Kyllä se äkkii käy

nopeetaon

Muilta se parisuhteeseen meno. Nais kaveri kaks viikkoo sitten tapasi miehen ja nyt facebuukissa sanoo olevansa parisuhteessa.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkos.kade

Älä sinä facen jutuista välitä ;) miekin laitoin sinne parisuhteessa ku entinen ukko ei tahtonu jättää rauhaan.

• eikannatakadehtia

Ne on just niitä, jotka pariutuu kenen tahansa kanssa ja sitten erotaan räiskyen. Ja heti on uusi kun on edellisestä päästy..

• spuuki

No joo.. toisaalta on sekin puoli, että jos naisen profiilissa ei lue että on parisuhteessa, yhteydenottoja miehiltä tulee viikottain, joskus jopa päivittäin.
      Naisen parisuhdetta ei siis ole, jos ei siitä ole mustaa valkoisella, vaan ajatellaan naisella olevan lähinnä mielikuvitusystävä, ja metsästykseen tie vapaana.

• Kateusonerijuttu

Monilla naisilla on tapana päivittää mitä nopeammin aina status ja mieluiten aina niin että suhde status on julkinen ja muut tiedot ei. Näin käynyt useamman entisen naisystävän kohdalla joilla ollut hirveä kiire uuteen suhteeseen. Myös monet naiset joiden kanssa aloittanut seurustelun on joku käsittämätön hoppu saada seurustelu julkiseksi mahd pian. Ja nyt puhun ikäluokassa 29-35v et ei mitään teini touhua.

• IhmeTouhua

Huomannut saman. Viikossa löytyy uusi rakkaus ja äkkiä kuuluttamaan se koko maailmalle.

Itse en ihastu, enkä rakastu helpolla. Vain harvoin. Kyse ei ole siitä, etteikö kiinnostuneita olisi. Tiedän monta, kolmen eri naisen kanssa olen sängyssä viimeisen viikon aikana. Kyse ei siis ole siitä, etteikö naisia olisi tarjolla, olen vaan nirso.

• Jospa ovat rakastuneet. Itse en näe tuossa vauhdissa mitään kummallista. :P Sitten kyllä, jos edellisestä suhteesta olisi se kaksi viikkoa, saattaisi kulmakarva aavistuksen kohota. Aavistuksen. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe