Moikka!
Olen syönyt Yasminia 4 vuotta, sitten vaihdoin Yasminelleen, olin ilman pillereitä 8kk. Siirryin Joulukuussa uudestaan Yasminiin ja huhtikuussa alkoi hiustenlähtö eikä loppua näy. Voiko E-pillerit olla syypää, nyt mietin lopetanko ne vai jatkanko.
Mitenkä teillä?
Yasmin E-pillerit ja hiustenlähtö
tiuhtiviuhtiii
5
<50
Vastaukset
- tiuhtiviuhtiiiiiiii
uppp
- unohtuiko_lukea
No lukeehan se siellä pakkausselosteessa, että hiusten lähtö on yksi mahdollinen haittavaikutus. Selosteessa myös aivan selvällä suomella kehoitetaan ottamaan yhteyttä lääkäriin, jos oireita on pidempään tai ne ovat vaikeita.
- tiuhtiviuhtiiiii
ihotautilääkäri sanoi, että kaikkiin hormonijuttuihin laitetaan se haittavaikutukseksi. Lääkärit eikä gyne usko niiden aiheuttavan. Jos kokeeksi lopetan ja katson, tuleeko pahempi sulkasato... Onkohan jotain merkkiä mikä ei aiheuttaisi hiustenlähtöä?
- tiuhtiviuhtiii
uppp
- hhhhhhj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867591- 1035499
- 2664728
- 484662
- 653372
- 502758
- 582437
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412234