17 vuotiaan surmaaja ! ?

järkyttävä-tapaus-taas

ON törkeää, törkeääääää,
kun tänne tulee muslimi poikia tappamaan suomen nuoria naisia,
tämä herra tappoi 17 tytön kun tyttö oli halunnu lopettaa suhteen muslimi poikaan,
poika vaati tyttöä naimisiin kanssaan että saisi suomen kansalaisuuden,
tyttö ei halunnu sen kanssa naimisiin,
tyttö halusi seurustella suomalaisen pojan kanssa,
-- tappaja kehtasi sanoa vielä että tyttö tappoi ite ittensä ku ei halunnu mennä hänen kanssaan naimisiin,, voihan perrrrrrr,,,
tämä tapaus ei ole ensimmäinen kerta kun muslimi tapaa suomalaisen naisen kun tämä haluaa erota,
eihän kulttuurinkaa takia aina onnistu avioliitto muslimen kanssa,
kulttuurit on niinpaljon erilaiset,
toivottavasti suomalaiset vanhemmat osaa varottaa nourisoaan seurustelun mahdollisista seurauksisat,,

55

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomen laki on tappamisen hyväksynyt.
      Kuten osallisten vanhemmatkin hyväksyivät.
      Älä valita.

      H.

      • kerromeille

        Älä puhu paskaa. Mikä pykälä laissa hyväksyy tappamisen?


      • kerromeille kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Mikä pykälä laissa hyväksyy tappamisen?

        "kerromeille"

        Laki antaa tappajille oikeuden elää, ja toteuttaa toiveitaan.
        Lisäksi muuistutan että vanhemmatkin rakastavat tappajiaan.
        Iso-vanhemmat kertovat kuinka hellä ja herttainen tappajansa on.
        Koulu-kuraattoritkin rakastavat, psykiatrit ihailevat tappajia.
        Opettajat usein eivät ole uskoneet silmiään.
        Uhrit sitten kuolevat niin iloisina ja onnellisina kuin kykenevät.

        H.


      • kerro.meille
        hunksz kirjoitti:

        "kerromeille"

        Laki antaa tappajille oikeuden elää, ja toteuttaa toiveitaan.
        Lisäksi muuistutan että vanhemmatkin rakastavat tappajiaan.
        Iso-vanhemmat kertovat kuinka hellä ja herttainen tappajansa on.
        Koulu-kuraattoritkin rakastavat, psykiatrit ihailevat tappajia.
        Opettajat usein eivät ole uskoneet silmiään.
        Uhrit sitten kuolevat niin iloisina ja onnellisina kuin kykenevät.

        H.

        Olet naurettava, kannatat tappajan tappamista. Ei se ettei Suomessa ole kuolemantuomiota tarkoita tappamisen laillista hyväksymistä.


      • kerro.meille kirjoitti:

        Olet naurettava, kannatat tappajan tappamista. Ei se ettei Suomessa ole kuolemantuomiota tarkoita tappamisen laillista hyväksymistä.

        "kerro meille"

        "Laki antaa tappajille oikeuden elää, ja toteuttaa toiveitaan"
        Tuo on mielestäni tappamisen hyväksyntää.

        Minä olen tietenkin yksi pahimmista tappajista.
        Olenhan valtio-valtaamme äänestänyt.

        Minä en kuitenkaan ole koskaan sanoja väännellyt.
        Väkisin sieluni hyvää oloa etsinyt.

        H.


      • Arvostus.korkealla
        hunksz kirjoitti:

        "kerromeille"

        Laki antaa tappajille oikeuden elää, ja toteuttaa toiveitaan.
        Lisäksi muuistutan että vanhemmatkin rakastavat tappajiaan.
        Iso-vanhemmat kertovat kuinka hellä ja herttainen tappajansa on.
        Koulu-kuraattoritkin rakastavat, psykiatrit ihailevat tappajia.
        Opettajat usein eivät ole uskoneet silmiään.
        Uhrit sitten kuolevat niin iloisina ja onnellisina kuin kykenevät.

        H.

        Ja erityisen innoissaan ovat Suomen naiset näitten tappajien perään. Siinäpä vasta tavoittelemisen arvoinen jännämies! Tuo Jonna nyt oli poikkeus, mutta ei Ramikaan vielä silloin ollut tappanut.


    • ainaainaaina

      jos minut raiskataan-saa lopuksi myös tappaa, niin omalla kohdallani. Raiskaus on pahempi kuin tappaminen.

      • "ainaainaaina"

        Kai se nyt kuitenkin Vantaallakin menee niin.
        Että katsotaan ensin mihin ammutaan?

        H.


    • ent.siivoojaparka

      Sattuu niitä mustasukkaisuusmurhia paremmissakin piireissä. Voi, kun ne olisikin vain muslimit, jotka ajattelevat niin, että jos en minä sinua saa, niin ei kukaan muukaan sitten.

    • de-meter

      Onpas sinulla tarkkaa tietoa tapahtuneesta, aloittaja. Ja mikä oli lähde ? Iltasanomat ?

      Tällaisia äärimmäisiä tekoja voidaan tehdä ja mustasukkaisuus on usein monien henkirikosten takana. Pettymys, ulkopuolisuus, epävarmuus tulevaisuudesta voi murtaa kenen tahansa nuoren mielen ja siihen liittyvät selviytymiskeinot voivat olla meille oudot, heille tutut. En nyt tarkoita tappamista vaan muuta machoilua.

      Kai tämäkin tapaus käy esimerkkinä siitä, miten vaikeata on sopeutua ja juurtua toiseen kulttuuriin, elää ilman turvaverkkoa, laskea kaikki yhden kortin varaan, joka sitten voikin pettää...

      • "de-meter"

        Älä nyt höpöttele.
        Turhien turinoitten taivaita tavoittele.

        Vanhemmatkin rakastavat tappajiaan.
        Iso-vanhemmat kertovat kuinka hellä ja herttainen tappajansa on.
        Koulu-kuraattoritkin rakastavat, psykiatrit ihailevat tappajia.
        Opettajat usein eivät ole uskoneet silmiään.

        Kun tapetaan.

        H.


      • voi.lapsraukks
        hunksz kirjoitti:

        "de-meter"

        Älä nyt höpöttele.
        Turhien turinoitten taivaita tavoittele.

        Vanhemmatkin rakastavat tappajiaan.
        Iso-vanhemmat kertovat kuinka hellä ja herttainen tappajansa on.
        Koulu-kuraattoritkin rakastavat, psykiatrit ihailevat tappajia.
        Opettajat usein eivät ole uskoneet silmiään.

        Kun tapetaan.

        H.

        Kirjottaja on ihastuttava sillon kun kehuu sua,höpisijä jos et ole samaa mieltä?


      • voi.lapsraukks kirjoitti:

        Kirjottaja on ihastuttava sillon kun kehuu sua,höpisijä jos et ole samaa mieltä?

        "voi.lapsraukks"

        Mistä minä voisin ihmisen tietää?
        Minä kun osaan vain tuntea.
        Ei tässä iässä enää ihmisiä jaksa alkaa opiskella.
        Tai, no... ehkä kolme tai neljä.
        Naisella on miljoona nimitystä.
        Jokaisen niistä ovat he ansainneet.
        Eivätkä yhdestäkään suuttua saa.
        Näytellä saavat kyllä.

        H.


      • bessie-

        Taitaa olla tyypillinen narsistisen ja tunnekylmän, laskelmoivan, mieleltään pahasti sairaan kosto. Manipuloitu uhri ei toiminutkaan murhaajan suunnitelmien mukaisesti ja ei enää ollutkaan hallittavissa, ei muuttanut mieltään.

        Narsistisen psykopaatin jättäminen on aina vaarallista, 17-vuotiaan luottavaisella ja ehkä myös reiluun kohteluun pyrkivällä asenteella ja vähäisellä elämänkokemuksella ei tällaista vaaraa osaa tunnistaa.


      • ei.ole.tietoa
        bessie- kirjoitti:

        Taitaa olla tyypillinen narsistisen ja tunnekylmän, laskelmoivan, mieleltään pahasti sairaan kosto. Manipuloitu uhri ei toiminutkaan murhaajan suunnitelmien mukaisesti ja ei enää ollutkaan hallittavissa, ei muuttanut mieltään.

        Narsistisen psykopaatin jättäminen on aina vaarallista, 17-vuotiaan luottavaisella ja ehkä myös reiluun kohteluun pyrkivällä asenteella ja vähäisellä elämänkokemuksella ei tällaista vaaraa osaa tunnistaa.

        Tuotahan me emme voi tietää, minkälainen henkilö surmaaja oli. Pelkkää oletusta.
        Joskus jätetty surmaa itsensä, kun ei kestä eroa, joskus hänet joka jätti.


      • bessie-
        ei.ole.tietoa kirjoitti:

        Tuotahan me emme voi tietää, minkälainen henkilö surmaaja oli. Pelkkää oletusta.
        Joskus jätetty surmaa itsensä, kun ei kestä eroa, joskus hänet joka jätti.

        Sain sen käsityksen, että murhaaja osti mm. köyttä ja bensiiniä jo etukäteen.


      • ei.ole.tietoa
        bessie- kirjoitti:

        Sain sen käsityksen, että murhaaja osti mm. köyttä ja bensiiniä jo etukäteen.

        Ei se tee hänestä narsistista psykopaattia. Mieleltään sairas tai muuten sekaisin voi tietysti olla.


      • bessie-
        ei.ole.tietoa kirjoitti:

        Ei se tee hänestä narsistista psykopaattia. Mieleltään sairas tai muuten sekaisin voi tietysti olla.

        Ei, mutta se viittaa laskelmointiin ja suunnitelmallisuuteen. Narsistiseen psykopaattiin taas viittaa se, että hänellä on tällainen 'varasuunnitelma' mikäli hänet lopullisesti jätetään. Tuskin hän niitä itsensä tappamiseen ja oman ruumiinsa hävittämiseen oli hankkinut.
        Syyntakeettomana tai minkäänlaisena olosuhteiden uhrina/vääryyttä kärsineenä en pidä, toivottavasti ei oikeuskaan aikanaan.


      • ei.ole.tietoa
        bessie- kirjoitti:

        Ei, mutta se viittaa laskelmointiin ja suunnitelmallisuuteen. Narsistiseen psykopaattiin taas viittaa se, että hänellä on tällainen 'varasuunnitelma' mikäli hänet lopullisesti jätetään. Tuskin hän niitä itsensä tappamiseen ja oman ruumiinsa hävittämiseen oli hankkinut.
        Syyntakeettomana tai minkäänlaisena olosuhteiden uhrina/vääryyttä kärsineenä en pidä, toivottavasti ei oikeuskaan aikanaan.

        Osansa on myös kultturitaustalla, saattoi olla vaikeampaa hyväksyä jätetyksi tulemista. Menettikö "kasvonsa".


      • näinseon

        Oikea motiivi on saada suomen kansallisuus naimisiinmenon kautta. Löysi sopivan kiltin uhrin netin kautta.


      • kummaatouhua
        näinseon kirjoitti:

        Oikea motiivi on saada suomen kansallisuus naimisiinmenon kautta. Löysi sopivan kiltin uhrin netin kautta.

        Olis etsinyt uutta eikä tappanut entistä.


      • bessie-
        ei.ole.tietoa kirjoitti:

        Osansa on myös kultturitaustalla, saattoi olla vaikeampaa hyväksyä jätetyksi tulemista. Menettikö "kasvonsa".

        Narsistinen sosiopaatti ei hyväksy jätetyksi tulemista, eikä kestä kasvojen menettämistä, oli hänen kulttuuritaustansa mikä hyvänsä.


      • de-meter
        voi.lapsraukks kirjoitti:

        Kirjottaja on ihastuttava sillon kun kehuu sua,höpisijä jos et ole samaa mieltä?

        Heh. Noinhan se taitaa olla. Minua nyt on aina kiinnostanut ihmismieli, silloinkin kun se suistuu raiteeltaan. Ja joka "härjillä kyntää, se härjistä puhuu"...))
        Anteeksi nyt maestro (hunksi) kun tuli höpistyä ihan omaan piikkiin eikä niin kuin maestro olisi toivonut...


      • Ramin.Ibrahim.Ylläh
        ei.ole.tietoa kirjoitti:

        Tuotahan me emme voi tietää, minkälainen henkilö surmaaja oli. Pelkkää oletusta.
        Joskus jätetty surmaa itsensä, kun ei kestä eroa, joskus hänet joka jätti.

        Tuostapa vähän tietoja murhaajan taustoista sinulle, "ei.ole.tietoa". ja muillekin, lukekaa itse: http://mvlehti.net/2015/06/22/ramin-azimin-aikaisemmat-rotokset/


    • kaunokaurahattu

      Voi herranenaika sentään !! Ihan sitä varten tuli Suomeen !!!
      Uskaltaako tässä enään ulos mennä tavallinen ??

    • Mihinkäsnerahatmenikään

      Tietääkö joku, kuka tämän pellen oikeudenkäyntikulut maksaa kun se ei ole Suomen kansalainen ? a) Afganistan b) Suomalaiset veronmaksajat ?

      Ja jos se sattuu saamaan pienen linnatuomion, paljonko sen tuotantokustannukset ovat ja kuka ne maksaa ? a) Afganistan b) Suomalaiset veronmaksajat

      Ja jos mahdollisesti ehkä sattuukin käymään niin että uhri todetaan syylliseksi ja tälle beduiinille tuomitaan maksettavaksi suuren suuret korvaukset, kuka ne maksaa ?

    • Mihinkäsnerahatmenikään

      Tietääkö joku, kuka tämän pellen oikeudenkäyntikulut maksaa kun se ei ole Suomen kansalainen ?
      Ja jos se sattuu saamaan pienen linnatuomion, paljonko sen tuotantokustannukset ovat ja kuka ne maksaa ?
      Ja jos mahdollisesti ehkä sattuukin käymään niin että uhri todetaan syylliseksi ja tälle beduiinille tuomitaan maksettavaksi suuren suuret korvaukset, kuka ne maksaa ?

    • maljamarttyyreille

      Omaisille kova paikka, koska tuomio on taas tosi lievä, tämä kaveri on ulkona alle 10 vuodessa, ennustan. Uhri menettää henkensä, eli kaiken, omaiset saavat elämän kestävän surun. Minimituomio mielestäni olisi n.40v, jonka jälkeen voisi anoa valvottuun ehdonalaiseen. Toinen juttu on Tapanilan raiskaajat, jotka saivat ehdonalaista, siinäkin tuomio on märkä rätti vasten uhrin kasvoja. Rikosoikeuden prof. T. Utriainen sanoo tuomiota uhria loukkaavaksi. Oikeuslaitoksen tuomarit ovat todellisuudesta vieraantuneita pykälänikkareita.

    • ent.siivoojaparka

      Minkälainen juttu tuo oli? Oliko se tyttö myöskin jotenkin muslimilaista sukujuurta?
      Niissä kulttuureissahan, missä vaimot ja lapset elävät isin säännöillä, tappavat perheitten miehet omiakin tyttöjään, jos he eivät suostu menemään naimisiin heille määrätyn miehen kanssa. Vielä pahempaa, jos ottavat ei-muslimin poikakaverin itselleen.


      • Ei.mikään.salaisuus

      • hyi-helekutti-
        korpikirjailija kirjoitti:

        http://www.hs.fi/kotimaa/a1305964715260
        Suomalainen nuori nainen. Olen myös nähnyt miehen kuvan ja tiedän hänen nimensä.

        muslimilta pelkkää teeseknetelyä, tuo ukko vankilaan 50:vuodeksi,
        hullu se on,
        noita hulluja ei suomi kaipaa ainuttakaan,
        meidän nuoria naisia tappamaan,,
        tuo ukko pitäisi eliminoida kokonaan maanpäältä,


      • hyi-helekutti- kirjoitti:

        muslimilta pelkkää teeseknetelyä, tuo ukko vankilaan 50:vuodeksi,
        hullu se on,
        noita hulluja ei suomi kaipaa ainuttakaan,
        meidän nuoria naisia tappamaan,,
        tuo ukko pitäisi eliminoida kokonaan maanpäältä,

        Hulluksi se yrittää tekeytyäkin, että pääsisi hoitoon vankilan sijasta. Niinhän ne aina.


    • järkyttävä-tapaus-

      Suomessa EI ketään saa tappaa edes mustasukkaisuudessaan,
      ON törkeää tulla tänne määräilemään suomalaisia naisia jotka eivät käyttäydy muslimi lakien mukaan,
      suomessa ON suomen laki, siihen ALISTUKOON MYÖS MUSLIMIT,
      MAASSA MAAN TAVALLA TAI HETI ULOS MAASTA,
      tuliko muslimeille selväksi ???
      tappajat pantakoon 40v:si vankilaan, sittenki jos pääsee vapauteen hänet on pantava jatkuvaan tarkkailuun,
      toivottavasti tuo tapappaja joutuu vankilassa kokemaan oikean rangaistuksen suomalaisen miehen taholta,
      nirri pois tommosilta,

    • Viatonsivullinen

      Nyt tekisi mieleni sanoa ilkeästi, mut en kehtaa, senverran kuitenkin teen
      syntiä, että ajattelen ilkeästi ja kostonhimoisesti.
      Se miten suhtaudumme on tärkeää, maailma on vaaroja täynnä, täällä
      on pidettävä itsestään huolta. Ihminenkin voi olla peto.

    • Revisiitä

      Eikö se ole yhtä törkeää, että myös suomalaisissa on paljon samanlaisia omistajia, jotka tappavat mieluummin kuin antavat omaksi luulemansa jollekin toiselle?

      Tässä maassa tapahtuu niin paljon mustasukkaisuusmurhia ym. parisuhdesotkujen tuoksinoissa tapahtuneita hengen lähdetyksiä, että on saivartelua vetää tapetille jonkun muun kansanryhmän saman luontoiset tekemiset.

      Ja nuorista ihmisistä puhuttaessa kasvatus ja ohjaus on mennyt päin hevon peetä, jos surmaa sen luulon perusteella, että toisen pitää haluta kun itse haluaa. Ts. vika on kasvattajissa joten katse omaan napaan vain joka iikka.

      • näin-se-vaan-on

        " revisiitä "

        kyllä se on erijuttu kuin noitten kultuurissa,
        suomessa mustasukkaisuus murhia on vähän, vain promille koko väestöön verrattuna, ja se on aina tuomittava suuri rikos ,
        -- kun taas noitten muslimi-maailmassa se on enemänki sääntö kuin pokkeus,
        eikä siellä miehiä tuomita samoin kuin suomessa ,
        siellähän on miehen kunnia tappaa vaimo jos ei ole miehen mieleen,
        siksi tänne EI tarviata ainuttakaa muslimia JOS eivät tajua että suomessa EI PÄDE heidän lakinsa eikä heidän moraalinsa,
        siis
        MAASSA MAANTAVLLA tai HETI ULOS MASSTA !

        suomessa murhaajat tuomitaan aina rikoksesta ja vankilaan vuosiksi.


      • Vai-kai-hui-hai

        Ethän sinäkään muutu muslimiksi tai miksikään muuksikaan kun menet, matkustat johonkin sellaiseen maahan, jossa on sekä kulttuuri että uskonto jotain muuta kuin omasi.


      • vanhaliitto
        Vai-kai-hui-hai kirjoitti:

        Ethän sinäkään muutu muslimiksi tai miksikään muuksikaan kun menet, matkustat johonkin sellaiseen maahan, jossa on sekä kulttuuri että uskonto jotain muuta kuin omasi.

        Itse asiassa kun Tarja Halonen presidenttinä ollessaan teki valtiovierailun erääseen arabimaahan, hän joutui pukemaan perinteisen siellä käytettävän huivin päähänsä. Oli pakko, muuten olis tullut riita. Miksi he eivät suvaitse muita uskontoja, suvaitsemmehan mekin heidän uskontoaan täällä Suomessa..?


      • Uusiaikaonjo

        Oho! Ai suvaitsemme vai? Mitäs ne kaikki rasistiset äänet ja äänenpainot ovat, joita kuulen joka puolella? Ex-pressa Halonen on viisas ja valveutunut nainen, siis osaa olla myös kohtelias ja tietää, koska on oltava.


      • ei-tänne-muslimeita
        Vai-kai-hui-hai kirjoitti:

        Ethän sinäkään muutu muslimiksi tai miksikään muuksikaan kun menet, matkustat johonkin sellaiseen maahan, jossa on sekä kulttuuri että uskonto jotain muuta kuin omasi.

        JOOO, niimpä niin,,,
        JOS ja KUN sinne maksutan en ikinä,
        mä mene sinne tappamaan ketään enkä raiskaamaan,
        EI suomalainen ei kristitty ikinä mene tappamaan ja raiskaamaan ketään, jos matkustaaki muslimi maihin,
        hulluja ne on siellä ja täällä jos tänne tulevat,
        muslimit POIS suomesta heti, pelottelemasta kunnon ihmisiä,


      • tasapuolisuus
        Uusiaikaonjo kirjoitti:

        Oho! Ai suvaitsemme vai? Mitäs ne kaikki rasistiset äänet ja äänenpainot ovat, joita kuulen joka puolella? Ex-pressa Halonen on viisas ja valveutunut nainen, siis osaa olla myös kohtelias ja tietää, koska on oltava.

        Halosen oli pakko, muuten ei vierailua. Suomessa on typerää rasismia, mutta on päinvastaista ajattelua vielä enemmän, eli hyväksymistä, suvaitsevaisuutta jne. He voivat pukeutua kuinka haluavat, taloudellisesti autetaan, rukoushuoneita saa rakentaa. Milloin aletaan muslimimaissa sallimaan samat oikeudet meikäläisille?


      • bessie-
        tasapuolisuus kirjoitti:

        Halosen oli pakko, muuten ei vierailua. Suomessa on typerää rasismia, mutta on päinvastaista ajattelua vielä enemmän, eli hyväksymistä, suvaitsevaisuutta jne. He voivat pukeutua kuinka haluavat, taloudellisesti autetaan, rukoushuoneita saa rakentaa. Milloin aletaan muslimimaissa sallimaan samat oikeudet meikäläisille?

        Enemmän kuin hyväksymistä ja suvaitsevaisuutta taitaa olla vaikenemista? Siihen taas on monia syitä. Yksi lienee se, että tiedetään hyvin ettei keskustelu ja kritiikki tule pysymään asiallisena, joten ei asetuta maalitauluksi.

        Muslimimaiden lait eivät tietenkään liity tähän asiaan millään tavalla? Meidän omat lakimme kyllä. Meillä kaikilla ihmisillä on samat perusoikeudet.
        Jos lakimme sallivat täysin naamioituneena liikkumisen, niin lakeja on muutettava ja sitten edelleen sama laki kaikille.
        Ja voisihan sitä entistä tiukemmin ruveta valikoimaan keitä haluamme tähän maahan ja keitä emme, määrän ei tarvitse silti mennä alle sen mitä meiltä EU maana voi kohtuudella vaatia.


      • 1eero
        bessie- kirjoitti:

        Enemmän kuin hyväksymistä ja suvaitsevaisuutta taitaa olla vaikenemista? Siihen taas on monia syitä. Yksi lienee se, että tiedetään hyvin ettei keskustelu ja kritiikki tule pysymään asiallisena, joten ei asetuta maalitauluksi.

        Muslimimaiden lait eivät tietenkään liity tähän asiaan millään tavalla? Meidän omat lakimme kyllä. Meillä kaikilla ihmisillä on samat perusoikeudet.
        Jos lakimme sallivat täysin naamioituneena liikkumisen, niin lakeja on muutettava ja sitten edelleen sama laki kaikille.
        Ja voisihan sitä entistä tiukemmin ruveta valikoimaan keitä haluamme tähän maahan ja keitä emme, määrän ei tarvitse silti mennä alle sen mitä meiltä EU maana voi kohtuudella vaatia.

        Valvonta olisi oltava tiukka ei elintaso pakolaisia, somalit luikahti Suomeen neuvostoliiton hajottua kun tilanne oli uusi eikä osattu toimia tänne jäivät.


      • bessie-
        1eero kirjoitti:

        Valvonta olisi oltava tiukka ei elintaso pakolaisia, somalit luikahti Suomeen neuvostoliiton hajottua kun tilanne oli uusi eikä osattu toimia tänne jäivät.

        Vähän ongelmallinen on tuo elintasopakolainen/pakolainen jako. Vuosikausia pakolaisleireillä asuneet somalit ovat ehkä vähän eri asia kuin tänne ensin tulleet somalit.


      • 1eero
        bessie- kirjoitti:

        Vähän ongelmallinen on tuo elintasopakolainen/pakolainen jako. Vuosikausia pakolaisleireillä asuneet somalit ovat ehkä vähän eri asia kuin tänne ensin tulleet somalit.

        Niin siitä mielestäni tulee ongelma, todellinen hädässä olevan määrittely millä perusteella ettei leimata koko pakolais ongelmaa. Näyttä siltä ettei Suomi voi rajojaan sulkea vaikka jotkut näkevät asin toisin.
        Henkilökohtaisesti mulle ei ongelma mutta ei voi välttyä kun se on jatkuvasti esillä.


      • Ihanyhtähulluja

        Kristityt, myös suomalaiset, tappavat ihan yhtä paljon kuin mikä tahansa muu ryhmä. Ovat tappaneet ja tulevat tappamaan, joten sen kunnollisempia he eivät ole kuin muslimitkaan. Miten kuvittelet olevasi kunnollisempi noilla aatoksilla?


    • Meriporilainen

      Järkyttävää. Kulttuurierot ja henkiset sairaudet. Eihän tässä muusta voi olla kysymys. Kotouttamiseen psykologin haastattelu vähintään ja seuranta. Ja sitten nuorille tytöille infoa.

    • 1eero

      Näitä samoja juttuja on harvase päivä lehdissä, sieltä niitä löytää vaikka ikäviä ikäviä asioita luemme uutisissa, harmi kun hyvät uutiset vähissä.Pitäisikö näitten takia syventyä itkemään.

    • neuvoton

      Toivottavasti viestini ei mene aiheen vierestä. En tiedä tarpeeksi asioista ottaakseni kantaa ulkomaalaispolitiikkaan, ketä tähän maahan saisi "laskea". Sitä ihmetten, että jo useita vuosia Suomi on väkilukuun suhteutettuna ollut hyvin väkivaltainen maa, jos verrataan muihin "länsimaihin". Pahoinpitelyjä ja henkirikoksia tehdään todella paljon. Itse en ole hakeutunut rikollisporukoihin, enkä ole kuulunut jengeihin siitäkään huolimatta, että monia päihteitä on tullut käytettyä (hankittu laillisesti resepteillä ja tutuilta...saatu, vaihdettu). Kuitenkin tunnen hyvin (jopa lähipiiristä) useampia henkirikoksen tehneitä. Isäni on surmannut 50 v. sitten kolmoismurhaaja/psykopaatti, paikkakunnan kauhu Etelä-Suomesta. Lähisukulaisistani (serkkuja, setä, vaari..) useampi on pahoinpidelty potkimalla tai puukottamalla. Eräskin serkuistani on lievästi kehitysvammainen, joka ei tekisi pahaa kärpsellekään...potkittiin pitkäksi aikaa tajuttomaksi, luokkakaverini potkittiin ((35 v sitten).... En tiedä mikä vetää minua (olen saanut useita tappouhkauksia, joihin yhteen olen ollut syyllinen) vaarallisten ihmisten luo (en juuri käy kapakoissa tai kuljeskele iltaisin kadulla, mutta minut löytää aina joku kiusantekijä) ja miksi juuri omaa sukuani kohtaaan on oltu häijyjä (ei yleisesti, vaan kaikki ovat olleet toisistaan riippumattomia tapauksia). En ole romani. Viimeisen kolmen vuoden aikana olen ystävystynyt muutamien romanien kanssa, joista minulla ei ole pahaa sanottavaa (käytös heidän ehdoillaan, sydämellisiä ihmisiä ainakin nämä). Itse en ole tehnyt kenellekään väkivaltaa. Useita vuosia sitten "vain" uhkaillut kerran suojellakseni yhtä lähipiiriin kuulunutta naista. Emmekö pienenä kansana voisi "olla kavereita keskenämme"? Tiedän porukoita, jotka etsivät tuntemattomia uhreja pahoinpidelläkseen tämän vain huvikseen! Asuinpaikkakuntani ei ole Suomen suurimmpia, mutta täällä on tapahtunut elämäni aikana todella paljon eri tyyppisiä julmuuksia. Alkuperäisen viestinaloituksen uhri on valitettavasti vain yksi lukuisten Suomessa tapahtuneiden julmuuksien kohde. Viestini kärki ei ole nyt muussa kuin siinä, että se on tapahtunut kotimaassamme.

      • Debiili-imbesilli

        Periaatteessa voisimme mutta kun olemme se pieni kansa, niin olemme myös lisääntyneet liian pienessä piirissä ja senhän tietävät kaikki mitä siitä tulee ja syntyy.


    • att2

      Jos minulla olisi valta ei olisi vankiloita ja muukin poikkeava hoito olisi pois.

    • muslimikuitenkin

      On näitä ollut muitakin . Leppävaarassa ,tämä mustasukkainen mies ampui tyttöystävänsä työtoveria useita henkilöitä kuoliaaksi. Puukotti tyttöystävänsä kuoliaaksi . Jos muistan oikein tämä mies oli Kosovon albaani.

      • eläkuule

        Suomalainenkin meillä päin tappoi ensin tyttö kaverin, istui linnassa päästyään tappoi äitinsä taas linnaan eikös lomalla olleessaan taas otti hengen yhdeltä.
        Junkkareita mekin ollaan kun sille päälle mutta kun ulkolainen heti ollahan piruako menit tappaa minuhan se piti tulit meiään apajille.


      • kummaatouhua
        eläkuule kirjoitti:

        Suomalainenkin meillä päin tappoi ensin tyttö kaverin, istui linnassa päästyään tappoi äitinsä taas linnaan eikös lomalla olleessaan taas otti hengen yhdeltä.
        Junkkareita mekin ollaan kun sille päälle mutta kun ulkolainen heti ollahan piruako menit tappaa minuhan se piti tulit meiään apajille.

        ..suomalaiset ei käy tappamassa ulkomailla, murhaamassa tyttöjä Somaliassa, Afganistanissa jne....siinä on se ero.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe