Ateisti ei ota mitään viestiä vastaan Raamatusta, Jumalasta, profetioista.
Armolahjoista ei ymmärrä hajuakaan, Pyhä Henki ja hänen toimintansa on tuntematonta.
Arvioi uskovia ateismin näkökulmasta ja oman maailmakatsomuksensa viitekehyksistä.
Trollina toimien vedättää uskovia heidän keskusteluilleen varatuissa osioissa.
Mitä Raamattu kertoo ko. toiminnasta ajassamme?
Montako ateistia olet käännyttänyt?
21
<50
Vastaukset
- Kuinkaontotuus
Onko uskosi horjunut ateistien agressivisella käytöksellä palstalla?
- Klerrr
Ei. Lähinnä se horjuu tuosta yhden vatipään harrrastamasta copypastesotkemisesta.
- Kyrsiikö
Klerrr kirjoitti:
Ei. Lähinnä se horjuu tuosta yhden vatipään harrrastamasta copypastesotkemisesta.
Sinulla ei profetiat vaihdu. Samaa profetoit sairaasta päästäsi vuodesta toiseen, eikä mikään muutu.
- asdfasdfasdfsdfs
Kyrsiikö kirjoitti:
Sinulla ei profetiat vaihdu. Samaa profetoit sairaasta päästäsi vuodesta toiseen, eikä mikään muutu.
Sopii palstan yleiseen menoon kuin nyrkki silmään. Eihän täällä koskaan mikään muutu. Sinä ja sadat nimimerkkisi jankuttamassa samoja typeryyksiä.
- Toimintaehdotus
Mitäpä jos laittaisit muutaman selkeän profetian eli ennustuksen kohta tulevista tapahtumista päivämäärien kera. Sitten kun ne toteutuvat tarkalleen ennustetulla tavalla niin varmasti moni ateistikin tulee uskoon!
- MiksiEtOpiProfetioista
Yhäkö sinä olet tuolla tasolla?
Ei harmaata aavistusta profetioista.
Mirlipiteesi voit esittää rajatiedon palstalle ja siellä ennustajalle. Juuri kertomallasi tavalla ennustajat toimivat. Tosin eri tietotoimistosta käsin.
Kukaan ei ole käännyttänyt ketään koskaan. Usko tulee ylhäältä.
Kukaan ei voi ikinä sanoa että "tuokin tuli uskoon minun kauttani". Tämä ei ole ihmiselle edes hyväksi, puhumattakaan että se olisi totta. Minulla onkin ollut tapana kysyä että kumpi on tärkeämpi, se pappi joka saarnasi hienon saarnan ja paljon ihmisiä tuli uskoon, vai se bussikuski joka toi ne ihmiset?
Jokaisen uskovan taustalla on paljon ihmisiä, jotka ovat saattaneet rukoilla ko. henkilön puolesta, kuten vanhemmat tai sukulaiset. Emme voi tietää. Hänelle on sattunut jo vuosia sitten jokin juttu, joka oli kysemässä siellä sismmässä.
Kukaan ei koskaan voi sanoa tuota lausetta. Minä käännytin hänet.- KukaSanoi
Matteuksen evankeliumi:
18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. - VakavaaSanaa
Lue myös kylväjä vertaus.
Samoin Raamattu kertoo, että yksi kylvi. toinen kasteli, mutta Jumala antoi kasvun.
Älä koskaan kitke Jumalan sanaa ihmisiltä, joille sitä jo kylvetty, sillä Raamattu lupaa moisesta toiminnasta rangaistuksen.
Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.... - Järjestelyä
Kuka minkin asian mitenkin sitten määrittelee.
Jumala käyttää ihmisiä työhönsä.
Ihmisiä Herra käytti minunkin uskonsaattamiseksi.
''Ei kukaan tule minun tyköni, ellei Isä häntä vedä.'' Järjestelyä kirjoitti:
Kuka minkin asian mitenkin sitten määrittelee.
Jumala käyttää ihmisiä työhönsä.
Ihmisiä Herra käytti minunkin uskonsaattamiseksi.
''Ei kukaan tule minun tyköni, ellei Isä häntä vedä.''Sinä puhut asiaa, moni tahtoo vain patsastella teoissaan. Ei ole tarkoitus ettei työtä tehdä, sitähän minäkin kaiken aikaa... tarkoitus on tehdä Jumalan laariin viljaa, muttei omasta voimasta. Omiin tekoihinsa rakastunut sanoo "tuokin on minun aikaansaannosta" jolloin tämä ottaa kunnian Jumalalta itselleen.
- vakavaaSanaa
JarmoEklund kirjoitti:
Sinä puhut asiaa, moni tahtoo vain patsastella teoissaan. Ei ole tarkoitus ettei työtä tehdä, sitähän minäkin kaiken aikaa... tarkoitus on tehdä Jumalan laariin viljaa, muttei omasta voimasta. Omiin tekoihinsa rakastunut sanoo "tuokin on minun aikaansaannosta" jolloin tämä ottaa kunnian Jumalalta itselleen.
En ole kuullut sellaisesta.
Sen sijaan olen kuullut ja nähnyt kuinka todelliset Jumalan lapset poistuvat ja antavat moraalittomille ateistille tietä, vaikka pitäisi levittää Jumalan sanaa, niin kuin kirjoitettu on. VakavaaSanaa kirjoitti:
"Menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni...."
Tuolla on perusteltu mm. kolonialismia. Mitään hyvää ei evankelioiminen ole koskaan saanut aikaan. On vain esitetty todentamattomia ja selvästi epätosia väitteitä tosina. Täten evankelioiminen on valehtelua.- Mistäkysymysosiossa
Huomasitko palstan aihealueen?
- Mistäkysymys
Mistäkysymysosiossa kirjoitti:
Huomasitko palstan aihealueen?
Luitko aloituksen myös?
- asdfasdfgsdf
Mistäkysymys kirjoitti:
Luitko aloituksen myös?
En. Ei niitä kukaan lue.
- Vääräprofeettaa
asdfasdfgsdf
25.6.2015 10:05
En. Ei niitä kukaan lue.
- asdfasdfasdfsdfs
Vääräprofeettaa kirjoitti:
asdfasdfgsdf
25.6.2015 10:05
En. Ei niitä kukaan lue.
Ehkä, mutta pois Jeesuksesta ja uskosta kyllä voi käännyttää. Esimerkiksi sinä jarmo olet kunnostautunut tässä tehtävässä oikein hyvin. Herrasi on varmasti iloinen!
- omituinensaivartelija
2. Timot. 5:1-5 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
...ja sen täällä kyllä huomaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594693
- 653808
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2123220- 1143061
- 482894
- 232548
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2471997- 1081872
- 361865