verovapaat on pieni murhe kun vertaa suomen eduskunnan likaisiin korruptioihin. kaikki mamut on tervetulleita suomeen. näillä pizza ja kebab mamuilla on vahva työmoraali eräskin tuntemani mamu pyörittää omaa yritystä ja tekee töitä klo10-2 yöllä.harva suomalainen tähän pystyy tai jaksaa. kuvitelkaa olevanne mamu isä joka tekee tällaista työviikkoa joka päivä maanantaista sunnuntaihin,ei kerkee edes perheensä kanssa viettää aikaa koska työtä on tehtävä ja omakotitalon lyhennykset maksettava pankille. ja sit sen poika käy yläasteen seiska luokkaa ja tulee jokapäivä itkien kotia nenä vuotaen verta ja silmät mustana nyrkin iskuista.on vaikea olla koulun ainoa mamu jonka ainoa rikos on olla erivärinen eikä osaa kunnolla suomea.lapsiparkaan sattuu pahasti ja päihteet sekä viiltely auttaaa tuskaan.paikalliset kylän miehet heittelevät pizzerian ikkunat rikki ja spraymaalaavat pizzeriaan seiniin hakaristei ja tapppouhkauksia. koko perhe rukoilee jumalalta anteeksiantoa heidän piinaajilleen.
mamuille mahdollisuus
deec
1
<50
Vastaukset
- 999orog
mamut ylös ja organisoitukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450