassani kulkee tyytyväisenä. ;) En minä mahda mitään, että sillä on niin huono naismaku vaan se on mun onneni, heh heh heh..
Kaippa joillain naisilla erityisesti on niin heikko se itsetunto kuitenkin, että se aiheuttaa sen muiden arvostelun tarpeen? Olisi niitä parempiakin keinoja omaa oloaan parantaa kyllä. Luulisin.
Uskon silti monen fitnesstä harrastavan oikeasti nauttivan siitä, joten eihän se ole multa pois mitenkään. :) Eikä ne näytä hirveän yksinäisiltäkään.. yleensä. Eiköhän heillekin löydy ne miehet, jotka tykkää tyylistään ja elämäntavasta.
Siellähän rupeaa kolisemaan jos fitnessmallia menee tuikkaamaan...
- vittuun_fitnessit
Samaa mieltä! Vitun fitness on niin oksettavan näköistä.
Tunnen pari naista, jotka kyllä kuntoilevat ja näin, voimaa löytyy molemmista eli lihaksiakin täytyy siis olla, vaikkeivat niin näykään. Mutta nämä naiset näyttävät _normaaleilta_. Kuntoilussa ja saleilussa ei ole mitään pahaa (ei tekisi huonoa niille sohvaperunoillekaan), urheilu ja hyväkuntoisuus on ihan ok.
Mutta sitten on nämä fitnessprinsessat. Hyi helvetti, se on niin rumaa. Näyttää epäluonnollisilta (jopa ne "tavalliset" fitnessit, eli ei mitkään kilpailijat) ja yök. En osaa selittää, mutta tulee aina tosi huono fiilis niiden ulkonäöstä. Sama pätee kyllä turhan paljon bodaaviin miehiin. Superlihaksikkuus on yököttävää.
Ja sitten vielä tämä urheiluvaatemuoti. Kuljetaan jossain legginsien näköisissä juoksutrikoissa ja anorakissa ympäriinsä, vaikkei edes olla lenkillä. Ajetaan autolla kuntosalin oven eteen ja sitten mennään "bodaamaan" niin koviksena että hallelujah. - Hyvä-ihminen
Kauniita ovat vitnesnaiset. Ymmärrän ihmiset joita häiritsee kun toisella on kroppa kunnossa. Kateutta.
- kuntooooon
Kroppa voi olla kunnossa ihan normaalillakin urheilemisella ja terveillä elämäntavoilla.
Kroppa kunnossa ei ole sama kuin pumpattu täyteen ihoa kiristäviä lihaksia ja maskuliinista piirrettä. - LäskiEiKaunista
kuntooooon kirjoitti:
Kroppa voi olla kunnossa ihan normaalillakin urheilemisella ja terveillä elämäntavoilla.
Kroppa kunnossa ei ole sama kuin pumpattu täyteen ihoa kiristäviä lihaksia ja maskuliinista piirrettä.Komppaan. Liikaa on liikaa.
Ei tässä kateudesta ole kyse vaan mielipiteestä. Nostan kyllä fitness-naisille hattua kovasta työstä ja kurinalaisuudesta, mutta henk.koht. pidän pykälää pehmeämmästä lookista. Tyyliin näin:
http://previews.123rf.com/images/gdolgikh/gdolgikh1207/gdolgikh120700037/14344935-Young-fit-woman-in-sports-outfit-Stock-Photo-woman-body-fitness.jpg
- muttaolenkinmies
Itsessä ainakin fitness-buumi herättää kahdenlaisia tunteita. Hyvää on se, että huolehditaan itsestä ja terveydestä. Huonoa voi olla se, jos pinnallisesta ulkonäöstä tulee koko elämän keskipiste. Varmasti jollekin hyvä ja jollekin huono juttu.
- timmiksipunttimimmiksi
No siinäpä ihmettelet rauhassa, eipä se heiltä ole pois. Minusta on ihailtavaa se motivaation ja vaivan näkö mitä tuollaisen kropan hankkiminen vaatii. Lihakset ovat osa niin miehiä kuin naisiakin ja ihan yhtä luonnollista on naisen treenata niitä kuin miehen. Makuja on monia, joten ainoa ihmettelyn aihe on se miksi joku jaksaa tämmöisilläkin vaivata päätänsä.Kukin toimii tyylillään.Mikä sinusta on ruma on toisesta kaunis ja mikä sinusta on kaunista on toisista rumaa. Koitetaan hyväksyä se niin kaikilla on hauskempaa. Ja jos se naisena oleminen on kiinni lihaksista tai niiden puutteesta niin aika pinnallinen käsitys on kyllä jollakulla naiseudesta;)
- Jokainentyylillään
Nättejä, timmejä naisia. Mua ei haittaa jos nainen on vahva ja lihaksikas tai kapeavyötäröinen, ei se silti ikinä ole minua vahvempi.
Kauniit kasvothan noilla ja naisellinen siro luuston perusrakenne - ei mitään "miehekästä".
Ei myöskään rekkalesboja, läskimiinoja tai pirttihirmuja, eikä muutenkaan tarvitse olla mitään plösöä "mistä ottaa kiinni". - minäminäminäminä
Olen sitä mieltä että ylenmääräinen vartalon palvonta on jonkinlainen mielenterveysongelma. Jokin on pahasti pielessä jos ihmisen pitää koko ajan miellyttää muita jatkuvalla rääkillä. Tunnen yhden nuoren naisen jonka fb-päivitykset koskee lähes jokaikinen ruokavaliota tai valokuvia omasta kropastaan tämän fitnessin kanssa. Samainen ihminen on kärsinyt ennen tätä fitnessiä ainakin yhdestä syömishäiriöstä jonka hän on julkisesti maininnut. Nämä fitness typykät vaativat jatkuvaa huomiota omasta mielestään niin ihanasta ja täydellisestä kropastaan.
Miksi ? Mielestäni se kertoo jostain surullisesta asiasta. Eikö ole lapsena saanut tarpeeksi huomiota ?- Rasittavaa
Kuulostaa hyvin tutulle, minun fb- kavereissani on juuri tuollainen nainen. Tosin ei enää mikään nuorikaan, vaan 30 tienoilla. Surullista.
- Jokumies9981919
Minua ei ainakaan lihaksikkaat naiset miellytä. Fitness naiset ovat joskus eri asia ja fitness/healthly life on ihan huvä juttu kunhan se ei ala ottaa valtaa elämästä tai mene liiallisuuksiin. Paras naisen vartalo mielestäni on hoikka, ei ylimääräistä rasvaa, muodokas ja ei hirveitä lihaksia.
- JanC
Itse puhun Loch Fitnessin hirviöstä. Nuori neiti, teillä on kehonkuva kohdillaan ja pidän siitä miten maailmaa havaitset. Tällä kertaa et käännä katsetta väitetyllä hyvinkin kelpoisalla ruumiilla, vaan tällä kertaa suuntaat mielenkiintoa itseesi asiaa täynnä olevalla kommentillasi.
- AataminMieli
Alkulähtöisesti jokainen ihmisolento joutui tekemään paljon raskasta fyysistä työtä ja sitä myötä lihaksetkin kehittyivät kohtuullisen näyttäviksi. Tästä syystä ihminen oppi ulkomuodosta katsomaan, onko vastakkaisen sukupuolen tarpeeksi vahva ja voimakas elättämään perhettä. Nainen katsoi miestä ja totesi, että pystyy hankkimaan ruoan. Mies katsoi naista ja totesi, että pystyy hoitamaan ja puolustamaan lasta.
Nykymaailmassa me emme välttämättä tarvitse samoja fyysisiä kykyjä kuin silloin ennen. Kaikesta huolimatta vuosituhansien aikana kehittynyt vietti fyysisesti vahvoihin puolisoihin on säilynyt. Se on edelleenkin hyvä asia.
Koska maailma on muuttunut pelkäksi kulissien ylläpidoksi, myös fyysinen näyttävyys on pelkkä kulissi. Halutaan näyttää fyysisesti vahvoilta, jotta oltaisiin hyväksyttäviä. Valitettavasti todellinen fyysinen suorituskyky on usein sivuseikka.
Itse arvostan naisessa todellista suorituskykyä: nopeutta, kestävyyttä, voimaa, vartalonhallintaa, ...
Ulkonäkö on sivuseikka, suorituskyky on se tärkein asia. Mutta toisaalta lihaksikas, urheilullinen kroppa on viesti siitä, että suorituskykyä saattaa löytyä.
Pakko myöntää, että en pätkääkään arvosta naista, joka käy salilla ulkonäkönsä ja hyvän kropan vuoksi. Arvostan naista, joka nauttii siitä, että pystyy tekemään jotakin ja haluaa tehdä jotakin.- Mörkömiesss
Voihan sitä arvostaa myös naista, joka on kykenevä kasvattamaan lihaksia(suoritusvoimaa) ja omaa vieläpä sellaisen rungon, jossa se näyttää upealta..
- närkästynyt_treenailija
Taitaa tekstin aloittaja olla vaan omaan kroppaansa tyytymätön luuseri joka tykkää haukkua muita. Syytä lehdistöä, se tekee näitä turhia fitness / bodaus uutisia. Luuletko sä että Bull Mentula, Kimi Räikkösen vaimo soittelee iltalehdelle että kertokaas tämä juttu seuraavaksi. Ei! Ne ottaa ne blogeista ja soittelee näille staroille ja tekee juttuja väen väkisin. Seuraan skeneä todella läheltä päivittäin ja ei siellä kukaan tuo itseään muille julki pakottaen. Jokainen saa laittaa facebook / instagram ym päivityksiin sellaisia kuvia ja tekstejä kuin haluaa. Mikä helvetin poliisi sä olet siellä vinkumaan muiden tekemisistä? Sulla on varmasti paha olla. Haethan apua, jookos? Nämä ihmiset kun nauttivat elämästään ja voivat 100% paremmin kuin sinä. Sinä et voi tietää minkälaisen fiiliksen kova treeni tuo, itsensä ylittäminen viikosta toiseen, se kisahetki kun olet tehnyt niin paljon työtä ja saat laittautua niin kauniiksi. Et sä voi ymmärtää sitä. Se on niin turha tommosen laihaläskin huudella ruudun takaa kun ei ole lajia edes kokeillut tai tehnyt edes ensimmäistä diettiä oikein mikä tuo ne tulokset ja motivoi tekemään asioita kovemmin.
Keskity jumalauta omaan surkeaan elämääsi ja anna toisten harrastaa sitä mikä tekee ne tyytyväisiksi. Suurin osa näistä itkijöistä ei ole treenannut ikinä itseään kunnolla hikeen asti edes. On se helppo huudella jos ei ole itseään ikinä laittanu kovemmalle kuin kävelylenkki kauppaan. Suurin osa näistä vinkujista on myös kateellisia. Jos vähän ottaisi asioista selvää niin se omakin läskiperse näyttäisi paremmalta 6kk päästä.
Kilpaileminen monessa lajissa ei ole mitään terveys puuhaa, mutta ethän sä mene huutelemaan muidenkaan lajien harrastajille miten kauheeta tuo on. Pidä turpasi kiinni ja keskity omaan elämään! Fitness lajeissa suurimman osan vuodesta ollaan ihan terveellisissä rasvoissa ja todella hyvässä kunnossa. Hormoonitoiminta pelaa, iho voi hyvin, hapenottokyky on hyvää luokkaa ja seksuaaliset halut ovat suuret. Nämä vinkujat syövät valmisruokia ja haukkuvat kuorossa kateellisina fitness naisia. Hävetkää!- Elämänkurppasii
Heh, haukkumista en ymmärrä itsekään mutta ei tuollainen "närkästyminenkään" toisen mielipiteestä nyt ole tervettä. Taisi kolahtaa pahasti jossain määrin?
Vai menikö herneet nekkuun noista joidenkin miesten kommenteista? :/
Aloittaja nauratti minua mutta niin teet sinäkin. Noh te nuoret olette toki hassuja tälläisen "kurpan" silmissä toki. Ei sullakaan taida oikeasti kauhean hyvä olla..
Tää täti ei ole sitten mikään laihaläski vinkuja vaan aikoinaan ollut kovassakin tikissä. Tiedän mitä on kunnon treenit ja eipä tuo peppu vieläkään roiku.. Ennen vanhaan ei vaan metelöity mediassa ja kuvailtu itseään vaan tehtiin duunia kropan eteen.
Nuorena kannattaa se lihaskunto hoitaa siihen pisteesee ettei vanhemmiten ne lihat heti unohda olemassaoloaan mikäli tulee esim.raskaus tai sairaus kehon rasitteeksi väliaikaisesti.
Nooh kyllä nuo särmät hioontuu ja opit säkin tyttö heittää epämieluisat mielipiteet toisest korvast ulos. Mut älä vedä roinaa ettei mee hermot liian piukille ja jos verensokerit heittelee kuivatelles niin on hyvä pitää yks sokeripala vaik taskussa jos päätä alkaa kivistään tai nykyäänhän on niitä glukoosigeelejä imasta poskee ;)
- assman_
Fitness vs fatness vääntö on imo solastseason. Jokainen kukka skulaa skulaa, mind joor oma pirtti ja relaa etc.
Present time on taivaallista minulle ja veljeskunnalle muodin ja trendien osalta. - hahahahahaha
läskit :D
- Tosifakta
Älä vaa :DD ne on nää läskit jotka valittaa fitnessnaisista koska ei ite oo onnistunu laihduttaan xD
- eiooruma
https://www.google.fi/search?q=erika-prezerakou&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCOTnlsDSysgCFUaULAodko4Byw&biw=1131&bih=698
tuon alle kun pääsis tai taakke tai päällle - EnVihaaSilti
Itse tykkään jonkun verran treenatusta kropasta, mutta nuo linkeissä olevien kuvien naisten vartalo näytää mun mielestä kuvottavalta. Kasvot on kauniit, mutta jos puhutaan vartalosta, se muistuttaa paljon miehen vartaloa. Tuollaiset lihakset miehillä pitää olla, naisille ei sovi! Pidän urheilullisien naisten kropasta, mutta tuo menee jo yli. Enkä ole kateellinen läski, vaan hoikka ja pienikokoinen nainen :D Koska nuokin kuvan naiset punnitsevat kaikki syömänsä pienetkin kaurahiutaleet, niin sekin on osa syy miksen tykkää. Liikaa on liikaa, mutta parempi tuo kuitenkin kuin lihava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627