Katsoin vihdoinkin Galaktican kaikki jaksot, ja muuten hyvä, mutta miten kaikki siis oikein meni? Kuka loi nämä 5 cylonia, jotka loivat muut 8? Olivat he (nämä 5) siis alun perin ihmisiä? Vai jotain muuta "rotua"? Hekö asuivat Kobolissa, vai siis ketkä! Varmaan tähän löytyisi vastauksia englannin kielisiltä sivuilta, olisiko linkkivihjettä?
"Enkelit" (kuolleiden esiintyminen) ei minua häirinnyt, sen ymmärsin, mutta siis miten homma meni ajallisesti, siinä tipuin kärryiltä.
Taisteluplaneetta Galaktica, kuka loi kenet?
0pöhkö
1
1144
Vastaukset
- Anonyymi
Ajallisesti siten kuin tuotantokausien viimeinen jakso esittää (muistelee).
Aikoinaan kaukana universumissa oli ihmisrotu, joka loi ensimmäiset robotit. Lopulta robotit nousi kapinaan ja pakotti ihmiset pakoon avaruuteen. Ihmisten jäännös saapui maapallolle ja on nykyisten ihmisten esi-isiä.
Meidän tietämättä täällä vaeltaa myös robotteja, nyt ihmisten jumalina. Kaitsemassa ihmisiä kuten ihmiset ennen muinoin robotteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066